-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Speeedfire #137602 üzenetére
Hú, ez szomorú lett.
-
veterán
Komoly 👍
A bőrápolással végeztem - lassan rutint szerzek - 6 óra melót toltam bele, elől kétszer ápolóztam, az IKEA-s szer fele elfogyott.
Nagyon tetszik az eredmény. Jól választottam, sehol semmi észlelhető sérülés a pergamen színű bőrön. (az ülés hátsó felén van egy 2-3 mm szakadás, kap majd bőrragasztót)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #137664 üzenetére
Igen.
Szépen beszívja 1-2 óra alatt, akkor matt lesz, utána nagyon puha ruhával áttörlöd, kicsit fényesebb lesz, de pont jó.
Előtte megtisztítottam, a szivacs nyomogatásával habot képzel, azt kened a bőrre.Szerk: most a nyilvános töltőn lóg még, ott fejeztem be a munkát, ezeket más célból fotóztam, a hátsó ülésen még friss az ápoló, ezért csillog. [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #137719 üzenetére
Festést is vállal, nem tudod?
Nem szeretném újra bőrözni, viszont kicsit kopott a varrásnál (egy horony fut végig a kormány feléd néző részén).
B verzió: magam kenek rá bőrszínező balzsamot [link]. Az igazi megoldás a festés és utána befejező lakkozás lenne, de ahhoz nincs airbrush cuccom. -
veterán
válasz Reggie0 #137756 üzenetére
Hát, akkor én duplán borítom a sztereotípiát, mert (1.) Volvo (2.) hibriddel végigtoltam az M7-et, egy Mercedes CLS és érthető okokból 2 rendőrmotoros volt gyorsabb.
A GTI azért csúzlibb.Negatív tapasztalat, hogy városban elém vágtak 2x. Majd ragasztok rá ugró szarvasos matricákat (a lá Ferrari).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #137778 üzenetére
Köszönöm, de ennyit ne fáradj vele!
(#137775) Reggie0: Max. a jogsim marad náluk.
(#137772) Qru: Kicsit sokallom; a D5 motor kapcsán mindenki 5 literes fogyasztásokról regél. Mondjuk o.úton 100-120 között, pályán - mikor lehetett - 160-180 között toltam.
(#137787) Gaben92: Szuper, már aggódtam, hogy valami mérgező anyag van benne, azért nem forgalmazzák Finnországban.
1 pár eldobható gumikesztyűt szerezz be mellé, úgy használd a tisztítószerét, én kesztyűben kentem az ápolót is.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #137835 üzenetére
Én most egy időre kiszálltam, max. G5/G6 GTI érdekel az értékvesztés miatt.
@Doki: Előzetes infóként szólok, hogy körvonalazódik a komplett szerviz ára a D6-nál, a fékek cseréje nélkül kb. 400 e. lesz (vezérlés, automata és klíma átmosása, olaj, szűrők, ékszíj), de simán elmehet 500 fölé is.
-
veterán
válasz Motion_Blur #137847 üzenetére
Nálam városi araszolás és hegymenet után simán 114, nyáron 118 fokos volt az olaj.
molnarpeter: Nem, de nem kizárt, hogy el tudom intézni.
(137850) Doki16: Valószínű.
Van olyan amin ezeket már elvégezték, csak azokat 5 m felett kínálják.
Az enyémen aktuális a vezérlés cseréje, és a normál szerviz is, ennek tudatában vásároltam. Zegen cserélik a hónap végén, régi ismerősnek szóló áron.
A következő 180 ezer km során elvileg csak olaj és szűrők kellenek.A klíma és a váltó átmosása opcionális, az viszi el az említett összeg felét. De valószínűleg ezeket is megcsináltatom, hosszú a várólista, augusztus lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Motion_Blur #137856 üzenetére
Ja! Ráadásul mind a 3 egyforma autóban , szóval az egyedi hiba kizárható.
(Itt jegyzem meg, a 2. példány volt a legjobb; bár abban végig nyikorgott a biztonsági öv csatja, kentem teflonnal, grafitos zsírral, egy idő után újrakezdte.)
(#137857) Fehér Farkas: Országúton kb. 10 km után éri el az üzemi hőmérsékletet (90 Celsius).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #137879 üzenetére
Pont az Ivanicsnál voltam, az van közelebb - volt egy belső megérzésem, hogy a Galériába kellene inkább menni... A munkafelvevő manus se volt szimpatikus, ide nem szívesen járnék.
Van ismerősöm a Volvo Hungáriánál, esetleg rákérdezek, hogy megnyújtható-e a visszahívás. De mondjuk akkor is kellene cserélni a gázt. Szóval talán jobb ha nem most használom fel a szívességet.
(#137881) Reggie0: Nem tudom, egy mogorva pöcs volt a munkafelvevő. A gázt nem hiszem, hogy cserélték, arról szólt volna eladó. Nettó 90 forint.
-
veterán
válasz stickermajom #137911 üzenetére
Kicserélném minőségi utángyártottra, de szerviz előtt visszatenném a koszos gyárit.
Amúgy 30 ezret simán elmehet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #138003 üzenetére
Köszike!
A négyévszakos Nexennel ijesztőbb volt 35 fokban. Pénteken rakattam fel a Michelin Primacy4-eket, mentem azóta kb. 750 km-t, nagyon elégedett vagyok vele: tapad és csendes.
(Tartósságról - érthető okból - nem tudok beszámolni még, de gyanúsan puha a futófelülete + 2 tonna.)Az Elantra elég patent állapotú, látszik, hogy volt gazdája.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Elektrosokk #138056 üzenetére
Majd veszek, leghamarabb jövőre, miután kijött a Golf 8.
@Doki: A valóságban kb. 35 km, max 40 lehet.
Városon belül igen. -
veterán
válasz Doki16 #138114 üzenetére
Elviekben 6,1s power módban; eddig 7,3 sikerült. Nem kizárt, hogy egy turbószelepet kell cserélni. Nem vészes, 40 K.
Most megtankoltam táltos dízellel, hátha kipucolja.A zöld rendszámra és márkára gyanakszom én is.
BTW ha az A7 TDI mellett döntök, úgy azt terveztem, hogy veszek mellé egy Prius 2-t városba.
-
veterán
válasz Doki16 #138125 üzenetére
Ez egy D6 PHEV; a dízel 215 le, ez az adat szerepel a forgalmiban is, plusz forrástól függően 68, 69 vagy70 le a villanymotor, szumma 283-285 le (vélhetően ezt írja az oldal 283-nak).
Ha "teljesen" lemerül az akkumulátor, akkor úgy viselkedik mint egy normál hibrid, pl. egy nem plug-in Prius.
-
veterán
válasz S e t h #138387 üzenetére
A drappos szürke a legjobb, de messze nem a legszebb.
Most mögöttem van egy metál fekete, fehér, metál fekete, fehér, fehér sor; egyrészt kezdem nagyon unni a fehéret; másrészt a fekete jobban mutat. A fehér is szép, de csak ha tiszta, ha kicsit vizes az aszfalt, egyből látszik ahogy felveri a kerék a koszos vizet az oldalára. A feketén a por látszik meg.
Szumma szummárum: mindkettő kényes, de a fekete szerintem szebb. És a metál fényezés ellenállóbb.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #138770 üzenetére
kikapcsolás előtt járatni a szellőzést sima keringetéssel
Mit értünk sima keringetés alatt? Azt, hogy belső levegő keringetésre kapcsolod, normál szellőzés helyett? Mert ebben lehet ráció.
Én igyekszem 5 perccel leállítás előtt kikapcsolni az A/C-t, normál szellőztetés mellett; nem szokott megbüdösödni.
BTW: Szombaton cserélem majd a pollenfiltert + kap Sonax bombát. A Volvóban egy fokkal macerásabb lesz a csere a VW-hez képest. -
veterán
válasz stickermajom #138782 üzenetére
Örömmel hallom!
Az otthoninál a beltéri vagy a kültéri egységet kell pucolni vele?
Gondolom, nem lehet nagy ördöngösség, de még nem próbáltam. -
veterán
válasz molnarpeter #138794 üzenetére
Indul gond nélkül...főleg, hogy nálam eddig minden alkalommal a generátor ékszíj rántotta be a motort. Feltételezem, csak akkor használja az önindítót, ha totál lemerült a hibrid-akkumulátor.
A használati azt írja, hogy mikor töltöm a hibrid-akkut, akkor töltődik az "inditó-akku" is.
(#138795) Reggie0: Tegnap este csak azért néztem rá és fotóztam, hogy tudjam milyen akksi van benne. Készítek majd még fotót az oldaláról is, ott jobban van ilyen fehér kicsapódás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #138798 üzenetére
Akárhányszor töltöm a hibrid-akksit, olyankor mindig tölti a normál akkumulátort is. Azt nem tudom, hogy elektromos üzemben mit hajt meg a normál akkumulátor, de nem bőgetem a rádiót, kis fokozaton megy a ventilátor, stb. Az új fotó: [kép]
Rob210 megnézte akkuteszterrel, OK-t jelzett ki. Csak a kicsapódást furcsállom, más panaszom nincs.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A Gombosékat ismerem huszonéve. Nagyon meglepődtem.
Azon is meglepődtem kb. egy hónapja, mikor arra jártam és láttam a Gombos szalon mellett a Maxabo hirdetését, hogy a Maxabo az egyetlen Opel márkakereskedés Budán; átfutott a fejemen, hogy felhívom valamelyik Gombost, de arra jutottam, hogy minek kérdezgessem őket, elég szar az nekik, hogy megszűnt az Opel szerződésük. :/Alapvetően nem gengszterek. Az öreg kicsit rafkós, 90-es évekbeli self-made üzletember; amúgy kedves manus. A fia teljesen OK.
A válságot túlélték. Nem tudom, most min csúsztak meg; sose voltak fullon cash-sel, de nem is lélegeztetőgépen vegetált a cég. Sajnálom őket.Az ügyfelet kártalanítani fogják; vagy a Gombos, vagy ha ők tényleg nagyon megcsúsztak, akkor az Opel. Ekkora presztízs-veszteséget nem enged meg magának.
-
veterán
válasz Tsebacsi #138919 üzenetére
Ha az eredetileg hirdetett 35 ezer dodóért, azaz 10 mikiért adnának egy értelmes Modell 3-at, akkor simán venném* **. De 16 milla felett indul a hahun, annyit (nekem) nem ér.
* Az még érdekelne, hogy 160-180-as tempóval mennyi a hatótávja.
** Egy nem túlextrázott kompakt is 6 M. -
veterán
válasz molnarpeter #138943 üzenetére
Arra nekem nem porcosodik; akkor inkább A4 kombi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- iPhone topik
- Politika
- Parfüm topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen