-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #254422 üzenetére
Meg kéne nézni víz alatt, hátha a szelepnél ereszt. Voltak itt páran akik magot cseréltek, és megjavult.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #254427 üzenetére
Ha ennyire problémásnak érzed, kipróbálhatnád a belsőbe töltve a tejet.
Mindent tud amit a tubeless, sőt többet is, mivel a gumibelsőn kívül nincs feltétele. Volt már több bicómban így, a rápumpálást is megúszni vele. A tömítés a belső belsejeben zajlik, a külső plusz tartást ad.Elvileg a belső plusz súlya a hátránya, ami a gyakorlatban észrevehetetlen. Főleg, h így könnyítettet is lehet alkalmazni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #254435 üzenetére
Felénk még aszfalton is szinte 100% az akác-os defekt, úgyhogy a tubeless-re nem való felnivel és külsővel így gazdaságosan defektmentesíthető a gép.
Tl rendszeren hasznos volt, amikor sok külsőt próbálgattam. Panelben amúgy is elég körülményes a szerelés, a tejezést különösen figyelmesen kell végezni. Belsőbe tölve meg pofon egyszerű. Nincs takarítgatás, fröcsögés miatti szorongás.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #254591 üzenetére
Csak utólag, és véletlenül jöttem rá a tl szalag tökéletes lenyomására. Utána persze már yt-on is meglett. Először belsővel!
Felrakáskor a belenézős módszer vált be.
Ellenfényben (pl ablakkal szemben),
alacsonyra ülve (vagy asztalra téve gondolom ugyan olyan jó), h a felállított felni tetejébe bele lehessen nézni hosszára. Így pontosan bele húzható a tl szalag, látszik.Lesimítani a szokásos tiszta müa gumileszedővel, és tiszta mikroszálas ronggyal fasz4n megoldható.
Ja igen a tisztaság. Írtad a felni zsírtalanítását, azt hasonlóan csinánom, plusz a szerelés helyét is amennyire lehet előre portalanítom, majd nagyobb tiszta rongyot terítek le.
- Lehet sokan a kézbőr zsírosságára nem gondolnak, pedig számíthat. Új gumikesztyűvel operálok.Volt két szett új Dt kerekem, és a szerelő által felrakott Dt szalagozás kinézetre (másik, épített keréken) nem egyezett vele. Majd egy negyediken én is raktam föl Dt-t és az sem lett olyan sima, mint a gyári.
Egyszer úgy jött ki, h a frissen tl szalagozott szett belsővel lett először összarakva, olyan külső kellett... aztán pár nap múlva cseréltem külsőt, és szétszedéskor lestem, h a tubeless szalagozás "gyári" fölhelyezésűvé vált. Mindenhová tökéletesen lenyomódott. Kézzel ennyire nem lehet, pedig az is jól nézett ki, nem tűnt bubisnak, csak mégsem gyárias.
Azóta első körben belsővel nyomom végleges helyére a tl szalagot, bevált.
Az új külsőnek is segít kirúgni magát.
Nagy plusz még, h így kevésbé akar a külső a felni közepébe csúszni, simán felmegy műhelypumpával.#254593 Hasaggymeg
Az valami első szériás karbon felni volt, nem ragadt fel a tl szalag, annyira durva kidolgozású volt a felülete. Minden Specialized kerék élettartam garis, úgyhogy a tulajon múlt miért nem kérte vissza a pénzt... úgy rémlik inkább eladta, mert szerzett jobbat.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #254598 üzenetére
Agyátfűzés
- Ezt előre meg kell beszélni, csak úgy vállalják a profi centírozást, a házilag fűzöttre?
Vagy meg lehet sk csinálni normálisra, és a mester csak végleges igazítást végez?Írhatnál majd hogy sikerült a szerelés, ajánlod e!
Két keréken gondolkodom, 9.000 Ft/db áron találtam átfűzési munkadíjat. Lehet ezt megspórolnám, ha nem túl nagy meló, és utána ki lehet pár ezerért centíroztatni tökéletesre.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #254647 üzenetére
DEBOYO RACE 550ml kulacs
Én csak szobahőmérsékletűt viszek, de még sose melegedett fel benne pár óra alatt.
Szóval a hőtartó része ennek jó lehet.Viszont az inoxot sikerült lelakkozniuk, nagyon karcos lesz, elhasználtnak tűnik már újkorában is.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz lsebestyen #254695 üzenetére
Nyári sapit, vagy
nyári csősálat kendőként hordva szoktam megvizezni kánikulában. Elvileg 5 fokot csökkent hőérzetben, de többnek érezni.kerékpáros sisakbetét sapka 500-as, Aquafreeze , fehér
decathlon【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #254726 üzenetére
How to Get Leaky Tubeless Bike Tires to Seal Again
https://www.singletracks.com/mtb-gear/tubeless-tire-troubleshooting-tips/Jó ötleteket mondanak, érdekes cikk.
Legegyszerűbb probléma; szivárgáshoz elég, tömítéshez kevés a tej.
Kivett kereket megrázva hallani a zubogásból mennyi lehet. El kell tudnia folyni, habzania a lyukakhoz. Montinál majd 1 deci a minimál adag.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz krono. #254941 üzenetére
Nekem megnyúláskor hangosodott hamar a lánc. Láncnyúlás mérővel ellenőrizhető.
Kenőanyagban két ellentétes dologra vágysz.
- A vízszerűen hígak kevésbé vonzzák a port, de hamarabb kell újrakenni.
- A sűrűbbek sokkal csendesebbé teszik a láncot, de nedvesebb is marad, kicsit porosabb lesz. Azért is, mert később kell újra rakni.Holmenkol Performance lánc kenőanyag
Nekem ez vált be. Aszfalton, és montin is. Ez a sűrűbb fajta.A porosodás ellen a visszatörlés a legjobb módszer, olajtól függetlenül.
A lánc belsejébe, alul érdemes szemenként csöpizni. Kis fogaskeréken, hátrafelé tekerve.Olajra a lánc belsejében van szükség, máshol elég a láthatatlan filmréteg. Szóval pár perc tekerés, és pár perc állva hagyás után, h be tudjon szivárogni a görgőkbe, jól le kell törölni. A láncról, a görgőkről, és amennyire hozzáférni, esetleg a fogaskerekekről.
Tekeréskor a láncból még jön ki. Ha csak 1-2 órát teker az ember, ezek után is le lehet törölni a láncot, a gyors, rongyot rámarkolós módszerrel, pillanatok alatt.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
a KMC sajátjá
Van ilyenem, jól mér.
Az újba nem megy bele, ahogy kopik a lánc, egyre jobban esik bele.A jelölések viszont sokkal kisebbek, mint a képről tűnik, szinte nem is látszanak.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz tknof1871 #255150 üzenetére
WRIST STRAP
decathlon.huHüvelykujjat beledugni, majd gumis szalagként, tépőzárasan a csuklóra szorítható.
- Ilyet használtam pár éve, akkor kb fele szélességűt adtak, alig zavart a montis kesztű alatt, jól tartott nagyon.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #255165 üzenetére
A féknyeregnél lehet kijön a matek. A fékkarnál viszont nem hiszem.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz ZavaBalazs #255197 üzenetére
Régi bőrövből barkácsoltam anno alátétet kormányra, az jó merev.
Az öreg bringás cuccok dobozaiban is lehet találni ilyen kincseket, pl pilács, zár.
De venni is tudsz.
handlebar extensions clamp/ washer/ spacer/ conversion
Suitable for: transform handlebar diameter 31.8mm to 25.4/22.2mm
aliexpress【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #255236 üzenetére
Nézegettem hasonlókat melóbajárósnak. Csak szíjhajtással, agyváltóval. Nagyon megúszós lenne a karbantartása, szinte semmi, évekig.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #255708 üzenetére
Egyébként bennem is érik a gondolat egy gravelre ..
A magasabb, szélesebb külsős fajta lehet kényelmesebb. 650B
Itt azt meséli k. kényelmes vastag kerékkel.
Merida Silex【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Jinxb1rd #255758 üzenetére
Shimano TOURNEY FH-TX505 Center-Lock Rear Hub
Axle length: 135mmRákerestem, elvileg létezik hozzá kerékőrös tengely.
TRIPLE EIGHT Quick Release Set with Theft Protection 16 EURVagy gyorszárás helyett imbuszos
Merida Quick Release Set【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #255879 üzenetére
Tubeless Valve Swap: Presta to Schrader
- A Park Tools-os bácsiék profin bemutatják a furkálósdit.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
https://bikemag.hu/magazin/buzzrack-eazzy-4-kerekparszallito-teszt
- Ezt a márkát vették innen páran, bevált.
Buzz Rackkerékpártartó vonóhorgra
Thule alternatíva【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #255939 üzenetére
Ha véletlen befolyik a tej a küllő, vagy a szeleplyuknál a felni belsejébe...
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #255972 üzenetére
Ki szokták szárítani, úgy hártyaként lehúzható a nagyobb felületekről. A kicsi részeken, pl a peremeknél meg dörzsi szivaccsal szárazon, vagy gumidarabbal ledörzsölhető a maradék.
Koszolós meló nagyon.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Gabesz87 #255975 üzenetére
https://www.biker-boarder.de/bike-shop/city-urbanbikes?&sort=5
Egy kolléga vásárolt már innen, szóval szállítanak Magyarba.
A kiírt árra kb +10% megy az áfakülönbözet miatt.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Don.Corleone #256003 üzenetére
Itt azt írják; frissítés után, lehet szükséges az újrapároztatás a telóval.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #256129 üzenetére
Én is így szoktam mérni.
Fölül, a patentet kikerülve, több helyen, a pedállal kifeszítve a láncot.0.75- 0.8-nál legkésőbb érdemes lehet cserélni a láncot, a sor így még (valószínűleg) elvisz egyet.
A kopottat sem muszáj kidobni. 1-ig talán még használható lesz felváltva ezzel a sorral.Ha az egyes már beleesik, egyben kell cserélni őket. Nálam legalábbis így volt (szervíz), amiatt vettem nyúlásmérőt. Időben új lácra váltva sokkal csendesebb is a hajtás.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #256134 üzenetére
Új 1x11XT hajtáson volt új Connex Sx lánc. Tökéletesen működött, viszont sokkal hangosabb volt a gyári XT láncnál. Szerintem összekopott volna, de eladtam a bicót.
A legjobb és legcsendesebb futású nekem mindíg a gyári Shimi volt.
SHIMANO CN-HG701【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Piftuka #256146 üzenetére
Átlag embernél, trekking bringánál, csomagtartós, sárvédős változatnál nyilván semmi értelme rámenni a kisebb súlyra. Nem számít. Én pl ilyennel tekertem körbe a Balcsit 8 óra alatt, semmi extra nem volt benne, kb 20-an voltunk sportosabb munkatársak, mindenféle bicóval.
Ha itt nem volt döntő, akkor gondolhatod mennyit számít melóba tekeréskor, vagy kirándulásnál.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz RexpecT #256168 üzenetére
A kerékpáros computert lehetne még ellenőrizni.
- Újrapárosítás. Ezt a legegyszerűbb kipróbálni. (Pl computer fw update után van hogy kell, de ez nem derül ki. Csak abból, h utána meg jó.)- Legfrissebb e a firmware?
Ha már igen; reset-elni (elötte nem tudom kellhet e mentést csinálni)
A "felesleges" finomhangolások nélkül tesztelni. Ha így ok, egyesével kiderülne milyen funkció bekapcsolása zavarja meg. Fő gyanúsított az energiagazdálkodást váltók.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Kiskopika #256488 üzenetére
Én is csak futóssal találkoztam, jó cucc.
A méretre kell nagyon figyelni, kicsit szorosnak kell lennie, nem kényelmesnek.Profi gumis fáslik is vannak, anno a Lidl-ben vettem, de gyógyszertári is létezik.
Ugyan azt tudja, vagy többet, mert szabályozható a szorítás. De sokkal körülményesebb használni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Tothgera30 #256784 üzenetére
Montin nem lehet kiérezni a tizenvalahány deka súlycsökkentést, keréken sem. Amit a gumi belső tpu-ra cserélésével lehet kb nyerni.
Nálam a külső cserélésével még 30 deka, a féktárcsával kb 10 deka jött még le kerekenként.
Indulásoknál, felkapáskor, valamint elmemetre cipeléskor valós előnynek éreztem.
Menet közben nem igazán jött ki a különbség montin. Sőt, a nagy rücskös gumi helyett; keskeny apró mintás mindenes lett, amivel nagyon sokkal ügyesebbnek kell lenni. Ez akkor célszerű, ha kihívásokra vágyik a pilóta.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Friczy #256800 üzenetére
oldható gyorskötöző
Rögzíteni kell a hajtókart a lánctányérhoz, ami így már viszi hátrafelé a láncot.
Nekem a kis pöcköt lenyomós kábelkötegelő van; nem szabad szorosra húzni, akkor könnyen oldható marad. Ha véletlenül túlhúzom és megszorul, óvatosan szikével a zár része közé nyúlva egyszerűen nyitható.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Zoliwrc #256899 üzenetére
Sok embernek nem logikus, h a sportcsukát sarok felé szorítva kellene megkötni.
Belebújás után a sarkamat szoktam 45 fokban a padlónak kocogtatni, úgy kötöm meg kicsit szorosra.Van hogy még montin is meg kell állnom újrakötni, mert véletlenül az utcai kényelmesre kötöm meg, úgy jobban is szellőzik. Sétáláskor nem zavar ha néha picit előre hátra csúszok a cipőben.
Bringán viszont nagyon zavaró tud lenni, kocogni meg nem is bírok így, idegesít.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #256934 üzenetére
Lidl-ös műhelypumpával 8 barig tudtam fújni a gyári boostert.
Elvileg mindkettő 11 baros.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #256993 üzenetére
Anno volt egy starting point, ha mindíg ugyan onnan indult az ember, ezt lehetett dedikálni, így pontosan tudta a gps a magasságot, nem kellett jelre várni. Lehet a mostaniak menüjében is van ilyesmi.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz mauimagic #257037 üzenetére
Az energiatakarékos üzemmódnál dobta el az agyát nálam a Garmin. Olyankor minimalizálja a jelkeresést.
Legegyszerűbb a reset.
Vagy ki is lehet keresni a pontosságot állító menüt. Talán csak ott kellene igazítani.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #257156 üzenetére
Hardveresen 20 évvel ezelött is tudott mindent a Garmin túra GPS.
A térképekkel volt meglőve. Járt hozzá több is, szerintük minőségi. Amik valójában semmit nem értek Magyarban. Szerencsére volt ingyenes túristautak.hu-s extrém részletes, 100%-ban kompatibilis. Azzal újratervezett, gyalog és bringával is dolgozott mint a kisangyal. Pl gyalogtúrakor átvitt egy lépcsős felüljárón, kerékpárral keresett alternatívát. Ha mégis felkaptam a gépet és átcipeltem, akkor ahhoz igazodott.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #257212 üzenetére
Specialized Fast Trak
Pár éve még lehetett kapni 29x2.6" szélest. Nagyon szerettem, a fékezhetőséggel is elégedett voltam. Nem jó túlfújni ezt a típust. A nyomás sokkal többet számít a mintánál. Legalábbis nálam ezeknél az apró mintás mindeneseknél így volt.Rekon lett az utódja, 27.5x2.6"
Ez homokban jobban gurul, és laposabban is lehet vele aszfaltozni ha muszáj.Vittoria Mezcal 2.6" van most.
Eddig ezt kellett a legnagyobb nyomáson használni a tökéletes guruláshoz, de mindenben remekel, jó külső.Ja igen, a szokásos függelék, van akinek nem egyértelmű; száraz időre valók igazán, nem kezdőknek.
Rendes sarazásra nagy rücsű a tuti. Azokkal sokkal könnyebb boldogulni; jobban tapadnak, könnyebb a kanyarodás, stb.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz itouchfan #257225 üzenetére
Igen, erre gondoltam.
Akár egy hozzáértőbbnél;
- túlfújva a külsőt állandó fékezéssel, és elpattogással szembesülve lehet csak montizni terepen (bármilyen gumival).
Nálam ez a sok aszfaltozáshoz választott nyomáskor szokott jelentkezni. Ha mégis bemegyek a technikásabb terepre, mert pl mégsincs arra sár. Aztán jön a meglepi, h majdnem zakózok- ugyan ott megfelelően választott nyomással egy totál kezdő is élvezetesen csapathat nagyrücskűvel (nagyobb tapadás=jobb fékezhetőség), míg a haladó aprómintással, keresve a kihívásokat, fék nélkül, határon, stb, nyomatja.
https://axs.sram.com/guides/tire/pressure
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
fel kellene edzenem magam
Ha maradunk a realitásoknál; nincs szüksége egy átlagembernek kütyükre, sose közelíti meg a Zoli féle szintet, még rásegítéses vassal sem, ha nem kell dolgozni járnia akkor seAszfalton régen én is mértem minden féle kütyüvel, tetszett. Ma már km órám sincs, sokszor telót sem viszek, ne csipogjon nekem semmi az erdőben
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Tubeless ready felniknél, ahová a külső pereme megy, van egy vízszintes padka rész, ami nem engedi könnyen becsúszni a középső vájatba.
Ezt könnyen el lehet "rontani" a nem megfelelően lesimított tl szalagozással, amikor a vízszintesből lejtős lesz. Ilyenkor csúszik a gumi pereme középre, és nehéz rárobbantani.
- Alapos lesimogatással, majd elsőre belsővel összerekva, felfújva; ez 100%-ban megelőzhető. Nekem ezzel a módszerrel könnyen ment utána műhelypumpával.--
"infó régi nem tl felnihez"
JOE'S NO-FLATS ECO TUBELESS SYSTEM UNIVERZÁLIS BELSŐ NÉLKÜLI RENDSZEREz egy átalakító. Ha alapból nem tudja a felni a tubeless-t.
A tl szalagon fölül ad egy gumiágyat, ami megtartja a felniperemnél (a belső helyett) a külsőt, nem csúszik be középre.Plusz súly és macera. Akkor jó, ha megpróbáltad csak tubeless szalaggal (meg persze tl szeleppel), de nem működött. Akkor esetleg ezzel átalakítható az old school kerék.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #257370 üzenetére
Érdekes adalék, h a múlt században milyen propaganda kampánnyal vették át a hatalmat az autósok a gyalogosoktól, amit ma már mindenki természetesnek tart.
ÍGY TERRORIZÁLTÁK LE A GYALOGOSOKAT AZ UTAKRÓL AMERIKÁBAN Ma is tanultam valamit
Az átlagostól sötétebben látom a gyalogosok, bringások helyzetét az utakon.
A gyerekkori utcámban rendszeresen gyorsulási versenyeztek. Egyetlen év sem volt gázolás, vagy a házunk elötti villanyoszlopok kiütése nélkül, akár pár havonta. Nem hülyéskedek, a bejárati ajtó mellé volt készítve egy elsősegély dobozka, amivel mentük a nagy csattanás után a ház elötti balasethez, amíg jöttek a mentők. Itt, és az országjárásos söförmelóm közben is láttam jópárszor a fekete zsákolást.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz 6030D #257379 üzenetére
Fura amúgy, h forgalomba engedtek/nek kikapcsolható elektronikájú autókat. Remélhetőleg ezt már betiltották, az újakkal csak sport mód van, amikor háttérben marad a szabályzás, és ha kell beavatkozik, emberi észlelési idő elött, az úton tartva a gépet.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz hentes555 #257418 üzenetére
Szappanos vízzel szoktam segíteni a külsőnek, h a helyére robbanjon.
A külső peremei, és a felni is, főképp a peremeknél tiszta legyen (pl alkoholos letörlés).
Mindkettőt beszappanosvizezem, így szerelem föl. Pumpálás elött még egy kis adagot kenek be. Nálam a tubeless folyadéknak sem árt, próbáltam több típussal is.A külső max nyomására megyek föl.
Tl rendszernél ezt nem minden külső tolerálja. Üzemi (kb fele akkora) barra engedve, könnyezhet egy ideig a külső felületén a tej víztartalma. Nem igazán látni, csak megfogja a port. Eliveg, az új külsőknél szinte biztosan, ez elmúlik magától.#257428 zsocy
...van egy látható hupli, és sehogy sem tudom kiszedni. Gurulásnál is érezhetően ütemesen döcög...
- Remélhetőleg nem tépted szálszakadtra felszereléskor, mint én az új külsőt. Nem hittem volna, h ennyire gyenge lehet egy kikönnyített gumi, de mégis. Mint utólag kiderült, nem lett volna szabad kézzel erőszakoskodni, izomból megtépni. Gumileszedővel kell, a peremeknél bírja a strapát.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen