-
GAMEPOD.hu
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
domojko
senior tag
válasz B-L-A-C-K #135848 üzenetére
Szolgáltatóknál ez igen kényes téma hogy ki lett fizetve a teljes összeg. Ez ugyanis függ hogy mi volt a teljes összeg. Ha a listaár szerinti összeg lett kifizetve (ami több mint ha függetlenül vennék egy se-t) akkor ugye a szolgáltatónak nincs követelése a készülék iránt. De ha kedvezményesen lett vásárolva akár új előfizu vagy hosszabbítással, máris lehet követelése a kedvezmény miatt. És őszintén....ki az a barom aki listaáron vásárol telefont szolgáltatótól. Vagyis simán tilthatja. De persze csak okoskodom. Nem szeretnék vitázni a tapasztaltabbakkal.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
MM-ban 99990ft a 16gb 5S.
-
domojko
senior tag
válasz Ragnar95 #136207 üzenetére
Csináltam id-t, bejelentkezek ITunes-ba, megkeresem az igo-t, rányomok h letöltés, kis ablakban kéri az id-t és jelszót, megadom, rányomok hogy vásárlás, kis ablak eltűnik és ennyi. Nem látom hogy tölti vagy valamit csinálna. Mit kellene látnom? Vagy hol látom h letöltötte?
Közben megvan....saját iphone alk. alatt. Köszönöm mindenkinek a segítséget. Esetleg ha vannak még ilyen ingyenes hasznos appok amiket le tudok szedni, megköszönném az ajánlásokat.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz muttley1337 #136245 üzenetére
Szerintem ezek után a kereskedőt is nevesíteni lehetne, hogy hol érdemes vásárolni hol nem. Nagyon nem mindegy a hozzáállás. De persze ez csak az én véleményem.
-
domojko
senior tag
válasz muttley1337 #136249 üzenetére
Segítőkészség nincs a felsoroltak között. Tehát nem hazudnak.
-
domojko
senior tag
Van valakinek gyakorlati tapasztalata, ha nem kapcsol be a készülék akkor a szerviz kéri az eredeti számlát vagy annak hiányában is beveszi javításra, és garanciában megcsinálják?
-
domojko
senior tag
Eddig droidon és wp-on is Bluetooth-os obd2-t használtam autódiagnosztikára. Persze csak otthon hobbi szinten. Az SE miért nem látja a Bluetooth -os obd-t? Csak a wi-fi-s jó hozzá? Van ajánlott app erre a célra ami jól működik? Mint pl droidon a torque. Annyi lenne a főbb elvárás hogy tudjon ECU -ból hibakódot olvasni illetve törölni. Nem hátrány ha ingyenes.
-
domojko
senior tag
válasz radi8tor #139741 üzenetére
Az enyém csak egy olcsó eBay-es kínai Mini obd2 vacak. Az iPhone egyáltalán nem látja Bluetooth-on. Beállítás-bluetooth hiába kerestetem vele, nem találja. Ennyi pénzt nem szeretnék erre áldozni. Esetleg van gyakorlati tapasztalat hogy eBay ali -s adapterek közül melyek azok amik működnek iPhone -al? Csak hogy ne rendeljek olyat ami megint nem fog működni vele.
-
domojko
senior tag
válasz univerzita #139824 üzenetére
VLC-t felraktam. Miért nem látja a zenéket amit iTunes -al raktam fel? MP3
-
domojko
senior tag
válasz -secret- #139891 üzenetére
Az miért lehet ha sokáig nem nyitom meg a vibert, akkor nem kapom meg az üzeneteket? Ha feloldom a kijelzőt akkor a viber ikonon jelzi hogy van üzenet, viszont mikor megnyitom az app-ot akkor ad hang és rezgő jelzést beérkezett üzenetről. Valamit nem jól állítottam be?
-
domojko
senior tag
válasz -secret- #139893 üzenetére
Úgy van beállítva. Teszem azt ha pár órája nem nyitottam meg a vibert akkor csinálja ezt. Ha csak pár perce zártam be akkor jelez lezárt kijelzőnél is. Nem értem miért van ez. Mindig szívok ezzel a b..i alkalmazással. Wp-on is sz...ott, reméltem ezen a rendszeren minden megy flottul. Volt már hogy 20 perce elküldték az üzenetet, de mivel nem nyúltam a telefonhoz nem is jelzett.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
-
domojko
senior tag
-
domojko
senior tag
válasz Tibee86 #140521 üzenetére
Nem. Egy 5 éves android telefonra max főzött rom-ot tehet fel. A telefon megjelenése után 1 max 2 os-frissítenek hivatalosan. De azokkal is már döcög, fagy, bugzik. Persze a jol képzett házi userek főzik a romokot 1000-el amit rá lehet hegeszteni. De azokban is vagy ez nem működik vagy az és pár hónap alatt belassul. Természetesen a régebbi verziókat vissza lehet tenni de azok is vérszegények és az appok meg nem futnak rajta mert azok meg ugye frissülnek.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Tibee86 #140523 üzenetére
Ok, értem amit mondasz. De...mennyivel jobb ebben az esetben ha az androidra vissza lehet rakni a régebbit de lassú vérszegény és az appok nem kompatible? Sok sok évig droidoztam,elég volt a bug halmazból. ezután wp, ami jó lett volna ha nem ilyen pöcs a ms. Most barátkozom az ios-al.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Sziasztok.
SE topikban már írtam de ide is leírom, hátha több ember több tapasztalat, több tanács.
Jun 5.-én vásároltam webshopon media marktbol egy iPhone se 64gb astro szinűt. Nem vagyok megelégedve a beszédhangszórójával. Szerintem nagyon halk, alig hallom. Beszédpartnereim is panaszkodnak hogy nehezen hallanak engem, szinte már a számba kell rakni a készüléket. Beadtam az iStyle szervizbe mult hét kedden. Mult hét pénteken kaptam ezt az email-t:
Tisztelt Ügyfelünk!
Készülékének bevizsgálása megtörtént, ennek eredménye:
Beszédhangszóró halk
Adatok:
Jegyzőkönyv száma: HU-
Készülék típusa: iPhone
Készülék sorozatszáma / IMEI száma:
Hiba leírása: A felső hangszóró nagyon halk, illetve a hívott fél nem mindíg hallja.
A további lépésekről is emailben fogjuk értesíteni.
Köszönjük, hogy igénybe veszi szervizszolgáltatásunkat!
Üdvözlettel,
iSTYLE Szerviz
szerviz.istyle.huMa pedig ezt:
Tisztelt Ügyfelünk!
Örömmel értesítjük, hogy készüléke átvehető.
Az átvétel helye: Andrássy út 36. Budapest ( Hétfő - Szombat 10:00-20:00 Vasárnap: zárva )
Jegyzőkönyv száma: HU-
Készülék típusa: iPhone
Készülék sorozatszáma / IMEI száma:
Hiba leírása: A felső hangszóró nagyon halk, illetve a hívott fél nem mindíg hallja.
Fogyasztói igény:
Az elvégzett művelet: A gyártó javítóközpontjában a jelzett hibát a tesztelés és bevizsgálás során nem tapasztalták.
A javítást végző technikus: Tamás
Köszönjük, hogy igénybe vette szervizszolgáltatásunkat!
Üdvözlettel,
iSTYLE Szerviz
szerviz.istyle.huMost ezek hülyére vesznek engem? Nem csináltak vele semmit, mégis vártam rá másfél hetet? Az első levélben foglaltak alapján ki vizsgálta be és állapította meg h halk a beszédhangszóró? Ez után meg hol és miért nem jelentkezik a hiba? Ha nem csináltak vele semmit akkor nekem nem felel meg igy ez a készülék. Mit tudok tenni?
-
domojko
senior tag
válasz -Ben- #148005 üzenetére
Még nem hoztam el a készüléket a szervizből, este 8 óra után kaptam a email-t. Ha beadom máshova, mit remélhetek? Gondolom minden apple terméket amit beadnak valami hibával, azt jelzik a központi szerviz felé. Mivel az enyém már megjárta a központi szervizt, igy valószínű hogy mindenhonnan visszadobják. Vagy rosszul gondolom?
-
domojko
senior tag
válasz -Ben- #148007 üzenetére
Számomra az is fura hogy a tegnapi levél alapján a javítást végző technikus neve magyar. Akkor most nem külföldön vizsgálták be? Vagy nem is értem az egészet. Mult heti levélben azt írták hogy bevizsgálták, az eredmény h halk a beszédhangszóró. Online felületen az volt h alkatrész szállításra vár. A tegnap már alkatrész a szervizben opcióra változott. Este meg ugye kapom a levelet hogy nem találtak hibát. Ez egy kicsit zavaros nekem. És ugye a technikus neve magyar. Akkor most mit csináltak vagy mit nem csináltak a készülékkel.
-
domojko
senior tag
válasz -Ben- #148012 üzenetére
Erre gondoltam én is. De ha a magyar technikus bevizsgálásának eredménye hogy valóban halk a beszédhangszóró, akkor a központi szervizben mitől hangosodott fel? Vagy ott vájtfülű technikusok dolgoznak? Mindenesetre nekem fura ez az egész dolog. Szerintem kikérem a javítás illetve a bevizsgálással kapcsolatos minden dokumentumot és tovább viszem az ügyet.
-
domojko
senior tag
válasz -Ben- #148017 üzenetére
Tegnap elmentem a készülékért. Hollandiában járt a központi szervizben, ahol nem csináltak vele semmit. Pontosabban felrakták rá a legujabb ios-t, és elvileg kitakarították a telefont. Kaptam mellé egy szép levelet, miszerint egy mindent átfogó alapos tesztnek vetették alá a készülékemet de hibát nem tapasztaltak. A telefonom mindenben megfelel az apple előírásainak. Remélik h az általam tapasztalt hibák a szervizeléssel meg is szüntek. Köszönik h igénybe vettem a szolgáltatást. Tehát nesze semmi fogd meg jól. iStyle-ben kérdeztem hogyan lehetseéges az hogy náluk halk kint meg megfelel, milyen módszerrel tesztelték. Manuálisan (tehát telefonáltak vele) illetve audio teszt programmal. De ha náluk sem jelentkezne a hiba, akkor is ki kellett volna küldeniük a központi szervizbe. Ők nem bírálhatják felül a központi szervizt. Az egyik ügyintéző javasolta h vigyem be az almariumba. A másik viszont azt mondta h ezzel a hibával ők is ki fogják küldeni. Beadhatom ujra hozzájuk is, de valoszinű ugyan ez a forgatókönyv fog lejátszódni ismét. Javasolták még hogy vigyem be a kereskedőhöz ahol vásároltam, mondjam el hogy nem vagyok megelégedve a termékkel, cseréljék ki vagy adják vissza a pénzem. Ezen mosolyognom kellett. Ki az a hülye aki 3 hónap elteltével kicserélné vagy visszaadná a pénzem. Szóval elhoztam a telefont. Senki nem volt itthon, nem volt semmi külső zaj ugy teszteltem. Mit mondjak, ugyanolyan szar. Én alig hallom és engem is nehezen hallanak. Sem tokot sem fóliát nem raktam rá még ekkor. Kihangosítva teljesen jol hallom és hallanak engem is. Szóval nem tudom mi lehet a probléma. Nem akarom az iPhonet fikázni mert nagyon tetszik a rendszer a helyenkénti korlátoltságával együtt. Szeretem h gyorsan reagál mindenre, szinte azonnal teszi azt amit én akarok. De jelen formájában számomra telefonálásra alkalmatlan. És szomorú ha ez a készülék az apple előírásainak megfelel. A hogyan továbbot még nem tudom. Jelenleg van egy majdnem 200-es majdnem telefonom.
Tegnap beszéltem a fogyasztóvédelemmel. Azt javasolták h adjam be ismét szervizbe. Ha nem csinálnak vele ismét semmit, akkor keressek fel egy igaazságügyi szakértőt. Persze ez önköltséges de ha valóban hibás a készülék akkor kifizettethetem az apple-el. Az iStyle-ben mondták h jelenleg is folyik valami hasonló eset, de az már a bíróságnál tart. Annyit tudtak elérni h az apple csökkentett áron visszavásárolja a készüléket. Nos ez sem egy járható út. Többe kerül a leves mint a hús.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz -Ben- #148077 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek az együttérzést. Nekem nem az a célom hogy kicseréljék egy újra. Azt szeretném ha megjavítanák úgy hogy azt elégedettséggel tudjam használni. De erre kevés esélyt látok.
Igen, az iStyle-ban mondta az egyik ügyintéző az almáriumot, aki átveszi, illetve kiadja a készülékeket. Magamban egy picit vigyorogtam ezen, de értékeltem a segítő szándékot. Tulajdonképpen végig kedvesek és segítőkészek voltak. Szabadkoztak hogy erről ök nem tehetnek. Látszott rajtuk ha tehetnének valamit akkor megtennék. Vagy csak jó szinészek.
A másfél hét lumia után egyenlőre élvezem a telefon gyorsaságát, nem laggol, nem gondolkodik, nem fagy, azonnal teszi a dolgát. Telefonálni meg vagy headsetről vagy kihangosítva teszem. Így mindenki mindenkit hall. Persze tudom h nem ez a megoldás. Titkon reménykedem hogy kijön rajta valami olyan hiba amit nem lehet igy a szőnyeg alá söpörni.
Ellenben tegnap valami nem stimmelt a telóval. Hívtam egy illetőt, ki sem csörgött. Ha jól emlékszem azt írta h a kapcsolódás sikertelen. Másodszor szintén ugyanez. Harmadszorra ki sem csörgött, viszont a kapcsolat létrejött, de én nem hallottam semmit. Ez után a partner hívott vissza, nálam csörgött, felvettem de még mindig nem hallottam őt. h+p ujraindít. Ez után már jó volt. Röpke 4-5 perc alatt már tudtam beszélgetni akivel szerettem volna. Nem tudom h ez szolgáltatói hiba volt vagy az uj ios a ludas.
Olyat is észrevettem h akár wifin akár mobilneten időnként mintha nem lenne net. Ilyenkor böngésző azt írja h nem tudta betölteni az oldalt. Rányomok az ujratöltésre, ez után már jó. Ilyet nem csinált szerviz előtt egyszer sem.
-
domojko
senior tag
ios 10 alatt, safariban pl mobilarena oldalon ha egy lenyíló fül alatt akarok rábökni az egyik opcióra, akkor nem csinál semmit, csak felugrik a lap tetejére. Ez normális? Másnál is ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz VipJoco #149671 üzenetére
Teljesen mindegy hogy függő vagy független a készüléked. Minden iPhone-ra világgarancia van. Magyarországi hivatalos szervizek az iCentre, iStyle, Almarium. Ha szolgáltatóhoz adod be akkor hosszadalmasabb a szervizelés és lehetséges hogy a TMAX-hoz küldik. Abban sem vagyok biztos h ez a cég hivatalos szervizpartner az apple-el vagy sem. Szoval jobban jársz ha a fentebb felsoroltak valamelyikébe adod be mint a szolgáltatóhoz. Magyarországon nincs hivatalosabb szerviz mint a 3 felsoroltak. Badarság h 3 hónap garit kapsz.