Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltanz
nagyúr
-
Gorneck
titán
válasz shteer #50452 üzenetére
Vagy az útjavítások...
Komárom is egy jó példa...geci nagy tábla...állami támogatásból stb...de lassan több rajta a javítás, mint a régin... De aki húzta is részeg volt, mert olyan hullámok vannak benne, hogy ihajja...engem komolyan érdekelne, hogy a mutyinak mikor lesz már vége, mert egy ilyen átadásához pofa kell...nem gyengén vastag.
Gorneck#1239
-
zoltanz
nagyúr
válasz Gorneck #50454 üzenetére
Mi is nem egyszer javíttattuk a kocsit mert leszakadt kipufogó, letört az olajleeresztő csavar, most a kormány/futómű lengéscsillapítóról ne is beszéljünk. (eltört mind a kettő teló rugó, alufelni megroppant. stb.)
Pedig nem is leültetett kocsink vagy sportautónk van...
A műutak 70%-a is tragikus állapotban van, az alföld meg siralmas.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Visszatérve a TV-kre nekünk a nappalban egy 81 cm-es Panasonic TX-32LE60P (TFT, HDMI) van, le kéne cserélni egy Full-HD-sre mert csak HD-s szegény. (van egy FullHD-s TFT is csak az 22 colos)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Gyuri27
félisten
Amd - Radeon - Ryzen
-
darál0w
Jómunkásember
Gyurikám...autos topikban nézz már rá a kérdésemre...ezek debilek mind...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
zoltanz
nagyúr
Milyen hülye ez a MediaMarkt, ha veszek egy terméket online, van amit nem tud az üzleteibe kiszállítani, csak posta pontra. Megy a mutyizás ott is...
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Gyuri27
félisten
válasz darál0w #50469 üzenetére
Ezek szoktak tetszeni.
Exem egy dévó kolózt használt, illetve használtunk. Opel 1,2 motor, toyota futómű. Soha semmi baja nem volt (2004-ben vettük, 14-ben jöttem el, 10 év tapasztalat). Mondjuk annak a formáját szeretni kell. Meg ugye magasabb építésű és nem lehet vele állatkodni.
Az még lehet alternatíva.Amd - Radeon - Ryzen
-
darál0w
Jómunkásember
van 3 gyerek, meg a férj...gondolom ha menni akarnak valahova, nem akar otthon maradni senki
én mondtam nekik egy jo micu carismát, kicsit kisebb hármas mazda, nissan almera meg egy jo astra...
de rákérdeztem itt is az említett topikban, hátha van valami jo ötlet...dehát mit is vártam...debilek gyülekezete
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Gyuri27
félisten
válasz darál0w #50473 üzenetére
Jók a japán vasak tény és fény. De oda egy jó focus kombi kell. 1,6 benzin. Nem rakéta de a világból kimegy. Az alkatrész se drága. Vidéki autószerelő is megcsinálja. Van hozzá bontott, utángyártott cucc adott esetben.
3 gyereket nem furikáznék úgy, hogy nincs mögöttük még vas.
Skodri oktávia is jó lehet.Amd - Radeon - Ryzen
-
8th
addikt
válasz darál0w #50473 üzenetére
Erre voltam kíváncsi. Gyerekek mekkorák? Hányat kell közülük gyerekülésbe rakni? Én kapásból valami egyterűt néznék annyiért. Citroen Berlingo Multispace, Peugeot Partner Combispace, Renault Kangoo, Fiat Doblo... ilyesmit. Azok szélesek ha kell akár három gyerekülés is elfér egymás mellett és van még egy jól pakolható csomagtér is babakocsinak, bicajnak, játék hegyeknek és egyéb cuccoknak. Kétoldalt tolóajtósak így könnyű ki-bedobálni a srácokat. Mindegyikhez van 60-70 lóerő közötti szívódízel motor ami nem fogja kitépni a kezedből a kormányt cserébe örök mint a nyomorúság és 6literes fogyasztással a világ végére elvisz és vissza is hoz. Munkásautónak tervezték őket masszívabb felfüggesztést erősebb futóművet és könnyen tisztítható jó értelemben vett igénytelen beltért kaptak így normál családi használattal örök élet +1nap mindegyik. Parkolni sem vészes velük nem nagyobbak mint egy Focus vagy Astra de a szűkebb parkolóhelyekre sokkal jobban bemanőverezhető a dobozforma segge miatt. Annyi hátrányuk van, egy normális személyautóhoz képest, hogy az oldalszélre érzékenyebbek és a nagy üvegfelületek miatt eléggé melegszik az utastér, semmi más. Akit zavarnak az egyterű doboz bódé által felerősített futóműzajok elmegy random autóhifishez és egy húszasért vesz annyi rezgéscsillapító bitumenlapot amiből teli tudja tapétázni az egész autót tetőtől a padlólemezig bezárólag. Nem tétel. Sokkal tartósabbak és praktikusabbak mint bármelyik alsó-középkategóriás kombi. És csak dízel, a benzinesek felejtősek leeszik a fejüket is.
-
Gyuri27
félisten
válasz darál0w #50476 üzenetére
Octavia: Hossz 4507 mm (a kombi 4513 mm).
Focus kombi: Hossz 4455 mm.Azért a 4 elemi megvan neki? Számokat érti?
Persze hagy a picsába. Vegye meg. Jöjjön rá, hogy kicsi. Adja el. Bukjon rajta és vegyen másikat. Vagy tartsa meg és szenvedjen azzal amiben nem férnek el.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
8th
addikt
válasz darál0w #50476 üzenetére
Ó faszom, akkor vegyenek egy jó kis benzines Octavia szedánt, majd megbánják. Hátul akkora mint egy kispolski és a csomagtartója is szarul pakolható. Amúgy meg sosem értettem mit kell úgy fosni egy dízel autótól főleg valami egyszerű olcsón javítható adagolós technikától. Most komolyan, ki a f*szom vesz ezredfordulós skodából benzinest amikor ott a gombokból fenntartható tdi is? TDI: 5.02L/100km. MPI: 7.23 L/100km. Menjenek csak 15ezer kilométert egy évben, a jelenlegi üzemanyagárral árral számolva éves szinten 103ezer forinttal kevesebbet tankolnak bele a dízelbe mint a benzinesbe. És itt jönnek a károgók akik szerint a dízelhez milyen drága az alkatrész és eleve milyen drága üzemben tartani. Ez nettó hülyeség. DMF kuplungszettel együtt bruttó 100k. Egytömegű kiváltó szett még annyi sincs. Gyári alkatrészekkel felújított eredeti turbó egy év kilométer korlátozás nélküli garanciával, tömítésgarnitúrával együtt 90k. Komplett adagoló felújítás le-felszereléssel és beállítással együtt Benedeczkinél (az egyik legjobb adagolós műhely az országban) 140k, de akkor abban már mindent kicserélek új eredeti gyári (nem utángyártott) alkatrészre. Tehát van egy új nulla kilométeres adagolód, turbód, lendkereked, kuplungod 330k-ból. És ez rendes számlás ár csókos kedvezmények nélkül. (Fent tdiclub-on olyan áron cserélnek gazdát felújított és épített adagolók, zsír új leplombált turbók, minőségi porlasztócsúcs garnitúrák házban belőve, hogy még én is csak kapkodom a fejem) Gyakorlatilag ezzel minden rizikós és drága alkatrészt újra cseréltél. Onnantól fogva elautózol alsó hangon újabb 200ezer kilométert anélkül, hogy ezekhez hozzá kelljen nyúlni. Kettőszázezer kilométer. Az alatt a dízellel megspórolsz 1.38millió forintnyi üzemanyagot (nem elírás számolj utána) a benzineshez képest. ~1.4misit wazze! És persze az sem törvényszerű, hogy bármit is cserélni kelljen rajta vásárlást követően. Lehet, hogy simán elmegy 'mittomén' még 100ezret anélkül, hogy hozzá kelljen nyúlni. A benzines meg hiába megbízatóbb a plusz két literes többletfogyasztással nem tudsz mit csinálni. Azt keményen ki kell csengetni a kúton minden egyes alkalommal ha akarod ha nem. De hát a benzines az istenkirálycsászár.
-
darál0w
Jómunkásember
-
Gyuri27
félisten
Amd - Radeon - Ryzen
-
zoltanz
nagyúr
Nekünk most azt játssza a kocsin a bal hátsó, hogy leenged. A gumis többször megnézte nem talált hibát. 1-2 napig jó aztán majdnem teljesen leereszt. (jó állapotú, új)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...