Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz BomiBoogie #8 üzenetére

    Mostanában túl sok animét nézek és ott is egyből kiszúrom - itt pedig eleve a motor mozgatja az átvezetőket és így a karaktereket, nem külön rajzolják meg időzítés alapján majd veszik fel a szinkront (vagy veszik fel a szinkront és utólag szenved a key framer), utólag sokkal könnyebb egy ilyen játékban módosítani ezeken.

    Persze, együtt lehet vele élni, de azért furcsa, hogy egy ilyen beszédorientált kalandjátékban nem ügyelnek erre, míg egy GTA V-ben elfordulok first person nézetbe az anyósülés felé és figyelem, ahogy a másik karakter járatja a száját. Dragon Age: Inquisitiont meg fel sem hozom már (tudom, baromira nem egy költségvetés, de na).

    szerk.: most jutott eszembe: a Dontnod ugye francia (pfej), ha van francia szinkron a játékhoz (PC-n gyökerestül irtanám ki manuálisan az utolsó bitet is ezzel kapcsolatban), akkor lehet arra van szabva a karakterek szájmozgása - bár ez meg affelől öntökönszúrás, hogy a helyszín nem Franciaország (az kéne még csak...) és nem francia a fő nyelve a játéknak.

    [ Szerkesztve ]

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák