-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #188109 üzenetére
Baszki, és eddigre már tényleg lehetett
Előző pici 10km-es kör után nem waxoltam, mondom ennyit bírjon ki... de út végére már bántam. Még szerencse, hogy egy elnyűtt lánc halódik az ugráshatárig kopott hátsó soron, így kevésbé fájt.
Meglátásaim: Az Esi racer's qrvajó, csak mérges vagyok amiért a gyűrűmmel megsértettem az egyiket felrakásnál. Alu kormányra tudom, hogy könnyű ezeket feltolni, de ennek érdesített az a része, csak keveset segít az alkohol. Cserébe utána brutál masszív, össze se lehet hasonlítani az eddigi alis példányokkal.
A Raidonnal is jó barátságban leszünk, úgy érzem, de erről majd késbb, ha többet mentem vele.
mi volt még.. az kiderült, hogy 320-as Bryton is lemerül, ha nem töltöm, mellesleg kapják be, miért 1 órával a lemerülés előtt csipog, ha már 36 óráig bírja, és miért nem 3-mal? Akkor még az ilyenek is észreveszik előző túrán, mint én.. Ja, és persze tudom, hogy miért nem írja ki %-ban, de kiírhatná, és akkor megint csak lehetne jobban követni. Na mindegy, idén azt hiszem, még nem töltöttem
És kell az a 28 fog előre, nekem a 30 sok. Legalábbis a 29-es kerekekkel biztos, egyelőre. A 650B x 2,8-asokkal már majdnem jó, van ennyi átmérőbeli különbség, hogy érezni. De most élveztem, hogy fürgébb a masina a trekking gumikon
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #188120 üzenetére
Értettem, ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ne találkozzak turistacsoporttal, mert mennyire ciki már csikorgó lánccal elhaladni mellettük
... de a nyöszörgő középcsapágy sem sokkal jobb, pedig már az is van. Nem baj, össze is kötöm majd a pucolást (pressfit....) a lánctányér cseréjével, meg egyben kicserélhetem a műanyag előfeszítőt a hajtókar tengelyén, amin a múltkor láttam meg, hogy eltört..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz
jjeahh #188126 üzenetére
Igazából jobban vagyok én szokva az efféle, vagy kicsit mintásabb gumikhoz, régről, és való igaz, hogy sárban vagy csúszkálok, vagy nagyon óvatosan és egyenletesen hajtva néha működik... tegnap jó idő volt, csak hideg, de a talaj a legtöbb helyen szilárd volt, kevés kikerülhetetlen dagonyával találkoztam. Annyira meg a homokos rész is volt nedves, hogy lehetett haladni rajta, és nem szállt a por.
Messziről láttam egy meredek beszakadást az erdőben, odasomfordáltam megnézni, hogy netán egy beszakadt víznyelő-e, de közelebbről már látszott, hogy csak egy valódi dagonya, amit az állatok használnak, mondjuk valószínűleg tényleg egy beszakadt víznyelőből alakulhatott ki, de az útról olyan hirtelen mélyedésnek tűnt, hogy úgy nézett ki, mintha a Föld másik feléig tartana..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Ringman #188156 üzenetére
Nem lehet, hogy csak betakarta a meneteket a vastag festék?
És, ki mit vett a bike24 fergeteges hétvégi akciójában? Én nem találtam semmit, ami érdekelt ÉS akciós is, szóval zéró pénzt költöttem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Ringman #188166 üzenetére
Ja, félreértettem.. nem tudom, mi az elterjedt, szerintem nekem volt már így is- úgy is.
Ezeknél a kompakt kormányoknál ahogy Hasaggymeg írja, nagyjából vízszintesre a felső kanyar kezdetét, de még akár felfelé is indulhat. az alsó fogás is legyen kényelmes azért, de arra nem lefelé támaszkodsz, hanem inkább ferdén előre. (látom, inkább retró országútisra vetted a figurát, de az a klasszikus kormányformánál, és fékkaroknál működik)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
bardi #188161 üzenetére
Ezt nemigen szoktam figyelni, de megnéztem, 11,7 volt. Fogalmam sincs, hogy ez jobb vagy rosszabb a szokásosnál, montival annyira sok függ a tereptől.. most volt jópár turista, akiket pont lejtőn kellett kerülgetni (egyébként mindenki előzékenyen elengedett, csak akiket hátulról értem utol, azok nem nagyon füleltek, ilyenkor jut mindig eszembe, hogy megint lefelejtettem a vázról a gumikacsát).
Az aszfaltossal jobban ismétlődnek az útvonalaim, annál tudom, hogy nincs meg a 30-as átlagBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
bardi #188210 üzenetére
most visszatértem a 11-es váltásra, ami 42-vel végződik. Amikor ez előtt használtam ezt 29-essel, akkor is 28 fog tűnt jónak, ezek szerint tényleg nem erősödtem
- Ez elég közel van amúgy a 32:50-ez áttételhez, ami szerintem jó is, meg elterjedt is. Érdekes, hogy a Trek gyárilag 30:50-es legkisebb áttétellel jön, ami szerintem már túlzás, főleg, hogy azon 11 a legkisebb fog hátul. Picit még rosszabb is, mint nekem a 28:10... ez lehetne hosszabb áttétel, de azért elutazgattam vele 35-tel enyhe lejtőn/vízszintesen. Szóval a teteje kevésbé hiányzik, mint a pörgetős hegymászós áttétel.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #188212 üzenetére
Most nem tudom, ezzel azt mondod, hogy a 35 nálam sok, vagy hogy kevés
De ez messze nem max, hanem relatíve kényelmes, utazótempó, ahol 90 körül forog a lábam, és sokáig tudnám tartani, ha sokáig tartana a lejtőnappal én is villogok, mostmár elöl is, de csak ha közúton tekerek.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
INTELligent #188238 üzenetére
Nappal pont nagyobb fényerő kell sajnos, hogy valamit érjen is.
Én eddig általában járattam a rendes fix fényemet, az nem tud villogni, de már van villogóm előre is. Közben minden alkalommal kiélvezem az erkölcsi fölényemet a szemben közlekedő autósokkal szemben, akiknek a kb. negyede még mindig nem szokott rá a nappali lámpahasználatra. (meg vannak azok is, akik a helyzetjelzőt használják, csak az baromira nem látszik, szóval pont nem látja el a feladatát, de ez inkább autósként zavar)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
-=RelakS=- #188241 üzenetére
ez igaz rá, arra értettem, hogy nappal ugyanaz a lámpa nagyobb fényerővel kell hogy világítson/villogjon, mint szürkületben/éjszaka. Rücsi lencsés, szórt fénye van, de ahhoz gyenge a 200 lumenjével, hogy igazán vakítson (Bontrager ION 200)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
-=RelakS=- #188265 üzenetére
ez házibarkács, de van hozzá pánt is, csak nem szeretem abból ki - abba be pakolgatni. A sisak alá meg nem jutott eszembe felvenni, de annyira nem is akarnám. Mondjuk lehet, hogy a fénycsóvát pont elvágná felül, és akkor nem vakítana, de ezt nem is országútra vettem.
[link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
vallas #188277 üzenetére
jee! szerintem jó lett, csak kicsit sok a távtartó a kormány alatt
A láncból én is vennék ki, és a láncvilla védőhöz: jobban néz ki, ha már belsőgumi, ha végigtekered rajta szorosan, és csak elején-végén rögzíted, VAGY ha csak felülre akarsz, én kétoldalú szivacsragasztóval ráragasztanám, miután kicsit keskenyebbre vágtam, és ugyanúgy két végén rögzíteném gyorskötözővel is. Egyébként országúti levetett bandázsból szoktam oda tekerni.#188270Acef : ennyiért nem drága, máshonnan veszed? Csak mert itt azt írják, már nem rendelhető. Meg egyenes nyakú, gondolom, az kell. (ennyiért leginkább alut sem kapsz újan)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
bardi #188348 üzenetére
Hasaggymeg ijesztgetett annó, hogy a 4 dugattyús fékkel majd hátha mégtöbb bajom lesz, mint a 2 dugóssal, nehezebb lesz beállítani, de egyelőre úgy tűnik, inkább könnyebb vele az élet, talán mert beállításnál, amikor a féknyerget rögzítem, eleve jobban megadja a szögét a villán. Aztán ott még nem tartok, hogy ne egyformán járjanak a dugattyúk, majd akkor lehet, hogy megbánom
- mindenesetre a 4 dugattyúsoknak nagyobb a fékbetéte is. Azt alá is kell támasztani valamivel, szóval gondolom az van, hogy büntetlenül nem növelhetnek. Eddigi pár fékem alapján egyébként úgy tűnt, a felfekvő felület méretének azért köze van a fékerőhöz, akár a fékbetét, akár a tárcsa kialakítását nézzük. Volt pl. agyon könnyített tárcsám, amiben több volt a kivágás, mint az anyag a fékfelületén, és gyengus is volt..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #188357 üzenetére
Én az új villán tekergettem a piros és kék bizbaszt is (nyugi...
), és akkor jutottál eszembe, amikor teljesen le volt véve a visszaút csillapítás (ez gondolom a visszapattanást is befolyásolná, de ilyet nem próbálgattam). De rátekertem egy picit, és meg is szűnt az észrevehető bólogatás. Én kezdem azt gondolni, hogy inkább tekerési stílus függvénye (IS).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
MC Pite #188361 üzenetére
A legmérvadóbb személy vagyok ennek a megosztására, miután nálam a bicikli alapból a fullmerevet jelenti, kis jóindulattal még az elöl rugózós is annak számít
Ennek megfelelően vagyok hajlandó költeni rá, bár nemrég én is majdnem túlgondoltam, de szerencsére boltban egyszerűen nem lehet venni olyan villát, ami minden GEOMETRIAI paraméterében passzolna az elképzeléshez, a Foxokat mondjuk az áruk miatt meg se nézem.
Így aztán első lépésként felfújom a gyári ajánlás szerint, és párszor még viszem magammal a pumpát, de jellemzően ehhez képest csak engedni szoktam belőle. Mivel az enyémeken csak visszaút csillapítást lehet állítani ezen kívül (meg a Rebán lehetne a negatív kamranyomást), azzal még lehet, hogy molyolok pár állást kipróbálva, aztán ennyi. Ha sikerül elérnem, hogy simítja az utat, de nem is bólint be zavaróan fékezéskor, meg fel sem ütöm, akkor boldogan használom, ha 2-3-4-5 lépésben sem, akkor elkönyvelem, hogy ez ilyen, és elkezdem újból nézegetni az eBayt Niner, Salsa, Trek, és hasonló karbon villák után kutatvaRS-ből a ~2014-es dual air-es Reba van, meg a mostani Judy, ezeknél egyékbént alig érzek különbséget a visszaút két végállása között, míg a Raidonnál bőven érezni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ebben a kerekek ilyen nehezek vajon?
Meg mi az, hogy "mérve 11 Kg" ?? 11.00 ? vagy szobamérlegen?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
sebgutkopf #188485 üzenetére
Remélem, nem írok hülyeséget, de a guminyomás, amit mérünk az tudtommal relatív a környező levegőéhez képest. Tehát a 2 bar az abszolút nyomásként 3 bar.
(másképp 1 bar alá nem is engedne soha a gumi)
így viszont 2,7 : 3,0 csak 0,9, azaz 10% különbség, ez egész közel van a 273 : 297 -hez pl.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Runner_fxr #188725 üzenetére
Egyedül annyit tudok hozzászólni, hogy a 7120 nekem is tetszik, kivétlesen még gyantás betéttel is
- azért ha elkopik, fémeset veszek ebbe is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #188964 üzenetére
szerintem inkább 5 lehetett az, bár néhány szembe jövő autón annyi hó volt, hogy a 10 sem tűnik nagy túlzásnak, csak erősen olvad. 25 km-re verőfényben indultunk, az első pár autó még gyanús volt...
aztán ilyen éles határt még nem láttam a havas és nem havas mezők között, vonalzóval húzták meg... kár, hogy nem fotóztam le.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
elsőre azt gondoltam, mi kerül ennyibe egy aluvázason, majd hozzáadtam a Fox, és a dropper árát, és máris nem tűnik soknak... [apró] nekem kissé trailesebb így az optimálisnál, de elfogadnám.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #189052 üzenetére
ezt még csak egyszer csináltam (Judy), de én a tárcsa alaphelyzetében fogattam meg, és rendesen működik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #189060 üzenetére
egy zárt és egy sikló, az egyik oldali pedál darált kicsit (használtan vettem, ki tudja,mennyit futott, bár nem vészesen kopott kívülről), azt hittem, már lassan kukázhatom, de csak ki volt száradva, újra kellett kenni. A zárt csapágy is kézzel kijött, nem egy nagy cucc, ha cserélni kell. Annyit mondjuk nem fog bírni a pedáltest sem, mint egy 520-as, de szerintem eléggé rendben van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Ringman #189113 üzenetére
a literes nagyon sok, bár én is azt választottam legutóbb, de csak mert vannak ducibb gumik is itthon.. a fél literesnek sincs betöltős csőre, szóval érdemes vagy valami fecskendőt, vagy a gyári betöltőjét megvenni, az jól is működik. szalag lehet akár 5 mm-rel szélesebb mint belül a felni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
atti29 #189140 üzenetére
nem mocskolnám a márkát, de az egyetlen láncom, ami az évek alatt szétnyílt (szerencsére pucolás közben észrevettem), az Shimano, és valahogy mindenki a másik két bejáratott gyártót ajánlja ilyenkor. Bár felső kategóriában biztos a Shimi is jó. Nekem főleg Sramjaim voltak, azokkal nem volt bajom, nomeg jár hozzájuk a patentszem.
Más: jó ez a press-fit, múltkor kiszedtem, kipucoltam, bezsíroztam az eget is, visszanyomtam, de csak vasárnap tudtam kipróbálni. Jobban nyöszörög, mint előtte
. A pedál még talán lehetne gyanús, vagy a hajtókar valamilyen módon, de szerintem a többi dolog (nyereg, kormány) kizárva. Nem tudom, mi lesz, annyira azért nem jó szerelni, hogy csak úgy mégegyszer végigcsináljam, hátha.. A hajtókat előfeszítését is megnézem, hátha sok vagy kevés, de sok ötletem nincs, szerintem csapágyház.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #189153 üzenetére
Ilyen, PF41, és 92mm széles csapágyház. [link]
Ma érkezett az új, de mielőtt belevágnék a cserébe, még ellenőrizgetni akarok ezt-azt, amiket írtatok.
Azért vettem ki, mert nyöszörgött tekeréskor, azt reméltem, ez megoldja. A csapágyakat magukat nem bántottam, csak a porvédő (nem a csapágy saját porvédője, azt békén hagytam, a külső műanyag kupak) alá tettem zsírt, meg a csapágyház belsejébe bőven, és a csapágy bepréselős részét is körbekentem. Ez a 41mm-es külső átmérő + DUB nem tűnik a legszerencsésebb párosításnak, mert itt a csésze a speckó csapágy része, nem lehet a csapágyat kivenni belőle. Mondjuk szerencsére árban ugyanott van, mint a többi fajta DUB-os csapágy.. A kiütéshez működött a BB30-as szerszám, amúgy maga a csapágy ugyanaz a méret lenne, tehát belül 30mm, csak van még benne egy műanyag karima, mint a 24mm-es rendszerekben. Sőt, még egy O-gyűrű is, amit viszont már előzőleg sikerült kigyilkolni belőle, mert darabokban találtam meg szétszedéskor. Egyébként még az is lehet baj talán, hogy az egyik oldalon ez a bepattanó műanyag karima kicsit sérült, mikor visszaraktam, mert azt véletlenül kiütötte a szerszám. Meg azon az oldalon nem olyan finoman forgott már a csapágy sem, de nem hiszem, hogy az adná a hangot. Ha cserélem, azért lehet, hogy elsőre csak ezt az oldalit fogom, hátha kiderül valmi...
8-as imbusz van néhány miniszerszámon, de hogy azzal egy jól meghúzott DUB hajtókart nem tudok lelazítani, abban biztos vagyok(a Shimi megoldása jobb szerintem, itt szemből van megcsavarozva a tengely egy nagy imbusszal)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #189174 üzenetére
mert nem is nagyon gyanakodtam másra, a hajtókart már én raktam be, a többi alkatrész meg többé-kevésbé ki van zárva, szóval ez nem a keresés, hanem a javítás kellett volna, hogy legyen
#189154xy.zsolt : ha integrált hajtókarod van, szerintem neked is van ilyened, Shimanónál a bal oldalon egy műanyag csavar oldja meg ezt, hogy oldalról kellő szorítást (ne túl erőset, de ne is lötyögjön a kar) adjon a kar két oldala a csapágyaknak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
atti29 #189228 üzenetére
nekem az ősrégi, kacsázós fejű is bontja a 12 sebis láncot, de előfordulhat, hogy nem mindegyikbe megy bele az ilyen keskeny lánc rendesen. Szóval nem árt, ha rá van írva, hogy 12sp kompatibilis, de ezt csak ilyen vészmadáskodásul írom.
Én idővel vettem patentszem bontót is, mert a Sram szemek elég nehezen jönnek szét, amíg nem kopnak meg egy kicsit. Összerakáshoz értelemszerűen legrosszabb esetben is elég ráterhelni a pedálraDe ilyen még asszem, nem volt nálam.
jjeahh: a Joe's-ból az univerzális átalakító kit tartalmaz csak gumicsíkot, az tudtommal arra van, ha nem tubeless felnivel akarod meglépni az átalakítást. A gumiszalag vastagabb is, és hosszanti irányban bordázott (képen így láttam), gondolom hogy megakassza a gumiperemet, meg hogy tömítésben segítsen, ha laza a kapcsolat. Rendes TL felnihez nem hiszem, hogy kell, de ahhoz érdemesebb is azt venni, ami külön tartalmazza a szelepet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #189190 üzenetére
Ja, erre akartam írni, hogy nem vagyok én olyan menetszaggató típus, eredetileg rajta volt a kar, aztán leszedtem hamar, és mikor visszarakásnál tekertem volna be a csavart, gyakorlatilag nem volt menet. Nyugodtan készülhetne ezzel az 5-ös menettel már helyből, kicsit jobban tartana, ha már képesek műanyagból gyártani..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #189305 üzenetére
öhmm... én nagyon vigyázok!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
atiska007 #189315 üzenetére
nekem volt hasonló, de a forgáspont kicsit máshogy nézett ki. Az enyémnél oldalirányban megtolva volt egy profilos rész, ami beakadt, és akkor viszonylag fixen úgymaradt a kampó, nálad nincs ilyen? Bár most, hogy mondom, rémlik, hogy behegesztettem őket fixre, ennek is lehetett valami oka
#189316Tyson5 : 1-2 évente ajánlatos cserélni a házat-bowdent is, legalábbis ha használod, ha nem rozsdamentes a drót, akkor talán sűrűbben is. Itt a bowdenház minősége elég sokat számít, habár az a 4 év alatt nem hiszem, hogy csökkent
Beállítás is javíthat kicsit, de úgy hangzik nekem, mint mikor gyenge minőségű a ház, és összenyomódik + minden nyúlik kicsit, aztán a vége az, hogy nincs fékerő.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Tyson5 #189380 üzenetére
Ha az a henger a fékpipa végén az az "ABS", amire gondolok, akkor azt kihajítanám, ugyanis az pl. korlátozza a bowdenhúzás erősségét, és simán okozhatja. Abban is valami rugó van, lehet, hogy elfáradt, de én amúgy is utáltam, az egyetlen újonnan, egészben vásárolt biciklimen volt ilyen, gondolom azok számára találták ki, aki hajlamosak fejreállni az első féktől. Ha így döntesz, kell másik "pipa", azt hiszem, ami fogadja a bowdenházat, mert ha azt leveszed, akkor az emlékeim szerint nem működik csak úgy magában. De akkor már cserélném a házat is valami eggyel jobbra.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Ringman #189421 üzenetére
Tudtam! Leborotválom a lábam, és Shimano 2x-re váltok. Így majd gyorsabban tudok túrázni. Feltéve, hogy egyébként használnám a két legkisebb lánckereket hátul.
És végre nem lesz annyi olyan telefon, hogy "bocs, anya, kicsit késni fogok, tudod, ez a fránya 1x..."
Egyébként én örülök, hogy mérnek ilyen dolgokat, abból még baj nem lett, ha több adathoz jutottunk.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #189424 üzenetére
Gyönyörű példák az első váltó helyes használatára montin!
A fali tartóról jut eszembe, hogy mindig írod, hogy ez a pedál megfogós a jobb szerinted, de egyszer készítettem egy fotót csak ezért, amikor a gravel pedál nélkül parkol a falon, és a hajtókarba akasztós ugyebár így is működik
- mármint nem a kép kedvéért tettem fel pedál nélkül a falra, de épp úgy volt, szóval lefényképeztem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
vallas #189452 üzenetére
Nekem a gumin valami sok bar van feltüntetve (jó, nem olyan sok, de 5-6 körül), viszont a TL felnim csak 3 bart enged, ha jól rémlik. Igaz, hogy nem is erőltetném efölé, csak szólok, hogy nehogy a felnidnek meg sok legyen. Egy cikkben pedig azt olvastam, hogy a gravel kerék és a monti kerék között az a különbség (ha másban csereszabatosak, pl. nekem passzoltak a tengelyszabványok), hogy a gravel küllőfeszessége nagyobb, alkalmazkodva a némileg nagyobb nyomáshoz.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #189460 üzenetére
megtaláltam, jó sokat kellett lapozgatnom a galériámat. Amivel lehetne továbbfejleszteni, az egy kis extra megvezetés, hogy az első kerék se akarjon elfordulni a fal síkjából. Csak ez a rész nincs a fotón.
Szerk.: a Vitust nem ugyanazzal a beállítással lehetett feltenni a 760-as (átlagos) kormányával, mint a London Roadot a 420-assal. Juteszembe, flared kormány: volt nagyon széles, 46 centis (végetken 56!), az nekem kényelmetlen volt, keskenyebb hasonló után meg úgy éreztem, nekem a párhuzamos kéztartás adja jobban, szóval most az van.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
-=RelakS=- #189588 üzenetére
Én régóta gondolkozom azon, hogy nem lenne hülyeség valami villára szerelhető szemetesbe gyűjteni az erdőben talált hulladékot, külön kesztyűt vinnék, stb... csak még nem szántam rá magam, hogy meg is csináljam. Leginkább valami ilyen táskát tudnék elképzelni a célra: [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
bszg@ #189614 üzenetére
telefon, 1 db zsepi, miniszerszám, pumpa. A pumpa, ha lehet, a vázon, ha nincs neki hely, akkor mezzsebben az is. És mostanában egy szélmellényt begyűrök még melléjük, ja meg ha nem felejtem el, 1-2 zabszeletet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #189673 üzenetére
a vázgyártót kell számonkérni, így is 6-7 centi mínusz van a nyeregtől. :)
Ennél lejjebb nem célom erőltetni, max ha nagyon megrugalmasodom valami csoda folytán.mobal: ez mit jelent?
közel slick, némi jelzés értékű minta van rajtuk. Mivel qrva nehéz volt felrakni őket, ezért most maradnak, amíg el nem kopnak
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Tudományos Pandémia Klub
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Napelem
- Mini-ITX
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mobilinternet
- Hobby elektronika
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- KOMONO 16.5mm szíj
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- Kiárusítás! Haj - és Szakállápolási márkás gépek - ilyen olcsón, hol?