Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ittakary

    nagyúr

    válasz pourri #307731 üzenetére

    UPS - sok sikert hozzájuk, legrosszabb tapasztalataim velük vannak évek óta

    a futárjuk SOHA nem hív előre (mert nem kötelező nekik)
    nem lehet elkérni a központtól a futár telefonszámát, hogy előre megbeszélj valamit
    nincs csomagpontjuk
    2 próba után vissza a feladónak

    egy esélyed van, amint megkaptad a csomagkövetési számot, amikor még külföldön van a csomag, hívd fel a központot, és egyeztesd le velük a címadatokat (komolyan!) és a telefonos hívást igényeld meg!
    így már TALÁN hívnak előre ... ismétlem TALÁN, mert nálam még így sem hívtak előre, hanem egyből csengetett ...

    [ Szerkesztve ]

  • vadkörte

    addikt

    válasz pourri #307731 üzenetére

    Apple-től rendeltem tavaly februárban - bakker kimondani is furcsa, lassan egy éve Mac-es vagyok :)) :DDD - a Mini-t és a mo-i adószám miatt az ügyfélszolgálaton keresztül tudtam csak leadni a rendelést. Az is a UPS hozta
    (ha előre sejtem mennyire átbasznak egy munkámmal, nem erőlködök, hogy vállalkozóként vegyem meg) Direkt jeleztem, hogy napközben véletlenül se a lakcímemre vigye a csomagot a futár. (egy GLS-es futár egy csomagomat egy utcabeli rejtett erőforrásnál hagyta, mondván nincs kedve elmenni az utca végéig, ha a barnabőrű kislány nem hozza házhoz a csomagot - megrendelésre vásárolt tablet - hanem elteszi, az életbe nem mostam volna le magamról, hogy nem nyúltam le az árát) hanem a munkahelyemre és hívjon fel!!! A kiszállításkor felhívott, kimentem hozzá, a kezembe nyomta a csomagot oszt csá, már tépett is - volna - el. Amikor rákérdeztem, hogy esetleg személyazonosítás nem kellene, hiszen lehetek akárki. Csak rántott egyet a vállán annyit mondott, hogy ő az magasról lesz***ja.
    Mondjuk a külső dobozon nem ordított 64-es betűmérettel, hogy egy 500E-rel Mini van benne, de akkor is...

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. V. Körte

Új hozzászólás Aktív témák