Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Snoop-y #13149 üzenetére

    sajnos nem most nincs 1-1,2m-em csak egy motorra, sajnos a VR6-os turbosítani (rendesen úgy hogy használni is tud és ne hulljon szét...) ennyiből lehet és így is kapsz 300lojjt ami igazából nem tűnik soknak de kapsz 450-500nm-ert ;] és 1800-tól már nem depresszív nyomás van. egy gond van vele kicsit nyálkás az út 80 felet nem lehet gyorsítani vele 5.-ben sem mert kaparni kezd (első kerekes G1 bodéban)

    a kompresszoros történet azért jó mert volt a VW-nek komplett kompresszoros motorja amin "csak át kell cserélni a 8V-s HF-et a 16V-sére", némi kalibrálás után van egyből 200 lojjod a 160-ból a 78-as töltő kerék helyet meg fel kell szépen csavarozni egy 68-asat és brutál alacsonyan fog tölteni a töltő és némi mennyiségben kapsz még lojj-t meg méter nyutont, csak 30e km lesz az élettartalma. ez kb 400-500k-s móka.

    az én motoromat koppra felújítani (dugó, hajtó kar marad) úgy hogy a fejet is kimaratom poliroztattom 120k lenne.

    a szívó VR6-ositás meg kb annyi hogy leveszem a polcról ami kell és csinálom (váltó kulissza/hűtő/erősebb motortartók kellenek pluszba), viszont azt a motort is fel kéne újítani az 250k min.

    persze munka díj sehol sincs számolva. no és a motor buherálás ötlete azért merült fel, mert forgatni kell az enyémet is, amit annyira nem szeretek, az jó hogy elég nagy tartományba megy, de az zavar hogy csak 4000-től indul el (tudom vegyek dizelt ;] )

    gyakorlatilag 4 hengerig bármi féle gond nélkül azt rakok bele amit akarok, itthon meg nincs elterjedve a teljesítmény méregetés, de a sima rendőr torkán valószínűleg a 6hengert is letudom nyomni szóval papírozási gondom illetve adós gondom nem igen lenne ;) :B

    hát relatíve magas CR kis turbo ami kipörgi a belét, nem rossz páros ám :K emlékeim szerint meg az Abarth nehéz legalább is 1 tonna felett van azért erősen.

    aprópó előzőleg kimarad, hogy tengely (majd..) kompresszió nővelés, stb hogy tudod elég benyával etetni?

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

  • VTI-Totya

    tag

    válasz Snoop-y #13149 üzenetére

    Elképzelni sem merem majd, hogy mennyit kell rá majdan költeni.........
    Majd ha 2évesen a te fiatod is azt produkálja ennyi km-rel, akkor elhiszem, hogy talán javult a fiat. Most még új, meg élvezed. De jönnek majd azok a bizonyos nehéz napok is...... :U

    Ui.: az enyém nem eszik 8-nál többet még az én lábam alatt sem ellentétben a fiat fogyijával. ;)

    Ufónk 2éves 80000km-rel és csak a kötelezőt cseréltük. (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő)

    150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.

  • Integra

    titán

    válasz Snoop-y #13149 üzenetére

    vezess egy jobb turbós autót és megtudod:)

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák