-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz peetie1 #257542 üzenetére
Akkor biztos, h az kotyog, ha álló helyzetben is reprodukálható.
Pl behúzott első fékkel kicsit előre hátra mozgatva, a másik kezet a csapágy környékére helyezve érezni.Ha csak mozgás közben jön elő, akkor más is lehet a baj.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz peetie1 #257547 üzenetére
#219949
Ha volt szétszedve, esetleg lehet neked is az a baj, h nem lett rendesen összerakva.
Fölül, a csapágy belseje és a villanyak közé megy egy távtartó. Ezt síkba le kell tolni a nyakon a csapágy tetejéhez.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
-
andrisbandi
őstag
-
andrisbandi
őstag
válasz Csápájev #257649 üzenetére
vastagabb gumi
- Az outi féle 28-as, és a montis 29-es ugyan az a "méret", csak a 29-es magasabb.
Meg persze amire mindenki számít; szélesebb is.Úgy tippelem emiatt a gyárilag virsli gumisakba nem fér bele a vastagabb külső. Közép csapágy, és láncvilla irányba sem.
Ilyen ducis mereveket nézegetek mostanában én is. Rövid távara, max kirándulás lenne hosszabban, de csak ritkán.
Cube Hyde
- (nem jó nekünk) a race kilőve, nem fér bele széles gumi
- (nekem való, szíjas) a pro-ba gyárilag 29X2,2 (55-622) ~36 mm
Gondolom sárférőhelyesre tervezték, én belepróbálnám a 2.4" szélest, hátha belefér (sárférőhely nem maradna). Az már montizni is elég, így rossz aszfaltra bőven, persze a sebesség kárára. De ma már olyan keverékeket/mintát kapni, h ezzel nem kell foglalkozni nézelődős tempónál, nem zavaró egyáltalán.
- A sima láncos Hyde szintén fogadja a vastagabb kereket, lehet beválna neked!【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz torma1981 #257664 üzenetére
https://facefutar.hu/calk.php?op=kerekpar#ar_main
Kerestem én is ilyet, úgy akadtam rá, részletekért lehet beszélni kellene velük.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #257681 üzenetére
1-2 milit talán lehet nyerni a cipő hosszán, ha sarokra szorítva veszi fel a pilóta.
Pl bebújás után megemelt orral, a sarkát lekocogtatni a talajnak, és így enyhén szorosra kötni.Ha reggel, és már felpróbálva kényelmetlen a surranó, az biztosan nem lesz jó.
Estére, vagy igénybevétel után dagad kicsit a lábfej. Ilyekor érdemes új cipőt próbálni, üzemi állapotú lábbal, nem a jól kialudt, megpihenttel.Úgy rémlik fél számmal nagyobbat szoktak ajánlani sportoláshoz. Nekem ez bevált.
--
#257680 Tin
- Köszi[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Napfénysüti #257697 üzenetére
Gumibelsőbe tett tejjel szerintem bírná az extrém nyomást is, bármilyen folyadékkal. A külső brutál megfogja, nem engedi szétnyílni a belsőt. Nekem montinál nem is látszott semennyi tej a külső belsejében.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz nmate91 #257746 üzenetére
Montin bevált gazdaságos defekt mentesnek a belső tejezése. Én tuti kipróbálnám. Van akik használják itt, úgy rémlik 5 barig tökéletes. Utana kell olvasni melyik tej való outiba/ nagy nyomásra. Pl Vittoria Universal Tubeless Tire Sealant, for road and mtb tyres
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Schwalbe aerothan kép szolgált két keréken is müa szeleppel, tökéletesek voltak. Össz 1 évet kb.
A műanyag tömlő (ez ivózsák szerű, jó tapintású puha volt) azért igényel kis plusz törődést, előre tervezést.
- Kinyúlik, úgy is marad.
Tehát tilos magában felfújni, csak a helyén szabad.
Igazán széles külső után nem lehet rendesen virslibe használni, túl nagy lesz.
- A foltozása csak a saját öngyógyulóssal lehetséges.
100% tisztaságot igényel.
Alkoholos lemosás, új gumikesztyű, vagy alkohollal letisztított csipesz, pl szemöldök.Kár, h tejezni nem lehet.
Egy defektem volt vele, aszfalton mini akác, fast trak külsővel. Szerintem nem jobb ebből a szempontból a simánál. Le is cseréltem extra könnyű gumibelsőre, tejjel megoldódott a defektmentesség is.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #257760 üzenetére
Még szerelés elött be tudod azonosítani a hangból. Nagyon jellegzetes, van több videó is fönn.
A villa koránájából jön, a press fit-ezett szárak csinálják. A mikro mozgások által kezetkezett alu oxid recseg a száron. Ami durva, akár egy tekeréstől. Nekem is új korától csinálta, csak nem jöttem rá honnan jön a zaj.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Csápájev #257774 üzenetére
HÁTSÓ AGY
Shimano Alfine SG-S700, 8-Speed
- Ez a virsi gumis verzió, száguldozósabbaknak.Szíjas, agyváltósban a "pro" lenne jobb, az széles gumit is fogad, mint a láncos.
---
#257776 robee19Vittoria-t használok most tubeless-be, bevált. Azt ajánlják outiba is.
Elötte Joe eco volt, belsőbe is. Szintén tökéletes.Úgy tippelem bármelyik tej jó lehet, csak a gumi belső a lényeg ilyenkor. A külső úgysem engedi szétnyílni a belsőt. Fontos még a mimimum adag, 80 ml montinál, széles gumiba több. Én outiba is tennék 80-at.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
So you want to start your own bike brand?
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #257886 üzenetére
menetrögzítő
threadlockPl LOCTITE 243
AlisA helyi barkácsboltban vettem utoljára valamelyik szomszég országból a koppintását, talán Force márkájút. Ugyan annak tűnik teljesen, bevált.
AAS JUICE ASSEMBLY PASTE
Ez is valami ilyesminek tűnik. Egyszer lehet kipróbálom.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #258077 üzenetére
A buborékok egyeztetése igen ódivatú, már a valósággal sem kell párhuzamban lennie.
Az ember környezetében lévő legokosabbnak tartott emberek, akár műszaki végzettségűek, akik elvileg tisztában vannak az erőhatásokkal, nos ezek is a leghülyébbek szintjére tudnak süllyedni.Nem az agymosás hatására leadott voksukra gondolok. Az is belejátszat gondolom, egyre felelőtlenebbül, frusztráltabban állunk egymáshoz, de ez csak a felszín.
- Felkapaszkodott főnököm; zseniális ötletei voltak, a cég tanult mérnökei is tátott szájjal lesték milyen egyszerű, frappáns megoldásokkal iskolázott le akárkit műszaki kérdésekben. Megoldásait azonnal, mindenki elfogadta. Emelett a legjóindulatúbb embernek ismertem, munkával kapcsolatban érdekelte mások véleménye.Nem így motorozáskor, és bringán.
Szerinte a bukó még motorra is legtöbbször fölösleges. Bringára röhelyes.
Kerszeteződésekbe teljes sebességgel érkezett tekerve, mindíg a neki előnyösebb zöldet használva. Átszálguldott a zebrán a gyalogosokkal, vagy az autók között cikázva. Jobbkezeseknél balara nézés nélkül, hisz neki onnan elsőbbsége van. Ha valaki meséli mit művel, nem hittem volna el. Melóba menet többször elszörnyedve láttam.Pici gyerekei voltak, meg csak fúrdalt a kíváncsiság mi ez az öngyilkos tempó, így próbáltam óvatosan rákérdezni, majd meggyőzni, h ez nem egy hosszú távú stratégia. De hajthatatlan volt, szerinte ebben a kérdésben csak ő a helikopter.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
What Is Trimming On Road Bike Shifters & Why It Might Not Work? How To Change Gears And Trim.
- Nem elég feszes a kábel; a kicsi váltókar mozulatra, nem reagál az első váltó a trimmeléssel. Ezt meséli a csóka.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz komlo654 #258230 üzenetére
lefelé igazításnál ledob egyből a legkisebbre
- Elvileg ugyan akkora bowdenhúzásra ment eredetileg a váltás és az igazítás is?Mert amit nézetem, más márka váltója, az kisebb mozdításra igazított, nagyra váltott.
Ehhez nagyon feszes bowden kell.De nálad meg úgy értem fordítva van. Annyira feszes, h nincs kis mozdulat, egyből levált.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #258236 üzenetére
láncvonal
2x11-ről 1x11-re váltáskor a hátsó agy/váz miatt lestem a láncvonal ajánlást, előre a hajtőműhöz.
142x12 vs 148x12Nem tudom számít e ténylegesen, de csak az ajánlottat vettem meg, és tökéletes lett a láncfutás, valamint a váltás.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz flash- #258267 üzenetére
Using the B-tension adjust bolt
https://si.shimano.com/en/pdfs/dm/GN0001/DM-GN0001-26-ENG.pdf
A 20. oldal
(A váltód pontos típusához való pdf-et lenne célszerű keresni.)Nekem ugyan így ugrott, darált új montin. Arra tippelek utólag, a kazetta csere miatt, más gyártóét tettem föl, kicsit más kiosztásút.
Bé csavaros állítás után tökéletes lett.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz flash- #258288 üzenetére
Kerékpár hátsó váltó állítás
https://youtu.be/WwDyEiUlja0?t=1705
Talász magyart is.Az elv mindnél ugyan az.
Befelé kellene csavarnod a rugófeszítő csavaron (ez egy harmadik csavar, nem a határolók). Ilyenkor a hátsó váltó távolodik. Most túl közel van, érintőn. Kb fél centi távolsággal próbáld meg.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz szuszinho #258295 üzenetére
Nálam több évet, és sok külső cserét ki szokott bírni.
Hibalehetőségek, ami miatt újra kell tl szalagozni;
- a külső leszedésekor véletlenül felsérti az ember
- eleve "rosszul" ragadt fel.
Nem tökéletes felni tisztítás (pl ami jó; alkohol+ mikroszálas rongy)
Zsíros manccsal lett fogdosva a ragacs rész (új gumikesztyűvel megelőzhető)
Elégtelen lesimogatás.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #258330 üzenetére
Befújt vs kiszökő levegő mennyiség.
- Ha a külső peremeit közelíteni tudod a felni peremeibe, simán felmegy műhelypumpával is.Volt aki gumileszedővel behúzta 3/4-ig mindkét oldalon a helyére a külsőt, és pumpálás közben csak a kimaradó részt kellett oldalról megcsívpve, vagy a futófelületről megnyomva igazítani. Ha kell egyáltalán.
Egyszer én is szenvedtem, nem volt rendesen lesimogatva (mint utólag kiderült) ilyenkor csúszik középre a vályúba a gumi. Nekem az vált be, h nem az ajánlott hirtelenkedve, hanem amennyire tudtam folyamatosan fújtam. Próbáltam a kiszökő levegőtől többet benyomni. Közben kifelé húzogattam a külső premeit, és tenyérrel kicsit lenyomtam a futófelületet. Értelem szerűen, a szelepnél kell először a helyére mennie, utána már gyorsan megy, szinte magától, ha rájön az ember.
---
#258334 Ringman
Ez nagyon hasznos, szuper vagy!
Ha vissza mernék menni spd-re, a Lake-et látatlanban megvenném. Ránézésre is kényelmes széles talpra.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #258345 üzenetére
Majd egyszer próbáld ki; a szalagozás után lesimítod a szokásosan, és először belsővel rakod össze, robbantod föl, fújod kicsit túl.
- Mióta így beavatom, második körben tubeless-ként könnyedén felmegy műhelypumpával. A szalagot pedig kézzel nem lehet ennyire lesimítani.--
#258347 Jester01
Van magyar videó is válóállítós. Annyira szájbarágós, lehetetlennek hittem, h azt valaki nem érti.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #258353 üzenetére
Régebben vettem boostert véltlenül. A pumpát töröltem ki a kosárból, így ez lett.
Lidl-ös műhelypumpával 19-et tudtam fújni bele, 8 bar-ig. Csak egyszer próbáltam ki, nem hittem a szememnek, h van aki ennyi levegőt kifúvóért pénz ad. Meghírdettem, szinte azonnal lecsaptak rá, márkás volt, gondolom azért.
Én biztos nem veszek újra.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Mi a titkos magyar kereső szó?
A múltkor is jól jött volna valakinek, csak kínait talált.handlebar extensions clamp/ washer/ spacer/ conversion
Suitable for: transform handlebar diameter 31.8mm to 25.4/22.2mm
aliexpress【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz ZavaBalazs #258379 üzenetére
Má' 35 az új 31,8.
Úgy rémlik a merevséggel indokolták.Velem jól kitoltak, mert új montin csak a kormányt akartam egy szezonra kicserélni, de csak a stucnival együtt lehetett.
Nem tűnt föl amúgy, h jobb lenne bármiben is ez a vastagabb.
STUCNI Race Face Turbine R 35
KORMÁNY Race Face Turbine R 35, 780mm【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #258397 üzenetére
Kíváncsi leszek ezzel fölé e lehet menni a 19 fújás 7 bar-nak, a Lidl-öshöz képest.
Eddig arra tippeltem, akkor tudhat az átlagtól nagyobb nyomást a pumpa, ha kisebb adagot fúj. De ránézésre nem különbözik a többitől.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz eddie1978 #258412 üzenetére
Lehet tl szeleptől is függ.
Egyszer kíváncsiságból kézben kipróbáltam műhelypumpával, presta maggal, és anélkül. Semmi különbséget nem éreztem a szelep végén kifújt levegőmennyiségben. Dt tl szelep volt úgy emlékszem.high flow/volume tubeless valve
Jjeahh szokta néha említeni a tuning szelepeket, nagyon sokkal vastagabb a belső átmérőjük.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #258454 üzenetére
Amiket láttam műhelypumpákat, azok 11 barig voltak órázva. A Spéci booster is.
Lidl-össel, a saját órája szerint 8 bar-t lehetett belerőszakolni. Itt azt mondják nem megbízhatóan mutatja.Kíváncsi voltam ez a Topeak JoeBlow tényleg többet tud e. De csak régebbi típusról találtam tesztet. Ott ugyan azt mérték, 19 fújás, de 7 bar.
Kinézetre egyformák, ezek szerint tudásra is kb.Na majd az újnál jól kiderül mi az igazság
Ha nem akarod erőltetni, csak miattam nem kell maxra járatni! Addig erőltesd, amíg jónak látod. Én nem értek hozzá mennyire tesz jót a végletekig elmenni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #258466 üzenetére
Köszi az infót!
A technikai részére voltam kíváncsi, h ha ugyan úgy néz ki a kettő, lehet e sokkal job.A Lidl-öst használom majd 10 éve, két ropi volt (Most talán 5e, 3 év garival). Montihoz, 2 bar alatt, szereléskor esetleg 4-5. Szerintem tökéletes gazdaságosnak.
Nekem tuti nem érné meg a háromszoros árat a kicsit jobb (8 bar vs 10).
Outi dupla nyomáshoz, stb, viszont lehet f4szább a Topeak JoeBlow Max HP.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Mr. Erikszon #258478 üzenetére
Szerintem rámenne a kilences. Itt írják is.
Manufacturer Number: HWYABX00S5569S
Specifications:
Freehub: Shimano MTB
Gearing: 8-/9-/10-/11-speed【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Mr. Erikszon #258484 üzenetére
https://www.dtswiss.com/en/support/product-support?matnr=WHU1900IEQ3SA19167
Conversion
CONVERT TO SHIMANO MTB 05/135 MM"HWYABL00S4450S"
- Ez való hozzá!【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Mr. Erikszon #258491 üzenetére
A kerék; HU 1900 SPLINE
agya; HUB TYPE 370 with Ratchet LN 18https://www.dtswiss.com/en/wheels/wheels-technology/ratchet-technologies-overview
"Ratchet LN uses the same inner parts as the freehub Ratchet System. The difference lies in the freehub system seal, placed on the freehub body."- Én úgy értem a tömítések mások az LN-ben, nem kompatibilisek.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #258510 üzenetére
10,4 helyett csak 8,8 milliárdon tetőzhet a népesség, de nem biztos, hogy ez megment minket
Van pár érdekes szám a cikkben. A szárazföldek 3/4-e lakható, aminek a 3/4-ét már elfoglalta az ember az élővilág elől, nagyrészt a mezőgazdasággal. Ez össz. kb a teljes amerikai kontinens.
Drasztikus születés szabályozás kellene, de erről nem illik beszélni.
Bringa froton is megy a szembe széllel pisilés. Komoly gépeknél a karbon, ami sose lebomló, semmire nem jó utólag, kiszorította az alut. Ami újrahasznosítható teljesen. Mégis elárasztják a világot karbon bicókkal, alaktrészekkel. És kikerülni sem tudja a vevő, mert bizonyos felszereltségtől, verziótól csak karbon vásárolható.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Napfénysüti #258581 üzenetére
DHL= Magyar Posta
- nyomonkövethető a postánál is
- olcsó (gyakorlatilag ez a németországi magyar posta)DHL express= futár
- a dhl-nél nyomonkövethető csak, a postán nem
- többszörös árú, nem tudják átadni más postaszolgálatnak【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz jojjer94 #258636 üzenetére
megint "in stockra" írják
- Beszállítónál készleten, ennyit jelenthet.
Jól kitalált, sokszereplős lánc végén kapja meg a vásárló a cuccát.A bike24-et mondják a legnagyobb saját raktárral rendelkezőnek Európában. Régi cikk volt a fejlesztésükről, milyen csoda raktárbázist újítottak, nem emlékszem a részletekre, de dobálóztak nagyotmondással rendesen. Valóban jó bolt, pl ingyenes visszaküldés.
- Szoktam nézni a feladó országot. Bike24 kerékszett készletről, eliveg ugye német bolt, mégis a Csehektől indították. Nem is azonnal, talán 1 hét késéssel.Nekünk a 10, 15 Eur-s szállítási költség már horror. Gondolom ezért várjuk el az SOS ügyintézést. Pedig ez a gazdaságos ár. Az express kiszállítás (ha válsztható a célországba) sokszoros lenne.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Karoo 2 - Compatible Aero/Non-standard handlebar mounts
https://support.hammerhead.ioKicsit legurítva, mutatnak érdekes alternatívákat tartóra.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz kattog a ker #258687 üzenetére
Semmit nem jelent honnan hallani menet közben a fura zajokat. A váz elviszi, a karbon is.
Szerencsés esetben reprodulálható álló helyzetben.Xatkás volt a váltópapucs lelazulása nálam. Menet közben kattant néha, a nyerecsőre tippeltem, esetleg a pedálra. Megtisztítottam őket, nem lett jobb. Akkor átnéztem minden csavart, úgy derült ki, és sikerült meghúzással/menetrögzítővel orvosolni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz gordonfreemN #258736 üzenetére
https://boostworx.hu/
Profi pécsi cég.
A leszerelt telót elpostáztam nekik. De van parterhálózatuk is.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Csápájev #258766 üzenetére
Rendes, de használt bringásdobozban küldhetik szerintem ezek a használt bicajos boltok. Másképp nem tudja elhozni a futár.
(Kérdezz rá az eladótól!)Ilyen jelképes vételárnál én nem foglalkoznék a fényezés esetleges sérülésével.
Az alaktrészek meg nem fognak letörni.
Buktató lehet használtnál a felújítási költség. Ennek érdemes utána nézni mennyibe fájhat.
Az újkorában drága bicóknál ez tizenévesen sem olcsó mulatság.
- A hajtás kopó alkatrészei biztosan sorra kerülnek; lánc, kazetta, stb.
- Sokan a külsők árazásán is meglepődnek.A visszaküldést meg kb el lehet felejteni. Ha egyáltalán találni rá futárt, tippre jóval 100 ropi fölött lenne. Talán ha az eladó rendeli meg a fuvart, úgy elképzelhető egy sokkal jobb ár.
(Esetleg ezt is meg lehet tudakolni előre, h mi a helyzet a költségekkel, ha a kicsomagolós videón látszik a hibás teljesítés.)【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Aki elégedett az olaj teljesítményével (mármint ragaszkodik hozzá, mert bevált egy),
és pl kertesházban nem gond az olajos dzsuva takarítása, annak teljesen fölösleges a waxolás bármelyik formája.Wax annak jó, aki kicsit gyengébb teljesítménnyel is beéri, de a takarítást szinte elhagyná.
Waxok között is van különbség, a legtöbb eléggé kiszárad, alig koszol.
Montin ezek kb fele km-re elegek (kb 60 km), utána egyre zajosabb lesz.
Nem, vagy alig kell takarítani.Smoove Universal Chain Lube
- Ez a kivétel waxok között.
Tudja a legjobb olajok teljesítményét. Montin simán 150-200 km, aszfatoson úgy írták kb duplája.
Ez kicsit nedves marad, komoly waxréteged ad száradás után. A többihez képest jobban koszolódik, de nem vészes az olajoshoz képest, annak a töredéke. Újracsöpizés elött le kell kefélni, vagy tiszta ronggyal törölni a port, és a waxmaradékot. Pár perc.Bármelyik wax letisztítható forró vízzel. Van aki a mechanikus lánctisztítóba önti, és úgy.
Ha vegyszerezni akar az ember a legjobb a rongyra fontbenzin (ez petróleum párlat, a petró is jó lehet gondolom).【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen