-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Szada85 #198078 üzenetére
Mert elképzelhető (pontosabban én ettől tartok), hogy minden jogosan feljelentést maga után vonó szituációra jut három másik olyan, ami kiprodukált, fusztráltságból okozott, de amúgy simán elkerülhető. Ott a korábban linkelt Árpád hídi illető válogatása. Az első és a harmadik eset simán elkerülhető mindenféle komoly lépés nélkül, gázelvétellel. Egy frusztráltabb jelölt simán feljelentést tehet. Ettől jobb lesz a közlekedés?
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #198191 üzenetére
Jaja, gyartofuggo, VAG pl legtobbszor lekapcsolja a szervot (nem is szerettem az A3-ban), BMW/Mini nem. Egy ideig engedi tekergetni leallitott motornal, majd elinditja a motort. Mondjuk Minibe nagyobb akksi is kerult, 80Ah koruli mig A3-ban 64-es volt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
PSA eldobja az Alfa Giorgio platformjat (Giulia, Stelvio alap).
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #198471 üzenetére
Hat a Westendben allt egy darabig a Lego verzio.
#198470bandus: A szomszed hazat berlik valami uzleti celbol. Kint szoktak allni a kovetkezo flottaval: S63 AMG Coupe, Porsche Panamera E-Hybrid, McLaren 570 GT. Nem tudom mivel foglalkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #198486 üzenetére
A Juke Nismo vajon mivel volt indokolva?
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #198598 üzenetére
Audiban is előfordulnak ilyesmik. Q3-ban pl néha a startstop mondta be az unalmast (nem indult, és jó 10 másodpercig imádkozni kellett felette, hogy gombbal el lehessen indítani, közben szorgalmasan csipogott hogy olvasd el a használati utasítást ), A3-ban a központi rendszer fagyott, illetve a BT produkált néha érdekes anomáliakat. Gariban természetesen egyikkel sem csináltak semmit.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #198629 üzenetére
Ket 1.4 T(F)SI-m volt, mindkettonel jottek elo nyugok 100k km alatt, de szerencsere semmi komolyabb nem volt. Olajat ettek, az elsonel a lancnyulas problema elkezdett elojonni (75k km kornyeken), a masodik olaj es viz miatt szolt felvaltva ujkora ota. Egyebkent tenyleg jol fogyasztanak, ha olyan a felhasznalas, focvisnal pl jelentosen magasabb fogyasztas volt mint nalam (ha jol emlekszem). Bar 65k km atlaga az ujabb 150 lovasnal 7.43 liter, mig a jelentosen jobban hajtott, 100 loerovel erosebb Minie csak masfel literrel tobb.
A parom G7-je viszont furcsa, 120k km-rel lett veve, vetel utan olajcsere, majd kb 2k km utan jelzett, hogy szomjas, kellene meg olaj. Nem volt meg ido (illetve lehetoseg) megnezni, de gyanus, hogy ott van mas is.
Egy szo mint szaz, jo motor, csak ne legyen baja, mert a VAGnal vastagabban fog a ceruza.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #198659 üzenetére
+1 reszemrol is.
focvis: Akkor kevertem, G6 eseten nekem is ilyesmi szamok remlenek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #198722 üzenetére
Mondjuk a HiFi nem túl nagy fogyasztó, pláne ha valaki nem megsüketülni tervez mellette. Amit ráírnak, hogy 1200W RMS (vagy 1200W peak) nagyjából annyit jelent, hogy mi az a teljesítmény amit folyamatosan el tud viselni (vagy le tud adni erősítő esetén) károsodás nélkül. A peak pedig a pillanatnyi érték. Nem sok köze van az aktuális teljesítményfelvételhez (nem is jön ki a matek, veszteségek nélkül egy 1200W-os rendszer 1 óra alatt lemerítene egy 100Ah-s akksit), még annyira sem, mint a gyári fogyasztásértékeknek. Pontos számokat nem tudok autós esetben, de meglepne ha 10-40W-nál jelentősen többet ennének.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #198825 üzenetére
2021 julius 1-tol mar nem szaldos, hanem brutto elszamolas van, az kevesbe megeros.
bitpork: De, maganemberkent is szaldoelszamoals van.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #198830 üzenetére
Ahh az onero vs tamogatott dolgot neztem be.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #199032 üzenetére
Értsd jól, a Teslánál most lesz modellfrissítés, és a fenti videóban szereplő modell lesz a belépőmodell, ~25 milliós áron. Szóval ebből az lett volna a kínos, ha nem a Porsche nyer. Jön a Tesla modellfrissítés, valószínűleg az lesz a gyorsabb, de ha nem (azért a 2 sec alatti 0-100 már a középső modelltől erősnek hangzik, de kiderül) akkor is gyanús hogy pariban lesznek.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #199034 üzenetére
Elég gyanús, hogy pont ebben lesz jobb, folyamatosan járatták a Nürburgringen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #199054 üzenetére
+1
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #199065 üzenetére
Egy pár éves (5-6 ha jól rémlik) infóm van ilyesmi poziról, mindenféle juttatás nélkül megvolt a bruttó 50M, és erre jött még egy X5 kategóriájú autó. De emellett azért volt stressz és nem sok szabadság.
Szerk: mondjuk tegyük hozzá, hogy ebből szerintem nem túl jó ötlet 5-6 30-40M értekű autót fenntartani, mert a végtelenségig nem lehet csinálni az ilyen pozikat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Es #199158 rbalint88: egeszen gyakori egyebkent, VAG pl szereti meg az RS Audiknal is (meglepo modon a Golf 8 R-ben viszont nincs ilyen limiter). A Hungaroringen vicces meg, amikor odaallit a delikvens az RS Audival, hangerot mernenek es szabadkozik, hogy hat o nem tudja 4 ezren tartani a fordulatot, csak ha utanafutnak.
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #199223 üzenetére
Launch controllal is csak 2.5K a fordulatszám az RS6-nál pl (C8). Meg hát nem igazán technikakímélő (és biztonságos) a műszakin/hangerő méréskor launch controlt használni.
kisza: Bejövős. Nagyon dicsérték a külföldi review-kban, sok mindent kapott a kisebb Shelbytől.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #199432 üzenetére
Az autógyártók egy dolog, de már az Apple-t is érinti a dolog, figyelmeztették a befektetőket, hogy bevétel visszaesés lesz a következő negyedévben.
kisza:
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #200383 üzenetére
Pár éve még alap volt a Service Inclusive a BMW-nél is.
Ez amúgy trükközés az alapárral, 300k környékén van az 5 év/100k km-es szervizcsomag, a 4 év/200k km garancia pedig valamivel kevesebb. Ezeket hozzávéve is hasonló árban a többiekkel (MB, Audi), annyi különbséggel, hogy az Audinál nincs (/pár éve volt) ilyen csomag, és drágább a szervize.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #200396 üzenetére
A3-nál 120/160 volt a 30k-s és 60k-s szerviz (kértem ajánlatot több helyről, vidéken is), pedig az sima 1.4 TSI volt. 2 literes TDI Q3 még több. Ezzel szemben a Mini egy elég nagy kereskedőnél megvolt 100 körül (nem is kerestem mást), pedig nagyobb motor, több olaj, és fékfolyadékot is cseréltettem.
X5-nél, illetve az előző 5-ösnél nem tudom az árakat, mert az Service Inclusive-vel jött, azoknak a 120k km alatt a kötelező szervizei néhány ezresből kijöttek.
Mindemellett se az A3-nál, se a Q3-nál nem csináltak meg semmit garanciában (beragadó/nem indító start-stop, Golf származékok gyermekbetegségének számító zörgő B oszlop, érezhető kattanás a kormány tövig kitekerésénél, gyárilag elálló ablaktörlőlapát, foszló váltószoknya anyag, varrások mentén szétmálló ülésszövet), míg a BMW-nél eddig mindent megoldottak harc nélkül (bugos csomagtartó motor vezérlés, zörgő csomagtérajtó és hátsó ülés, ázás hátul összeszerelési probléma miatt).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #200436 üzenetére
A3-on be tudtam kapcsolni, visszakereshetem a konyvjelzok kozott hogy. Viszont gyanus hogy nem memorias (nem remlik mivel volt osszekapcsolva, talan a kulso sotetedo tukorcsomag, vagy memorias ules?), igy hidegben elegge el tud maszni (vagy ha mozgas kozben barhogy hozzanyulsz a tukorallitohoz).
Tsebacsi: Igen, a vezetooldali allasban kell allnia az allitopocoknek (amivel valtod, hogy melyiket allitod).
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #200461 üzenetére
Igen a zörgésekre valahogy nem áll rá a fülük. Ezért is lepődtem meg mikor visszavittem a Minit a csomagtartó zörej miatt és megcsinálták.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó