Új hozzászólás Aktív témák

  • lafaty80

    őstag

    Sziasztok, valaki élt már a vatera BVP-jével?
    Nemrég vásároltam egy terméket, ami persze hibás. Jeleztem az eladó felé, semmi.
    Aztán indítottam egy bvp-t, amire reagált is a vatera, de először adot neki 3 napot, hogy válaszoljon nekem, majd miután ez elmaradt, bekérték tőlem a evelezést és képeket/videókat a hibáról. Majd küldetek egy levelet, hogy felvették a kapcsolatot az eladóval és adnak neki 7 napot, hogy ragáljon.
    Eddig még talán ok is lenne, de a levélben ilyeneket írnak:
    "A megküldött dokumentumok alapján nem sokkal levelünk megírása előtt az eladót megkerestük e-mailben és megkértük, hogy vizsgálja meg a termékkel kapcsolatos jelzését, mert Ön akár polgári peres eljárás keretein belül szerezhet érvényt akaratának, ha nem a terméklapnak megfelelő terméket kapta meg, vagy a termékleírás nem volt megfelelő, illetve elkészítheti a tényeknek megfelelő értékelését."
    A nevemben polgári peres eljárással...? wtf? :F
    "Amennyiben ennek ellenére nem sikerül az eladóval 7 napon belül megállapodniuk, vagy elzárkózik a megoldástól, akkor erre a levélre válaszolva jelezni szíveskedjen és meg fogjuk vizsgálni a további segítségnyújtás lehetőségét."
    Tehát, ha minden szakad, akkor még milyen további segítségnyújtási lehetőséget akarnak vizsgálni?
    Érdekes a mottójuk ennek fényében: "Ha a panaszod indokolt, és nem sikerül az eladóval megoldást találni rá, megtérítjük neked az eladó (vagy szállító) által okozott közvetlen kárt 50 000 Ft-ig"
    Csak közben majd menjek bíróságra? Oldjam meg én? Házon belül akartam, pont erre lenne a bvp, nem?

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

Új hozzászólás Aktív témák