-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30992 üzenetére
Őszintén fogalmam nincs, nem másztam le az aknába hogy megnézzem, mert egy szófosó ott dolgozó ürgének kellett válaszolgatnom minden kíváncsi kérdésére, mire már emberünk át is nézett az autó alatt mindent és papírra vetett
Szóval minden ötletet szívesen fogadok, a cserés alkatrészek ismertek, ha van valami ami ezek valamelyikéhez szorosan kapcsolódik és ajánlatos még cserélni, akkor cserélem azt is.
Én annyit mondtam neki, hogy MINDEN ami kicsit is bajosnak tűnik írja le, és cserélem őket. -
honda23
aktív tag
-
-
bbubby00
őstag
válasz Snoop-y #31033 üzenetére
Gold Brembo alatt nem tudom, hogy mit értesz. Max cikkszám alapján tudnám megkeresni.
Viszont 2 félét dobott ki nekem a gép a tiedhez:
- 07.B314.51 40ezer
- BP54039 13ezer.
Többit privátba küldjed ha van vlamiEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
xcbiker
addikt
válasz Snoop-y #31039 üzenetére
Ezt te ott mennyibe tudod?
http://ebcbrakes.hu/auto-modellek/ebc-brakes-auto-honda/ebc-brakes-auto-honda-integra-not-uk-18-r-dc2-dc8-98-2001/ebc-dp31193c-redstuff-sport-hatso-fekbetet-garnitura.htmlNotebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31362 üzenetére
azaz, alakul az .... láncos = ~200ekm (hondáéknál, csak h pontos legyek)
olcsóbb fenntartani egy jobbkormányos ctr-t mint egy bubutmost vette egy srác egy piros ctr-t kintről, nem is fogja balosítani, megcsinálja pályaautónak, döbbenet milyen áron mennek kint ezek az ep3ak
#31357 >>>W!nman*: emelővel és szerelővel bizony könnyű, de azért egy ilyen operációba egyedül biztos nem vágtam volna, nincs is hozzá megfelelő szerszámom ... 5k volt a munkadíj, azt hiszem ez az igazán nem drága kategória
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31360 üzenetére
"Mikor kell rajta vezermuszijjat cserelni?"
Ugyan erről sokat tanakodtunk, de nincs előírva, legalábbis én nem tudok róla.
Én is vacillálok hogy cseréljem-e, de egy vagyon lenne a lánc, a feszítő, a vezetők meg a sok szar hozzá, és megint kérdéses hogy érdemes-e?
Ennél minőségibb cuccot utólag már úgysem veszünk bele, mint ami gyárilag van.használt teszt 300e km után " motor láncos, gyári csereintervallum a vezérlésre nincs előírva, ez sem volt még megbontva soha. "
Én tuti nem cserélném le a gyárilag húzott bubu Sti-t egy vacak typer-re, de Te tudod... sőt ha ezután beleülsz, mintha egy 1.4-es astrába ülnél kb. annyira fog elkápráztatni teljesítményben
Dehát ki vagyok én, Sok sikert kívánok a kereséséhez
(#31365) bbubby00 - "Sztem visszafogja a kocsit nagyon a teljesitmenyben"
Biztos lehetsz benne, hogy nem
Én is okosabb akartam lenni mint a gyári mérnökök, aztán rábasztam vti-re egy komlett 60-as rendszert, és nem ment úgy ahogy kellett volna, noha érzésre egyértelműen jobbnak tűnt, de a nyers adatok mást mondtak. Olyan öblítése hogy elveszett az erő, mert gyárilag úgy van kitalálva hogy kell hogy a leömlő némi ellennyomást gyakoroljon a hengerre.
Ezt volt a VTi-s tapasztalatom, ha újból kezdeném, akkor csak a katalizátort kukáznám, na az tényleg sokat lefog, de egy 60-as rendszerrel csak üvölteni fog mint a hülyegyerek, és ha odalépsz neki akkor az járókelők csak hunyorognak és a homlokukat ráncolják, mert a saját hangjukat nem hallják, egészen addig a hosszú ideig amíg el nem hagyod őket jó messzire.
Ugyanez a tapasztalat a direktszűrővel, gyárilag nem úgy van előírva hogy egy alkaromnyi méretű vastag fém csövön szívja be a levegőt. Ehhez mind progizni kellene....[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31383 üzenetére
Na igen, most hogy belegondolok ültem már olyan nő mellett aki kettesben 4 ezer fordulaton ment, de nem váltott... ez egy 300+ le -s autónál végzetes lehet
Viszont azt hittem ezek az új turbos autók már jóval lineárisabban adják le a teljesítményt, nem mint egy házilag turbosított, vagy egy régebbi pl. 9-5 aero, ahol lórúgásszerűen megindul ha megjön a nyomás
egyébként én is a lórúgást szeretemTovábbra is mondom eddig csak WRX-ben ültem, ami nem tett rám mély benyomást, de ő végig egyenletesen húzott
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31396 üzenetére
a légzsákkinyílásra csak annyit hogy anno (~1éve) az accordt topikban egy ats-nek nem nyíltak a légzsákjai mikor a kamion sofőr elaludt és ráhúzta (2ajtó csere, fújás, stb)... nemrég adták el azt az ats-t (~2m), 2005-ös ezüst, szépen meg lett csinálva, és gondos gazdánál volt
ilyet, hogy nem nyílnak a légzsákok, eszméletlen!Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31453 üzenetére
Fúú megértem hogy hiányzik, nekem semmi nem ad akkora élményt mint egy sokat forgó szívó, sokat hallgatom őket YT-n is.
V10-es m6-as bönci nagyon kéne, csak az a baj hogy szarok de a hangjuk.. áhhhh...
Majomra még telne ctr után, de banánra már nem biztos(#31454) tboy93 - mennyik a hátsó gáltók?
Nekem gyári hátsó pár showa 58e (nem Lacinál, nála +15e lett volna)
Amúgy én is most vásárlom a szilenteket meg egyéb futómű alkatrészeket, szép summa lesz, de legalább tudom hogy minden rendben lesz rajta -
BlacKSouL
addikt
válasz Snoop-y #31690 üzenetére
Ráadásul a hétvégén párszor igen agresszívan megtapostam, rá is néztem a fogyasztásmérő mit mond, 14000 km-re mutatja most, és 0,1-el alacsonyabb már, mint legutóbb néztem Tehát minél jobban taposom, annál kevesebbet fogyaszt.
(Ja, 1.8, 140 ló)[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
válasz Snoop-y #31690 üzenetére
+1, 183k körül van az IS-ben óra szerint:
-Kormány makulátlan
-Pedálokon alig látszik kopás
-Váltószoknya is tök jó
-Bal első ülés szélén van kicsit megrepedezve a bőr, alcantara hibátlan. Ez benne van, általában farmerben járok és nem vagyok kicsi.
-Fém váltógombon van némi kopás, az előző tulaj jeggyűrűje okánAmi le van pusztítva, az szerintem alsó hangon 300-at futott
Same rules apply!
-
bbubby00
őstag
válasz Snoop-y #31697 üzenetére
Persze, hogy lóg... Azzal az oldalával akadtam fel egy padkán... Gondolta a franc, hogy így lentvan az alja.
A gép mostmár talán rendbe van. Van hozzá szép 16os Honda felnim (kap majd 4új nyárigumit), nem a VTi de az is szép, majd ha felkerül nyárára, akkor megmutizom.
Hátsó sárvédőív lesz majd cserés, meg a kipurendszer és pár patent hiányzik. (ha találok gyári könyöklőt, akkor majd kap azt is)
Aztán összeáll a kép előbb-utóbb[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31714 üzenetére
Ha lenne balos, akkor már nekem is lenne.
Dózer múltkor mutatott egyet, valami ~1,5misi + behajóztatás + balosítás, az épp japóból lett volna.Itt egy kék és egy ezüst japánból, ~7k $
Agyalok ezen is hogy megérné-e behozni és Jugóéknál balosíttatni.
Vagy ugye lassan csak elmegy a accordos társadalom méretni, ha már lassan mindenkinek bent van a reflush chip.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31763 üzenetére
Szerinted én miért nem ültem már át másik autóba?
Mibe? Mibe ami ilyen gombokból fenntartható?
Ha azt vesszük én is szoptam vele, volt egy laza motorgenerálom lassan két éve, kuplungcserével, vezérlés cserével, meg még ez meg még az, ~560k csurgott rá. De örülök hogy megcsináltam, rengeteg élményem van az autóval és még lesz idén is. (azért is csináltattam meg)Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31796 üzenetére
Vagy egy b20-at tesz a vti fej alá
De neeem, érdekes hogy minden autóépítő idővel köpköd meg elege van, mindig más baj jön elő, és hogy lépkedi át a garázsban a temérdek alkatrészt, és mivel boldogabb? +20-30 le, megszokja egy hét alatt és úgy tűnik mint előtte a gyári 160
Van itt egy sokkal olcsóbb és jobb megoldás.
Álld meg hogy nem taposod a szemét egy két hétig, és utána rúgd el amit csak bevesz érezni fogod a plusz erőtSzóval én is inkább a gyári erősebb autót preferálnám, persze az autóépítésnek is megvan a maga varázsa, de az sosem lesz racionális lépés
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31812 üzenetére
Nekem most T1R van, jól tapad, és sztem nem kopik annyira....annyira nem mint a parada, bár az sem volt vészes. Ellenben gyűlölöm a kavicsfelszedő képességét. Mert utálom a hangját és megállok kiszedni a gumiból az apró kavicsokat. Egyszerűen nem bírja a fülem.
Gondoltam is h lecserélem uniroyal rainsport 3-ra, de csak 2 szezont futott, és nem akarok ráfizetni, annyira nem hajt a dolog.Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz Snoop-y #31984 üzenetére
K20a6-nál igen(ott már elég alacsony fordulaton nyit), viszont type-s-nél nem, ha jól tudom.
Nekem ennyi most bőven elég, őszintén az ep3 után meglepődtem, milyen jól megy 155le-hez képest.
Wikin fent vannak a nyitási fordulatszámok.
Ep3 nagy hibája volt a rettenet rövid egyes, azt bevallom, nem nagyon szerettem.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
honda23
aktív tag
válasz Snoop-y #31991 üzenetére
Kb 5000-től beállítva utazó sebességen is jó lesz, de feljebb én sem állítanék.
Én ma viszem eredetiségvizsgára a sportot, egyenlőre meglepődtem, milyen jól megy a sima sport 2.0.Nyomaték ugyanakkora, mint az ep3 civicen, csak kevesebb power, plusz alul is jól megy a civicekhez képest.
Hosszabb váltó most nem gond, kicsit már untam a nagyon rövid egyest.
Ha pályázok majd este, megírom, milyen 5.-ben az utazó, ugye ez csak 5 sebességes, de német piacos, tempomatos, eibach sportfutóműves, leteszteltem körforgalomban, kb tudja ugyanazt a sebességet, mint az ep3 civicem tudta.Kuplungot nézd majd meg, mert az accordokban 160-200 között meghalnak, nagyon felül fognak(pedálút háromnegyedénél enged ki).
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz Snoop-y #31984 üzenetére
Az attól függ, mert K-nál is más, mint pl. R-nél, de elvileg mindkettő i-VTEC.
K-nál lent van a normál üzem, és bizonyos feltételek teljesülése(és magasabb rpm) esetén plusz teljesítményt ad.
R-nél általában normál üzem van, de bizonyos feltételek teljesülésekor(és jellemzően 1500-3000 rpm között) extra takarékos módra vált.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #32350 üzenetére
Tavaly elengedtünk egy pár autót és akkor legyen egy kis fun, meg hogy ők mit mennek, hát viszonylag gyorsan behúztuk őket.
2014-06-07 Hungaroring ... jóó az ariel atomont nem sikerült
De a Lotus nem volt sokáig előttem 16:16nál már félre is állt.
17:44-nél Porsche Boxter S is félreáll.
Nade elég lesz, a végén még beégek szombaton azt hallgathatom évekig.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Bestbuy játékok
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Politika
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Motoros topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elfelejtettem a film címét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest