-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #45888 üzenetére
Sztem is, mind a kettő közrejátszik.
De inkább egy sedan kéne nekem is. Mondjuk az új RS3 sedan, 400 lóval és 480 nyúlmókussal.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #45902 üzenetére
Így, hogy keveset járok vele városban 8-9 literből kijövök ami azért elég jó. Amíg nem bővül a létszám addig marad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #45932 üzenetére
Szomszédnak van a telken. Elég baba járgány. Ahol a 4x4-es VAG nem ment fel ott ő difizárral simán.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #45935 üzenetére
Mi bajod van a spritmoncsival? Azt használom angol nyelvre állítva és teljesen ok szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #45997 üzenetére
"A KGFB szolgáltatása
Személyi sérüléses károknál a káreseményenkénti kártérítési limit 1.600 millió forint, dologi károk esetén káreseményenként 500 millió forint összeghatárig térít a biztosító. A szolgáltatás egységes és minden biztosítóra kötelező." - [link]
Nincs csak a kötelező felelősség bizitm.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #46006 üzenetére
KGFB -> Kötelező gépjármű felelősség biztosítás. Declare meg a sima felelősség biztosításra gondol.
Példánknál maradva, elkaszálsz egy motorost a Matizzal (VR4-ért kár lenne). A kgfb terhére kifizetik a motoros vagyoni kárát (a bringa, ruha, stb) a személyi sérüléssel kapcsolatos költségek (pl haza kell hozni külföldről, vagy a rehabilitációs költségként uszodabérlet elszámolhat vagy a lábadozás idejére újság előfizetés, stb). De a lelki sérülése miatt beperelhet még mindig és a bíróság megítélhet neki pénzt. Ha van felelősség biztid akkor ilyenkor nem te fizetsz hanem a biztosító (bizonyos összeghatárig).
Declare: Itthon nem divat. Meglepődnék ha közülünk bárkinek is lenne...
Itt még a cascoról is az a hír járja, hogy az ördög műve.mod:
zoo8800: Nissan Tiida sedan és a 206 sedan hiányzik a listádról szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #46015 üzenetére
Nincs jogállami kultúra itthon. Rádhúzza a kormányt a piros 7-es sofőrje max lesz belőle egy index cikk meg egy gyalázkodó FB poszt és helló. Tőlünk nyugatabbra meg akkora kártérítési pert varrnak a nyakába a sofőrnek, hogy még az onokája is azt nyögi.
mod:
Csaó-t csak poénból írtam nyilván, ott a vigyori a végén.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #46028 üzenetére
Nincs megfelelően potens autóm oda de utasként beneveznék.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #46101 üzenetére
Sosem elég az tuti. Hozzászokik az ember. 78 lóból ültem át 170-be. Leesett az állam milyen jól megy az elején. Aztán megszoktam és már nem érzem. 1x már beültettem Bögrét a kordéba, menjen vele egy karikát mert én úgy érzem nem megy. A tesztkör után megnyugtatott, hogy megy az csak már hozzászoktam.
mod:
EQMontoya: Ma már én is átfűztem magam a városon 2x. Botrány...
rvilike: Haha. Bubi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #46106 üzenetére
A sajátomban is síktok ha az anyós ülésen vagyok pedig az még csak nem is erős. A szemben lévő cégnél melózik egy ismerős akinek egy mk2-es wrx-e van, múltkor átadtam a volánt neki én meg az anyós ülésen. Hát kapaszkodtam eléggé úgy bedobta a kanyarba, hogy csak pislogtam. Tök más az anyós oldalról nézve ugyanaz a mutatvány...
Amikor engem vittél nem skítottam, csak erősen kapaszkodtam és mélyen hallgattam.
mod:
joamilestoné: Biztos nem adott volna számlát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #46125 üzenetére
Ja ez olyan mint a chipesek oldalán az erősebb lesz és kevesebbet eszik.
Erősebb nem lesz mert parkettán így is lezár és nincs visszavezetés a csúcs teljesítményed így nem változik. A fogyi attól ugrik meg, hogy részterhelésen nem lesz visszavezetés és csak friss levegőt kap, amihez automatice több benyót is adagol az ecu.
Tehát erősebbnek érződik közepes terhelésnél de cserébe többet is eszik.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #46146 üzenetére
Hazai pálya sokat számít. Az Alpokban én is csak egy elveszett kisfiú voltam a Mátrába ahova már kb magától felmegy Bubi ott meg nem győzöm kerülgetni a tötyögőket.
mod:
nepszter1: A Subaru az 100%-ban japánban készül.
Skillet: Igen, vmi fedett helyet nem ártana találni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mdani01 #46159 üzenetére
Tipikusan azok dobják el így akik FWD-hez vannak szokva. Mikor meglett bubi én is majdnem így dobtam el a sajátom a rakparton esőben (csak a
gondviselésnekesp-nek köszönhető, hogy nem hajtottam kiflibe). Ugyanis ha megcsúszol FWD-vel akkor elveszed a gázt és visszaáll az ívre, awd-nél meg ha elveszed akkor véged. Kitartott/enyhén visszavett gáz kell ha megcsúszol különben az árokban végzed mint ő.mod:
Snoop-y: Az mekkora.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #46189 üzenetére
Az a rész pont nincs így fejben belőle de hatalmas. Btw ma ment el előttem egy IS200. Szép hangja van na.
mod:
Meg van a tűzkáros Vitara story, nem is tudom már ki kérdezte:
"A tűzkáros Suzuki Vitarára vadászó, farmerdzsekis profi nem a valamit olcsón elv alapján keresgélt. Ő kifejezetten a tavalyi román-magyar eb-selejtező futballmeccset követő hagyományos utcai zavargásban tetőre borított, majd felgyújtott terepjáró teteméért érkezett a Bécsi útra." - [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #46375 üzenetére
Bocs, most nézem a Subaru XV lett az utolsó (33.), a Q3 az előkelő utolsó előtti (32.) helyet szerezte meg.
Autobild, amikor 100k km után szétszedik a verdákat és megszakértik mennyire fososodtak meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #46392 üzenetére
Inkább a tök abnormális kibocsátási szabályok miatt tünnek/tűntek el a szívó motorok. De nekem soha nem derogált 1-et visszakapcsolni ha valahova be kell férni.
De ízlések és pofonok. Az 1.8 TSI-vel is elvoltam de a 2.5i-t jobban élem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #46405 üzenetére
A kormánycsavargatás még a legkevesebb. Kormi 1750-2500-ig 350Nm. Szerinted? Vízen nem tudsz elindulni, ami car, ha éppen egy mellékútról fordulnál ki pl a Hungáriára, az asr meg egy marék majom fingot nem ér olyan carul van programozva.
Elakadtam a sárban vele: ha kicsit nyomtam a gázt nem történt semmi, ha jobban akkor meg a vödör nyomaték miatt elpörgött a kerék. Végül sikerült kihintáztatnom nagy nehezen de kb csak a szerencsén múlt, hogy nem kellett mentést kérnem.
Jah és az induljunk akkor kettesből sem működik. DSG csak 1-esből indít. Manuális módban is (egyszerűen felülbírál). Winter mód természetesen (al'a Volvo) nincs, hiszen a Németeknél mint tudjuk nem szokott hó lenni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #46409 üzenetére
Van kikapcsoló gomb de a hirtelen ébredő nyomatékrengeteg miatt semmire nem megyek vele. 4motion kéne inkább helyette akkor le is tudná rakni az útra ezt az erőt.
Vízhőfokmérő, esetleg olajhőfok? Ilyennel nem terhelik a usert. A végén még nem hajtja meg hidegen és akkor túl tartós lesz a technika.
Ezeket már az 1 bites usereknek tervezik.mod:
Aggregátor: DSG, nincs kuplung. Pont ez a bajom, ha tudnék pl 2-esből indulni nem lenne gond de ha áll az autó akkor nem enged csak 1-esből indulni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #46413 üzenetére
Az Astrától beszéltünk. Kormiban van vízhőfok. Olajat is tud elvileg csak be kéne kapcsolni külön, ahogy írod. Sőt az intervallum kapcsolót sem spórolták le. De az még a fapados sz@rjappánomban is van.
mod:
To all: Hétvégén volt szerencsém kipróbálni egy XC60 D5 awd-t. Engem meggyőzött.
220 ló ami nem vág hátba mert 2t a kocsi de azért kellemesen el lehet vele gurungászni.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #46407 üzenetére
4000-nél van 230Nm-erem. Alatta nem tudom hogy skálázódik de nekem az awd miatt azért nagyon sok nyúlmókus elvérzik...
Skillet: Lenko most offline mert vmi dolga van azt írta egy másik topikban.
Kamera nem lesz mert nem kértem kölcsön (és már vissza adtam).
A helyszín akkor most a szokásos lesz vagy hol legyen a hepaj?
mod:
Declare: Megült a kocsi orra a sárban. Alapjáraton nem volt elég kakaó, hogy kimásszon ha odaléptem akkor meg egyből elpörgött a nagy nyomaték miatt az ASR meg meg sem nyekkent (nem volt kikapcsolva).
Plusz a másik bajom hogy ha vizes az út és mondjuk egy főútvonalra szeretnél becsatlakozni akkor nyomhatod a gázt nem történik semmi csak egy helyben pörög a kerék. ASR ismét nem reagál... Közben utolérnak oldaról/hátulról. Ami vicces egy 350Nm-t tudó autónál. Nem adagolható elég finoman a gáz. De lehet csak én vagyok botlábú.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen