Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz fokukac #397 üzenetére

    Igen, Cibnél is látszik, meg meg is tudják mondani telefonon is. Tuti ami biztosra mindig ellenőrzöm, hogy tényleg csak zárolták, nehogy véletlenül le is vonják izibe'. Napra pontosan 2 hét után felszabadul, de tavaly decemberben nekem is csak a vállalkozó rugalmasságán múlt, hogy egy ilyen húzás miatt nem maradtunk fűtés nélkül. :(

    Pedig ha azon a nyomorult terminálon oldja fel, azonnal működik a dolog, mégis még egy Hilton is képtelen erre. :((( Mivel a szállodák mindenre megesküdnek, hogy elküldték a kártyatársasághoz a törlést, a cib is, hogy nem lát semmit, ezért el tudom képzelni azt is, hogy a kártyatársaság lehet a hunyó valamiért. :F

    A cib egyébként azt mondta, hogy ilyenkor faxot érdemes küldetni az adott szolgáltatóval. Ha legalább a számot ráírnák a kártyára ugye, de nem, nekem kell telefonon kideríteni tőlük. Mindenesetre ha a tranzakciót azonosítva pecséttel miegymással ellátott papírba beleírják, hogy nem tartozik, töröljék, és ezt elfaxolják, állítja a bank, hogy azonnal törlik. Na ezt a megoldást még nem próbáltam, de muszáj lesz sajna... Mondjuk Kínából pl. biztos érdekes lenne ez a megoldás, szerencse, hogy nem járok arra. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák