-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
A csattanas kovetkezmenye lett egy halott akku mara... ugye a csomagtarto nem zar, ez az ostoba meg nem oltja am el a csomagtervilagitast 10 perc utan, hanem szepen hagyja lemerulni... radugtam a lidlis csodatoltot (ez meg regi, nem lcd-s, csak ledek vannak), de sok remenyt nem fuzok hozza, mert motorakkunak ismeri fel (6V), ugyhogy szerintem legkesobb hetfon veszek egy akkut bele. Meg a gyari 7 eves van benne, siman lehet, hogy enelkul is megdoglott volna a telen.
Szerencse, hogy az audi 3 het allas utan is pocc-roff indult. Amugy is meg akartam setaltatni, amig nem esik, igy legalabb tutira nem maradt el -
rbalint88
addikt
Mindenki nyugodjon le a 3,14csaba, vettem akkut az elantraba, mukodik is szepen. Exide premium 53Ah kerult be.
Legalabb megsetaltattuk az audit, meg lemostuk rola azt a kicsi port is, ami volt rajta.
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #153623 üzenetére
minden autó érdekesen közlekedett ma ebben a szélben a német M1-en mentem ma 180-at a kabrióval, azt is tette a szél kicsit, pedig viszonylag lapos és 1700 kg. mondjuk azon meglepődtem, hogy az elantra is mennyire szélérzékeny, alig 10km/h-val magasabban jön benne a barna küd, mint a splashben
Qru: ülésvédő fólia ftw. nálunk a kutya miatt lett, de gyerekhez is alkalmazni fogom, ha lesz
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #153769 üzenetére
azért ha jön 150-nel a szétrohadt escort vagy vectra, jobb szeretnék egy x3-ban ülni, mint egy golf 5-6-ban. pusztán a tömege miatt is jobb esélyekkel indulsz egy balesetben. (nem tudom megvan-e az 5*-os fiat 500 vs 4*-os audi q7 csattintás az autobild vagy adac által).
mondjuk a rezesovák és hasonló bemindenezett pénzes állatok ellen nem véd meg semmi, az tény. de valahogy általában a fosokat bemindenezve vezetőket éri utól hamarabb a vég... -
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #153772 üzenetére
nézz rá az A3 2.gen facelift (2009-) árakra is. azok is viccesek. 2-3 éve minimum stagnálnak, de inkább drágulnak a benzinesek (pedig "fostsi" az összes).
tc-s papptibi kapcsán ránéztem az aurisokra, 2008-as 1.6-os 1,7-2M, 2011-es fl verzió ugyanazt tudva 2,7M tényleg az van most, hogy ha 3M környékén van autóra, akkor vagy 2M-ig érdemes venni valamit vagy 4-5M körül behitelezve. a kettő között meg kb vákuum van értelmes autókból...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz freeknight #153774 üzenetére
én az A2-ket figyelgetem asszonynak, nyáron volt 650-ért is csücsi 1.4 benzin, most 800 alatt csak hulla van. és a kínálat teteje is felment 1M-ról 1,4M-ig azok is 2001-2004 autók... azért nem vettünk még autót neki, mert egyelőre 3 villamosmegállónyira dolgozik, plusz a belvárosban a parkolás+üzemanyag jelentene havi minimum +50e kiadást, de az az igazi visszatartó erő, hogy időben sem járna jobban vele.
remélem, ha melóhelyet vált és messzebbre kell járnia, akkor kap céges autót.Magnum_: igen, a gyomorgörcs részét nem tudom elengedni én se. meg a pusztulat beltéri műanyagokat, ami rosszul esik 5-6-mégtöbb millióért. auris hsd, golf gte, v60 d6 jöhetne szóba újabb használtban, de még a relatív olcsó autónál is idegbe' vagyok a sok gyökér miatt.
azokat nem értem, akik megveszik szalonból az új autót, hogy aztán ne használják. de ezt szó szerint értsd, nem keveseket megy vele, hanem buszozik. és nem egy ilyenről tudok[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #153777 üzenetére
2M beulovel (amibol mar azert tisztesseges hasznalt autot lehet venni) egy scross 1.4t gl+ havi 100k 3 evre, ha egy metert nem mentel vele. Ha valaki ilyen kondiciokkal megveszi, hogy aztan ne hasznalja, az nem csoro, hanem hulye. Szvsz.
A haz elott/garazsban elrohasztasra jo egy 10-15 eves auto is, hitel nelkul. -
rbalint88
addikt
válasz máyköl #153812 üzenetére
múltkor is szüleihez inkább a splash-sel ment, hogy ne legyen koszos a kabrió. beérett a nevelés városba az nagy + sokat eszik + sajnálná ő is koptatni. Margit híd-Budaörs vonalon 14-et eszik a kabrió, sztem ha nem szabadul ki pályára, lenne az 15+ is. hiába, meg kell mindig indítani az 1700 kilót... sztem egy kisautó egy-két év alatt visszahozza üzemanyagon és állagmegóváson a befektetett pénzt, arról nem beszélve, hogy sokkal könnyebb vele mozogni a városban. srégen hátra kinézni horror a kabrióból, még 10+ év vezetési rutinnal sem esik jól a sávváltás vele sokszor, annyira bunker, ha fent van a tető. kabrióként persze más, de nem lehet mindig az élet császárának lenni
btw Splash is jó lenne, legalább használva lenne, csak elkérni tré, eladni meg nem fogják nekünk családon belül. faramuci helyzet. pedig jó lenne, 52k km, rendbe van rakva műszakilag, egy sérülés van rajta csak, amit csinálni kellene (j.h sárvédőív húzás lemezig), rakattam bele ülésfűtést és densiont, amíg használtam, ideális városi csapásmérő eszköz.
A2-től is kb ezt várnánk, némileg magasabb komforttal. -
rbalint88
addikt
válasz szotyika77 #153928 üzenetére
Vissza kell vinni oda, ahonnan van. Egy jo telefontarto es BT kihangosito (dension vagy yatour mondjuk) mindent tud, ami kellhet. Amugy sem hitelesen gyarias, mert ugye ott a kozponti kijelzo jeleniti meg a navit - nem veletlenul, nem jo lenezegetni oda, ahol a fejegyseg van.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Richard! #154462 üzenetére
pörög a gazdaság!
lehet, hogy ha kell majd tankolnom az audiba, akkor én is azt rakok bele, hogy tavaszig bele ne rohadjon. de még van benne kb negyed tank, az 15-20 liter #sosefogyel
ja, múltkor asszem' sikerült megnézni, mekkora az elantra tankja. 45literesbe sikerült 44,2-t tankolni, BC a range-nél csak ennyit írt: " - - - " -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #154474 üzenetére
lfszt kisebb a fogyasztás. ez 1.6 szívó. dugóban 8-9, pályán 7,5-8l/100km. szóval messzire nem mész vele egy seggel... ha már érdemben gyorsítani úgyse tud 6-ban, legalább forogna kevesebbet, 100-nál 3000. így 140-nél már hangos és sokat is eszik.
nem megy rosszul amúgy, csak ahhoz tényleg üvegelni kell, 5000 felett történik valami, de érzésre ott is több a hang, mint a menés
turbót a turbóra is, menést a népnek
az 1.8T se tépi fel az aszfaltot az 1700kilós bódéval, de a 163 low/225Nm annyival kényelmesebben autózható a +4-500kiló ellenére*, mint ez a 135low/164Nm
az audi előtt meg a dízel alfa a kb 180-190lóval és 400+ Nm-rel ~1300 kilóval és azzal a futóművel álom volt. azzal kifejezetten szerettem gyorsan menni, hiányzik is az a fajta betyárosság nagyon.
na de azért a sok fika után visszatérve a reálitások talajára:
1. céges autó a legjobb autó
2. A-B közlekedésre bőségesen elég az 1.6gdi, előzni is lehet vele (üveghang kft)*ez a megállapítás 60km/h felett érvényes, alatta a tömeg győz, városban az elantra fürgébb.
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #154843 üzenetére
Kitakarja a kepet. A sima tompitott vetitolencsesnel is van kitakaras, csak itt a takarolemezt fel tudja rantani egy elektromagnes.
az izzo mozgatasaval nem lehetne elerni a megfelelo hatast, mert akkor kikerulne a foncsor fokuszabol.
de igy a ledek koraban rohadtul elavult dolog ez a xenonos vergodes, pedig csak kb 25 eve jelent meg, 20 eve meg mar tenyleg jo is volt -
rbalint88
addikt
válasz yodamester10 #154857 üzenetére
inkább fekete lámpafóliával vond be. matt fekete nem fog passzolni hozzá és nem racsingoshonda ez, hogy szégyellni kelljen a márkajelzést
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #154885 üzenetére
A halogen is jo, csak meg kell tervezni normalisan. Nyilvan egy kulcslyuj meretu projektorral semmi nem lesz jo, meg a led sem, de ott konnyebb nagyobb fenyerot csinalni. Amugy ha egy sima proszto ledet raknak az autokba, az nem hiszem, hogy erdemben dobna az arat. Nyilvan a matrixos aktiv csoda sok penz, de igazabol egy sima projektoros led eloallitasi koltsege +50k/auto kb, nojon tole az ara 100k-t, win-win
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #155007 üzenetére
azzal az M csíkkal az a baj, hogy a lefingott 16i-től az új m550d-ig mindenre megveszi a sok palimadár, hogy attól majd rácsing lesz a verda, aztán ciki már, mint a Fila táska - az E46 amúgy is az az autók között kicsit - főleg a 320d.
az M tükör szerintem jól néz ki (ez a fajta, nem az E36-é), az angel eyes-t viszont jobb nem erőltetni.RAiN91: ilyet csak akkor, ha kesztyűvel fogod utána használni minden nap. a kéztől elzsírosodik , ocsmány lesz. amúgy se túl praktikus, nem véletlen nem rakják nagyon utcai autóba, csak versenyautókba.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #155101 üzenetére
Regebbi autokba meg ott a dension nekem telefonrol megy a zene, waze, kihangositas, igy pl gyari navira nem is lennek rafeszulve, csak jo okostelefon integracio legyen.
mondjuk majd a google nelkuli huaweiek ugranak egy szepet vissza az idoben, mert ugye google services nelkul nincs android auto se
kisza: probalj meg autopalyatemponal a telefon hangszorojaval telefonalni
tboldi: az amikor full retardnak neznek, hogy oke, kitt gyere idet jatszik a hulyegyerek, de mar benne ul a kocsiban plusz nagyobb temponal
az is eleg halk, de zenet leptetni oke. -
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #155167 üzenetére
anno néztem egy 325xi kombit. automata, M-packet-kívül belül, fűtött vaj bőr, harman/kardon (műveltéknél harmankarBon) hifi, napfénytető, pdc, hátul kurblival. azt hittem rosszul leszek...
de képzled el, mennyire rosszul lehetett az eredeti megrendelő, ha esetleg azt hitte, hogy az széria!!!tudom, van klíma, de sztem 30 fokig városi tempó mellett kellemesebb az ablakokat leengedve krúzolni, viszont ha a hátsó nincs leengedve, akkor általában a fülem kapja a huzatot, ezért ragaszkodom a 4 villanyablakhoz, ha lehet.
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #155180 üzenetére
az a 325xi 2003-as forinton volt 12 mihály újonnan
fából amúgy vannak jók, még akár ebben a kategóriában is, csak úgy 10 évvel később
ez mondjuk azért kellemes: [link] , [link] , [link]Magnum_: nem feltétlen az a kérdés, hogy mennyit használod, hanem egy bizonyos szint felett ciki/rangon aluli hátul a kurbli. nekem fapad kompaktban még elmegy a manuálklíma és műanyagkormány mellé, de középkategóriában - főleg prémium gyártónál - nem.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #155193 üzenetére
ebből egy benzines szerintem annyit eszik, mint a lexus jó kis d5-öt bele, az egy nagyon kellemes motor. fordulókör valid. mint egy busz.
android: kell egy jó telefontartó 'sztcső. mivel tud ez többet, mint egy minőségi kihangosító? (azon kívül, hogy mutatja a klíma hőfokát, wow) densionnal van tapasztalatom, az a kormánygombokkal/rádiógombokkal vezérelhető számléptetés és hívásfogadás céljából.
biztos én nem vagyok eléggé kifinomult, nem volt még androidautos/carplayes autóm, de simán elvagyok nélküle a telefon kijelzőjén kiadva az utasítást vagy diktálva. -
rbalint88
addikt
válasz Szoszo94 #155298 üzenetére
itthon legalább a dudát és néha a féket is nyomják
vagy ha nagy az ijedtség, akkor először a féket és ha elmúlt a veszélyt, a dudát egész addig, amíg a 3 mondatnyi anyázás ki nem jönFF: se az, hogy inkább fékezés nélkül, mereven előre nézve, kormányt nem mozdítva összetöri a másikat? csak kicsit kellene fékezni, nem satuzni a legtöbb esetben és nem történne semmi.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #155491 üzenetére
Mondjuk a te felhasznalasodra a v60 d6-nal nem nagyon talaltak ki jobb eszkozt meg
Egyebkent ez egy szolgaltatas, szoval nem lehet nyersen az aram fogyasztoi arahoz merni, mert otthon ugye csak csordogal ehhez kepest. Meg a cikk is irja, hogy ha megfelelo autot* veszel, akkor 100Ft/kwh alatti ar is ki tud jonni.
*az e-tront irja peldanak, de szerintem mashoz is adnak ilyen kartyat -
rbalint88
addikt
válasz 6030D #155553 üzenetére
A regit meg nem erinti a CO2 birsag sem, az is dob az aran sajnos.
Valoszinu ha itt is elkezdik berendelni a besztof csomagos modelleket, lehet majd alkudni kemenyen a keszletesekre mondjuk egy-masfel ev mulva.
Igazabol csak arra akartam reagalni, hogy nyilvan dragabb lesz az uj modell, de nem olyan mertekben, mint ahogy az elsore tunik. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #155570 üzenetére
Tiszteletbeli tag lett
sajnalom, minden elpusztulo nemterep porscheert kar -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #155658 üzenetére
A hunyadiban kiprobalnek egy ilyet, mert az fm transzmitter elegge foscsy, zavarjak a nagyfesz vezetekek sokszor. Ezzel a cuccal meg az lehet a riziko, hogy rohadt halk lesz valoszinuleg. Probaltam mar, hogy a szifonba a lightning-jack adapter, az meg a gyari aux portba, de botranyosan halk volt, a transzmitterhez kepest kb fel hangero
Pedig megvennem bele a yatourt/densiont, de nincs hozza. -
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #155734 üzenetére
váltója nem volt ostoba? a sima A-ban nagyon nem tetszett. vagy erőlteti a motort 1500 alatt vagy bőget, pont csak az optimumot nem találta el
a bmw-kben, minikben jobban bejött.faszázás: nem érné meg, ha vállalkozásban csinálnád. ez max ilyen szociális munkában megy hétvégén
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #155867 üzenetére
Nalatok a flottaban mi a tapasztalat a hyundai/kia dct valtoival? Nalunk van par 1.7crdi tucson, 50k korul mindegyiknek elkezdett rangatni a valtoja kicsit vagy jobban indulaskor. Szoftverupdate volt a javitas, azota jok (egyelore). Az i30 1.4tgdi-bol is van 2 darab, de azokban meg keves a meter (es kevesebb a nyulmokus is)