-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30273 üzenetére
Bazz ez azért nem semmi, gratula
Irigyellek most, vigyázz rá nagyon
wrx-ben csalódtam, de a tiédtől már biztosan fülig érne a szám, meg hát egyedinek is tűnik ahogy mondod.Én a béemvé 343 lovas negyvenhatosával szemezgetek mint egyszer lehetséges utód, szívónál szeretnék maradni, a turbo nem nekem való más alternatíva meg nem igazán van amit megengedhetnék, igazság szerint béemvétől is félek nagyon, nem éppen a megbízhatóságukról híresek azok sem
-
>>>W!nman*
tag
válasz Snoop-y #30279 üzenetére
Melyik leírásra gondolsz? (hsz számot pls. Ma nagyon beindultatok és pörgettétek a számlálót!
Nagyobb tárcsa=262? Nem tudom mekkora van rajta, papírforma szerint az ennél kisebb, tekintve h '98-ban emelték 262-re
Nem akarok én raccsingolni, de belvárost fogom járni és oda nincs elég jó fék. Egy biztos fék mindig jól jön, és érdemesebbnek találom mint lezúzni 1 ráfutatásosban és lakatoltatni.
-
>>>W!nman*
tag
válasz Snoop-y #30279 üzenetére
Amúgy miért nem kéne raccsingolni?
(#30284) tboy93: ne már, h Budapesten nem láttál gyökeret aki előbb fékez, mint h indexelne, mindezt az utolsó 5 méteren, indokolatlanul.
Vagy hogy jobbra indexel, megelőznéd, erre befordul balra, stb...Rettenet a belváros és szerintem a féknél fontosabb nem igen van. De lehet én vagyok nagyon "saját autó féltő", aggodalmaskodó.
-
m3tr0
senior tag
válasz Snoop-y #30455 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Miért kell minden autónak ilyen űrhajó vonalakkal kijönnie?
Értem,hogy 2015 van de most komolyan erre van igény vagy mi a csöcs?
Ha van egy bevált formaterv,akkor azt miért nem lehet úgy formálni,hogy mai is legyen de ne úgy nézzen ki mintha egy futurisztikus scifiből gurult volna elő? -
xcbiker
addikt
válasz Snoop-y #30463 üzenetére
Jó hát álmai mindenkinek lehetnek. Az akartam az erős túlzás. Viszont ahogy idősebb leszek más dolgok fontosak mint régen. A kényelem fontosabb mint néhány plusz lóerő.
Persze 140-160 ló alá nem adnám már, de nem minden. Nem járok versenyezni. Találkozókra se nagyon.
Fontosabb a komfortérzet és az hogy ha ránézek akkor dobogtassa meg a szívem.
A kis EK-m lemosva igencsak szívmelengető látvány, még így is hogy februárban leszünk 5 évesek együtt.
Oda vagyok érte.
Csak hiányzik a kényelem és az hogy minden olyan elem aminek csendben kell lennie az kussol körülöttem.Ma voltam bent Iminél és röhögött nagyon mikor mondtam neki, hogy elment az UFO és az utána maradt igények mások lettek. Változik az ember. Ő is imádja a szép fehér Accordját. Beül, kényelmes, nem zörög, csattog, megy is amennyire kell. Ennyi.
Nekem az is számít, hogy ne legyen kopott belül valami, ne legyen karcos. Szeretem az újszerű, modernebb dolgokat.
Az UFO-ba pl tetszett a precíz, csendes ajtó záródás, nem csattan akkorát mikor bezárod, az elektromos ablakemelő pontos működése, az ülésfűtés, a kellemes minőségű gyári hangcucc. Ami negatív volt a túl magas műszerfal és orr rész, valamint az ablaktörlő túl széles holt zónája az A oszlop mentén. De kibírható dolgok.
Az emelkedőket nem annyira vette mint a VTI, főleg ha többen ültünk benne, de betudható ez a 6 fokozatú váltónak is, mert a VTI ötödikben győzte le mindezt magasabb fordulatszám tartományban az UFO-val meg nem váltottam vissza az autópályán. De lehet csak az a +20LE okozta különbségről volt szó.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30471 üzenetére
Totál egyetértek, persze xc-t is megértem mivel nem vagyunk egyformák, de én is inkább a Te típusod vagyok
Imádok küzdeni a kormánnyal, érezni váltó minden fogaskerekét amikor a jéghideg váltógombra teszed a mancsod, hogy visít a motor amikor tolod neki, de ugyanakkor a konfortérzet is megvan, ha szépen vezeted. pl. a hangoskipuffokból már kinőttem
Tegnap 1 órát autóztam lazán üresben, megvettem gregotol a shortsiftert, mondom egy próbált megér (ha nem tetszik úgyis bármikor el tudom adni), de hogy ez mekkora élmény, tényleg már már s2k fíling, rohadtul tetszik, ímádom, sokkal jobban szeretem így vezetni, direkt várom hogy beleülhessek, azt hittem valami bóvli szar lesz, de egyáltalán nem az ma is tuti autózok egy jó nagyot veleMondjuk az rohadtul tud zavarni ha valami nem odavaló zörej hallatszik a beltérben, nekem néha a kalaptartó szokott ilyen hangot hallatni, és ettől a falra mászom
-
xcbiker
addikt
válasz Snoop-y #30471 üzenetére
Egyébként jó lenne a régi autó is, ha azt 0km-el kapnám, mert akkor még nem kezdenének előjönni azok ami egy 10-15éves használtnál. Ezért csorgatom a nyálam mikor olyat hallok hogy az idős embernél az ITR néhány tízezer kilométerrel a garázs mélyén csücsül.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30487 üzenetére
Ennyi, túl modern autó az már minden téren Nekem az ep is elég modern már, de még elmegy...
Igen nagyon pattog, ugye sokat beszéltünk már erről, nagyon szar a csatolt hátsó lenkőkar.
Nem tudom emeli-e a kerekét, az ep biztosan emeli, mint a kutya amikor vizel[ Szerkesztve ]
-
xcbiker
addikt
-
206 cc
senior tag
válasz Snoop-y #30634 üzenetére
OK..értem mit mondasz. Félreértés ne essék ,tudom miről szól a dolog.Projektorokat javít az egyik munkatársam kb. 10 éve szóval láttam nála párszor hogyan fókuszál be egy izzót a foncsor adott pozíciójába, értem a működési elvet.Azt tudom milyen a xenon és hogy a hagyományos izzók legalább is kb 5 éve meg sem közelítették a fényerejét.A LED azonban más dolog ....a cégnél ahol dolgozom gyártunk lámpatestekbe led sorokat és döbbenetes fényerőket produkálnak.
Ezért szeretnék ,ha lehet olyan emberkét megkérdezni aki használt már ilyet....a többi csak "városi legenda" szerű állítás jelenleg!
A xenon-ról letettem már,az gyári verzióban tényleg drága lenne.
A másik kérdésem a hátsó szárny opciója 9gen-hez....ezt sem találok sehol?!...leget két év alatt nem terjedt el ennyire??
Végül természetesen marad egy kis tuningon járó gondolatom is!Nem 9.9-es autóra gondolok,de kis plusz tartalék ugye jól jön,ha van a tarsolyban.Szóval egy kis extra levegő és némi optimalizált vezérlő program amit szeretnék a gépbe.Sok esetben a gyorsulás javulása a plusz nyomaték jól jön!
Van ajánlott szaki ilyen területen is?206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #30751 üzenetére
tegyük hozzá hogy mindkettő más vezetési élmény, nem hasonlítanám össze
nincs is efféle tapasztalatom, neked már van hátsó kerekessel (ha jól tudom)
fogyasztás leszarós sportautónál főleg ha pályázás van ... ott a VTI is megeszi a 14-18litert[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
EQMontoya
veterán
válasz Snoop-y #30774 üzenetére
Megfelelő időben kell belenyúlni. 10 éves kora fölött tényleg nem nagyon esik az áruk, mert széthajtják, szétkókányolják, szalagkorlátra/oszlopra csavarják a zömét. Ami megmarad normálisan, az tartja az árát.
Ha megnézi az ember a kívánatosabb japók piacát, egy milla alatt nincs semmiből értelmes a következőkből:
-MX-5 NA, pedig 20+ évesek is vannak már
-Civic VTI
-IS200 (1.5 alatt nincs értelmes)
-Integra (2 alatt nincs értelmes)
-ATS (szintén 1.5-2 között kezdődik belőle az értelmes)A 323 V6-ok pl szinte teljesen kihaltak, évek óta nem láttam normális eladót. 323 4wd-k szintén, az első generációból, ami nekem van, rohadt rég nincs még széthajtott sem eladó.
Ezek olcsón fenntartható, megbízható, mókás kis gépek, ezért jól tartják az árukat.
Same rules apply!
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30791 üzenetére
Ilyen ember nem sok létezik
Nálam már az is pozitív, ha valaki megvárja hogy a vízhőfok optimálisra melegedjen mielőtt elkezdené húzatni, mert sokan tesznek erre is. Rosszabb esetben azonnal húzatják, jobb esetben 2 sarok után. Magamon kívül egy embert ismerek, aki nem hajtja szét hidegen.
A turbosoknál meg a visszahűtésről ne is beszéljünk, na abból is jó ha 100-ból 1 visszahűtiKíváncsi vagyok az új CTR-ek meddig fogják bírni ezt a fajta megterhelést
-
Winner_hun
félisten
-
BlacKSouL
addikt
válasz Snoop-y #30851 üzenetére
Állandó szopóágon van a Honda.
Valamibe mindig bele lehet kötni, de mégse jön rá hogy mi a baj.Például hogy Európában az a divat, hogy van egy 1.2-es fapad, nagyonolcsóér' és még akár 6 féle motor, és mindehhez 95 féle extrát tudsz választani, tetszőlegesen, vagy épp olyan kombinációban, hogy rendelhetsz fűthető ülést, de csak ha rendelsz hozzá automatikus esőszenzoros ablaktörlőt. Amit rendelhetsz, ha rendelsz hozzá 19-es felniket. Amit rendelhetsz, ha Sport extracsomagot rendelsz. Amit rendelhetsz, ha veszel intelligens ledes fényszórókat. Amit vehetsz, ha veszel telefonelőkészítést. Amit vehetsz, ha veszel hozzá multifunkciós központi kijelzőt.
Persze kell az ülésfűtés, szóval leokézod mindet. Máris vettél 2,5 millióért extrákat, DE! van egy 90 ezres ülésfűtésed.
Ott van továbbá, hogy flottaautónak szerintem még a Hondánál sem Hondát alkalmaznak, hanem kettőnulla pédétédéi passzátot, vagy egyhatfordeszkortot vagy egyhat opelasztrát. Tehát a Honda eleve nem tervez flottaértékesítésekre sem. Szerintem.Meg aztán nincs olyan nagy gurítás motorilag, ami mindenkinek megfelelne, tehát nem veszik a népek. Mert mi volt a 140 lovas 1.8-as szívóval is 2006-ban? Szerintem korát megelőző konstrukció volt, van némi ereje is, fogyasztásban is nagyon jó, szerintem szélsőségek között használható motor, de ugye a márkafanok nekiestek, hogy nem rúg hátba, meg nem megy, meg mi az hogy 2000-től már húz, ez már nem is Honda. Aztán így meg kinek kellett. Az ufót még csakcsak elvitték, de megmaradt kicsike kompaktnak, az utódja már nem váltotta be a reményeket, a motorkínálat se javult, az egyhatdízelben bíztak a Hondánál, de nem tudták, hogy a környezettudatosság és spórolás csak a törvényi szabályozásokban keresendő, az emberek a válság idején is kormot akarnak okádni, meg kitolni 8000-en üveghangon a szemét a motornak, késlekedés nélküli azonnali gázreakciót akarnak és 300 lóerőt meg 6 másodperces gyorsulást egy kétliteres motorból.
És mivel ezt a Honda nem adja meg, bukik.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
-
bbubby00
őstag
válasz Snoop-y #30907 üzenetére
Ma kérek képet embertől minden esetleges hibáról, majd linkelem őket.
Másik, most megyek megnézni egy '98-as 1.5 Civicet. Majd linkelem, hogy mit néztem és hogy szerintem mi még rajta a szar. Hátha van még olyan a fórumban, aki kocsira vadászik, aztán tudja h mire számítson. Na de indulok is, kezdem a kocsinézős napom.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
xcbiker
addikt
válasz Snoop-y #30914 üzenetére
Dinamit, de ugy kb egy cég.
Volt állítva, de nyugodtabb a lelkem is hogy gyári van most alatta.
Napokon belül bekerül a P28 is és tavasszal progi.Ahhoz képest az ágyúdörgés is csendes!
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Snoop-y #30919 üzenetére
Ha hidegben áll a kocsi check engine.
Télen jön elő a hiba. Pár km után leállit, indit... tökéletes.
Imi nézte és belső áramköri hibára hivatkozott.
Illetve tegnap bepróbáltuk a p28-at és arra semmi hibát nem dobott, aztán vissza a régit és hibakód.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen