-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #198453 üzenetére
Én sem fűzök kereket, de jópárat fűzettem már, és párezerért megcsinálják, mindig elámulok, hogy ilyen precizitást és szaktudást igénylő munka csak ennyibe kerül. Egyszer az eBike-kal is fűzettem, hibátlan lett.
Különben még az sem fér a fejembe, hogy mindig minden olcsóbb, ha egyben megvesszük, ahelyett hogy darabokból építkeznénk, erre a keréknél mégis meg tudja érni a dolog, nem véletlenül döntöttem úgy, hogy inkább fűzetek. Bár van gyári kerekem is, de ott is rezgett a léc.
Legutóbb már én is 28 küllőset intéztem a montiba is, a Mavicom meg 24..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz vendingo #198542 üzenetére
ki van nézve a villa típusa? csak érdekel.
a nycső színe nekem egyértelmű: fekete, a többi karcolódik, csúnya lesz, vagy komolytalan :) jól tud kinézni egy színes elox alu, de a festett nem olyan tartós. alapból persze bírja, de egyszer kell kijjebb húzni, mint előtte volt, vagy óvatlanul rögzíteni rá nyeregtáskát ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz krono. #198655 üzenetére
bikemag apró, és testbike bolha, amiket én nézni szoktam, ott fel-feltűnnek ilyen hibrid/épített megoldások is, ha okosan választasz váltást, akkor olcsón is meg lehet úszni a koskormányt, egy régi monti vázra építve.
Csak ezek még gyakran V-fékesek, és amint valami értelmes, ma kapható fékváltókart kezdesz nézegetni, annak az árából más komplett biciklit vesz
Ja, és ha nem volt még koskormányosod (nem tudom, ezt akarsz-e), akkor nagyságrendileg 5 centivel rövidebb váz kell hozzá, mint egyeneshez, tehát így kell vázat választani.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz krono. #198661 üzenetére
A méret koskormányosból reálisnak tűnik, ezek klasszik geometriával nagyjából ugyanilyen hosszúak vízszintesen. Ha a retro MTB (=26") irányába mész, akkor ezek viszonylag kicsi vázak lesznek, fél méternyi kilógó nyeregcsővel, de én is majdnem vettem egy Trek FX2-t, amin "csak" a kormányt kellett volna cserélni, meg a kapcsolódó elemeket, egyébként szinte mm-re megegyezett volna a mostani vázam méreteivel. Viszont ilyen retró átépítésnek szerintem bőven meg kéne állnia 100 alatt. Jó, el lehet szállni vele, de ha az ember hajlandó kompromisszumra, meg egyszerűbb váltás is megfelel..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Totál off-szezon kérdésem van, de most jutott eszembe: vannak a szabadgörgők, és emlékszem, hogy valahol (On-One, még régen) láttam kifejezetten olyat, aminek állítható az ellenállása, de ez mennyire általános? Hirdetnek most is egy Tacx-ot, és csak annyit ír az eladó, hogy sebességtől függ, ez nekem azt jelenti, hogy van valamekkora fix ellenállása, és ha gyorsan megyek, több. Hmm, mondjuk mi lenne, ha utánaolvasnék?
Van fix görgőm, de idei télen alig használtam. Mondjuk ez nem a görgő hibája, de kipróbálnék egy ilyet, meg valahogy szimpatikus, hogy csak ráteszem a biciklit és kész, nem csavargatja a vázat semmi szokatlan erő, és ha akarom, akkor meg kimegyek, nem kell kereket cserélgetni. Maratonok előtt még montisok is szoktak zömmögni rajta.
Szóval az ellenállása érdekelne ezeknek, hogy hogy is van ez.. egyébként főleg alapozásra használnám, vagy valami olyasfélére, inkább ne nevezzük annak .Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
biztos számít, hogy a hardtail pattog, és én nem is keresem a lefeléket, illetve lassan megyek rajtuk le, de az én szintemen a patentossal épp hogy biztonságosabban érzem magam, mert nem pattog le a lábam a pedálról. Nagyon-nagyon ritka esetben megyek vele kicsatolva, amikor olyan a szitu, hogy egy rossz mozdulat, és ledőlök a szakadékba, na olyankor van, amikor előre kicsatolom inkább
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
nem tudom, ez terep, vagy aszfalt, nekem terepre elkél a 2:3 körüli nagymamis áttétel. (most 28:42, de el tudnék képzelni mégkisebbet, csak annak már tényleg kárát látná a másik vége) Gyereküléssel még másik biciklim volt, nem emlékszem az áttételekre, de ismerős az "apa, miért nem megyünk gyorsabban?" kérdés :P
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
ez néha igaz rá, amúgy gyerekkel is voltunk párszor terepen (sőt, ha jobban meggondolom, föleg ott, hiszen ott nem volt forgalom), és 10% azért elő-előfordulhatott. Aztán miután jöttek a kérdések, szép lassan leszoktunk az egészről, amúgy is kezdte elérni a gyerekhordó 22(?) kilós súlyhatárát.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #199067 üzenetére
Ilyet még képen sem láttam..
Nekem április óta érkezik Rose-ról egy szett fémes (végre!) betét, azt ígérik, 30-án feladják..Nem függ össze ezzel, de szombaton valszeg sikerült pörkölnöm kicsit a tárcsámon, mindenesetre vagy annak ,vagy az előttem menőének volt szaga, és nyeregből lenézve el is színeződött kicsit. Jött az aszfalt, és meg is álltam, hogy ellenőrizzem, nem fog-e be valamelyik fék a túltágult folyadék miatt (mert hogy úgy éreztem, nagyon nem megy a bringa), de nem, mindegyik rendesen forgott, nem is súrlódott, úgyhogy egyszerűen az lehetett, hogy az aszfalton annyira tapadt a gumi, ÉS/VAGY enyhe emlekedő volt, amit síknak láttam.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199082 üzenetére
A ducigumi is működik valamennyire, de én csak 2,8-asig próbáltam, azzal sokkal bátrabb vagyok ismeretlen terepen/laza köveken/bárhol. Homokban sokat nem mentem még vele.
A másik véglet amit velizare ír, de azt meg nem mertem még kipróbálni . 42-esem van, ami picit is terpmintás, meg 47-es ami már nem megy bele a gravelembe, de sárba már tudom, hogy ennél vékonyabb kéne, ugyanis nem forog el, amint összeszedi a sarat. Homokban nem tudom, mentem-e velük, Etyeken volt egy homokágy, ahol montival szenvedtem, le is kellett szállnom végül (R.Ray+Ralph), ezektől ott nem is vártam sokat . Az a tippem, a minta ilyen szinten majdnem mindegy, a szélesség vagy kevés ,vagy sokBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #199092 üzenetére
a 15-ös szerintem megvehető, bár a 320-asom kicsit együttműködőbb a telefonommal, ha feltöltésről van szó. De én is átadtam páromnak, teljesen okés, csak a 320-ast kezelni is jobb, meg kétszeres az üzemideje is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199135 üzenetére
Létezik ilyen, csak most hirtelen nem emlékszem, hol kell megnézni, de valami erdészeti honlapon. Még térkép fedés is volt, amit a gugli mepsz is megjelenített. Főleg őszi idény rémlik.. Meg mintha olyan is lenne, hogy X óra után délután már nem illik bemenni az erdőbe. Ugyanakkor ahol én járok, az 90%-ban turistaút, nem tudom, ez számít-e.
útvonalért ránézhetsz esetleg a Vérkörre, az híres is, állítólag elég nehéz is, nem muszáj regisztráltan csinálni, főleg, ha máshonnan indítod a kört, vagy egy szakaszát tekered csak le. És pont az északkeleti csücskéből startolva egy szakaszán voltam haverokkal tavaly ősszel, és azon a részen sok olyan volt, ahol völgybe bedőlt fákon kellett egyfolytában átemelgetni a bringát, szóval nem a legjobb szakasz volt, de Csákvártól nyugatra szerintem nem annyira kell ilyentől félni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ígyvanferi #199142 üzenetére
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #199212 üzenetére
iszonyú, milyen amatőrségeket láttam eddig az olimpián, pedig nem is nézem - ezt, hogy változtatnak a pályán bármit is az edzőkör után, szintén ide sorolom.
Da ha már itt tartunk, szívesen megnézném felvételről Blanka futamát, tudtok hozzá linket, vagy hogy hol keressem? A célbaérését már láttam, de engem az egész érdekelne.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #199219 üzenetére
Köszi, legalább a pályából látszott valami, de azért még keresek majd. Az elején a sziklás szerencsétlenkedésről, ahol egy rakat versenyző összetorlódott, és tolni kényszerült, eszembe is jutott a szombati visegrádi .. ha odajutok, megírom az élményeimet, addig ha valaki bírja a bő lére eresztett, de nem túl informatív írásokat, akkor az előző két Superior maratonról: https://zolkow.blog.hu/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz szimpláncsak #199238 üzenetére
Köszi! Egy rövidet én is találtam, ha valaki nem az egészre kíváncsi, ez csak 4 perc: [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz #75376384 #199380 üzenetére
Ha jól értem, itt ez nem a motor hibája... honnan tudná, mi a helyes irány, ha a kép nem tartalmazza? Én amúgy is majdnem mindig kisebbre vágom a képeket, minek terhelni az univerzumot FHD-nél nagyobb képekkel.. de azt látom, a méret nálad is le van véve.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz planbmokus #199404 üzenetére
kudos
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199419 üzenetére
addig talán odajutok, hogy én is átnézzem a térképeket, meg felidézzem, mire emlékszem, de ha nem is sokkal, én picit odébb szoktam tekerészni, tehát pont nem igazán ismerem azokat az ösvényeket.
Más, csak az elszánt olvasóknak: szombati Visegrád SUP maraton élményanyag..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199438 üzenetére
Egyszer volt olyan, hogy egy terepjárós megkérdezett, hogy hova-hova? Én meg mondtam neki, hogy hazafelé. Ez valami szeptember környékén lehetett, szürkület magasságában, aztán megállapodtunk abban, hogy jól van. Talán még mondott olyasmit, hogy nem nagyon kéne ilyenkor már az erdőben biciklizni.
Tiltó táblát asszem, soha nem láttam, de annyi út van, hogy bármikor mondhatod, hogy te nem arra jöttél be, ahol volt tábla.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz szabolcs.sz #199603 üzenetére
Van, ajánlom. Nem olcsó, de jó
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199608 üzenetére
Amúgy arra igen kevés esélyt látok, hogy a nagy versenyzők (Blanka pl. ) átálljon ilyen szörnyekre, amikor sokkal kecsesebb-könnyebb-célszerűbb kétkerekűek vannak. Hacsak nem durvul annyira egy XC pálya, hogy már tényleg a becsúszók átmérője tényező legyen, de akkor kell jönnie egy lájtosabb kategóriának a sportágon belül is.. (ja, és ez lesz, amikor a gravel olimpiai sport lesz... )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199622 üzenetére
ezektől a paraméterektől még lehetne XC, a trail geót meg nem hiszem, mert annyival szarabb lenne tekerni, hogy sírva könyörögnék vissza a tavalyi gépet, vagy magukat át másik csapathoz..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz rígel #199683 üzenetére
meg kell nézni, van jópár táblázat erre, de ha azonos dróthúzás:mozgás arányuk , akkor jó más sebességszámú is ugyanoda. Shimano esetén elég tág határon belül egyeznek, tippre 10-esig, de a 8-as és 9-es még egész biztosan, én is szereltem össze 9-es rendszert 8-as váltóval, a váltókar persze 9-es lett. (országúti és MTB között kicsit bonyolultabb, de Shimanónál még ott is van némi átjárhatóság)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #199724 üzenetére
nem tőlem hallottad, de féktisztító rácseppentve és meggyújtva, ha vagy ez, vagy a kidobás a két lehetőség, akkor egy próbát megér. Én párat már hoztam vissza az életbe ezzel. De azért óvatosan, a gyújtogatással is, és utána a kipróbálással is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199848 üzenetére
Akik a szervtől vannak, és bejárják (?) az útvonalat, nem találkoznak a kutyákkal?
elég elszomorító amiről mindig írsz, bár ez a kezdeményezés jól hangzik, ha ezt a részét is sikerül megoldani.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz mobal #199851 üzenetére
akkor ténlyeg túlhúzhattad rendesen, ennyi erő messze nem kell a csapágy összeszorításához. De a végén a csillag nem vesz részt a kormányszár tartásában, szóval nó para, csak nem maradjon ennyire megszorítva.
: 400g még két pár gumi között is lehet, bár krosszbicó esetén nehezebben jön össze, mint MTB-nél. A kerékszett is gondolom nem valami világbajnok, legalábbis elég magas árszintnél kezdenek valóban jó, és könnyű szetteket pakolni a bicajokba.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #199956 üzenetére
ha azonos a papucstávolság, akkor szerintem jó lesz, de előfordulhatnak, legalábbis régebben előfordult többféle méret (120-125-130-135 mm is talán). Mostanra a keskenyebbek asszem, kikoptak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #200291 üzenetére
Ezek azért nem igazak, mert pl. ha a méretemben akarnék montivázat venni, ami jó koskormánnyal, akkor nem lenne elég egy 40 centis nyeregcső.
Merevvillát szívesen vennék, ami tudja, amit szeretnék, szerintem fogok is, de árban egy olyan közelebb van a 200-hoz, mint a 100-hoz. Néha nézem is az ebayt, a használtak is közel új árban kelnek el...
A hajtásoknál végülis tényleg megoldható nagyjából minden, bár nem tudom, egy 38-as tányér elfér-e egy retró montin középső helyzetben, hogy a láncvonal is jó legyen.A graveleknek ez a hardcore-abb, terepesebb vonala várható volt, de egyrészt szépnek már nem szépek, és mindig az fog eszembe jutni róluk, hogy van, aki a SUVval és a nagy pickuppal is nullára lassít a fekvőrendőr előtt...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Zanik #200329 üzenetére
nekem jó ötletnek tűnt az ilyesmi táska, de rá kellett jöjjek, hogy mindkét biciklimen eléri az első gumit, ha kicsit is megpakolom... külső pántokkal úgy-ahogy orvosolható, az igazi egy tartókeret/első csomitartó/akármi lenne, de eddig lusta voltam ezzel foglalkozni. Magasabb homlokcsőnél működhet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz cibus #200339 üzenetére
ránézésre ezen minden szabvány, trekking villát 60mm úttal valószínűleg úgyis egyenes villanyakkal kapsz, ha kapsz (és rá akarsz költeni egy százast...), mert minden más MTB villa inkább már kúpos nyakkal kapható.
Az acél hajtókar kicsit meredeken hangzik, ha több lánckereket akarsz és első váltót (brrr..) , akkor ezt úgyis cserélned kell, szintén szemmel látható tétel, de nincs baj az egy tányérral, ha jól van megválasztva a mérete. A váltóról nincs tapasztaltom, de Shimano kompatibilisek tudtommal.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #200348 üzenetére
Az lehet, meg a félig kicsúszott kulacs is aeró. Meg a Boci.
De amúgy komolyan nem értem, nem olyan rossz az út, de szokásos erdei dózer, a fa meg eddig nem volt kidőlve, simán végig lehettett menni. 36-os slick gumival kell menni erdőbe, ez lehet a megfejtés..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz J.C.G. #200455 üzenetére
Kifejezetten emlékszem, hogy a sima 15-ösben volt, ha csak ki nem frissítették azóta a szoftveréből. Talán 4km/h volt a határ, de első dolgom volt kikapcsolni.
Nekem ilyen gondom nem volt vele, ha álltam, az átlagba nem számolta bele akkor sem, de azt már lehet, hogy a Strava csinálta, akkor asszem, beszéltük is...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz vendingo #201108 üzenetére
A megfelelő áttételt kell megtalálni, az tény, hogy nem lesz olyan, ami mindenre jó, de összehasonlíthatatlan az egyszerűsége egy SS-nek egy bármilyen váltóssal.. máshogy is kell biciklizni vele :) Ha nincsenek szintek az utadon, akkor mehet jó nagy tányér előre. Nem szép megoldás, de láncfeszítővel meg ejtőpapucsos vázból is tudsz egysebit faragni, és akkor a feszítőn kívül szinte semmi nem egysebesség-specifikus, csak a lánckerekek. Kell neked olyan ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz FőDudu #201216 üzenetére
15 év az sok, az alatt szerintem bezsírozva is berohad, de ha évente egyszer kitekered, az elég lehet. És persze újrazsírozva visszarakni. Olyan gyakran nem szerelek bringát, de még így isévente néhányszor cserélődik a pedál valamilyen okból, és sosem volt gondom, ráadásul majdnem minden pedálom csak imbuszos.
Most nem keresem vissza, de nem szedhető szét úgy a pedál, hogy a hajtókarról ne kelljen levenni a tengelyét? mert újrazsírozni a belsejét elég lehet az is, akkor nem kell erőlködni vele. Aztán ha már tényleg nem menthető, venni újat hajtókarostól... (ha addig sehogyan sem jön ki)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #201454 üzenetére
Sokan nem szeretik, de én autósként is azt mondom, a villogó első (érvényes a hátsóra is) fény feltűnőbb, és takarékosabb is. Örülök a Bontrager lámpának (Ion200), hogy megvettem, nem kell minden karika után töltenem, pedig tök pici. Vész esetén tök sötétben is el lehet vele kóricálni, de azért látáshoz kevés a 200lm, nappali fénynek szerintem tökéletes, villogó módban. Egyszer veszek egy hátsót is (Flare), bár abból az aldis is jó, csak ne lenne olyan béna az USB csatit takaró gumija, már kétszer kirántottam a helyéről, alig sikerült visszatuszkolni. Egyszer kapjon el egy komly eső, szerintem beázna..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #201456 üzenetére
Annyit fűznék hozzá, hogy a fényvisszaverő cucc akkor feltűnő igazán, ha rávilágít a lámpa, ha nem, akkor viszont egy narancssárga póló van, hogy jobban látszik. És a biciklisek köszül sokan meglepődnének, mennyire NEM látszik valaki a fák árnyékában fényes nappal, ha kamuflázsban (=majdnem mindene fekete, vagy sötét színű) tolja .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #201462 üzenetére
ja, szórt fény, de ehhez az kell, hogy
a) be legyen kapcsolva a lámpád (a tied, meg az enyém lehet, hogy be van, de a mókusok 30%-a még mindig análkül jár)
b) ne egy derékszögű kanyarba hajts be éppen, ahová a szórt fény sem világít be
És ezek nem ilyen elméleti dolgok, hanem jártam már úgy, hogy a fekete bringás ott jött szemben, és már jóval messzebbről észrevehettem volna, mint így.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #201512 üzenetére
tudtommal igen, a tengelyt kell kicserélned ilyen tömör, anyásra. viszont létezik legalább kettő féle menetemelkedésű, vidd a meglévő gyorszáras tengelyt, hogy a kónuszokat át lehessen rakni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #201514 üzenetére
háát, fene tudja, nem biztos, hogy egészséges. Juteszembe, amikor ilyen vázam volt, az 130as papucstávú volt még.. abba a 135ös gyorszáras monti kerék nem is jó. De ha 135ös a tied, és jó bele, akkor valszeg azért van ennyire kint a tengely bal oldala a papucsból, mert a jobb oldalon a váltótartó fülön felül, tehát az nemnengedi be ennél jobban. ha már külön váltótartó fül van, az szerencsésebb, de akkor nem értem, miért ennyire kint fogatta volna meg a szerelő. A gyz.-s tengely rövidebb is, kb. 5-5 mm-t lóg csak ki kétoldalt, de ha acélváz, akkor vékony papucs, lehet, hogy még túl is lóg, és ha nem olyan kialakítású a gyorszárad, akkor nem szorítja meg. Ha meg tudja szorítani, és minden klappol, akkor a ferde papucs miatt talán nem lesz gond, vízszintes papucsban elmozdulhatna a kerék a tekeréstől is, mert ahhoz a gyz. szorítása nem elég.
ja, arra is van esély, hogy a régi tengelyt átteszed, akár a régi kónuszokkal, ha máshogy nem, de ott szerencse is kell, hogy jól jöjjenek ki a méretek, egészségesebb az agy saját kónuszait használni.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #201624 üzenetére
Ha eléggé kinyitod a lábait, és eléggé kilóg oldalra a felső kar, akkor el kéne forognia a pedálnak. Hasaggymeg: nyeregcső az oké, ha nem elég stabil a levegőben lévő első kerékkel, akkor az a kerék lehet a földön is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- 3D nyomtatás
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Macska topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen