-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
Háát, sokat filóztam rajta komolyan...
Mellette: alig enne többet mint a mostani (+2 liter), elég ritka/különleges darab, később családinak is befogható.
Ellene: A lélektani fájdalomküszöböm felett enne, iszonyat buktával tudnék kiszállni az enyémből és egy jóval öregebb és többet futott autóba ülnék át, drágábban fenntartható (alkatrész, szerviz).
Bookmarkold el, ez előző is kb 1 év alatt ment el. Ez is fent lesz még egy jó darabig. Nincs piaca.
Sokat eszik, nem megy olyan jól mint várnád, autópályára nem igazán jó a rövid fokozatok miatt, nincs presztízse, drága az alkatrész hozzá, kevesen értenek hozzá...mod:
Ilyet csak szerelemből vesz az ember. Mindenki más csak egy rossz döntést lát benne (valahol joggal).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Látom meggyőztelek.
Sajnos nem, csak utasként ültem egy automata 3.0i-ben. Az ülése kicsit fapados bár igaz egy S60-ból ültem át ami a kategória etalonja ilyen téren (is)...
mod:
Snoop-y: GC8 az nagyon tetszik! Bár annak még az ütközésvédelme finoman szólva nem az igazi...
Vannak elszállt árak de azok többnyire csak árulják a kocsit (általában az asszony miatt ).
mod2:
tomcsi: Igaz!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #50077 üzenetére
Ha BMW-d van a szervizben ha Hondád akkor meg marad a kocsma...
Amúgy nem volt bajom a Shellel, nem csattogott tőle a motor meg nem volt erőtlen csak a fogyiban volt egy látványos hullámzás. Pedig ugyanazon az úton járok kb azonos tempóban de a +/-0,5 liter difi akkor sem indokolt.
Más benyónál nem tapasztaltam ilyet. Amúgy sem érdemes gyakran váltogatni mert az eltérő adalékok ki tudja milyen viszonyban vannak egymással... nem biztos, hogy pl a Shell üzemanyaga teljesen kompatibilis az OMV-ével az eltérő adalékok miatt.
mod:
Saint: Amúgy lehet a Bimmernél is az okozza a hézagot, hogy a sok pancsolt benyó után kapott most Shell-t és kioldott vmi lerakódott trutyit...
Sikerült amúgy festéket kikevertetni hozzá?
Exide jó, ha nem lennék sóher én is azt vettem volna.
Am sztem felesleges bele a 62Ah-s. A gyárid az mekkora?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz choco01 #50106 üzenetére
MOL-nál még soha nem tankoltam benzint, nincs vele tapasztalatom de az Avia-val semmi gond nincs ugyanaz a MOL-os alapbenzin van ott is mint bárhol máshol. Nyugodtan tankolj ott.
mod:
Amúgy is érdemesebb forgalmas kúton tankolni (olyan nyálat amit vesznek nagyobb arányban) akkor tuti nem állott benyót kapsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #50143 üzenetére
Struccpolitika. Sokáig én se vezettem a Bubinal. Franc se akar szembesülni a 12-13-as fogyival.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #50146 üzenetére
Mióta írom a fogyit azóta kevesebb. Fáj amikor látom a 12.5-öt, a 7.5 valahogy jobban tetszik.
Mind a kettő tiszta autópályás mérés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #50150 üzenetére
Szinte mindig ugyanott tankolok most beállt ilyen 8-9 közé a fogyim moderált tempónál. Az teljesen vállalható lévén, hogy 7,5 az alja és vhol 13,5-14 liter a teteje.
Élvezet volt a Hungárián bekorizni ebben a jó kis havas-ónos szutyokban. TS850 powa, csak a nyárigumis lámákat kellett kerülgetnem...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #50232 üzenetére
Volt, hogy odapörköltem pályán akkor bekérte a 12,5-et, de most germániába menet nem hajtottam. Jól evett 700 km autópályán tempomattal kevés megállással. Kifelé magyar benyóval 7,58 míg hazafelé német benyóval 7,64 lett (hazafelé kicsit jobban nyomtam).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be az offolást és térjetek vissza a topik eredeti témájába.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #50242 üzenetére
Bubi.
Kormi elvan 6,3-6,5-ből pályán attól függ mennyire nyomom a fűnyíró meg olyan 6,1-6,4.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #50245 üzenetére
Háát, nem teljesen mérvadó 1-1 tankolásból... meg mondom visszafelé már picit jobban siettem haza a családhoz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #50263 üzenetére
Konkrétan a 4-es metró miatt kell amúgy.
Itthon ez keveseket fog elrettenteni. Nálunk a jellemző attitűd hogy a 15 éves 320d-vel megyek még a budira is akkor is ha a se**em kilóg a gatyából. Nem hiszem, hogy érdemi forgalomcsökkenés lesz miatta.
5k lesz mint egy megyei matrica /év. Szted ki nem fogja megvenni?
Az a vidéki aki amúgy is csak évi 2x jött volna pestre... attól meg nem lesz érdemi forgalomcsökkenés.mod:
raczger: 0,1-et mértem legutóbb. Bubi 0,3-at csalt legutóbb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz raczger #50264 üzenetére
A bc meg csal, főleg a japó autókban tapasztalataim szerint Ez volt a hsz-ben.
Amiknél tapasztaltam japán vonalon: Kuvik G8 és G9, Jazz mk1 és mk2, Impreza GH, Lexus IS... Nyilván biztos van ami keveset csal de ezek elég sokat (-0,2-0,3). Ami azért fájó, mert az elektronika pontosan tudja mennyi benzint fecskendezett be, tehát egyértelműen a fogyasztók átverése a cél...
Declare: Persze túlterhelt a város ezen kívül nincs is hol parkolni, carok az utak, stb.
A baj azzal van ami Vilike ír, hogy ha át is veszünk vmit nyugatról az tuti, hogy "magyaros módon" (értsd carul) valósítjuk meg.
Nem a 4-es metróba beterelésről van szó ez attól sokkal nagyobb volumen. Ha vki tudja akkor az pont te vagy. A hitel miatt muszáj bevezetni, ezért ez a lightos verzió lép majd érvénybe. Senki nem meri meglépni a keményvonalas dugódíjat, főleg nem így a választások előtt. Tehát ebben a formában csak egy újabb sarc érdemi eredmény nélkül.Zsokszám: Az elég gáz lenne ha kóreai lenne. Bár lehet akkor nem csalna a bc...
mod:
gooool: Mire hivatkozva bontanád fel? Mert csak arra hivatkozva, hogy máshol olcsóbb tuti elutasítják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #50278 üzenetére
"A miért kell a dugódíj kérdésre kettős választ adhatunk. Budapest eddig egyedüli városként nem saját akaratából vezeti be a dugódíjat, hanem brüsszeli nyomásra. Az egyszerű választ tehát: azért van szükség a dugódíjra, mert ez EU ezt írta el a 4-es metró építésének támogatásáért cserébe." - [link]
Ez az elsődleges ok, mellesleg meg jót tehet a városnak. Vagy nem mert nem éri el a célját érdemben... A bevezetés után pár hónappal kiderül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #50281 üzenetére
+1. Sima elbeszélés van a dologban.
Rakpart se ekkora forgalomra épült és nem is tranzit útként. M0-t be kéne fejezni... De arra nincs pénz csak a 4-es metróhoz hasonlóan jól kihasznált M6-os autópályára pl.
mod:
Arra leszek még kíváncsi, hogy be merik-e vállalni a rakpartok egyirányúsítását...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylerr #50284 üzenetére
Az aszfalt hidegebb mint a levegő most, szóval eléggé. Amíg nem kell hirtelen fékezned vagy irányt váltanod nincs baj...
mod:
z123456789: Hát volt GM tulajdonban lehet az kavart meg.
gooool: Egy próbát megérhet mailben de ez kb olyan, mintha a levennéd a boltban a kenyeret és a pénztárnál meg alkudoznál belőle...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bbubby00 #50373 üzenetére
Haha azt a dízel nagyon szereti ha állandóan üres tankkal jár (kivéve ha 3/4-nél tankolja bele az 5k-t ). Bár tudom csak pár évre vettétek...
Én nem vacakolok, tele nyomom mindig Bubit, hamar kifogy a nyál így is. Kormival 1200-1300 km-t simán letolok egy tankkal Bubival jó ha 600-700-at.
Mágus2: Pont ezt méregettem múltkor bár tök nem mérvadó mert óra szerint meg bc szerint de 130-nál 6,3-at, 150-nél 6,5-öt mértem. Igaz Kormi bc-je nem csal (legalábbis eddig szúrópróbaszerűen néztem tankoláskor és annyi amennyit írt).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #50381 üzenetére
Egy erősebb kevésbé jól áttételezet szívóbenyósnál sima még a 2 literes diffi is. Bubi pl nagyon megérzi ha tolom neki. GPS szerint 150-nél a 12 litert simán beveri. TDI-nél közel nincs ekkora a különbség.
Igaz csak bc-s mérés de az itt nem csal érdemben. Bp-től Győrig 150 tempomat (2900 rpm) 6,5, ott reset és Linzig 130 tempomat (2500 rpm) 6,3.
Haza ugyanezt mértem ami kb reális mert kb 3/4 tankból letudtam a cca 972 km-es távot (vagyis kb 1296 km az össz megtehető táv (erre számolt a bc 1300 km-es hatótávot).brumi1024: Pályán én is csak ha muszáj de erre még nem nagyon volt példa. Bár Müchen alatt az alagútban már eléggé paráztam, hogy ott maradok. Na az lett volna a drága mulatság...
Igaz akkor még nem tudtam, hogy már akkor el kezd világítani ha még 10 liter van benne. Tankolás után kiderült hogy még 6,5 liter volt benne (túl paráztam).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #50384 üzenetére
Ehh, Korminál ezzel szívok én is. 130 felett ráz alatta semmi.
Fektetve nem szabad tárolni csak ha felnin van a gumi (ha nem felnin van akkor állítva és időnkét forgatva kell tárolni), simán deformálódhatott (azon a centrír nem segít mert az csak a felnit egyensúlyozza ki). Esetleg próbáld meg, hogy kicsit több levegőt tolsz bele az csökkenti a gumi deflexióját.
Ezen kívül okozhatja az is, hogy a felnid ovális.
mod:
rvilike: 2 hete leesett kb 10 centi hó a Mátrában. Én feljutottam a CC-vel a szomszéd nem (Skoda Rapid téligumival).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Persze Bögre IS250-e is elvan 140-nél kb 8-ból (2,5 V6 1600 kg). Az enyém nem igazán.
De keveset megyek pályán szóval nem para. Fontosabb hogy télen is feljussak a telekre.Declare: Thx! Ezt nem tudtam, hogy kint is így megy. Itthon ugyanez az autóklubbal él. Múltkor a határ előtti pihenőbben odajött egy Szlovák mókus mondta, hogy kéne neki mentés segítsek mert nem indul a HDI csodagépe. Kihívtam neki én az autóklubbot (angolul is alig beszélt magyarul meg semmit) mondták ha belép bevontatják Kanizsára,akicósan. Szépen bediktáltam a saját adataim, a mókus meg kifizette. Nekem lett ingyen 1 évre tagságom ő meg olcsóbban megúszta a mentést. Win-win.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #50494 üzenetére
Mk2 is már egy gran turismo autó. Kérdezed meg Bögrét (neki az van), jól megy de nem érzed benne a 208 lovat és nem is megy úgy ahogy várnád (vezettem én is, megerősíthetem) jól megy de nem váltja ki belőled azt a hú de megy érzést. Tartom vele a lépést Bubival (igaz parkettáznom kell hozzá) pedig az sokkal gyengébb a 250-nél (meg vagy kb 300 kg-al könnyebb is mondjuk).
mod:
EQMontoya: Hát akkor Marinéne lapos lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #50504 üzenetére
2,5/2,6 jó sok... Főleg hátra ha nincs rogyásig pakolva a
kombájnodkombid.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen autót vegyek?
- BestBuy topik
- Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen