- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Assetto Corsa Competizione
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- EA Sports WRC '23
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48160 üzenetére
Olcsóbb mint a DSG és ez csak nekünk európaiaknak fura. Jellemzően azoknál van cvt-t aki elsősorban nem nekünk gyártanak autót.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #48169 üzenetére
Szeretem a dsg-t nem arról van szó de úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép-szép de otthonra nem kéne. Öngyilkosra van programozva a váltó ugyanis. Városban 60-nál felvált 5-be és 1100 rpm-en teker. Szted azt mennyire szereti a kettős tömegű? 2000 rpm alatt nem is lenne szabad használni tartósan.
Nekem egyszerű színű autóim vannak azokkal nem lőnek mellé de van ott baj. A hatchback-em pl a műszaki adatlap szerint komibként vizsgázott le de legalább a teljesítményt se találták el elsőre. Mondtam, hogy oké maradhat a szám de akkor adja ide az IC-t meg a csigát is hozzá.
deicide: Az nem drága ha gyári cucc. Én most 90k-s árat kaptam csak a két első tárcsa + betétre munkadíj nélkül (gyári cuccra).
mod:
EQMontoya: Van mert a DSG nem automata váltó, hanem egy robotizált manuális.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48175 üzenetére
Én értelek sőt egyet is értek veled! De a gyártót pont nem érdekli sajnos mint látod.
A cvt olcsón gyártható, megbízható és nem növeli a fogyit (manuálishoz képest) neki ennyi pont elég. Amcsiknak meg a keletieknek nincs baja vele európa meg csak egy porszem a térképükön aminek nagy részén eleve csak presztízsből vannak jelen. Szted itthon hány Juke Nismo-t adnak el? Vagy hány Levorgot?
Na ezért tojnak arra, hogy mi mit szeretünk/szeretnénk.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48182 üzenetére
Tehát akkor láttad az itthon eladott összes darabot belőle.
Nem ide termelnek, nekik egyrészt túl kicsi felvevő piac vagyunk másrészt túl erős a lokális (pl VAG) konkurencia. Nem éri meg nekik egyszerűen.
deicide: Jaa, értem. Gyanúsan olcsó is lett volna.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48195 üzenetére
Ennyi. Ha az usa-ban élnék akkor egy Legacy 3.6R-re beneveznék. Érdemes megnézni egy kinti tesztet mit ír a cvt-ről. Tök más a felfogásuk mint nekünk.
Az a durva hogy pl a Subaru már a kis SUV-ját se árulja csak cvt-vel. Illetve a fapad 1,6-ost veheted belőle manuálissal amiben még tempomat sincs...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Biztos nem fapadosban ültél mint én... Az üléshuzat tejfölös pohárból készült 2 perc alatt ráizzadtam -20ban is meg +20-ban is. Ergonómia sz@r, de ezt írtad is. A váltóbot olyan gagyi műanyagból volt hogy viszolyogva nyúltam hozzá minden egyes váltáskor.
Maga a műszaki tartalom tök okés volt. Futómű az kimondottan patent volt pl. Sokat evett de nem is volt kímélve.
Saint: MK3 az már jó kívül-belül.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Remekelek28 #48258 üzenetére
Casco-d ha van az fizet ha nincs akkor senki.
Van horpadáskihúzó vagy irány a lakatos.
mod:
focvis: Nem adtak? Ne má'... a full fapad Hondánkhoz is adtak gyári javító festéket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
50k km-t tekertem bele és pezsgőt bontottam amikor 2 évesen megszabadítottak tőle. De lehet csak az én igényeim magasak. Csak akkor a Honda meg Subaru... aminek a belével kivagyok egyezve pedig ezek annyira nem prémium márkák mint ide Buda.
Sőt VAG ellenességgel se vagyok vádolható mert a B6-unk bele az nálam az etalon kb de a B5-ünk belével sem volt gondom annak ellenére, hogy elég rendesen málott már.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Remekelek28 #48274 üzenetére
Nem muszáj az egészet. Mikor megparkoltam a sárvédőt akkor én pl csak félbefújattam ködöléssel. Ha csak egy kavics nyoma van oda elég a javító festék szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #48336 üzenetére
És igen, leszedte a srác meg vissza is szerelte a kormányt és valóban 1,5 óra alatt végzett. Ott helyben megvártam addig dumálgattunk a kocsikról meg a csajokról.
Még poénkodtunk is a végén, kérdezte, hogy a tempomatot is vissza kösse? Mondtam, hogy néha jól jön szóval pls.
Bár lehet azóta emelt árat azt nem tudom...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Visszatértem a vidéki körútról. Gyerekek hát azért let pár új ősz hajszálam...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Sok vasárnapi sofőr (80-al az autópályán...) meg sok Fittipaldi jelölt. Utóbbiakat engedtem hadd menjenek de egy esetben felvettem a kesztyűt. Börzsönyben egy Golf 6. Ráesett a nyakamra és tolt aztán gyorsan visszaszúrtam 3-asba és parketta. Aztán rájött hogy a kanyarsebességünk nem azonos. A hegy lábánál elvettem a gázt és elment (akkor láttam, hogy TSI volt).
De azért a fogyim is egész jól alakult. 8,5 liter, a táv meg 551 km 1/3-ad pálya 2/3-ad országút meg lakotterületen kívül. Város minimal amíg elértem a város széléről az M0-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #48654 üzenetére
Aha Bubi és tankolásos módszer tehát nem BC adat. Mindenhol moderált tempó, 1-2 előzés de javarészt úsztam csak az árral. Egy kis Börzsönyös odapörkölés de az csak pár km, meg Hatvantól Pestig az M3-on beálltam egy takarítógép (5er) mögé aki felcsűrte a kszenonágyút így azt a szakaszt 150-160-al csaptuk végig. Ha fullra visszafogom magam akkor 1-2 tizedet talán tudtam volna faragni ebből.
mod:
Jah és sima mezei 95-ös, semmi csiribiri extra lónyál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48727 üzenetére
Nyerget nem kell cserélni max lefújod/lufújatod.
Fékből meg gyári vagy EBC. A többiről elég vegyes dolgokat olvastam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48734 üzenetére
Az a helyzet hogy 2 azaz 2 márka esetében nem olvastam/hallottam sehol hogy ne nyikorogna a fék senkitől az gyári meg az EBC. Ez nem szent írás, lehet pl egy ATE tárcsa meg egy TWR betét is hangtalan lesz... de ha mégsem? Mert volt akinél nem. Engem idegesítene.
EBC-n csak bekoptató réteg van, nincs semmi más speckó bevonat rajta.
mod:
shaggy: Ü.a. jeladó nem olyan mint egy féktárcsa (kopó) én simán megvenném a bontottat belőle .
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48743 üzenetére
EBC drága nagyon a gyárit is nézd meg mennyi lenne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48753 üzenetére
Köznapi használatra elég a sima tárcsa meg a fekete betét. Az USR tárcsával szemeztem (TG hangos) meg a zöld betéttel mert az enyémnél típus hiba a gyenge fékhűtés ezért könnyen vetemedik.
Sajnos k. drága lenne az enyémre... Szóval még halogatom a dolgot.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48756 üzenetére
Pályára nem vennék zöldet ott nem kap nagy hőterhelést. 100 km alatt egyszer ha kell fékezned 150-ről 100-ra akkor kb sokat is mondtam és hideg féknél a fekete nem rosszabb mint a zöld.
mod:
EQMontoya: Hány kg a gép? Lehet már kérdeztem de nem emlékszem mennyit írtál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48760 üzenetére
Köznapi utcai használatra sztem felesleges a zöld. Igaz tovább bírja de minek álljon fékbetétben a pénzed?
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Diósjenő, onnan indul a buli felfelé. Óvatosan, mert ott nincs térerő tehát ha gáz van nem könnyen hívható segítség, mi nem is szoktunk egyedül menni. A vízátfolyások miatt csúszik, télen ugyanez csak jégfoltokkal megspékelve gyakran van köd is, az út meg elég keskeny de jó minőségű. Szóval csak nagyon ésszel!!!
Javasolt földönkívüli időben menni mert akkor nincs turista és a bírság kockázata is minimalizálható. Legutóbb nagy mákunk volt már csak hazafelé gurulás közben kapcsoltak le de el kellett engedniük mert még izzókészletünk is volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #48783 üzenetére
Úgy pattogtak a gépek a hőtágulástól, hogy sztem még a falu túlfelén is hallották. Nagyon kérdezgették hogy éjfélkörül mit keresünk ilyen messze a lakhelyünktől de aztán nem tudtak semmibe se belekötni és elengedtek.
rvilike: Nagyon ésszel kell ott menni én is csak max 2-esben megyek nem ér annyit hogy bedobjam a gépet az erdőbe... Főleg, hogy nem versenyautó tehát igencsak közel vannak az autó korlátai ilyen szempontból. Se futómű, se gumim nincs hozzá (se tartalék). 4wd se csodafegyver és nagyon megtudja viccelni az embert. FWD-nél elkezdi tolni az orrát a gép elveszed a gázt és visszajön de ha a 4wd-vel csúszol meg akkor már csak az ima segít kb... A tapadási határ kintebb van vele de sokkal váratlanabbul jön el.
mod:
Haver egy 100 éves Avensissel volt (MK1) hogy annak milyen jó a váltója... Komolyan sokkal jobb mint az enyém.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #48791 üzenetére
Leginkább semennyire sem támogatja sőt a fordulat is lassan esik (bár ez nem a váltó hibája) szóval gázfröccsöt kb ad magától. Ha gyorsan váltasz olyan mintha a gázon hagynád a lábad. Mondjuk még a tetejében béna is vagyok szóval nem is erőltetem a dolgot (bár a két pedál elég közel van egymáshoz, szóval nem lehetetlen egyszerre a kettőt kezelni). De az tény hogy a Jazzünkben kb 10x jobb váltó van. Akárhányszor visszaülök ez annyira szembeötlik, hogy akaratlanul is elmorzsolok egy könnycseppet.
WRX-ben ugyanez a váltó van ott se jobb a helyzet az STi az meg már egy másik liga.
mod:
Amúgy egy erős közepest adnék neki ahol a Honda a teteje és a Rönó az alja a skálának (az általam próbáltak közül).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #48832 üzenetére
Van, általában derekasan kihasználják a biztosítók ha vki nem figyel oda, hogy időben váltson.
Biztosítást csak évfordulóra tudsz váltani. Tehát a szerződés lejárta előtt legalább 30 nappal fel kell mondanod a mostani biztosítódnál a szerződésed. Ezután a fordulónapkor (szerződés lejárta) folytatótlagosan tudsz új biztosítást kötni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #48856 üzenetére
A szerződés kötés napja, amikortól él a biztosításod de igen, ha éves díjfizetéses vagy az a fordulónap így december 30-ig kell felmondanod a meglévőt de most is felmondhatod. Ezt írásban tudod megtenni (mail vagy fax is jó). Kötni szintén most is köthetsz mert későbbi indulónappal is megköthető a biztosítás előre (mint pl az utasbiztosításnál).
A szerződés felmondása után kapsz egy bonus/malus igazolást a régi biztosítódtól ezek alapján fog majd besorolni az új biztid de ez többnyire ők előre lekérdezik szóval ma már nem is kell bajlódnod majd ilyesmivel.Jah és nem minden biztosító küldi automatice a zöldkártyát, van amelyiknél külön kell igényelni (ez csak akkor kellhet ha külföldre mész).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #48920 üzenetére
Dekoros srác üveget is fóliáz? Vagy csak karosszériát?
choco01:
Nem baj ha erősebb van benne. Az akku olyan, mint egy nagy víztároló hordó, amibe egy csövön csordogál a víz: a generátor mindig ugyanúgy tölti (alapjáraton nyilván nem), és ha egy indítás kivesz belőle három vödörnyit, kevesebb marad az alján, hamarabb alultöltött lesz.
mod:
z123456789: Nem mérlegelhetsz, ha kint van a tábla akkor el kell engedned a szembejövőt akkor is ha az egy bringás. Persze ha pont nem áll ott rendőr...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #48923 üzenetére
Pedig gondolkozom rajta...
Karosszériára is kéne egy helyen megsérült a gyári fólia rajta az le lett szedve. Csak most hülyén néz ki, hogy az egyik oldalon van a másikon meg nincs. Persze nem látják az autó két oldalát egyszerre de engem akkor is zavar...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48929 üzenetére
Kresz szabályok már csak ilyenek. Sok esetben a rendőr sem ismeri/tartja be a szabályokat, másrészt az élet sokszor rugalmasan felülírja. De ha mondjuk karambol van mert mégsem fértél el akkor 100% hogy téged meszelnek el.
Kollégáim mondogatták anno még a biztosítónál, hogy annak van elsőbbség akinek megadják.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen