-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz lanszelot #224223 üzenetére
Pedig érdemes lenne akár elvonatoznod is egybe, feltéve ha tényleg bringázni akarsz nem valami ocsortány kínai vackokat szerelgetni. Ne haragudj, együtt érzek veled és remélem vissza tudod még vinni ezt a valamit amit vettél, de ha előbb kérdezel (főleg az ebike topikban) és utána veszel, akkor előbb is ajánljuk hogy nézd meg pl. a Decathlont.
-
zsocy
őstag
Mostanában gyanúsan sok a hasonló hozzászóló, idejön, kijelent valamit mintha kérdezne, mi nem értünk egyet, ajánlunk jobbat, aztán mindenki hülye, csak ő helikopter. Meg senki sem tud olvasni... Ha nem őstag lenne azt gondolnám eldobható troll account.
Én kiszáltam, remélem rendeződik a kínai bringa ügye. Tanulság, ne vegyetek ilyen szarokat amikor van normális, hazai garanciás alternatíva. -
zsocy
őstag
válasz Katsu #224314 üzenetére
Szerintem annyira ne aggódj, ha valami komoly baj van az látszik vagy érezni lehet, minden más beállítható és cserélhető ha kell. Ezek nem commonrail dízelek, itt nem kell a mechanika mélyére nézni rejtett hibákért, "csak" egyszerű biciklik.
A váz ne legyen törött vagy repedt sehol, nyeregcső ne legyen berohadva, és lehessen váltani, fékezni és tekerni, kb. ennyi amire figyelj vásárláskor. -
zsocy
őstag
válasz GAbre #224317 üzenetére
Reklamálj is, annak a csavarnak nagy a meghúzási nyomatéka, az nem "lazulgat" le magától.
Visszavitted a bringát vásárlás utáni revízióra? Azt szokták mondani hogy 1 hónap használat után érdemes átnézni, meghúzni, beállítani mindent, a legtöbb bolt ez nem csak vállalja, de egyenesen a garancia feltétele. Egy kérdést megér az eladó felé. -
zsocy
őstag
válasz GAbre #224320 üzenetére
Ha erre most azt írom hogy miért az Emagtól vettél biciklit akkor megsértődsz és nekem támadsz hogy mi közöm hozzá, olvasnisetudok, lehet igazad is lenne.
Azt javaslom válassz egy szimpatikus, nyitva lévő bringaszervízt valahol a közeledben, és a saját érdekedben is vidd el oda egy átnézésre, meghúzásra, kenésre, amire kell. Sokkal jobb érzés ha rendesen működik a bringa, mintha otthon próbálunk meg megoldani valamit amihez nincs szerszámunk, aztán meg szétesik. -
zsocy
őstag
válasz Friczy #224323 üzenetére
Nem, az egy igazi hulladék, patkóféke is mienmár, senki ne vegyen olyat, engedjük is el végre.
Lehet egyedül vagyok vele, de tényleg szeretnék már a rohadt drága karbon országúti és mégdrágább fully bringáitokról olvasni, ez az utóbbi pár nap eléggé egy vonalon mozgott.
Senki nem tekeri a drága, de legalább rohadt jó bringáját? Néha olyan jó élménybeszámolókat írtok, jöhetnének azok is...[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
Köszi mindenkinek, csak kérni kellett máris előkerültek a Pinarellok, Giantek és Orbeák, és persze az egzotikus montik is, amikről néha nem is tudom mik, de nagyon kellenének.
6030D Meridája és Jjeahh gépe is aluvázas sajnos, ezért arról nem olvashattunk most, de szerintem velük kivételt tehetünk a jövőbenÉs elnézést hogy kifakadtam, de tényleg sok volt itt az okosság és a trollkodási szándék mostanában...
Vasárnap én is megnéztem a BuBa kis szakaszát, Velence és Tordas között, többre sajnos nem volt időm, haza kellett fordulnom. Egyedül az nem tetszett rajta hogy nincs sok helyen kitáblázva, így volt hogy keringtem össze vissza, de végül mindig meglett az út.
Nekem a dombok kifejezetten tetszettek, nagyon jó a flowja az útnak, komolyan öröm volt mászni aztán zúzni lefelé, olyan jó minőségű volt az út. Én is láttam átlagos bringásokat akik küzdenek, de ez egy ilyen műfaj, nem lehet mindenkinek jót csinálni. És az átlag bringások is felértek a végére. Aztán a levezető tókörön én is belefutottam az Efott forgalmába, de inkább lassítottam és élveztem a látványt, a sok lassan tekerő egyetemista és főiskolás lányt. Minek mindig rohanni
Legközelebb elmegyek Etyekig, az az emelkedő különösen szemétnek néz ki amit Jester01 linkelt, kiváncsi vagyok magamra lenne-e erőm megmászni.
Képet sajnos nem csináltam, mert tényleg annyira tetszett a menet hogy az aznapi 72 km alatt egyszer sem álltam meg fotózni, csak egyszer vizet tölteni, de ott meg elfelejtettem fotózni. így kénytelenek vagytok elhinni hogy egy karbon Wilier-el voltam, ezért is mesélhettem most ezt el itt
Összefoglalva, nem való mindenkinek, de én ilyen minőségű bringautat ritkán látok, ezért jár a kudos. Aztán lehet mostantól edzeni rajta, hogy legközelebb könnyebb legyen a mászás az átlagos bringásnak is. -
zsocy
őstag
válasz sebgutkopf #224378 üzenetére
Szerintem ez nem "hülyeség", nekem inkább az a furcsa amikor valaki nem így gondolja, nem érti mi kerül ezeken ennyibe, minek azt karbantartani, hát nem is romlott el, meg tisztítani is minek, ez csak egy biciGli...
Nekem a nappaliban van a Wilier, csak oldalra nézek a kanapéról és már láthatom is.
Szerencsére az asszonyt sem zavarja. Egyik ismerősöm a hálószobában rakta fel a falra a Cube Agree C:62-t, azt mondta ez neki szobadísznek is megfelel. Nekem is megfelelneVarsam, az a speci nagyon ott van, igazi romboló.
6030D, basszus, tényleg, 4 számjegyes Merida, az karbon. Ezt behALUztam
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz lsebestyen #224387 üzenetére
Azért ahogy néztem másoknak szerencsére sikerült megugrani ezt az alacsony szintet és nem keresgéltek annyit mint én Volt egy-két problémás rész, de a 95%-a egyértelmű hogy merre megy. A bringás forgalom is segített, amerre sokan mentek arra volt az út a falvakban.
stickermajom, nekem egy szinte alap Decathlonos állvány van, stabil és nem feltünő.
andrisbandi, na igen, ha egyszer villanyost veszek én is ilyen Speci Levo Turbo-t szeretnék, bár ahogy az ország épp halad, úgy egyre távolabb kerülök az ebike-os terveimtől. Nem baj, az analógot nem kell tölteni és tankolni sem, és analóg bringával jól el vagyok látva.
-
zsocy
őstag
válasz lsebestyen #224393 üzenetére
Én is Garmin Explore-al mentem, és hát nem sokat segített
A Garmin térképben (az enyémben legalábbis, lehet van újabb) nincs még bent a BuBa, ezért magától nem is tervez rá, mert azok neki max földutak még. Ezért a sima navigálás nem megy, főútra akar tervezni a gép. Ha van már mások által végigtekert GPX-ed akkor az jó lehet.
Én Jester01-ék egyik gpx-én akartam végigmenni, de Pázmándon feladtam amikor belevitt egy olyan földútba amiről nem hittem el hogy itt elmentek, pedig tudom hogy ők is outiznak. Nyilván nekik volt igazuk, talán ha 100 méter lett volna az a szakasz, ott még el is tolhattam volna, de nem vállaltam, mert nem láttam a végét, így elkezdtem keringeni. Aztán ki is kapcsoltam a navigálást, azt gondolva hogy ez nekem nem lesz jó útvonal, de utólag visszanézve a többi már stimmelt. Hinni kellett volna a profiknak, na
Fogd fel úgy hogy az eltévedés is az utazás része, és nem is eltévedsz hanem felfedezel. Én pl. felfedeztem hogy országútival nem merek kicsit sem földutazni, már nem is vágyok annyira gravel bringára(ex)Cat, óriási kudos, ez egy komoly teljesítmény volt!
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz timarendi #224415 üzenetére
A 90 cm belső lábhossz miatt kapod ezeket az ajánlásokat a konfigurátorokban.
Azért találsz kevés ilyen bringát mert ez már az M-es méret (szerintem XL) felett van, és a legtöbb embernek az M-es a jó - tehát abból van több.
Használt bringát találhatsz ennyiért, de nem a legújabb karbon modell lesz az, ami nem is baj egy első országútinál. Még ilyen nagy méretben is van választék.
Facebook csoportokat és az összefoglalóban lévő lelőhelyeket nézd át, linkelj bringákat, megnézzük neked.[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz lsebestyen #224426 üzenetére
Igaz, az olaszok pl. rendszeresen alá mérnek. Tényleg meg kell nézni adott gyártó adott modelljét, hogy az pontosan mekkora. Azzal hogy rendesen lemérted magad, meg is tetted az első lépést, már nem is vagy "kis hal", gratulálok hozzá
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz andrisbandi #224486 üzenetére
Ezért nem adok el semmit. A pincém lassan úgy néz ki mint egy bringabolt (inkább roncstelep ) , de nem bírom magam rávenni hogy hasonló emberekkel találkozzak. Az a kevés szabad időm meg túl drága hogy erre pazaroljam.
Szerintem sem fog utalni, azt ott és azonnal is megtehette volna. Én sokszor veszek így cuccokat, megnézem, megkérdezem hogy utalva is jó-e, és ott az utcán elküldöm neki a lóvét. Feleségem autóját is így vettük tavaly, az autó mellett állva utaltam, na ott egy picit azért izgultam amíg megjött a visszaigazoló üzi az eladónak -
zsocy
őstag
válasz Pet84 #224501 üzenetére
A Kross inkább egy MTB, a Roam pedig inkább Crosstrekking bringa alapból. Amiből erre következtettem hogy a Gianten pl. egy semmire sem jó 63mm teló van gyárilag, a Krossé egy fokkal már komolyabb. Tudom hogy a jó teló az nem ilyen, de kérlek értsétek a helyén ezt a mondatot.
Ha a "crossosítással" arra gondolsz hogy vékonyabb külsőt raknál fel rá, azt megteheted a Krossnál, igen. A kérdés hogy van-e értelme, de ezt úgyis te döntöd el.
Az ára meg sajnos ennyi, pár éve ez max 150-ért a tiéd lett volna, most itt tartunk.
Ha van a méretedben, és tetszik is akkor vedd meg és tekerd sokat.Katsu, nyereg kérdésben nem lehet tanácsot adni, az tényleg egyénre szabott. Leginkább a saját geometriád számít itt, de a felhasználási terület is lényeges. Sajnos valószínűleg jó sokat ki kell próbálnod mire megtalálod az igazit. Talán egy pici indulási segédlet, nemrég linkelte itt valaki ezt a videót amiben a Tour Divide Ultra Race (4400 km) bringáit elemzik, itt a legtöbb gépen Brooks nyereg volt, a második legnépszerűbb pedig az Ergon. Ezek is drága nyergek sajnos. Olcsón jót én még nem láttam, kivéve ha tudod mit akarsz és találsz használtat, akkor lehet szerencséd. Én a Fizik nyergekre esküszöm, de csak betétes gatyában tekerek.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Pet84 #224514 üzenetére
Én csináltam a fordítottját, Kellys Cliff 90 cross-ból építettem MTB-t.
Működik, de erősen kompromisszumos, pl. "rendes" 29-es széles gumi nem fér el a vázban, csak 29x1.95, teleszkópból sem megy be a tapered, csak az alapméretes (kissebb a választék) és hasonlók. A 3x9 -> 1x9 átalakítás mondjuk sikeres volt, tárcsafék is megvolt eleve, de pl egy droppert már nem tudok bele tenni mert senki sem gyárt olyan vékony csővel mint ami a vázamhoz kell.
Visszafelé könnyebb lett volna az út, egy montin több a hely mindennek, vékonyabb gumi pl. gond nélkül rámegy, max furcsa lesz az irányítás, mert nem erre tervezték a vázgeo-t. -
zsocy
őstag
válasz Антей #224607 üzenetére
Azért fáj a hátsótok mert ezzel az égbenéző stucnival csak arra terheltek, az ülésen van a teljes testsúly. Nekem furcsa az ilyesmi, de nem tudhatom kinek milyen egészségügyi oka van erre, ezért csak elfogadom.
Viszont ha te 25-ös tempóval letekersz 2-3 órát ilyen kormányállással és azzal a kosárral elöl, akkor hívd gyorsan a Jumbo-Vismát mert lehet van egy helyük neked
Ezt a fegyverkezési rohamot sem teljesen értem, talán Jjeahh esetében indokolt, de amúgy miért? A legtöbb kutya elkergetni akar, nem megenni. Ha visszatámadsz nem lesz rosszabb? Aztán az is lehet hogy csak nagyon békés részén szoktam tekerni az országnak...
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #224727 üzenetére
Azért ennél komolyabb terepre is mentetek, vagy csak így lazán graveleztetek? Itt még az országúti is elmegy, a BuBa egyik szakasza pont ilyen
Viccen kívül tök jó lehetett, a bringák brutál jók, a menetközbeni lábas képen meg nem is egy, hanem 9 szőrös láb is van, ez új rekordVelem meg valami nem ok, lehet kerülget valami nyavaja, egyszerűen napok óta nem tudom magam rávenni hogy elinduljak. Pedig ma olyan ocsmány meleg sem volt. Mintha elszállt volna minden erőm.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
Több helyen is szembejött ma ez a kép, gondoltam is hogy szép-szép de ez biztos ilyen szekszhirdetés amúgy. Akkor ez ezek szerint igazi, és tényleg ilyenek mennek fel a Stelvión?
Eddig is bakancslistás volt ott tekerni, most még inkább az lett
A folding bike eredményhez külön gratulálok, ok hogy ez egy lefele, de valahogy fel is ment az a bringa oda.[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz vallas #225063 üzenetére
Ott láttam én is, aztán elkezdett terjedni a többi csoportban is. Ha egyszer valami jól sikerül, akkor az jól sikerül :)
.mf Szürreális lehet azzal a kiskerekű izével 70-el menni! A helyismeret sokat számít, de ez akkor is durva. Ja, és tiéd a világ legjobb melójaparandroid, tudom én hogy szép csajok bringáznak, szerencsére ismerek is néhányat, itt inkább a kirakott árú volt ami feltűnt, azért is hittem hogy valami reklámfotó. Végül is az, jó reklám a bringázásnak :)
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz XenHai #225102 üzenetére
Nem biztos az a kerék csere, csak az a kérdés hogy kell-e a 10 sebi, vagy elég a 9-es is,mert a 8-as freehubra felmegy a 9-es kazi. Nekem elég volt.
Én amúgy pont ezt csináltam meg amit akarsz, de maradtam 1x9-en. Az első hajtásom teljesen ugyanez is lett mint neked, ezzel a Claw hajtókarral, kínából.
Hátul nekem eleve 9-es sor volt, annak a helyére ment egy szintén 9-es, de 11-50-es kiosztású sor Aliexpressről. Kellett egy váltó hosszabbító (rear derailleur hanger, nem tudom mi a magyar neve) is, szintén alitól. Ezekhez linkeket találsz a régebbi postjaimban.
A hátsó váltót egy Sunrace RDM900-ra cseréltem, a váltókart Sunrace DLM903-ra. A lánc egy KMC X9 lett.
Tökéletesen működik a rendszer, alsó és felső végállásba is könnyen beváltható (alapos beállítás után). Az 50-es hátsó tányér szinte sok is, felmegyek vele kb. akárhol.
Jó, montizásban nem én vagyok a mérce, de pár körre már elvitt ez a bringa is hiba nélkül.[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz gergo5991 #225112 üzenetére
Az 1x hajtások hangosabbak, vagyis más a hangjuk alapból. Ha megszokod nem érdekel majd, plusz többnyire itt is középen leszel majd a legtöbbet.
Az átfogást nem így mérik, az az első és a hátsó tányérok fogszámától függ. Lehet nagyobb átfogása egy 1x rendszernek mint egy 3x rendszernek, de ez többnyire nem így van. Adott rendszer kérdése a dolog. A terhelés alatti váltás szintén nem 1x/3x kérdés, az a minőség (XT biztos bírja) függvénye, vagyis hogy adott rendszert ilyesmire tervezték-e vagy sem. Annyira egyik sem szereti, még ha el is viseli.[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz vtomi2 #225144 üzenetére
Gratula, jó bringa lesz az. Viszont meglepne ha egy ilyen "régi" országútiba belemenne a 32-es kerék, csak mostanában lett divat az ilyesmi. Régen a 25-ös is széles gumi volt :) A felnifék is behatárolja, szóval mielőtt beleugrassz mindenképp méregess.
ISThun, Bromptonon félsz 60-nál, hát én bármilyen bringán félek annál a tempónál, de mind mások vagyunk. Mindenkinek respect aki ilyen járgányokkal nagyobb távokat megtesz :)
-
zsocy
őstag
válasz Napfénysüti #225387 üzenetére
Nem ő akar mindig költeni hanem Fulton kolléga.
Mindenki a bringát nézi, azokat a csodás hegyeket meg nem is veszitek észre. Gyönyörű környék!szerk. én is benéztem, nem Lacerta gépéről írtál. bocsesz.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Napfénysüti #225401 üzenetére
Felnőtt lego, én csak így hívom :)
Veszek egy totál lefingott valamit pár ezresért (vagy megkapom ingyen mint a mostani projectet, a Kempinget) és szétszedem darabokra, aztán mindent alaposan megpucolok, megzsírozok, ha nagyon kell kicserélem, de végig megpróbálok ésszerű keretek közt maradni. Hónapokra garantált a szórakozásom :)
Mondjuk én szeretek szerelgetni. Még nem tudok, de szeretek -
zsocy
őstag
válasz ISThun #225816 üzenetére
Köszi a beszámolót, 116 km 26-os átlaggal azon a körön egyáltalán nem rossz!
Egy F8 Dogmával már nem kell magyarázkodni, itt már úgyis csak irígységből mondunk bármit, a gépnek kijáró tisztelet megvan Legalább becsatolós a pedál, láttam már ilyen gépet taposóval, na az hátborzongató volt
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #225825 üzenetére
Erre gondoltam én is, jól szétverhette ha a csapágygolyók kigurultak és eltört az átütő... Karbon a villa is, lehet ott is sikerült némi kárt okozni, de ne legyen igazam.
Én szeretek szerelni, elvagyok vele, de az is érthető ha valaki utálja. De egy belső csere az szerintem nem szerelés hanem a bringázás része. Csináltam út szélén is, ha haza akartam menni, akkor kellett. Az ilyet tényleg érdemes begyakorolni kicsit, mert defekt az tényleg bármikor jöhet. -
zsocy
őstag
válasz parandroid #225864 üzenetére
Csak az igazán hardcore arcok és a maximalisták mondják hogy felejtsd el a teleszkópot trekkingen. Szerintem is egy átlagos usernek jobb ha van, mint ha nincs. A másik az a trekking súlya. Az sem számít annyira, mint nekünk kérges szívű profiknak. Legyen stabil, legyen tartós (kevés használat mellett minden az lesz ha karban van tartva) és legyen a lehetőségekhez képest kényelmes. És ne legyen extrém drága. Ezt megugorja az a Decás Riverside is. Évi 6-7 alkalomra minek is kellene jobb? Az viszont tény hogy az ajánlott Cube és a Merida jobbak. Ha belefér, go for it!
Grammbuzulásról jut eszembe, Alg, teljesen le vagyok sújtva, rögzítő anya a szelepen? Szelepsapka?? Egy outin? Ez legalább 1 gramm! Megengedhetetlen!
És végül íme, az én mai Bubázásom szőröstérdes, kormányos (és jó ferde horizontos, bocs Jjeahh) bizonyítéka. Szerintem az út elkészült, Etyekig minden csodásan járható, táblák, felfestések megvannak, és Pázmándon működik a kút is abban a szép, díszesen faragott pihenőben. Lehet menni hullámvasutazni
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #226729 üzenetére
A Squirtot nehéz beszerezni, nincs túl sok helyen Magyarországon, ez lehet az oka hogy mindenki keresi az alternatív megoldást. Meg ha valaki rákeres neten érheti meglepetés
ESI chunky ugyanez, de teljesen egyetértek, eddig az a legjobb grip nekem is. Csak drága, és viszonylag nehéz találni.
Országútira pl. nekem a Lizardskins DSP a kedvenc, de ez sincs sok helyen és szintén jó drága.
Valahogy itt minden jó bringás cucc nehezen beszerezhető. Valószínűleg nincs rá nagy igény. -
zsocy
őstag
válasz Dark Archon #226766 üzenetére
Akkor én vagyok aki mindenre felkészült, van horgom is, arra horgos szállítóm, és van tetős szállítóm is a karbon bicóhoz. Még soha sem akadtam bele semmibe, nem tolattam bele senkibe, nem jöttek nekem, bringáknak nem lett bajuk. Vittem szakadó esőben is a tetőn, és hátul is a bringákat, semmi bajuk nem lett attól sem. A bogarakat lemostam, amit kellett újrakentem, sarat letöröltem. Nem szabad ezt túlgondolni, ha amúgy is olajozod és zsírozod a bringákat, egy kis esőben szállítás nem árt nekik
-
zsocy
őstag
válasz Dark Archon #226773 üzenetére
Valóban a te üzenetedre válaszoltam, de csak azért mert az volt az utolsó a témában. Elnézést ha alaptalan aggodalommal vádoltalak és ezzel aggodalmat keltettem
Igazából csak az arany Dákómmal és a bicóimmal akartam vagizni -
zsocy
őstag
válasz szuszinho #226775 üzenetére
Ez a Thule Fastride tartó, direkt karbon bicókhoz való, ki kell szedni az első kereket, és a villát kell belefogni egy nyomatékhatárolt lefogatóval. Így elvileg nem tudod megroppantani, jó cucc. És tényleg totál aero
A Volvós kolléga Angliában nyomja, én maradtam itthon. Ebből is látszik merre lejt a pálya. Legalább a Dustert újként vettem, hitel nélkül. Itt már ez is eredmény
fulton, tarts ki, gyógyulj meg hamar!
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Napfénysüti #226785 üzenetére
Az enyém Thule Fastride 564001 néven van a számlán, pont azért választottam mert nem a vázra fog rá, és nyomatékhatárolt a szorítója is. Picit drágább volt mint a Proride, amiről szintén csak jókat hallottam, ezek a Thule cuccok már meg vannak tervezve rendesen.
Úgy voltam vele hogy ezt csak egyszer kell megvenni, aztán rárakhatom bármilyen autómra. Még Volvo-ra is -
zsocy
őstag
válasz FeRRaR1 #226804 üzenetére
A Thule biztos csinál az XC60-hoz való specifikus talpat, arra rakhatod bármelyik Thule keresztrudat (pl wingbar) , arra meg már rámegy bármelyik Thule bringaszállító. Van egy tippem hogy a "Volvo gyári" is ilyen Thule, csak saját logóval és drágábban.
Ha univerzális kell (és nem bordázott a tetőd) akkor mondjuk a Seasucker vagy klónjai elég jó cucccok, profi worldtour csapatok is használják ezeket a vakumos tartókat.Öcsém is dél-nyugat angliában él, Kia Sportage-e van és Mazda 3 a hobbira. Másik szint van ott a bűnös nyugaton, na Az s80 V8 különleges darab, ha jól tudom a Yamaha hangolta a hangját neki valahogy. Biztos nagy élmény, és biztos nem szeretném most tankolni, főleg ottani árú naftával
-
zsocy
őstag
válasz arcitec #226854 üzenetére
A Bence hegy lábánál van, a nyíl irányából fotózva.
Innen amúgy két egész jó aszfaltos mászás is elérhető, az egyik fel a kilátóhoz, rövid, de combos részekkel, a másik Nadap felé egészen Lovasberényig, az hosszabb, lassabban indul, de a vége erős. A BuBa is itt megy el, innen Budapest felé azon is mászni fogsz[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz stickermajom #227095 üzenetére
Ez szerintem is a világ legrondább ülése azzal a lekókadt orrával, de az tény hogy akinek bejön a forma anatomiailag, annak ez a legkényelmesebb is.
-
zsocy
őstag
válasz FeRRaR1 #227194 üzenetére
Ki kezdi?
Túl nagy a váz ha az ülés abban a poziban van jó magasságon!
Há, hogy áll már az a stucni, felfelé? Jóhogy nem már állítható.
Telefonozni a bringán? blaszfémia!
Viccet félretéve, szerintem a Trek egy irigylésre méltóan dögös gép, így ahogy van bármikor bevállalnám, és az ősmontis szememnek a Magellan is nagyon tetszik. Az új gumik sokat tudnak dobni ezeken a bringákon. Tök jó hogy a feleséged használja is, így tovább lehet az utakon egy ilyen faja bicaj. Gratula az egészhez, a savazók meg bekaphatják annak a ronda ülésnek a lefittyedt végét Ja, és legközelebb hajtásoldalról fotózz[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz álmodom? #227836 üzenetére
Gyönyörű bringa, a nyereg meg tényleg úgy néz ki rosszul áll. Érdemes lehet még állítgatni, előrébb húzni talán. Ami biztos hogy jó minőségű párnás gatyó nélkül ne is próbálkozz, az követelmény ezekhez :) Nekem a Castelli bejött (kinek nem :) ), de pl. a magyar 575 gatyák is jók, nekem legalábbis azok.
Routereddel sincs baj, fel se vedd
Gratula, tekerd sokat a gravelt! -
zsocy
őstag
Ma valahonnan lett 2 órám, feltekertem Pákozdnál az ingókövekhez. Még mindig gyönyörű
Hogy valami talán másoknak is érdekes tartalom is legyen ebben a postban, a Sunrace RDM900 1x9 rendszer a kínai integrált hajtással és hátsó sorral hibátlanul teszi a dolgát, szépen és pontosan vált
Lábas-kormányos :[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #227853 üzenetére
Igen, ilyen lámpád volt, én is a te ajánlásodra vettem, a te linked alapján
Nekem még bírja a sín pedig sokszor szedem le és teszem fel. A fénye meg teljesen jó, tölthető, szóval mégegyszer köszi az ajánlást, nekem teljesen bevált a cucc -
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #227868 üzenetére
Nekem meg pont ilyen kínai fostokmány 9 sebis 11-50 sor van a bringán és már én érzem magam kellemetlenül, de működik. Nem dobja a láncot, nem törik, nem kerreg, nem kattog, csak felvisz a hegyre. Megvan már egy éve, mondjuk tőlem nem kap olyan terhelést mint tőletek kapna, de annyira nem tünik rossznak.
Persze FeRRaR1 bringáján ciki lenne egy ilyen olcsó kínai sor, de az enyémen elfér.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz soultrapp #227878 üzenetére
Most utálni fogsz nagyon, de a 125 kg-ot egy gravel sem bírja majd hosszú távon. Lehet röviden sem, meg kell nézni adott bringa terhelhetőségét.
Igazából a manualja szerint a SUP sem bír el téged :
"Each of our bicycles is constructed so as to be capable of bearing a maximum total load (the total weight of the bicycle itself, its
rider and load).
Kid’s Bicycles: up to size 20“ - 45 kg, up to size 24“ - 60 kg
Road and MTB: 115 kg
Trekking and City Bikes: 140 kg
E-bikes: 145 kg"400K körül talán valami belépő gravelt tudnál venni, vagy használtat. Sajnos a piac is őrült, plusz mindenki gravelt akar, ezért azokon még extra felár is van.
Persze ha találsz egy szimpatikus darabot linkeld be, szívesen megnézük neked, de 125kg-hoz talán inkább egy masszív trekking illene.
Vagy tartsd meg a montit, sz@rj a súlylimitre, tegyél rá túrásabb gumikat (pl. Schwalbe Marathon), és máris jobban gurul majd aszfalton -
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #227892 üzenetére
Hát, ha elbírja akkor elbírja. Én sem vagyok pehely, mégis elbír minden. Akkor már csak találni kellene neki egyet 400K körül.
-
zsocy
őstag
válasz arcitec #228015 üzenetére
Valószínűleg várólista van, és valószínűleg nagyon drága lenne az ottani béreket nézve. Egy légtelenítés pedig tipikusan az a munka amit meg tudsz csinálni otthon is ha nagyon akarod. De ettől függetlenül igazad van, jelen esetben ezt be kellene tolni a szervízbe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen