Új hozzászólás Aktív témák

  • Schaf

    tag

    válasz DM43 #21961 üzenetére

    Máshol már írtam, de az NNG hozáállása a befektető érkezésekor változott meg. Nem kicsit lett multi szemléletű, aztán azt gondolták, hogy az autógyárak majd eltartják őket.
    Csak hát a technika fejlődik....

    Ma megvenni egy NNG szoftvert inkább csak nosztalgia. A térképi adatbázis olyan amilyen, de a mai napig elhiszik a userek, hogy egy 2020 Q3 frisebb, mint egy 2020 Q2... Pszihológia...

    Hosszas vita, GVH-val fenyegetőzés hatására került be a Naviextrasra is csupán az az infó, ami rendet ugyan nem tett, de jogilag levédte őket... és természetesen Moha aki azóta már rég több lakalommal meg lett szivatva általuk (nem is dolgozik már nekik) akkoriban még vérre menő vitákat folytatott velem a user friendly-ről. :D

    A NextGen szerintem ugyanúgy zsákutca, mint anno a nem vektorgrafikus iGO és Primo volt.... pontosan azért, mert a logika, ami alapján fejleszteni kezdték nem tette lehetővé a technológia fejlődésének követését... új engine fejlesztésére meg nem nagyon van értelme részükről pénzt költeni, amíg az un. innovációs pályázatokból (amik jó része végül sosem valúsul meg) eléldegélnek.

    Hogy lehet-e őket ezért bántani? Hát... sokaknak felhívtam a figyelmét egy, a kezdetektől a program felhasználói liszenszében lévő mondatra, miszerint a user tudomásul veszi, hogy a vásárolt termék EGYÁLTALÁN NEM BIZTOS, HOGY MŰKÖDNI FOG... LOL:...

    Tehát jogilag tmadhatatlanok, a piac pedig a helyükre tette őket a navigációs eszközök között.

    Más kérdés, hogy nekünk felhasználóknak ez jó, vagy rosz-e és hogy végül mikor jutunk el oda, hogy már nem lesz értelme egy original, bontatlan Mio169-iGO2006 EU páros őrizgetésének.

    :)

    [ Szerkesztve ]

    "...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."

Új hozzászólás Aktív témák