-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #239023 üzenetére
Mit bénáztál akkor eddig?
#239022
jjeahh...értem.#239020
Ringman...nem tudom van-e jelentősége annak, hogy hol van a szelep tároláskor hisz aligha van annyi tej egy felfújt gumiban, hogy szintje a szelepházig érjen és abba beleszáradjon. Nekem is eldugult kicsit, de szelepmag cserével olyan lett mint újan.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239025 üzenetére
Más az a gumi, leengedve valszeg. még nem zár a széle úgy a felnin ahogy kellene ahhoz, hogy többet tudj belefújni mint amennyi elszökik.
#239021
Dark Archon...hacsak picivel is több megy bele mint amennyi elszökik elég ahhoz, hogy, ha lassan is, de elérje a felpattanáshoz szükséges nyomást...ezért elég akár csak egy részét is ráhúzni a vállra.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #239027 üzenetére
Milyen felni?...ja DT, az szinte biztos rendben lesz. Nekem az Alexrims soha nem tömített a felni illesztésénél...mondjuk az az illesztés olyan is volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #239030 üzenetére
Szárazon szerintem egyik sem tömít tökéletesen, tejjel majd fog ne izgulj.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #239033 üzenetére
Rövid, városi sétálós kerékpározásra nagy seggű, esetleg túlsúlyos embereknek, hölgyeknek tudom elképzelni.
#239034
jjeahh...aligha versenyképes fél pár minőségi gumi áráért.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #239040 üzenetére
Nem ülsz túl elől?...vagyis esetleg azért kényelmesebb hátul ahol a nyereg vége van?
jjeahh...na még egy újabb pumpa hiányozna, így is van egy csomó minden amit évente, vagy 2 évente csak egyszer használok. ...inkább olyan gumit veszek ami felmegy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #239061 üzenetére
Már csak 2 kérdés maradt, milyen magas vagy és mekkora a virtuális felső csőhossz?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #239079 üzenetére
Az ideális az lenne ha nem kottyan és nem is szorul, vagyis könnyen forog...ezt bizony néha nem is olyan könnyű előállítani, sőt, miután behelyezed a kereket és rögzíted zömül hangyányit a tengely és már szoros is lesz, ezért picit lazábban kell szerelni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239173 üzenetére
Volt itt korábban valaki, és én is beszéltem egy használóval...előbbi ha jól emlékszem lecserélte mert nem tetszett, utóbbi azt mondta,hogy elején fájt térde, szoknia kellett, de utána már nem érzett semmi különbséget. Amit én leszűrtem az a megosztó mivolta, olyan mint az SMP nyereg, vagy imádod, vagy utálod, vagyis van egy lutrifaktor benne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #239197 üzenetére
Az egy imbusz csavar melyet ha kicsavarsz akkor le tudod húzni a váltót a rugóról....hetes legközelebbi hosszú csavar, alulról megy a tengely vájatába ott tartani a váltó tested, melynek része a rugófészek is.
#239205Ringman...nem tűnik nagyon rossznak sem a kónusz, sem a golyópálya....szerintem még jó zsírral elmegy.(lemaradtam )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #239211 üzenetére
Nem kell.
#239210Speedy007...nem letapad és pumpálni kell, hanem nem akad be és ezért a 3-4 váltás helyett először kevesebbet majd egyáltalán nem vált csak többedik próbálkozásra. Egy tisztítással megoldódhat, de ha nem akkor kuka, valami eltört, elkopott benne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #239227 üzenetére
Hát persze, pl. a kilences az kilences, mindegy milyen évjáratú....itt utánaolvashatsz a kompatibilitásoknak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #239238 üzenetére
Mi köze a felnikopásnak a guminyomáshoz?
dom1n0...nem, azzal a felhasználással nem érdemes elektromosra költeni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz velizare #239275 üzenetére
Folyamatos 25 fölötti tempónál (terepen 5-35 között váltakozva) kábé egyáltalán nem terhelt kezekkel (terepen folyton ide-oda rángatod a kormányt, kapaszkodsz, kapkodod fel elejét, fékezel, váltasz 30 másodpercenként stb.) másképp hül a kezed....és lábad is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz belaazallat #239290 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #239310 üzenetére
Mutasd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #239318 üzenetére
Erre csak egy régi kőműves szakival való beszélgetésemet tudom idézni:
" -Attila tudod kinek kell víz merték?
- Kinek, hát pl. szerelőknek, ácsoknak, kőműveseknek...?
-Neeem, akinek nincs jó szemmértéke!"#239329stickermajom...bár nem vonalban készült a felvétel, én ezt egyenesnek látom. ...vagy csak xar lenne a szemmértékem? 🤔🤭 Amúgy meg nem ott kell egyenes legyen, szerintem maga a váltó kell egyenesen álljon felszerelve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #239346 üzenetére
Ott a kutya elásva, ha megnöveled azt a rudat végül lesz egy méter is benne, ami ugyanakkor nem számít olyan kis távolságon ahol az csupán 0,5-2 mm...persze, ha naponta tízet állítasz nem drága a szerszám, nem hunyorogva fogod lesni hogyan áll, de én, legalábbis eddig, mindig jól be tudtam állítani így is. [kép] [kép] [kép]
...közben látom nem is annyira drága, de ennek tényleg pontosnak kell lenni, és az már drágább. [link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239349 üzenetére
Erről én is láttam videót, azt hangsúlyozva mennyivel jobb ebben a Sram rendszere azzal a kis kerékkel melyen körbe fut a bowden...látszólag van logika benne, tényleg eléggé megtörik ott a szál, ugyanakkor eddig semmi hátrányát nem tapasztaltam, 2 év után is szépen vált, bowdenszál rojtosodás, kopás jelei nem mutatkoznak.
#239350ivana...ez tényleg olcsóbb, de ha nincs egy nagy házad padlással, pincével és garázzsal a sok kacatnak akkor inkább megvenném a drága kis célszerszámot mintsem tartsak egy egész kereket erre a célra.
#239352
jjeahh...egyszer kell megtörni a jeget aztán menni fog, főleg úgy, hogy van is tartalék, tehát kvázi semmit sem kockáztatsz... ez sehol nincs egy teló kisszervízhez viszonyítva, ahol egyszer kalapálod, máskor a pöcsömnyi olajokkal töltögeted bele. ...a fülhajlítgatást már legalább 20 x sikeresen elvégeztem a 3 bringán összesen. (Van erről egy korábbi szösszenetem, ha láncvonalba váltasz és egyenesen áll a bringád (állvány, tartó stb.) hátulról pontosan látszik úgy a váltó a kerékpár tengelyével való párhuzamossága, mint az esetleges csavarodása, ez utóbbi leginkább a láncban) Pláne egy 9-10-es sokkal nagyobb tűréshatárokkal működő rendszeren egyszerű művelet.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #239377 üzenetére
Ez puszta elmélkedés, mert a tapasztalat éppen az ellenkezője. A 12 sebességes RD-M 8100 az egyik legstabilabb váltó, olyanról, hogy a kábelt elnyírná pedig olvasni sem lehet sehol ahogyan úgy általában rosszat az egész új XT csoportról sem. Ha megütöd tény, hogy érzékenyebben reagálja le egy 12 sebességes mint a tízes (azt szinte nem lehet úgy megütni, hogy ne váltson), de én már használtam 8100, 7100 karral, 6100 és 8100 lánccal és 6100 sorral, és mindegyik atompontos, gyors és lánc a 2 év alatt még nem esett le egyszer sem.
Kissé hangos a váltás az amúgy állítható, és nálam erősen feszesre spanolt kuplung miatt, de hát szerintem az is kuriózum, hogy én 0,7%-ig engedtem kopni és már a második lánc is 0,5 fölött van ugyanazzal a sorral...ennél többet mit kívánhatnék?#239382Csokicsibesz...ezt a szettet tényleg hülyeség tyúkbelesíteni, de ha esetleg venne egy pár karbon kerékszettet rá?🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...hajtóművem (FC-M511/32 T) viszont durván nehéz, ~865 gr.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #239398 üzenetére
+Fall-N...úgy gyanítom ez nem is hollowtech (magyarul hollótek ), vagy 200 grammal könnyebb az FC-M711, paraszt nevén SLX, de egy hajtómű sokáig elmegy és csak azért cserélni nem fogom. Amúgy ma kivettem, először, mert csapágycsere volt tervben, de nem bizonyult éppen olyan rossznak a csapágy, így 1előre maradt bent egy tisztítás és felületi zsírzás (nem piszkáltam a szigetelését) után...a tengelyen viszont kopás jele sincs, így az nem fog mostanában fogyni 200 grammot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239410 üzenetére
Bár nem voltak olyan nagy ugrások ezek között, én személyesen nem éreztem azt a "hűha" érzést egyik váltásnál sem. 1. 2. 3.
...talán éppen a legvalószínűtlenebbnél, a legelsőnél amire egy ilyesmiről ültem át 0., vagy éppen ez a nullásnál melyre ~ három év kihagyás után ültem egy ilyesmiről. -1.
Ami a ruhát illeti én is kábé tiszta csöves vagyok a bringán, CB Mallet Lace cipő ilyenkor kínai kamáslival, Decathlonos bringás, meg teniszező illetve sízoknik, Decathlonos futó rövidnadrágok és terepfutó, illetve túranadrág, Aldis softshelles futó nadrág, Decathlonos futó aláöltöző, bringás mezek, bringás esőkabát és kabát, futó sál és hajpánt, Decas futó és bringás kesztyűk és Giro sisak...vagyis van itt minden mint egy jó bótban.#239411
Fall-N...fura volt az elején, hogy karbon mivolta ellenére 11,6 kg...aztán nem csak az derült ki, hogy a 11,6 kiló a legkisebb vázra értendő, hanem az is, hogy szinte minden egyes sajátmárkás alkatrész (nyereg, nyeregcső, kormány, kormányszár) kicsit nehezebb mint azt a honlapon olvasni lehet (német precízség, ugyebár ), ráadásul a hajtómű is valami Shimano OEM (FC-M511-1/32T) melyről égen-földön nem lehet súlyadatot találni...na most kiderült miért is nem. Mind1, legalább van miből főzni (értsd faragni), ma 10,7 kg-nál tartok úgy, hogy elsődleges szempont sosem volt a súly hanem az ár-érték arány és minőség, megbíz6óság. Ami még simán lemegy majd az 200 gr. a hajtóműről és 50 a sorról melyek biztosan könnyebbre lesznek cserélve (SLX-ben mind2 megfelel az ár-érték aránynak és megbízhatóságnak is), de ott nagyjából vége is a dalnak, hacsak a gumikon nem akarok nagyon fogni újabb 250 grammot."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #239414 üzenetére
Hát az jó kérdés hogyan kophat lassabban egy olyan kerékpáron a sor ahol a nyomatékok nagyobbak, a váltás kényszere is, mely jobban eloszthatná a terhelést a soron egyes lánckerekek között, kisebb... Aztán a rásegítés miatt lehet pont, hogy egyenletesebben van kihasználva a sor, vagyis nincs az a hegy amin ne menj ki, tehát megy a legnagyobb tányér is, de villannyal ki tudod hajtani a legkisebbet is (nálam a tízesen minden héten egy évben egyszer van ) és aki rendeltetésszerűen használja (keni, vágja terepen és odáig az aszfalton is repeszt) annak a terhelés tényleg 10,11, vagy éppen 12 lánckerékre oszlik. 🤔 Ezt talán te tudnád leginkább megmondani, bár a bringapark nem annyira a csapásszámról szól mint amennyire minden egyébről...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #239417 üzenetére
Mondod te aki azt sem tudod nyitott, vagy zárt telóval mászol tulajdonképp. ...amúgy ha megvenném a tiédet szerinted mennyit gyorsulnék? 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #239425 üzenetére
Az igénytelenségtől a placeboig hosszú az út és van ott minden közötte...vagyis a két végletnél maradva, nem kenni a láncot és lexarni ahogy nyikorog, vagy a 0,1bart, 50 grammot vagy 0,5° érezni között az a különbség, hogy egyik tényleg igénytelenség másik meg sima képzelgés. A jó hír itt az, hogy a mátrix létezik, vagyis a képzelgés és a valós élmény között agyi leképzésben nincs semmi különbség, tehát EEG-vel megfigyelve agyunkat teljesen mindegy, hogy pl. borivás közben jó bort iszunk, vagy csak az árcímkével megtévesztve azt hisszük, hogy jó bort iszunk, agyunknak ugyanaz az örömérzet. Visszatérve a kerékpárhoz, ez akkor tudatosulna benned, ha megkapnád álmaid kerékpárját és alig, vagy egyáltalán nem jönnének jobban a KOM-ok mint most...mert a számok nem hazudnak.
#239428
6030D...te kis rafkós, na ez a hátbaszúrása a versenytársaknak, nem az edzés! Remélem nem koskormányos!#239429
Ringman...az 54-es tényleg nem valami jó, nekem elől be-berezgett, de Ashimat nem mernék venni, azért 1/3-al könnyebbnek olcsón csakis valami kompromisszummal lehet, melexik, hajlik, mittomén, a fék az elég kényes téma.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #239450 üzenetére
Most akkor mi van, 1 km-t mentél harminccal és azt ráhúztad a 100km-es körödre mint átlag? 😳🤭
#2394396030D...az is elég szemétség, hogy nem mutatod meg már amikor még csak gondolkodsz rajta, hogy jól lehúzhassuk, és megmondhassuk mi mindent kell AZONNAL cserélni rajta, de az, hogy miután megvetted azután sem már egyenesen szadizmus.
#239452varsam...ez a 0,5% ez egyre viccesebb számomra annál is inkább mert míg CN6100 (Deore) láncom kábé 3 hónap/1000-1200km után lenyúlt 0,5%-ra, a 8100 XT -be mostanában, 1.5 év/8500 km után tudtam beletuszkolni a 0,5% oldalát a Decas mérőnek...mely mondjuk valóban nem a legélesebb kés a fiókban (mármint a Decas mérő), de hát csak nem változtatja méretét napszak függvényében.🤔 Van egy olyan érzésem, hogy a 0,5% az már-már a láncgyártás hibahatárán táncol, mert ekkora minőség béli különbség nincs a világon. Nézem éppen, hogy pont 8 hónap alatt és 4500 km után nyúlt le 0,7%ra, míg az azóta is menő XT láncom immár 15,5 hónapos/9700km-es és így ránézésre még van benne 1-2 ezer km a 0,7%-ig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #239457 üzenetére
Ha pörgesz rendesen (kis nyomatékkal, de gyorsan), száraz aszfalton (minimális szennyezéssel), hegyen-völgyön változatos szintekkel (kihasználod a teljes sort) és még rendben is tartod (minden tekerés után törlés, gyakori kenés jó minőségben) nem lehetetlen annyikat is elmenni, hisz ha nekem elmegy 10 ezret terepen egy tányérral, vagyis szinte mindig keresztben váltva, akkor az a 13e sem akkora csoda.
#239461xy.zsolt...ez érdekes, remélem nem kezdek el soha bringázás helyett futni.😨😒🤭...bár tény, hogy végtelenül egyszerűbb. Nincs szerelés, speciális öltözködés, nem kell különleges terep, távolság, hely és nincs akkora különbség sem a kinti futás és a futópadon futás között mint a bringánál, sőt, még az időjárás sem befolyásol olyan mértékben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #239464 üzenetére
Na ez jól esett mert...én ezt nem vettem észre. Kábé csak akkor futok mikor nejem, időjárás, vagy kivételesen rossz kedvem miatt nem megyek bringázni, és megváltás mikor zasszonyosan futok, ami talán egyetlen olyan futás mely igazán alapozásnak minősül a 130 körüli pulzusommal. Egyedül mindig elkap a gépszíj és nem szokott igazán jól esni ahogy futok. ...ami összehasonlítva persze így sem valami fényes sebesség ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #239467 üzenetére
Terepen nem aero kell hanem strapabíró, én össze-vissza válogattam és pl. egyik hosszúujjú mezem országúti mely lassan már szitává szakadt itt a fóti bokrokban ...olyan mint a papír, minden megakadás egy újabb lyukat jelent, nejem már varrogatja mint nagyanyáink idejében.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #239517 üzenetére
Régen volt kis karmos alátét is a (szigorúan) tömör tengely végén mely beakadva a papucs tetején lévő lyukba nem hagyta kiesni az esetlegesen lelazult első kereket sem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #239516 üzenetére
Hacsak nem veted le valahol útközben (esetleg éppen felveszed, vagy fel-le, ami már kissé életszerűtlen) akkor számomra ez teljesen értelmezhetetlen ruhadarab...amint a karmelegítő is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #239566 üzenetére
Át kell nevezni Argueharder-nek.
#239571sebgutkopf...van egy kollégám belenyomná az 1,0 is az új láncba.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #239612 üzenetére
Azt hogy érted, hogy tejjel változna-e, tej nélkül akarsz tyúkbelesíteni, vagy mi?
Dark Archon....durva sokat emelnek azok a nyeregpálcák azon a nyergen, kábé kezed elfér a pálca és a nyereg között.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #239628 üzenetére
Tejet neki izibe!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239647 üzenetére
Nálam az ócskábbik RT54-es Shimi tárcsa (180mm) csinálta elől, hogy ugyanúgy meredek aszfalton erősebb fékezésnél berezonált, amit eleinte a Judy "csak" 30mm becsúszóinak tulajdonítottam...aztán lecseréltem RT64-re (kedvenc tárcsám) és voilá, meg is szűnt...és ha már fék, a teljes olajcsere utáni saga is folytatódott, vagyis első nap után, amikor a kör végére már faxán fogtak fékjeim, jött a folytatás, mert következő tekerésnél kezdődött elölről a nyikorgás és gyenge fékerő, mely folytatódott a következő két alkalommal is annyi különbséggel, hogy indulás után egyre hamarabb felállt a normális fékerő, mintha csak éjjelente valaki egyre kevésbé, de direkt szennyezte volna a tárcsákat. 😕...míg nem a tegnap teljesen megszűnt a vacakolás és visszatért a régi fékerő első fékezéstől kezdve. Közben persze 2x meg is smirgliztem a tárcsákat valami marha finom papírral...nem tudom mi történhetett, kivett betétekkel cseréltem olajat, vagyis talán a tárcsára kerülhetett valami ami az alkoholos törléssel sem jött le maradéktalanul és szennyezhette a visszatett betéteket egy nagyon picit, ami aztán persze mára (végre) le is kopott a felületekről. Vége...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239661 üzenetére
#239651
velizare...én pont a tegnap agyaltam hazafelé azon, hogy talán nem is tudnék télen országútizni ...mikor elindulok (+3/-3°C) fázok egy kicsit, ami olyan 10-15 perc enyhe, aszfaltos, tempós emelkedő (+3-5%) után után már el is múlik, aztán a terepen nagyjából minden faxa ~1,5 óráig (~5-20% fel és le), utána kicsit kezd fázni már kezem, lábam, de hazafelé öcsém, a ~7km aszfaltos visszaereszkedés (ugyanaz a -3-5%) alatt kábé megfagyok.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #239664 üzenetére
Ezen aztán nem tudom mi rezonálhat, ráadásul még vastagabb is mint a Shimi, mely a 2mm Magurához képest csak 1,75...ja és ráadásul 1,5 alatt már cserésnek nyilvánítják, így nem is sokat kop6 a cseréig.
#239665andrisbandi...olyan van nekem is, hogy hosszú lejtőzés után (pl. Nagy Hideg Hegy, Csóványos, Dobogókő stb.) picit be-be súrol néhány fékezés erejéig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Erre mondtátok, hogy faxa és megéri az árát?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest