-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz pit stop #92346 üzenetére
Szerintem szörnyű képről. Külön szomorúság, hogy hátul spórolnak a multilinkkel, az A3 mindegyik motorral megkapta, az 1-es is. A Golfnál/Octavianál spórolnak a kis motorok mellett, de egy prémium terméknél ez szerintem ciki.
[vilike]: Világos, akkor így tervezek programot, köszi.
focvis: Nagyobb társasággal megyek, semmi nincs kizárva.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #92428 üzenetére
Bitpork leírta a lényeget. A nagyobb modelleknél sokszor a motor elhelyezkedése, teljesítménye, kihegyezettsége, stb. dobja meg a szervizköltséget. Mondjuk az XC90 700k-s időszakos szervizköltsége soknak tűnik, a Volvo jóval-jóval egy Audi/Merci árszintje alatt van, és még a Q7-et is meg lehet úszni 250 alatt.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #92446 üzenetére
, pl.: LS aktuális csúcsmodellje 415 ló. Ezzel szemben az előző S8 610, a mostani 7-es 600, aktuális S osztály 621.
Tech vonalon ott az új A8. Az az első level 3 önvezető autó a világon (nem, nem a Tesla, az csak egy fancy néven futtatott sávtartó automata és követőtempomat, a K Astrában is van).
(#92447) máyköl: Rég ment fel nálam ennyire a pumpa, mint ott akkor...
Nem csodálom.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #92450 üzenetére
Igazából valami ilyesmiről szól az egész autó - nincs rá szükség, de jó.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #92596 üzenetére
Nem is a 720S az AMG GT-R ellenfele, hanem az 570S. A 720 azért jelentősen komolyabb, már csak a teljesítményből adódóan is (570 vs 720 ló), egyébként meg azon kevés autó egyike, ami bármilyen tempóról nevetve hagyja maga mögött a Model S P100D-t.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #92691 üzenetére
A sima i3-ra van amúgy most egy nem rossz lízingajánlat a honlapon.
-
brumi1024
veterán
Ez hol? Most indulok, ha ilyen.
(#92750) [vilike]: "ebben a tesztelt 6gt-ben hogy nez mar ki a bal egyben a bor? Mar most ki van ulve meg rancosodik"
By design ráncosodik, de ez a komfortülés sajátossága, ha nem kell a 19 irányban állíthatóság, akkor feszes lesz a bőr rajta.
Ettől függetlenül már egy korábbi videó miatt is említettem, hogy szerintem túl sok helyen alkalmazták a 20 évvel ezelőtti olcsó gyártás- és összeszereléstechnológiát a Model 3-nál. És ezen nem segít az, hogy egy épkézláb darabot nem tudnak legyártani csak 6 hónap csúszással.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #92799 üzenetére
340?
-
brumi1024
veterán
5er jelentősen nagyobbnak érződik mindennapi használatban, mint a Passat (B6). Az a 20 centi a tengelytávban, 15 minimum hosszban nagyon érződik, ha manőverezni kell. Súlyban is más liga a kettő, egy jól felszerelt 5er 2 tonna. A térérzet más dolog, a baromi hosszú orr és a jó irányban lévő motor sokat elvesz a beltérből.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz hülyegyerek #93141 üzenetére
Mert ha lenne, akkor a fokozatos túllépésért nem járna büntetés?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kovacsroli #93300 üzenetére
Ez GPS szerinti 130?Nvm, akkor rosszul írtam az X5-nél.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kovacsroli #93300 üzenetére
Qru kérdése engem is érdekel.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #93739 üzenetére
GTE-vel nem volt dolgom, de a Q7 etron is ilyen. Simán villannyal indul, de nagy gázra kapja az áldást a 3.0 TDI.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #93747 üzenetére
Viszont hiába 370 lóerő meg 700 nyúlmókus az X5 40d jobban megy, nem gyilkolja a motort és nekem nem érne az a másfél liter fogyasztáskülönbség jó 3-5 milliót.
-
brumi1024
veterán
Innen is üdvözlöm a 5er BMW-s kollégát, akit tegnap Dobogókőn sikerült kihúzni az árokból, remélem legközelebb már téligumival megy.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #93795 üzenetére
Ez is igaz, de itt egy harmadik eset állt fent: éjfél körül volt a dolog, tuningolt e34-gyel voltak a srácok, nyilván szórakozni mentek fel ők is (mint mi is). Az egész hegyen egy lélek sem volt a néhány havat látni akarón kívül, szóval sokáig maradtak volna. Az autón sem lett karcolás, csak szépen beásta magát az oldalsó hófalba és a másik két autó, amivel próbálták nem tudta kihúzni (régi téligumi, fwd), aztán megkértek engem is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz hülyegyerek #93832 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #93915 üzenetére
Ideiglenes megoldásként én le szoktam kapcsolni a lámpát, akkor nem megy a lámpamosó.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #93942 üzenetére
Ha este kell és olyan helyen vagyok én még akkor is le szoktam arra az 1 másodpercre - mondjuk a nappalifényem miatt nehezen vagyok nem észrevehető.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #94070 üzenetére
Annyi a baj ezzel az átlagfogyasztással, hogy nem egyértelmű hogy számolják. Hogy interpolálsz erről a 27 km-ről 100-ra? A visszamaradó akksit felhasználva utána pedig tisztán belsőégésű motorrol üzemelve? Vagy feltételezve, hogy a teljes 100km-t meg tudod tenni ugyanígy? Amint lemerült az akksi onnantól csak cementeszsák az egész villanyhajtás.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #94089 üzenetére
Ahogy Declare írja, nem ezt jelenti az érték. Az átlagfogyasztás annyit tesz, hogy ha az eddigi tendenciát tartod, akkor ettől a ponttól kezdve a következő 100 km-en várhatóan ennyi üzemanyagot fogsz elfogyasztani. Ez nem valós, ha amúgy 10 km múlva már nincs villanyhajtás.
De másik kérdés az, hogy a 6.5 és a 4.6 nem olyan jó értékek egy hibridtől ilyen számolási csalásokat igénybe véve.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #94362 üzenetére
Mikori Ampera volt az?
-
brumi1024
veterán
Mi van ma a Mondeosokkal? Kettő is megtalált az M1-en és cikkcakkoztak mögöttem türelmetlenül, miközben a YOLO elven működő hétvégi vezetőkre vártam türelmesen, hogy befejezzék a 80-nal való előzést.
Aztán amint lett hely érdekes módon lemaradtak, lehet elfogyott a literes Ecoboost?
M1 szélsősáv tényleg katasztrófa - felkeményített futóművel bemerészkedtem, hiba volt. Egészen komikus a 10 km-enként kipakolt úthibák 10 km-en át tábla és a 80-as korlát.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #94556 üzenetére
Miben lesz kevésbé "semmittelen" egy Astra, mint egy Passat? Komoly kérdés, vezettem F, J, K Astrát meg B6,B7, B8 Passatot, nekem egyértelműen jobb volt a Passat.
Más: Meglepett hétvégén az X5. -17-ben kint éjszakázott, majd reggel kapott egy hidegindítást. Semmi Rudolf Diesel emlékperc, semmi gondolkozás, pöccröff, mintha 20 fok lenne, pont ugyanúgy jár, mint mindig. 5 km menet után pedig már el is kezdett felfele mászni az olajhőmérő. Ehhez képest a 2.0 TDI Q3 egy rossz traktor, lassan melegszik és kelletlenkedik a hidegben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen