Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
Nem kérek a kijelzōbōl. Maradjon a touchpad csak oldják meg a személyre szabhatóságot. 4 axis (simogatás) + tap + hold. Ezzel a 6 funkcióval egy komplett menü/inventory rendszert le tudnék fedni.
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #425 üzenetére
Ami számomra fontos,de még nem egyértelmū hogy lesz, az a VR eye-tracking,ha elhozzák a minōségi VR élményt (valahol a Vive-VivePro között) akkor nekem must have a PSVR2.
Amire nagyon kiváncsi vagyok mihez kezdenek a cpu-val(és a gpu-val) a játékfejlesztōk. Nagyon,de nagyon mérges leszek,ha csak annyi fog történni,hogy 10bōl 9 játék csak több frame-el fog futni. Az ehhez hasonló szimulációknak (világ,környezet,fizika vagy AI) jobban örülnék,mint az UHD+ textúráknak,raytracingnek vagy 120 fps-nek.
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #430 üzenetére
Nem gondolom,hogy lehetetlen lesz a checkerboard 8k, persze így vakon,specifikáció/számítási teljesítmény nélkül csak tapogatózunk,de:
Jelenleg a 4k CBR valahol a 3200x1800-2560x1440-2880x1620 felbontásból "épül fel".
Számolok,kerekítek, átlagban ~4,7m pixel (alja 3,7, teteje 5,7). A natív 4k ~8,3m.
A 8k 7680x4320 ~33m. Ugyanezzel eljárással a 8K CBR-hez 18.8m pixelre van szükség
Ehhez kb 3,5x teljesítmény boost kellene,ha igazak a pletykák a Prohoz képest közel lesz ehhez a számhozLife, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #433 üzenetére
Persze,nem azért írtam,mert fontosnak tartom. Arra reagáltam,hogy lehetséges-e 8k cbr(vagy temporal injection) a következō generáción belül,mondjuk 4-5 év múlva mikor is széleskörben elérhetōek lesznek ezek a tv-k. Frissített hw,új ryzen-új nav(most is dupláztak gpu-ban 3 éven belül)...ha elterjed,mint most a 4K akkor megoldják.
Nagyon érdekes lesz az elsō 2 év, kiváncsi vagyok az ICE team mit húz elō a kalapbólLife, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #435 üzenetére
Na már hivatalosan is támogatni fogja vége a találgatásoknak
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #437 üzenetére
Igen, egyébként is kevés lenne a pletykált 24gb ram (ha a számítási teljesítmény meglenne) mert, ebbōl min. 16 vram-ra van szükség.
Az ssd demó viszont impresszív volt, 19x gyorsulás egy early ‘low-speed’ devkittel...[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz ProEvoFan #440 üzenetére
A "fejlettebb" helyett én az erōsebbet használnám. Logikus,hogy tovább viszik a tflops/ghz/gb számháborút és jó marketing a : legjobb konzol a multiplatformokhoz.
Ha egyikük sem baltázza el a rajtot akkor egy jó kis versengés alakulhat ki. Véleményem szerint minden az árazáson fog múlni, aki eltalálja a sweetspotot ($350-400) sokat nyerhet az elején.
Azt nem tudom elképzelni,hogy a legerōsebb Xbox ára pariban lesz a PS5 árávalLife, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #443 üzenetére
Valójában tökmindegy,hogy 12 vagy 14tflops,mert a jelenlegi 30-40%-os erōtöbbletet sem tudja kamatoztatni a OneX. Utoljára a DMC5 breakdown láttam,ahol frame-ben ugyanazt tudja,mint a Pro (cutscenek alatt elmarad a Pro-tól) a natív render oneX: 3840x2160, pro:3200x1800. Magasabb órajel,több memória (ez segít a legtöbbet), 30%-kal nagyobb gpu teljesítmény és a valóságban nincs látszata.
Ha megtartja a PS az IDbuffert (dedikált gpu feature a checkerboard renderhez) akkor sokkal hatékonyabb lehet ,ha igaz ez a 10% különbség. 1800p-bōl 4k cbr mellett akár 25-30% magasabb framen futtathatják ugyanazt a programot vagy egyéb megoldásokba invesztálhatják a megmaradt erōforrást[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Ha nem is volt offisöl,de Cerny óta tudjuk,hogy a sebességel nem lesz gond egyiknél sem, elméletben Gyakorlatban csak a jelenlegi játékok/hw-hez lesz gyors, a nextgen játékokat ugyanúgy 1 perces töltōképernyōkkel kapjuk meg ha nem az "ultra szuper minōség" lépes miatt, akkor azért mert sokkal lustábbak lehetnek a fejlesztōk
Majd ha egyszer az ssd pariban lesz a rammal,esetleg akkor[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Dedikált Save (vagy quicksave) gombot a népnek! Feláldozok érte 1 tflops-ot
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Hoppá! és mi az a secret sauce? RadeonRays?Vulkan?
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #463 üzenetére
A ramon kívül (ár) a többi a "dobozon" múlik. Mondjuk személy szerint inkább valamivel kisebb teljesítmény-értelmes csomagot jobban értékelném,mint egy 200W-60db-eles szörnyet
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
-
hombre[EU]
veterán
válasz mike1334 #470 üzenetére
Az a 4tflops bullshit, attól nem lesz olcsóbb,mert a chipet úgyis meg kell venni csak letiltod a cu-t vagy feszültséget csökkentesz. Másik dolog,hogy nem hozhatsz 2020-ban gyengébb hardwaret,mint amit már 17-ben kiadtál,nonsense, ez nem 2 évre készül. Az E3-mon szerintem nem lesz semmi ár/specs(még nincs is késztermék),maximum az xCloud launch date jön. Ami igazán megdobja az árat az a nagyobb SSD és a több memória (=magasabb minōségū sugárkövetés)
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #481 üzenetére
Semmi baj a gcn architektúrával nekünk konzolon A PC az egy más tészta,de Vulkan alatt a Polaris még mindig korrekt eredményeket produkál, a dx11 , a dx12 implementáció pedig kritikán aluli (volt?nem tudom most,hogy állnak vele). A mostani konzol gpu még mindig "bika" a többi komponenshez képest. Egy ~2011-ben készült gpu számol az OG PS4-ben és natív fullhd-t tol ki magából még jövōre is top notch játékokban. Most van félben nálam a DMC5 és szép,és stabil. Egy $100-os (hazudok,mert a komplett APU volt ennyi) 8éves gpu-n.
Lehet,hogy a Navi lesz a leggyengébb láncszem, de panaszra nem lesz okunk ebben biztos vagyok (fōleg nem ilyen API-HW kombináció mellett). Most is sokan köpködnek a PS4re (gyenge gpu,gyenge cpu) miközben az egyetlen igazi problémája a 8gb shared memory (mennyi a vram:3-4, pro esetében 5-5.5?)Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Valaki megtudja saccolni mekkora IPC növekedés történt a Jaguar-Zen2 között?
Illetve akkor dobták a GCN-t vagy csak átnevezték RDNA-ra?Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Oppenheimer #486 üzenetére
Ennyit találtam: This new RDNA technology will be used to power the PS5 and deliver powerful boosts to performance such as;
1.5x performance per watt
1.25 performance-per-clock improvement over past technology
New compute unit design – improved efficiency and increased IPC
Multi-level cache hierarchy – reduced latency, higher bandwidth, lower power
Streamlined graphics pipeline – optimized for performance-per-clock and high clock speeds.Illetve: It also overcomes one of the biggest limitations fo GCN architecture, and the real reason AMD was pushing for this: the 4096 SP limit that was holding back Radeon Graphics.
The RDNA macro-architecture also features streamlined graphics pipeline which features “high clock speed”Majd Abu megírja mi lesz ez
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Érdekes Úgy látszik a Sony és a MS más megoldással állt elō a raytracinggel kapcsolatban
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #492 üzenetére
Így már van alapja a ps5 more powerful... pletykáknak (e3 óta már második ilyen jött), mert az rt magok területet foglalnak; a ps compute-ban erōsebb lehet, sōt ha az rtx szériából indulunk ki (hōmérséklet rt alatt) akkor még magasabb frekvencián is járathatják a gput
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #494 üzenetére
A ps4 lowlevel apija (gnm vagy gnmx) nagyon hasonló,mint a vulkan...easy as a pie
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Xbox és VR? Érdekes, nem hiszem, de mindenkinek jó lenne
Ezzel a konkrét pletykával az a bajom,hogy 2021-ig(és azon túl min.3-4 év) ez a Rift S...gagyi lesz. Nincs eye-tracking; 80hz képfrissítés; a felbontás nem rossz, de a 538ppi csak 30%-kal nagyobb,mint a 3 éves psvr (a JDI már 1000ppi vr-ready displayeket készítget), sötét helységben bajos a használata stb. Nem hiszem,hogy erre lehet jövōt építeni,egy 2019es budget headsetre. Ha komolyan gondolják akkor új cuccot kell hozni, vezeték nélkülit mindenképp[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Jók lettek az AMD 7nm-es cuccai ha az XT kártya teljesítményét beletömik a dobozokban az gyönyörū lesz. Összehasonlításképpen: az alap ps4 és xbox egy hd7850-7870 gpu a relative performance az körülbelül 400-450%-kal több [link]
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #500 üzenetére
Persze tudom, de szintetikus mérésnél közel azonos teljesítményük volt a hd kártyával. Ezt a 4x erōsebb dolgot nem tudom,hogy mérték majd lehet beszélnek róla bōvebben az év végén vagy tavasszal. Ezzel a navival tényleg úgy néz ki,hogy nem lesz gond a 4k-val az életciklusa elsō felében, a framerate pedig csak a fejlesztōkön múlik. Biztosan hamar megjelennek azok a címek,amik mindent kisajtolnak a gépbōl és 30-ra mennek rá
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz birorichard #505 üzenetére
Szerintem az elején gyakori lesz a magasabb képfrissítés (60 körüli) a ms/sony nyomására,mert mostanában elég hangos a net ettōl. Engem nem zavar se a 30,se a 60 ha stabil, de ha választanom kell akkor inkább grafika-fizika-szimulációkat választom a képkockák helyett
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #507 üzenetére
A Micro szerintem bekacsint a vrr-120hz témába a fornite/r6/egyéb kommersz multi játékok terén. A monitor és M+K support után gondolom folytatják a témát. A PS-bōl ezt nem nagyon nézem ki. Sokat elmond a jövōrōl,hogy már ōk is úgy nyilatkoztak: a ps5 egy niche termék lesz. Oldschool cucc a dinoszauruszoknak majd utánunk jöhet a reneszánsz
Szerk.: 4K supersampling??? honnan 8K-ról?
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
homemade ps5
Nem vesszük komolyan,dedede elég szépen teljesít még egy olyangagyi
univerzális környezetben is,mint a windows, egy konzolnál kevésbe koherens rendszer[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
AMD Flute benchmark, Scarlett?
Úgy néz ki a két masina ugyanaz lesz, navi10liteLife, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #512 üzenetére
Eddig az volt a "teória",hogy az Anacondával folytatják a most-powerful játékot, de ezek alapján ugyanaz lesz ugyanazon az áron (+custom implementációk,api stb).
Magyarul aki jobb új softwareket mutat az lesz pozícióban?!Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #514 üzenetére
Ha rövidtávon csatát nem is nyernek vele, de OneX után én azt hittem erre építeni akarnak hosszútávon, a brand marketingjének alappillére lehetett volna. Mondjuk a navi architektúrája is keresztbe tett,mert flops-okkal most nem érdemes dobálózni maximum,ha fp16-ot vagy PixelRate-et reklámoznak...
Akkor jövōre a TV-TV-TV helyett jön a PC-PC-PC?!Szerk: a pc-s árak elég szépen stabilizálódnak. Egy 8magos zen2+vega56 már "bagórt" megy
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Szóhoz sem jutok. És most nem a dizájn miatt.
Nem mondom,hogy tetszik az irány,de ha ez az ára akkor legyen.
A jövōben mindent gpu-ból akarnak számolni?Life, Uh, Finds A Way
-
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #528 üzenetére
Meglepōdnék...bár Jim Ryan lehet kilobizza EU-ba first day
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
Kicsit szédülök ezektōl a tflopsoktól minden nextgen leak 12-14 körül "hallotta" (érdekes órajelet,memória sávszélt senki), de az amdnek még 10feletti vga-ja sincs navi architektúrán
8c16t@3.5ghz cpu viszont nagyon komolyan hangzik. Még boost clocknak is egy ilyen apuban,nemhogy alapórajelnekLife, Uh, Finds A Way
-
-
hombre[EU]
veterán
válasz mike1334 #534 üzenetére
Én is el vagyok egy Slimmel, mert ugyanazok a játékok (mint a Pro/X) csak kevesebb pixelbōl és kicsit gyengébb árnyékokkal nem lesz nagyobb a map,több npc, jobb fizikája vagy története a játéknak. Számomra csak f*ngreszelés volt ez a félgeneráció, egyébként is a Pro nem egy jól sikerült termék (szerintem). OneX meg nem kell a pc mellé
Life, Uh, Finds A Way