- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Steam topic
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Dark Souls sorozat
- Marvel Snap
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
-
GAMEPOD.hu
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HS 2142
őstag
válasz #57919488 #4940 üzenetére
Lehet úgy ugrassz, hogy az estétől sérülsz, sérülés esetén pedig át szokott rakni combat modeba, igaz, csak pár másodperc erejéig, de attól még idegesítő, ahogy mondod.
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #57919488 #4990 üzenetére
Messzire visz, de ugyebár egy rpg pont attól rpg, hogy te felveszel egy más szerepet... tehát attól hogy te mondjuk valós életben 80 éves vagy, 1 seces reflex idővel, attól te még egy (hagyományos) szerepjátékban lehetsz egy 20 éves tolvaj, aki mindenkinél gyorsabb. Ez a mostani dinamikus harcrendszerrel nem valósítható meg, hiszen ahogy írod is, itt már a játékoson múlik... Nyilván az külön kérdéskör, hogy melyik a jó, melyik a rossz... mindkettőnek meg van igazából az előnye, de jelenleg az tény, hogy a dinamikus harcrendszer a trend.
-
Lmh
őstag
válasz #57919488 #5051 üzenetére
Én csak PVP-ről tudok beszélni, (főként wvw-n ha találkozom vele) de szerintem ott számít csak az OP-ság Hát elmondhatom, hogy GS-es warrikon kb röhögök, mert legtöbben nem tudnak vele játszani Meglátom a kezében a kardot, megállok előtte és megvárom amíg megtámad, feldobom a 3 seces védekező skillt, ami kb minden kasztnál van legalább 1, majd dodgeolok kettőt miközben elviharzik mellettem pörögve-forogva a nagyvilágba, majd mire újra felém "rohan" 2km/s-os sebességgel, gyorsan kortyolok egyet a teámból, majd szépen nyugodtan elkezdem ütni. Ezután pár másodpercen belül elkezdi belátni, hogy bután ellőtte a atomimba skilljeit és elkezd menekülni. Folytassam? Legyen elég annyi: a warri nem menekülésre való.
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
andris811
tag
válasz #57919488 #5111 üzenetére
De te nem érted, amit én mondtam Nem mondtam, hogy jobb a lotroban, hogy ott minden területet, meg classokat is pontért kell venni! Én csak arra gondoltam, hogy ott játékkal több pontot tudsz szerezni, mint gw2-ben gemet, és, hogy ott vannak olyan dolgok is (területen, meg classon kívül), amit szívesen megveszek. Egyébként, meg mind2 játék nagyon jó, lotro-t most volt szerencsém egy steam-es akcióban beszerezni olcsó pénzért (a kiegeket). Jelenleg 3 játék van a gépemen, és ez minden igényem kielégíti: GW2, ha egy kis pörgés, akció kell; LotRO, ha egy kis történetre, szerepjátékra vágyom; és a Civ5, ha stragégiázni van kedvem... Na jó a dio3 is itt van kéznél, de az nagyon ritkán kerül elő
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #57919488 #5105 üzenetére
Miért ne lehetne gemért? A gemért valaki már fizetett egyszer.
Ha tegyük fel (nem ismerem az tényleges árakat) 20$ 2000 gem, és 20$ / 2000 gem a kieg, akkor:
1. Megveszed ArenaNet-től a kieget közvetlenül, akkor neki lesz 20$ bevétele
2. Veszel 2000 gemet játékban, és ebből megveszed a kieget. A gemet viszont valaki már egyszer megvette 20$-ért az ArenaNet-től. Tehát neki továbbra is 20$ a bevétele.Szóval nekik halál mindegy, hogy te gemből veszed meg, vagy $-ből, ellenben ha lehet gemből is venni, akkor biztos lesznek olyanok akik megveszik, pedig amúgy nem tennék...
Szerk: közben eszembe jutott, hogy nem ismerem annyira a GW2-t, szóval ha van olyan lehetőség, hogy ingame (kereskedésen kívül) nagy mennyiség gemet lehet valahogy szerezni, akkor nem igaz a fenti. De tudtommal nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #57919488 #5127 üzenetére
Mégegyszer mondom, AN-nek pontosan ugyanannyi bevétele lesz $-ban akkor ha gemből veszed meg a kieget, vagy ha $-ért. Mert ha gemből veszed meg, de te a gemet goldból vetted, akkor egyszerűen annyi történt, hogy valaki más fizette ki a $-t nem te... nekik pontosan ugyanannyi bevétel, mivel közvetlenül az AN-től nem tudsz goldért venni gemet, csak más playertől... más player meg lényegében nem tud hozzájutni gemhez, csak $-ért (paid tournamenten kívül akkor ezek szerint, de ha jól tudom ott meg gem-be kerül a beszállás, szóval jó eséllyel nagyon minimális +gem kerül be a forgalomba azzal). Feltéve, hogy tényleg pusztán a playerek között zajlik a gem - gold csere, de szerintem igen, lásd lentebb.
FehérHolló:
Ez a felvetés jogos mondjuk, viszont itt meg feltételezhetjük, hogy ha bele is nyúlnak, akkor úgy / olyan mértékben, hogy nekik jobban megérje. Viszont ha így van, akkor jó eséllyel továbbra is megéri nekik az, hogy gemből is meg lehessen venni.
De megjegyzem, alapvetően nem érdekük belenyúlni a gem üzletbe, hiszen nekik minden "semmiből" eladott gem $-ban jelentkező veszteség. Tény, hogy másik oldalról érdekük, hogy ne legyen túl drága (ha túl drága, túl olcsón meg tudod oldani a gold szükségleted $-ból), viszont nagyon sok más eszköz van a kezükben, hogy befolyásolják az árat (lényegében minden amivel a gold szerzés sebességét befolyásolják, az befolyásolja a gemek árát: minél nehezebb goldot szerezni, annál olcsóbb lesz a gem és fordítva), szóval részemről kétlem, hogy közvetlenül beavatkoznának. Ugyebár a globális piac miatt elég nehéz rendesen átlátni a piaci folyamatokat, főleg ha nincs külső API, amivel AH figyelő programokat lehetne írni (és ha jól tudom nincs), szóval nagyon nehéz megmondani, hogy miért pont úgy mozog ahogy. EVE online nagyon régóta alkalmaz hasonló rendszert (ott ugyebár havidíjat tudod árulni ingame itemként), és nem igazán sikerült bizonyítékot találni arra, hogy a fejlesztők közvetlenül befolyásolnák a PLEX árát. Persze biztos sose lehet az ember, ügyesen csinálva sose derül ki a dolog. -
Prof
addikt
válasz #57919488 #5153 üzenetére
Nem láttam még f2p játékot amit érdemes lenne játszani és nem a csalóknak, botozoknak, multibox-osoknak a kánanja vagy ne pay2win ill. play 48h/day felé.
Nagyon sokakat (köztük engem se) érdekelnek az xp booster/xy ideig jó csak vagy kozmetikai itemek egyáltalán.A fizetsz amennyit játszol lényege pont a skálázódás, hogy annyiba kerül neked amennyit játszol.
Egy 4000 perces Wow playtime kártya kerül kevesebb mint 5 dollárba. Én azzal ellenék simán bármelyik mmo-ban
Vagy nem értem miért nem engednek a sub feeből sok játék futhatna havi 5 euro/dolcsis díjjal. Különösen az egyértelműen kisebb tartalommal rendelkező MMo-knál válhatna be. -
Prof
addikt
válasz #57919488 #5155 üzenetére
Hát nem tudom nekem tuti számítana, mint sokan másoknak is hogy 3-4 ezer forint per hóból 3 vagy csak 1 mmo/acc-ra tudok előfizetni.
Meg havi 1000ft az éves szinten kb egy kiegészítő ára. Vagyis lehetne ennyi erővel B2P + P2P modellel egyszerre kinek hogy tetszik. Aki előfizet nem fizet a kiegért aki nem az igen. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz #57919488 #5166 üzenetére
WoWban mennyi idő is telt el az utolsó content patch és a panda felvezető között?
Én szvsz azt hittem, hogy a kezdeti lelkesedés után elég gyorsan visszavesznek a fejlesztési tempóból a srácok, de hála az égnek nem így történt. Tökéletesen megéri az árát annak, aki nem akar Gear-fest MMOval játszani.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #57919488 #5168 üzenetére
Secret Worldöt a combat rendszerével szúrták el nagyon, nem is értem, hogy hogyan nem tűnt fel senkinek a tesztelések során. (Legalábbis nekem nem tetszett anno, aztán azóta se néztem a játék felé, így annyira nem fáj az US-Only akció )
Más: Karka szigeten a rich orichalcumnál az Champion Karkan változtattak valamit? Eddig simán el lehetett húzni, most viszont visszasétál a halál f*száról is... Ez másnak is feltűnt, vagy csak én vagyok bénább melóhelyről?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Jander
senior tag
válasz #57919488 #5182 üzenetére
Így van, annyi még, hogy a Power nincs hatással a Condition-re (bleed, burn, poison és confusion). Tehát hiába van nagy Power értéked, attól még az általad okozott vérzés sz*rt sem fog sebezni. És ugyanígy ha nagy a Cond. értéked a sima ütéseid szinte semmit sem sebeznek.
A Cond. duration-t én speciel egyáltalán nem ajánlom, mert baromi nehéz kiszámolni. Ugyanis csak akkor ér bármit is, ha az időtartam eléri a következő tick-et. Tehát ha 2 másodpercre raksz égést alapból, arra raksz 20%-nyi duration-t, akkor az semmit sem ér, mert a 3. másodpercben már eltűnik. És ez egyszerű példa volt, a legtöbb szerintem túl bonyolult, ha csak szórakozásból játszol.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #57919488 #5184 üzenetére
Nem igazán lehet őket irányítani, így több ellenfélnél végképp gáz. Anno próbáltam Flesh Golemmel sPvPzni, de "tömegben" valahogy sose sikerült a megfelelő embert ütnie, ha charge-oltattam, akkor meg végképp a rossz irányba futott.
Sajnos valami condi-s build sPvPre nyerőbb lesz, mint a minionos.
Más: Thiefhez tud valaki egy jó fejlődős buildet? Lvl 31 vagyok, de a 2 dagger / dual pistol / shorbow elég gyengusnak tűnik. A necro után főleg, de még az elém is erősebb. Először próbáltam a kevés trait pontomat power precre tenni, majd conditonre, de egyik sem túl meggyőző, bár a condis talán jobbnak minősült.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Prof
addikt
válasz #57919488 #5205 üzenetére
Ez pont szándékos balance. Így a két csapat teljesítménye közelebb lesz egymáshoz. Azaz beáldozza a legjobb játékost azért, hogy a sok másiknak élvezetesebb legyen a játék. Szerintem jól működik, de csak akkor ha egyből ahogy átrakta a vesztes csapatba nem lépkednének ki ezek az emberek.
-
Prof
addikt
válasz #57919488 #5211 üzenetére
Ez tény, elég érdekes balance metódus, de az ilyen random PVP-k-re nincs igazán jó balance megoldás sok a lusta, béna, zöldfülü, afk stb. játékos aki ugyanúgy megvette a játékot sőt még az is lehet többet költ az itemshopban mint a pro.
Ilyenkor egy régi WoW Bg-n ugye az lenne, hogy a premade csapat ellen a sok random kilép vagy csak táncol és nincs érdemi játék. Annál azért ez jobb, mivel aki jól játszik az a gyenge csapatot felhúzza, közben pedig az ellenfél győzelmével a gyenge csapathoz átjönnek mindig a jók.
Arra van csinálva rendszer, hogy nyomsz egyszerre 10-20 meccset és akkor átlagban élvezetes.Persze az egyszeri, "én mindig győzni akarok, "pro" játékos" sokszor abban a pillanatban kilép ahogy a gyenge csapatba átkerül.
[ Szerkesztve ]
-
Lmh
őstag
válasz #57919488 #5235 üzenetére
Egyik sem éri meg. Max a gyorsabb fejlődés miatt.
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
batai15
félisten
válasz #57919488 #5281 üzenetére
szerettem az mmokat , bár csak ilyen freeforplay jellegűek voltak.a mikrotranzakciorol hadd ne mondjak semmit, ezért is akarok egy normálisat
bár most szedem a tera onlinet, kiprobálom. de mikor a bfet vettem a gw és e köut vaciláltam. nem mondom hogy megbántam, de talán annyira nem az én műfajom az fps. mmokba wari classal elég jol toltam , de a mikro tranzakcio miatt sose maxoltam ki karikat. -
hajsza
aktív tag
válasz #57919488 #5454 üzenetére
Megoldható, hogy ne ütközzenek. Az artificer tud fém+fa, illetve pusztán fa alapú fegyvereket készíteni (a master kategóriához azonban kell fém inscription), valamit italokat gyártani. Fa fegyverek + italok készítése esetén nincs egyáltalán ütközés. Az ékszerészhez csak fém kell (copper, silver, gold, platinum, mithril, [orichalcum] sorrendben); az orichalcumot azért tettem zárójelbe, mert ez már a 400-as szint elérése után kell csak, a fejlődéshez nem. Ezek közül az ezüst és az arany nem kell az artificernek, tehát ott a "párhuzamos" fémet (=vasat, illetve ötvözve acélt) nyugodtan felhasználhatja. A fine crafting material kategóriából az ékszerész semmit nem használ - helyettük vannak az ékkövek, - ezért az is szabad préda az artificer számára.
400-as szint elérése után viszont az orichalcum mind a két szakmánál szükséges a legerősebb cuccok elkészítéséhez, valamint persze az ektoplazma is.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #57919488 #5520 üzenetére
"Mesmer... utálom az összeset a lila-rózsaszín pillangós kékosztrigabár világukkal együtt" [link]
Régi a kép, de annyire nem kékosztriga
Egyébként a a mesmert nem ajánlanám első karakternek - csak ha a GW1ben tetszett, akkor igen -, de értő kezekben valóban elég idegesítő tud lenni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
HS 2142
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Ukrajnai háború
- Hálózati / IP kamera
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Steam topic
- hcl: Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- További aktív témák...
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen