Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geri12345

    tag

    Sziasztok!
    A Vaterán meg szeretnék venni egy terméket, de csak előreutalást fogad el az eladó. Jók az értékelései az eladónak, de a Biztonságos Vásárlás Programban bízok.
    Az a kérdésem, hogy az üzenetváltásoknak Vaterán keresztül kell történnie, vagy az is jó, ha emailen keresztül történik?
    Tehát ha esetleg probléma van pl. kifizettem, de nem kaptam meg a terméket, akkor is fordulhatok a Vaterához a Biztonságos Vásárlás Programmal, ha az eladó emailben küldte el a fizetési adatait?

  • Geri12345

    tag

    válasz Geri12345 #1332 üzenetére

    Közben kiderült, hogy a Vaterán nem lehet privát üzenetet küldeni, mert amit lehet, azt mindenki láthatja termék alatt és válaszolt az ügyfélszolgálat is.
    "...Kapcsolatfelvételi adat a Vatera üzenetváltó rendszerében nem adható meg, tehát a fizetést / átvételt csak privát úton, privát e-mailben tudják egyeztetni (azon az e-mail címen, melyet az eladó adataként a rendszertől megkapott).

    Az eladó kérheti más névre / bankszámlaszámra az utalást, ez nem szabálytalan.

    A Biztonságos Vásárlás Program szolgáltatásnak nem feltétele, hogy a kommunikáció a Vatera felületén történjen .

    Az adásvételek teljesítésére 14 napot szoktunk javasolni.

    Ha a termék a vásárlást követő 14. napon sem érkezik meg, úgy kérjük, hogy jelezze Ügyfélszolgálatunk felé.
    Leveléhez csatolja a vételár utalását igazoló bizonylat másolatát jól látható formában, illetve az eladóval lefolytatott levelezésről készített képernyőmentést, melyen látszódik, hogy az eladó milyen bankszámlaszámra kérte a vételár utalását.

    Figyelmét köszönjük!..."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák