-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #216819 üzenetére
Anno, mikor egy ilyenről átültem egy ilyenre sírni tudtam volna míg ülőgumóim megszokták, hogy a lágyrészek egészségtelen teherviselése helyett most rajtuk a sor egy egészségesebb teherviselés érdekében. Tehát szerintem kényelmes nyereg nincs, hisz a legjobb fotelben is fészkelődni kezdesz 2-3 óra ülés után, így irreális lenne kényelmet keresni egy tenyérnyi ülőfelületen. Ugyanakkor meg lehet (kell!) szokni és az ökölszabály az, hogy míg leugrani a boltba faxa a bárszékszerű, párnázott, tepsi méretű nyereg, ha többet kerékpározol (>1 óra folyamatosan) akkor már a keskenyebb orrú, kevésbé párnázott másodikként linkelt nyergekhez hasonló modellek lesznek az ideálisak, melyekbe sem nem süppedsz be egy idő után elzárva minden vérkeringés és ideg pályáját, sem nem dörzsölöd combjaid belsejér pecsenyére.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #216824 üzenetére
Én pont ezt próbáltam és hasonlóan jártam mint arcitec kolléga, ahogy telt a próbahét úgy lett egyre rosszabb. Ami végül kiderült nekem az 3 hiányosság, 1. ha kiálltam (ami terepen percenként megtörténhet) sosem sikerült ugyanoda visszaülni egyből. 2. Hiányzott az orr melyre nagyon meredeken mászva néha ki szoktam ülni. 3. bántotta combközelítő inaimat a lassú keskenyedése az orr felé.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #216855 üzenetére
Hát abból nem is lehet sokat kiolvasni, legfeljebb azt, hogy kevés és pörgesd gyorsabban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez a brouter rátesz a térképre mint a merretekerjek, hogy lásd valós időben is hol jársz éppen?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát úgy, hogy mondjuk kirajzolsz egy útvonalat (vagy 2 gombostű és hagyod kitalálja és összekösse neked, vagy több ponton viszed te így határozva meg hol kösse össze, majd elmented, aztán mikor előkéred az elmentett útvonalat élesben és kérsz helymeghatározást rátesz nyíllal éppen hol vagy és merre haladsz....de le is töltöm és megnézem ha már a merretekerjek vacakol.
#216897MPowerPH...hát az 6x8=48 km (gondolom fel és le 3x)/~ 1500m ami nem egy délutáni, munka utáni menet. Legalábbis nekem nem, mert van itt akinek nem nagy kunszt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz alpihun #216903 üzenetére
A baj az, hogy téves feltételezések képezik kerékpárvásárlásoddal kapcsolatos döntéseid alapját. Először is nem kell 21 sebesség még a profiknak sem (21 amúgy nem is igazán létezik, hacsak teljesen nem váltasz keresztbe, ami ugyebár nem tanácsos), továbbá a kerék méretének aligha van szerepe a mászásban, ráadásul 26"-os keréknek már megtörtént a nagy kataklizma, tehát kihalás vár rá mint a dínókra, így egyre nehezebb lesz cserélni kereket, gumit rajta, javítani stb.
Végül mivel az árak a csillagos eget súrolják az ellátás pedig meglehetősen gyenge én egy használt városi cirkálót ajánlok minél kevesebb sebességgel, kényelmes ballonosabb gumikkal a xar magyar aszfaltra, padkára...pl.1, 2.3.Nem azt mondom pont ezeket kell megvenni és ennyiért, csak azt, hogy én valami ilyesmit keresnék helyedben.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #216910 üzenetére
Nem is főként az időtartamra gondoltam, hanem a rendszeres 1-3 órás munka utáni tekerésre, nekem (de ha megnézed 1-2 kivételt leszámítva mindenkinek innen) az 1500m szint egy tekerésen már ritka, inkább 7végi móka, amikor van idő pihenni is közben, utána és nem kell másnap munkába menni...ezt ha tempósan nyomom le utána, nekem legalábbis, 1-2 napot pihennem kell. El tudok képzelni egy ideális szint-gyűjtést faxa árnyékos, döngölt ösvénnyel mely sehol sem emelkedik 5%-nál többet és a bejárati ajtótól kezdődik, de a valóság ritkán ilyen, menni kell 5-15 km-t egyáltalán a hegyig (aztán vissza) majd ott akad néhány jó lassú, sziklás gyökeres, vagy éppen 15+%-os szakasz mely kiszed belőled mindent, vagyis nagyon keménynek kell lenni, hogy te ezt délutáni menetenként letold rendszeresen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #216913 üzenetére
Ezen nem gondolkodtam, de ha így kérded nálam a tél, a terepezés és az idő hiánya az ami a szintek felé terelte érdeklődésemet. Ha van 1-2 órácskád naponta, két naponta erre a sportra akkor ahhoz, hogy az alatt ki is fáraszd magad rendesen vagy szint kell, vagy tempó. Az utóbbi, hacsak nem körbe-körbe akarsz menni, jó nagy távolságot és sebességet is igényel, vagyis 20-30+ kilométerre kell elmenj otthonról száguldozni, ráadásul télen a menetszél is megkeseríti életedet, így nagyon célszerű egyből és gyorsan terhelni magad valami terepes mászáson ami ideális esetben nagyon távol sincs otthonodtól tehát akár télen a sötétben is viszonylag biztonságos...mindenki mást néz, én inkább a szintet mint a perceket a váltakozó terhelés öreg csontjaimnak amúgy is jobban fexik mint a monoton feszített tempó.
#216920MPowerPH...majd otthon jól kielemzem.
#216929Maximum1...tény, hogy a mászás inkább igényli a technikát mint a síkon tekerés, ugyanakkor utóbbi sem könnyebb, egy jó outis oda-vissza verne síkon annyira bírja a folyamatos feszített egyenletes tempót, majd egy montival a segge alatt meghalna egy köves meredeken a nyomvonalat keresve és ki-kipörgetve hátulját, emelgetve elejét. Egyik sem könnyebb a másiknál, de más, én például jobban kell vigyázzak a tempós aszfaltos sík után következő meredek aszfalton mert mivel könnyen gurul a kerék hajlamos vagyok túlvállalni magam, vagyis ellőni a patronokat idő előtt, míg terepen, főleg rossz terepen gyakran ha akarsz sem tudsz olyan tempót menni amitől aztán meghalj....legalábbis így érzem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #216963 üzenetére
Én ezt úgy fordítanám ki, hogy ha a lábad leér a nyeregben ülve akkor az a nyereg szinte biztosan alacsonyan van. A nyeregmagasságot nem a talajhoz viszonyítva lőjük be hanem a középcsapágyhoz. Amúgy meg a talajtól kábé szinte ugyanott van minden egy kategóriába tartozó (országúti, monti stb.) kerékpár középrésze.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #216973 üzenetére
Bár többször szedtem szét, nem tudom hány szem "kaviár" van benne,azt viszont tudom, hogy ha néhány kimarad akkor sem a világ vége. Nekem van olyan golyóm, csak az kazettatestbe való így nem tudom jó-e neked, azt pedig megmérni is művészet. Szerintem tisztítás után helyezd zsírágyba őket, majd ujjaddal told egyik irányba úgy kiderül mekkora hézag marad összezsúfolt golyókkal, általában ~1-3 golyónyi szokott. Nem véletlenül nem szervizelik, egy hatos sor kábé fillérekbe kerül. [link]
zsola32... bár ha letenném télire talán nem 9 baron hagynám, szerintem hókuszpók, sőt, ha keréken áll talán éppen a saját súly alatti horpadás az ami végül esetleg árthat a guminak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216983 üzenetére
Valszeg mind2, geo, nagyobb kerék kisebb gördülési ellenállása terepen na meg a súlykülönbség, gondolom ez tueninájner ellenére is könnyebb... és akkor a placebot még nem is említettem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz padzso #217003 üzenetére
Teljesen mind1, számomra egyszerűsége miatt rokonszenvesebb az utóbbi.
tknof1871.... nekem azt a betegséget nem sikerült még kitalálni amely miatt a lábad le kell érjen a nyeregből ...természetesen nem zárom ki azt sem, hogy ez csak tudatlanságomat bizonyítja.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #217010 üzenetére
Ha nem hasad ki tényleg egyik legjobb fejlesztés, én is már lassan attól féltem végül nem fog működni az egy éve csak sétáltatott de teljesen kihasználatlan minipumpám ha esetleg mégis kelleni fog.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #217014 üzenetére
Itt a dealer manual pdf fájlban megtalálod. [link]
ReFleXxx... ha bekerül néhány nagyobb golyó az katasztrófa lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kiskopika #217030 üzenetére
Nagyon éreznéd, próbáld ki és vedd amit ajánlott méretedhez, a második amúgy is picit jobb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #217048 üzenetére
Az országútin tömlőssel nyomulsz? Gondolom a várható sárra való tekintettel aszfaltot tervezel mára, mi? 🤭...olyan montis vagy mint én, csak éppen össze ne sározd magad.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #217081 üzenetére
2x.
#217079jjeahh...2 dolgot látok a képeken, egyik, hogy nyerged úgy áll azzal nehéz lehet elengedni a kormányt és felülni mert rácsúszol a felső csőre, és a te bringád a...sárosabb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #217096 üzenetére
Van egy ismerősöm combcsontját törte jégen bringával, olyan necces helyeken mindig eszembe jut.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #217101 üzenetére
Valami 40 körülire emléxem én is a nagyobb íven...de az már 25 éve volt. ...mivel törtek a rugók még golyóstoll rugóból egyenesítettünk majd hajlítottunk újra rugót bele és cérnával leszorítva a kalapácsokat helyeztük vissza a racsni közepét, majd ha már bent volt kihúztuk a cérnát.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #217117 üzenetére
+1
#217116 MPowerPH...valami gyári OEM karbon kereke lehet a Specinek.
#217114 Gaben92...röviden így foglalja össze...If you have a standard mount rear derailleur, you can only use it with a standard mount hanger.
If you have a direct mount hanger on the frame, you can only use with a direct mount derailleur with the b-link removed.
If you have a direct mount rear derailleur, you can use it with a standard derailleur hanger (with b-link), or use it on a direct mount hanger (without b-link)...ezek a Japánok nagyon szeretik bonyolítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #217123 üzenetére
Az OEM cuccokkal számítani kell ilyenre, én pl. még normális Cube OEM Alexrims-el nem találkoztam, de Fulcrummal sem. Ugyanakkor a Merida gyári cuccok állítólag nem rosszak. OEM~fillérbaxás.
#217124 jjeahh...így már nekem is kérdéses kell-e a b-link majd
erről, ahhoz, hogy jól működjön ez helyett.... valszeg nem és le kell majd vegyem, eddig úgy voltam vele, hogy felszerelem aztán mehet is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #217122 üzenetére
Valahogy csak meglehet mókolni, a karbonra is tesznek matricákat melyek rendesen odatapadnak...lehet macerásabb és bosszantó is, de nem gondolnám reménytelennek. ...bár én az egyik Alexrims felnimet nem tudtam soha tökéletesen tyúkbelesíteni, azon látható volt a gyönyörű kézimunka az illesztésnél [kép] .
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #217130 üzenetére
Én komoly különbséget éreztem az RT-54 és RT-64 között, mégpedig előbbi berezgett a durvább fékezésnél...főleg aszfalton érződött és eleinte azt hittem betét, vagy első teló hiba, de mikor úgy adódott, hogy lecserélhettem megszűnt a berezgés.
#217133 Gaben92...Sokkal jobban tetszik a saját megfogalmazásom...nekem is, fogalmazni tudni kell.
#217128 jjeahh...na majd meglátjuk, mielőtt nyáron hazautazunk megejtem a cserét, lesz Zasszonynak vasárnap, új gumik, váltó,lánc és sor is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #217172 üzenetére
Nem maradt a felfekvési helyeken ház törmelék, valami? Olyan mintha nem feküdne fel valahol és begyűrt volna oda valamit, mert maga a ház biztos nem tud annyit nyúlni/zömülni.
#217173jjeahh..."-Mit vittél az útra?
-Egy váz müzlit egy kulacs tejjel.""Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #217218 üzenetére
Wombath kolléga minden jel szerint illetékesnek tűnik.
#217220f4lcon...Cube LTD Pro 2014- Alexrims kerekek küllői 400 km után pattógósra lazultak, Cube Cross Race 2016- Fulcrum Racing 77 kerekek agyai többször beáztak esőtől (!), szabadonfutója katasztrófális, Cube Reaction C:62 Pro- Alexrims felnije olyan rosszul volt illesztve nem lehetett (tudtam ) tubeless-esíteni, továbbá ütés nélkül is enyhe nyolcas keletkezett bennük. Azóta 2 szett Mavic Crossmax és egy DT Swiss P1800 gurult tökéletesen, küllőlazulás, nyolcas és felni, vagy agyproblémák nélkül. Kissé úgy érzem, hogy ami a kerékfűzést illeti mindenkinek maradnia kellene a kaptafájánál és hagyja a kerékgyártókat érvényesülni...legalábbis ami a középkategóriás kerékpároktól felfele illeti.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #217217 üzenetére
Ne törődj senkivel, látszik, hogy a nyilvánvaló trend és ésszerűséggel szembemenetelésed ellenére sokat feccöltél a kerékpárba, neked így jó, tehát hajtsad, mert ha még sokat olvasol itt hamarosan egy xar lesz féltett kincsedből. Majd az idő úgy is megmondja kell-e neked más, vagy úgy jó ez neked ahogy van.
#217214Dark Archon...egy ilyen váznál, ahol a kormánycsapágy teteje egy vonalban van a nyeregcsőváz tetejével nem is tudom hogyan lehetne megoldani azt, hogy ne fejreállva tekerj. ...ha megnézed a kormány emelve van összesen vagy 25-30 cm-t ahhoz, hogy a nyereggel egy magasságba kerüljön, ami nélkül még egy időfutam gépnél is sok lenne különbségnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #217228 üzenetére
Hát ha nincs az órán minimum sebesség beállítás ahol abbahagyja a "nettó" mozgási idő mérését, akkor vagy a telefonra telepítesz valami alkalmazást (egy csomó tudja ezt a start-stop, vagy nettó-bruttó idő mérést), vagy vásárolsz egy belépőszintű mérőt (mint én )és kész.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #217226 üzenetére
Én is sok mindent szeretnék, de azok már nagyon drágák, nem ilyen félmugliknak valók mint jómagam, meg hát egy komolyabb kerékszett kvázi meg is duplázná kerékpárom árát, ami amolyan ágyúval verébre, pipére csengettyű, disznó orrába aranykarika lenne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #217233 üzenetére
Ez így is 680 euró az én 320 eurós Crossmaxommal szemben...súlya csak jó 100 grammal kevesebb és a Mavic ID360-at (eddigi tapasztalataim szerint) sem adnám biztos semmilyen háromkilincses szabadonfutóért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #217237 üzenetére
4,5h versenytempóban?!...uh. Sétálva, fotózgatva, gombát szedve talán.
#217240 andrisbandi...ez már barátibb súly. Ugyanakkor nem tudom (az árán kívül még🤭) mi kellett volna, hogy meggyőzzön ne Crossmaxot vegyek, egy év használat után nagyon megszerettem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #217255 üzenetére
Tudom, ezek inkább a fillérbaxásra vezethetők vissza ami ugyancsak az OEM cuccok egyik gyakori jellemzője.
#217251 jjeahh...tudtommal a karbon legnagyobb előnye hogy nem egy homogén izotróp anyag mint a fémek, melyekből egy csövet csak a geometriai formálással (élek, törések, hajlítások stb.) és húzással (változó vastagságú csőfallal) tudnak különböző keménységűre, rugalmasságúra merevségűre stb. építeni. Kerbonnál csak úgy helyezik a szálirányt amikor rétegenként építik a vázat, hogy pont ott rugózzon, vagy éppen legyen kőmerev ahol az tényleg szükséges, így egy ugyanolyan falvastagságú karboncső erre rugózik, arra meg merev mint állat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #217280 üzenetére
Vakteszten meglehet Nino sem tudná megkülönböztetni őket és úgy járna mint a híres Coca-Pepsi vakteszten mikor is nyitott szemmel mindenkinek az előbbi, míg csukottal, csakis ízlelőbimbókra hagyatkozva legtöbbnek az utóbbi volt jobb. Olyan, hogy te érzed a számokat az aluban csak a Mátrix filmekben van, valóságban aligha.
Amit a régi alu és új karbon kockám között súlyon, vagyis meginduláson kívüli különbségként érzek az az utóbbi rugalmassága az előbbi merevségével szemben, ugyanakkor szinte biztos ezt is a vékony (27,2mm) akár 5-10 mm-t is rugózó nyeregcsőnek tulajdonítok amit leginkább úgy írnék le, hogy kissé olyan érzésem van mintha volna valami csekély középrugózásom, vagy puha lenne a hátsó kerekem."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #217279 üzenetére
+Andrisbandi...ez is olyan megosztó már mint a vallások, ugyanakkor a képlet nagyon egyszerű, legalábbis ma még az...amíg az elektromos áram előállításában a megújuló energiaforrások aránya nem nő bizonyos szint fölé addig ez van...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #217284 üzenetére
Ez...más (jobb? ) kerékszettel, 400 grammal könnyebben és 160e forinttal drágábban. Azt az első váltónak meghagyott lyukon lévő fekete dugót nagyon elcseszték a Cube felirat cé betűjében. 😨...lehetne színre festett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mondtam, hogy vallás! ...energetikában dolgozok, így van némi rálátásom és nem éppen fekete-fehér, jó-rossz itt sem a helyzet, bármennyire erőltetik ezt a sötétzöldek. Uff én beszéltem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az...én még nem is láttam eddig, csak sejtettem azért lehet. Gondolom más gyártók sem tudják sokkal jobban megoldani.
#217295 dudi6...az összefoglalóban szereplők bármelyike megbíz6ó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nihed555 #217367 üzenetére
Melegítés és kibarmolás lehetőleg a csapágyház (váz) menetének megrongálása nélkül...elég macerás is lehet.
Más...Dr. Bike szerviz óta arra lettem figyelmes, hogy bár vajpuhán mozog a Judy, a jelzőgumi sosincs olyan magasan mint szokott, próbálgatásra is valahol 7-7,5 cm-nél nem tudom sehogy sem jobban bemozgatni...már engedtem a nyomásból is, de hiába, jobban beül de az a 2-3 cm nem mozog ki. Ma már gondoltam végére járok a dolognak és kiderült, hogy teljesen elegedett nyomással is csak addig tudom benyomni, miközben újan, még szerviz előtt (szintén kíváncsiságból kipróbálva) elegedett levegővel kábé koppant a híd úgy összeesett. Valaki tudja-e mit ronthattak el, esetleg mi történhetett utána? 🤨 Most felfújtam, szépen, vajpuhán mozog, faxa a visszaút csillapítás és a kizárás is, de elveszítettem néhány centit a rugóútból.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Meggyőződésem, hogy puszta jelenlétünk a föld nevű bolygó felső, életet adó kérgének teljes kizsigerelését jelenti. Egyszerűen olyan rohamosan használjuk véges erőforrásait, hogy kimerülése elkerülhetetlen és csak idő kérdése. Ha meg is állna populációnk növekedése, igényeink és energiaéhségünk tovább nő és akár tizede is a mostani ~7,7 milliárd embernek el tudná/tudja majd fogyasztani a mostani többszörösét. A környezetvédelem, az állat és növényfajok mentése is csak ideig-óráig odázza el a teljes kimerülést és halovány próbálkozás a megállíthatatlan rombolásban amit véghezviszünk. Szerintem csak az idő függvénye tudunk-e ehhez alkalmazkodni (itt a földön mesterséges környezeteket kialakítva, más égitesteken stb.) vagy felemésztjük erőforrásainkat és az lesz a végünk, hogy összeomlik társadalmunk. Erre jó példa ez az elektromobilitás is, úgy gondoljuk egy megoldás valamire, de közben 3 újabb kihívást hoz magával, melyre aztán újra megoldások kellenek....a nap végén végül mindig többet fogyasztunk, erősebben szennyezünk, jobban pazarolunk. Szerintem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #217377 üzenetére
Írom, hogy végünk mint faj mire te azt válaszolod dugjak óvatosan?!
...viccet félretéve (és sebgutkopfot is idecsatolva) ma már nem hagyott békén a tudat és felhívtam őket, majd elvittem úgy beszerelve a villát...túl volt töltve. Próbálkozott a srác, hogy lám van egy újabb cm alul is amit csak kihúzva látsz és ami a jobb úttartás végett van, ne a koppon legyen kint a villa és így majdnem meg is lesz a 10 cm, de én kötöttem az ebet a karóhoz, hogy újan kíváncsiságból ellenőriztem és levegő nélkül koppant a hídnál...aztán hamar szétszedte, elcsodálkozott, hogyan tehettek kjúbék Mercibe Trabant telót, és láss csodát, most kimozogja az egészet. Kicsit mentegetőzött, hogy kivéve a bringából nem látják pontosan mennyit mozog ki (bullshit ) aztán arra a kérdésemre milyen telót ajánl végül azt mondta ez sem rossz ( ) és ha tönkremegy ő valami 34 mm-es becsúszójú, de főleg könnyebbet venne...ja meg, hogy előző Manitou Marvel Expertem más ligában játszott.🤔🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #217393 üzenetére
Markhor hallottam, hogy alap, de a Macheten még mindig csodálkozom.
#2173946030D...ott voltam végig amíg csinálta, kábé 10 perc volt az egész, látszott, hogy profi, nem először csinálja, talán éppen ezért is kicsit pitiánernek érzem előtte a műsort, hogy erről beszélt telefonon, meg, hogy ez kijön még egy centit, meg ilyenek...kár érte, nem sok értelme volt, hisz csak túltöltötték, megtörténik. Persze utána már nem vett el semmit annak ellenére, hogy ennek a szervize Novemberben volt és felajánlottam, csak, hogy tisztességes legyek én is...ugyanakkor odautazni a Csepel művekhez az egész városon át nem egy leányálom soha.😫
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #217399 üzenetére
Az én Marvelem eleve ABS+ os volt, amit azon kívül, hogy szép piros és atomkeméynre zárta a telót, nem tudom mivel jobb mint a Kwik Toggle. Amúgy mi a bajod a Machetevel, nem mozog szépen, vagy lassan indul meg, vagy... Én gondolkodtam egy ideig Toweren is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Politika
- Minden, ami Unreal Engine
- Xbox Series X|S
- Futás, futópályák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Dark Souls sorozat
- xDefiant teszt
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest