-
GAMEPOD.hu
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
300 Ft-ért, egy hónapig tudsz játszani felhőből a Xbox Series S kiadással. Igaz ez kontrolleres irányítást takar csak, ami működik Androidon és Windows 10/11-en natív app-ból, vagy akár Chromium alapú böngészőből is minden platformon.
#88647: de nem konzolon játszanál, hanem a konzolos kiadással PC-n (vagy mobilon, táblagéppen... vagy akár okos hűtőn/WC-n ).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz homerhamm #88753 üzenetére
Én se hallottam még róla, de elvileg egy eléggé elismert zenei producer és mash up creator. Azzal lehet ismert, hogy pl. forrás g kettő teljesen eltérő zeneszámot és egybe rakja. Mármint ezt úgy kell elképzelni, hogy például fogja egy Country szám szöveget és egybegyurja pl. egy Dr.Dre zeneszámal.
YouTube-on és a streaming szolgáltatók felületen is elérhetőek a művei.
Amúgy írta még, hogy egy rádió állomáson lesznek majd hallhatóak a művei (hogy új vagy meglévőn azt nem tudni).
Vagyis ez is a zenei producer/stúdió update-et teóriát erősíti.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
De PC-n most is van saját rádió adó. Konzolokon nincs, de ha pl. egy Spotify fut a háttérben akkor automatikusan lenémítja a játékban lévő zenét.
Illetve ugye van most már egy Media Player is amihez lehet gyűjteni (találni) USB stick-et, amiket aztán le lehet játszani a járművekben. Jelenleg ebből 6 darab van.
Azt még el tudom képzelni, hogy ha már van arra lehetőség, hogy megadjuk melyik rádióadó legyen elérhető a rádió választó tárcsán, így lehet a playlist is megoldható lesz majd (mondjuk a media player-en keresztül).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz CactuS #88782 üzenetére
Elvileg valami rappernek az együttesse
A zenei producer update-et erősíti ez csak tovább.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ha a szivárogtató emberke tartja az eddigi szokásait, akkor talán 14-én este már pontos árakat is fog közölni, vagyis akkor én is (meg mindenki aki a gtaforums megfelelő topic-át követi) többet fogok tudni...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz szTotyy #88872 üzenetére
Az előző frissítés esetében is kb. 12 órával előtte tették ki a információkat erről és másról is.
---
Amúgy bár ez jelenleg natívan csak PS5/Xbox Series X|S-en érhető el, de vélemény a UE5 alapú Matrix tech demo-ban lévő városról?
Interneten vannak fent róla videók, hogy néz ki (bár natív konzolon sokkal jobban átjön a wow érzés).
Nagy eséllyel a GTA VI-ban lévő város, világ nem fog így kinézni, de jó lenne ha hozná azt a szintet.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Plus Exclusive New Music from Dr. Dre, ScHoolboy Q, Freddie Gibbs, and More as Part of The Contract
A Franklin által tartott Heavy Rifle is elérhető fegyver lesz.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ezek lesznek az új zenék az érkező GTA frissítésben (az új rádióadó és a meglévők bővítése)
Ezen felül ismét lesznek USB stick-en lévők is. Erről még nincs lista.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igazaból ez a korábbi (és a még korábbi hírek) nagyon ellentmondóak. Hogy pontosan milyen morál van a Rockstar Studios kötelékein belül azt nem nagyon tudjuk biztosan. Egy két dolog viszont biztos. Egyrészt, az hogy aktívan támogatják a GTA Online-t, és a Red Dead Online (mondjuk ez utóbbi esetében igazból csak azt nyilatkozzák), és most besegítenek a GTA Trilogy javításaiba is. Nos ezek a dolgok nem igazán hátráltatják a készüli projectjeiket.
A Rockstar Games jelenleg 10 stúdióból áll és ezek közül 5 az aktívnak mondható játékfejlesztő stúdiójuk 3 logisztikai (egy a kiadásokért felel, egy a lokalizációért és minőség-ellenőrzését, egy pedig alapvetően a support csapat) és kettő kavzi új, ami még nem nagyon csinált semmit (a Dundee-t 20-ben vették meg, ők korábban portokat és bérgyártást csináltak, illetve a 2016-ban alapított Indiai csapat az RDR2 fejlesztésebe segített be).
Vagyis igazából 7 csapat van akiknél több ezer ember dolgozik jelenleg is (a full production időszak alatt még többen).
A Take-Two-t okkal lehet az egyik leginkább nem kedvelt cégnek nevezni, de pl. a Rockstar esetében nem add meg határidőt (más stúdióik esetében se mindig). Mondjuk a monetizációs politikájukat sokszor szidják (főleg NBA 2K széria és a GTAO esetében). Játékfejlesztés esetében azt azért tudni kell, hogy rengeteg, sőt talán a megjelent játékok döntő többségében nem az eredti elképzelés az amit végül megkapunk. Ugyanis mint máshol is az életben fejben, papíron sok dolog sokkal jobban mutat, mint akkor amikor valóban elkezdenek vele foglalkozni. Az is gyakori, hogy akár évek mennek el azzal, hogy egy ötletet megvalósítsanak, de aztán egyszerűbb az egészet a kukába dobni és ellőről kezdeni azt (állítólag ezt történ pl. a CP2077 és a Mass Effect Andormeda esetében is).
És simán lehet, hogy ez áll a GTA VI fejlesztése mögött is. Teljesen elképzelhető lehetőég az, hogy többször is újra lett indítva a fejlesztés, és nagyon sok minden került a kukába, vagy inkább a polcra. Ez a GTA-k fejlesztése estében megszokott, mert pl. a Rockstar már a III idején FPS nézetet és Online-t akart volna a játékához, de hardver és minőségbeli problémák miatt nem tették meg (bár ez nekem most új infó volt, de pl. anno a Rockstar a III idején, először a Microsoft-ot keresték meg támogatásért, de ők nem láttak meg azt, hogy hogyan működhet a korábbi 2D-s játékuk 3D, így mentek a Sony-hoz).
Illetve van még egy olyan dolog ami biztos, a céges kultúrájukról. Mégpedig annak a változása az RDR2 után. A Rockstar játékok fejlesztése mindig is maga volt a "pokol", nem csak a fejlesztők, de a vezetőség számára is. A leghíresebb ebben a 2010-es RDR, ahol azt a játékot amit kaptunk alig egy év alatt szedték "rendbe". És azért az idézőjel, mert a játék bár közel hibátlan és tökéletes lett akkor, de a fejlesztésben résztvevők szerint valójában olyan egy jó sportkocsi, ami mindent tudd amit kell, de a hatérben valójában duck tape tartja éppen egybe.
A crunch (heti 7 nap napi akár 18 óra munka is) a nagy megterhelést jelentet mindenkinek. És ennek a csúcsa a RDR2 utolsó honapjaiban volt. Voltak utána cikkek is arról, hogy volt ott válástól, idegösszeroppanástól minden.
Ezért a Take-Two úgy döntött 2019-ben, hogy szigorúan betartják a hivatalos munkahetet. És ez a másik olyan dolog akit páran emlegetnek, hogy ez állítólag annyira sikeres lett, hogy kvázi egy anti-crunch lett belőle. Vagyis kvázi az előre eltervezett ütemtervet, nem tudják megoldani mondjuk heti 40 órában. tehát lelassult a fejlesztés.
Illetve (bár ez már pletyka inkább) azt tesz jót, hogy a fejlesztőknek nagyobb beleszólást engednek a programba. Pontosabban ezt úgy lehet a legjobban szemléltetni, ami egy másik stúdió játékában eset meg, hogy a grafikusok nem volt hajlandó - talán konföderációs tematikájú - játékrészeken dolgozni, mert az sértő volt a világnézetükre (ezt most nagyon leegyszerűsitetettem konyhanyelvre).
Úgyhogy ha úgymond "PC-b" beállítottságubb lesz a következő GTA, akkor az nem biztos, hogy a fentről jövő utasítás miatt, hanem főleg dolgozói és a modern PC média nyomása miatt lesz (egy T2-nak nem igazán lenne jó a netes social justice warrior-ok darabokra szednék őket fb-n és twitteren).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz #81556480 #88960 üzenetére
Miért sztoriban nem tudják ezt megtenni. De tovább megyek, mert az ilyen szervezetek nem nézik azt, hogy gyárilag ilyen vagy modal csinálták... vagyis ha valaki módolt GTA-ban kínoz állatokat az is a Rockstar hibája lenne (pluszban a Far Cry részekben van város, vannak pusztító fegyverek és van benne multi co-op... és vannak állatok is).
Vagyis inkább technikai korlátjai voltak/vannak annak, hogy GTAO-ban is legyen állatvilág (technikailag ők is NPC-k). RDR2/RDO-ban már megoldották ezt (illetve RDR1 multiban is voltak állatok). Mivel a GTA V alapjaiban véve most is egy X360/PS3 alapú játék (még az érkező kiadások is azok lesznek), így itt megmaradt azon konzolok korlátozásai. Mint ahogy írtam a szinten X360/PS3 RDR-ben voltak állatok, de ott nem kellet mellé egy komplett modern nagyvárost is elbírnia.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz #81556480 #88969 üzenetére
Azért az vegyük figyelembe, hogy amit ma médiának tartunk (ami nem csak ma, de már vagy 10+ éve nagyon tág fogalom) az valamiért nagyon szereti azt csinálni, hogy az amúgy nagy elenyésző, apró dolgokat fel szokta nagyítani és kvázi általánosítást hoz létre belőle. Biztos voltak ilyen nyilatkozatok, de a kérdés, hogy ez a médianyilvánosság nélkül valójában mennyi emberhez jutott volna el. Számomra ez manapság egy nagyon komoly gond a social media-val, hogy torzítják a világról alkotott és tapasztalt képünket.
Mindig lehet találni a neten olyanokat akik valami miatt hisztiznek. Ha ezek mellett még kiderül, hogy valamilyen érdekcsoportott is támogatt akkor elég gyakran odateszik az egyenlőség jelet.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
- 4 Agency locations. The cheapest one will be over 2 million.
- The Agency can be customized with artwork, color selections, wallpaper selections, personal quarters, armory, and a vehicle workshop
- The story will be heist-like in structure - smaller missions/preparations, followed by a finale.
- You will be able to request perks from your Agency contact, such as calling in a company SUV, going off the radar, or finding a bike for you.
- 15 new vehicles: such as Cinquemila, Reever, and Shinobi. There will also be a new Granger and Baller variant. And of course the Deity, a new Patriot and Buffalo variant, as confirmed by alloc8or, and the Champion and Jubilee as confirmed by rockstar, and a new Comet variant (the S2 Cabrio) as seen in the trailer.
- 3 weapons, as already confirmed by alloc8or - Stun Gun, Compact EMP Launcher, and the Heavy Rifle. The stun gun will be different from the one in single player.
- New weapon style variants (similar to the christmas Up-n-Atomizer), likely for the Heavy Rifle; one of them is a weed pattern lol
- Hella lot of new clothing options; including t-shirts, earrings, hats, masks, etc. In addition, there will also be new facepaints and new tattoos.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az az érdekes, hogy most egyszerre bukkant fel 3 különböző közel megbízhatónak mondható helyről ez a pletyka. Mondjuk ez a gs cikk megint nagyon pongyola, de hát ők csak erre képesek . Pl. nem, nem megtiltani akarják azt, hogy más használhassa a Social Club, Bully, Rockstar, etc. szavakat, hanem azt szeretné elérni, hogy ne lehessen másoknak ezt levédeni (ők se akarják követelnél, de ha más levédhetné ezeket, akkor onnantól megvan az esély rá, hogy beperlik a T2-t mert engedély nélkül használja pl. a Bully-t). Ahogyan az It's Take Two nemrég történt védjegyelvesztés is emiatt történt. Vagyis használhatják továbra is a a játék nevét, akár folyattatást is csinálhatnak It's Take Two 2 címmel, de nem kérhetnek rá védjegyoltalmat (mondjuk teoretikus példával élve, valaki megveszi a csapatot, és mivel a kezükben lévő játékicm hasonlít a Take Two így betámadhatja azokat. Vagy csak szimplán a T2 szeretne egy olyan szlogent, hogy It's Take Two/Too akkor ezt se tehtnék meg ha le van védve a játék címe).
Tehát 3 forrás állítja azt, hogy tudomásuk szerint készül. Ebből kettő (az említett Tom Henderson, és egy Gameinformer-es személy) azt mondja, hogy hamarosan hallunk róla, a harmadik meg azt, hogy még csak most kezdtél el újra, 10 év után (állítólag ekkor állították le). Ez utóbbi esetben meg jó ideig (évekig) nem fog jönni semmi információ, mert a Rockstar nem igazán jelent be olyan játékot ami reményeik szerint nem jelenik meg egy éven belül.
Viszont azt is érdemes szem elött tartani, hogy ilyen pletykák, ilyen személyektől, legalább egy-két évente biztos, hogy jön (ezektől is jött már sok olyan dolog amikre mind a mai napig várunk, hogy bejelentsék).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Xbox One-on 3.80GB az update!
És állítólag jópár régi (x360/PS3 kiadás óta bent lévő) zeneszám kikerült!
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Csinálj solo lobby-t és akkor nem lesz gond. Amúgy bár más bármikor megtámadhat téged, de előnye nem lesz semmi.
Illetve azt írták, hogy ha telefonon felhívod Franklin-t, akkor lehet csinálni inv. only-ban is a Security Contact-ot. Elvileg 3 után hív Franklin, hogy megtalálta a VIP klienst, és menj el a golf pályára.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz #81556480 #89035 üzenetére
Nincs külön Lamar szál. Az a réges régi Lowrider küldetés ami a térképen van.
Bár... igazából mégis van 3 Lamar-os és Franklin-es küldetés. Csak itt vagy Franklin-el vagy Lamar-al kell majd a küldetéseket megcsinálni és nem az Online karakterünkel!“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Miután megcsináltad a teljes Dr.Dre-s küldetést (megkaptad érte az 2 milliót), azután Franklin hív téged, hogy találkozhattok a stúdióban (F betű lesz a térképen). Ezt a küldetést (és az ezt követő még kettő hasonlót) nem lehet egyedül (solo-ban) megcsinálni. Mindenféleképpen kell hozzá egy másik játékos. Aki indítja az irányítja Franklin-t, aki becsatlakozik az Lamar-t.
Amúgy az első ilyen küldetés után már bármikor be lehet menni a stúdióba.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Most már Invite/Crew/Friends Only lobby-ba is működik az Agency-ben a számítógép. Vagyis nem kell public lobby az új küldetésekhez!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz #81556480 #89092 üzenetére
Ha te vagy a Host csak Franklin lehetsz. Alternatív megoldás, hogy ha bent van a másik játékos (ismerős), akkor kilépsz és visszacsatlakozol. Illetve én rendszeresen kapok random játékosoktól meghívót.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az Agnecy széfjébe $250 000 fér el. A napi bevétel minden 5. sikeresen megcsinált Security Contract után $500-al nő. Így 500 ilyen küldetés utána érjük el a maximális napi bevételt ami $50 000/játékbeli nap (48 perc). Ha csak átlagban $30 000-et fizet egy küldetés (ennél akár többet is szokott), akkor mire elérjük ezt a max. limitet, kb. $15 millió többet kerestünk csak ezzel.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz bluuzia #89145 üzenetére
Platformokon átívelő hiba ez. Series X-et használó ismerősök között elég gyakran előjön (értsd úgy, hogy mindig), az utolsó Franklin/Lamar küldetés végén lévő átvehető animációba. Mondjuk nálam One X-en nem jött még elő.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz #81556480 #89343 üzenetére
Ugye első alkalommal mindenképpen csak úgy lehet elindítani, ha megjelenik a térképen. Ha ezt megcsinálod (nem kell hozzá a bónusz), csak onnantól lehet hívni Franklin-t. Nekem is problémás volt az első alkalommal, felvettem fel, elmentem el a golf pályára, és ott nem történt semmi. Jelezni jelezte a célpontot, de valójában nem volt ott). Lejárt az idő, de nem tudtam Franklin-től kérni egy másik helyszínt.
Neki is ez lehet a gondja, hogy az első telefonos küldetést még nem tudta megcsinálni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Bár tipikus spekulációkon alapúló cikk megint, viszont azt ténye, hogy a modern AAA+ játékfejlesztés egyik nagyon nagy hibája az, hogy olyan "minőségű" termékek előállításhoz mint ami pl. a GTA V, vagy az RDR2 volt, ahhoz ma már nem elég egy pár száz fős kis csapat pár évnyi munkája.
Ubisoft esetében is 10+ csapat dolgozik egy-egy AC-n pl. és ott azért részenként egyrészt nincs akkora változás, ugrás mint a Rockstar játékaiban, illetve azok azért hamarabb jönnek ki (termesztésen a különböző részeken, különböző stúdiók dolgoznak egyszerre ott azért, és a fejlesztés vége felé jön beesgetni a többi).
Illetve másik jellemző a játék fejlesztésre (és ez igazból szinte egyidős ezzel az iparággal), még pedig az, hogy ami "papíron" ötletként jól működne, azt a fejlesztésbe már nehezebb megvalósítani. Vagy mert elméletben igen, de gyakorlatban nem működik, vagy mert folyamatosan változik a koncepció (ami lehet a rossz vezetés, de akár amiatt is, hogy időközben mások egy jobb megoldást találtak arra az ötletre amikkel ők évek óta szenvednek). És emiatt sokszor van az, hogy akár évek munkáját kell a kukába dobni.
A legtöbb ilynek a leglátványosabb esete az, hogy amikor túl korán mutatnak be egy játékből gameplay, vagy target gameplay-t. Ha már Ubisoft, ott volt a The Division vagy a Watch_Dogs esete, ahol a végeredmény más lett és emiatt kapott aztán mindet is ezek a játékok. Persze ott van az is, amikor konkrétan egy kamu gameplay demót raknak össze ami játékként, csak abban működik. Állítólag ez volt a Star Wars 1313 esetében is, hogy azon kívül amit mutogattak, azon kívül nem volt semmi belőle meg.
De Rockstar esetében is ott vannak az elő előzetesek amikben volt már olyan dolog ami nem került be a véglegesbe. Ezek egy része ott van a fájlok között mint hivatkozás, de azokról kevesebb infó van ami teljesen szanálásra került végül (ezek egy részét a különböző dizájn dokumentumokból lehet kideríteni, hogy mi volt).
Úgyhogy simán ki lehet nézni, hogy ha csak hasonló ugrást szeretnének elérni mint ami volt a GTA V és RDR2 között, akkor oda bizony kell ember és idő. Meg türelem, hogy ha valami nem működik akkor csináljuk máshogy.
Végül még egy dolog. Rockstar esetében maga a hivatalos játékbejelentés általában egy évvel a tervezett megjelenés elött történik meg. Nos ezt azért az utóbbi időben (10év?) nem igazán tudták artani mert mind a GTA V, mind az RDR2 vagy évet még csúszott mint ahogy tervezték. Lehet, hogy ezért is várnak ki?
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz #81556480 #89424 üzenetére
Azért már korábban is problémás volt az, hogy ennyi stúdiót és embert normálisan koordináljanak (aki ugye szerte voltak a világban), és a mostani helyezett alatt ez méginkább problémás. Egész egyszerűen nem tudsz (vagy inkább érdemes) "végtelen" embert rápakolni egy-egy projectre, mert annyival nem fog csökkenni a fejlesztési idő (a kiadási költség annál inkább, és itt nem az a gond, hogy nincs rá pénz, hanem az, hogy megéri-e 5 év alatt lefejleszteni $1 milliárdért egy játékot, ha meg lehet csinálni pl. 8-10 év alatt $500 millióból).
Ugye hivatalos adatok nincsnek de becslések szerint az RDR2 8 éves fejlesztése (1000 ember dolgozott rajta ez idő alatt összesen), olyan 380-550 millió dollárba került (de van olyan becslés is, ami szerint közel van az egy milliárdhoz. Na ennél egy GTA V biztos, hogy több lesz. 104%, hogy dolgoznak rajta, a kérdés, hogy a Development Hell mennyi nyomja rá a bélyegét az egészre. Ugye ezeket már úgy tervezik, hogy teljesen kihasználja mostani konzolok által adott lehetőségeket. Pluszban valószínűleg, maradtak a saját RAGE motornál, amit hozzá kell igazitani a modern technológiák adta lehetőségekhez (az UE5 techdemóban lévő dolgokat ők is meg tudják oldani, csak azt ki kell találni hozzá).
Pluszban ha híhetünk a szivárogtatásoknak, a Rockstar megpróbálja ezt a játékot crunch-ok nélkül megcsinálni ami meg azt jelenti, hogy az eddigi akár 120 munkaóra helyet megpróbálnak heti 40-ben dolgozni. illetve még ott van az is amit már írtam, hogy sok helyen egyes fejlesztők a saját "safe space"-et féltve nem mindent vállának el, vagy nem úgy ahogy a vezetés akarja (a már említett példa amikor nem voltak hajlandók valami inide játékba konföderációs zászlót "rajzolni", mert a sértette a világnézetüket... de olvastam olyat is, hogy lövöldözős játék esetében probléma volt az is, ha fehérként feketét, vagy más rasszt lehetet lelőni benne /// mert a rasszisták ezzel fognak gyakorolni!). De szerencsére ezek még nagyon elenyésző kivételek, amikről csak azért hallani, mert felkapja egy-két ebben érdekelt média platform.
Gawamatsu: $420 millióba került eddig az a játék, de ezt az összeget azért árnyalja az, hogy lényegében mindenki a fejlesztés elő napja óta láthatja a fejlesztés menetét, és ebben az összegben benn van minden amit rá kellet költeni egy 0-ról induló csapattal, és 0-ról induló játékra. Szemben más játékokkal ezen dolgok nagy része már eleve rendelkezésre áll, másrészt a legtöbb esetben te csak fejlesztés, de inkább a megjelenére látsz rá. Ekkor vagy közölnek egy összeget, vagy nem. Az SC esetében igazából azt látom problémának, hogy mivel folyamosan nő a bevétel, így folyamatosan nő a lehetőségek és az elvárok is vele szemeben.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Bár ez inkább konzolos (PS4/5) dolog, de azért vannak akik konzolosként ezt a témát követik...
Annyira még nem nagy probléma, mert mivel régebbi fw.-t igényel így nem tudnak csak úgy bárkire rácsatlakozni (meg itt van hardver ban). De a beszámolók szerint innentől kezdve nem probléma már a friss fw.-el rendelkező PS4-ek törése se.
Szerencsére érkezik a natív PS5 kiadás így az jelenleg még bizottságában van (azért jelenleg, mert a hiba ami miatt fel tudták törni, az jelen van a PS5 esetében is.Ja és Plata(B)!!! Bealudtál, hogy nem raktad be a legújabb GTA VI pletykát? (ami nem új, mert már pár éve tudni lehet).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igazából ahogy nézem ez normál indítás. Én mindig megvárom, hogy miután kijöttem a heist-ből, utána 10 percen után már indítom is a következőt (csak kifizetem a 25k-t, de nem megyek el megnézni, hogy mit adott a szigetre). Ugye a Hesit vége után talán egy órád van Hard mode-ba indítani a következőt.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz homerhamm #89658 üzenetére
Én nem látom, hogy ezt honnan veszed mert egy szóval se írnak arról, hogy milyen formában fog megjelenni majd. Vagyis azt se tudni, hogy lesz-e lemezes kiadás, vagy csak digitális. Sőt még azt se lehet még most 100%-ra kijelenteni, hogy újra meg kell majd venni, mert se az Online karakter átvitelének a lehetősége, sem a sztori átvitelének a lehetősége még nem zárja ki ezt. Simán lehet, hogy nem tudják megoldani frissítéssel, csak egy kvázi új verzió letöltésével ezt megoldani (aminek megvan az esélye, hogy jelenlegi tulajoknak ingyen jár majd). Persze Take-Two, tehát elég nagy az esély, hogy ismét fizetni kell érte.
Vagy esetleg azt értetted félre, hogy a megjelenéstől számított 3 hónapban a PS5 tulajoknak nem kell a GTA Online-ért fizetni (hogy ezt úgy kell érteni, hogy lényegében június 15-ig nem kell a használatért fizetni, vagy úgy, hogy június 15-is ingyen megvehető lesz... nos ezt se tudni még).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Gawamatsu #89666 üzenetére
Ez 100%-ban egy új kiadás, mert csak Xbox X|S-re és PS5-re lesz elérhető (ezekre lett fejlesztve, optimalizálva). Amíg még mindig nem tudni még az az, hogy mindenkinek meg kell venni teljes áron újra, függetlenül attól, hogy már megvan a One/PS4 kiadás, vagy akiknek megvan azoknak kedvezményes "upgrade" lehetőséget adnak, vagy akiknek megvan azoknak ingyen jár az update. Azért ezt így egy bő honappal a megjelenés elött illene tudni. Bár lehet várnak ezzel a Take-Two hétfői négyéves üzleti beszámoló utánra.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
+ Wiz Khalifa: hivatalosan nem, mivel ez a kiadás és annak minden tartalma, újdonsága PS5/Series X|S exclusive. A
maitegnapi hír is a konzolos rétegnek szólt elsősorban.Viszont azt tudni érdemes, hogy az eddig megtalált utalások erre a kiadására, azok a PC-s verzióból kerültek ki... először, ugyanis ezeket megtalálták a PS4 kiadásban is (és valószínűleg az Xbox One-os kiadásban is benne vannak. Az még érthető, hogy a karakter és sztori mentés átvitelének a lehetőséget megtalálható az előző generációs kiadásokban, az viszont érdekesebb, hogy ezt még a PC-s kiadásban is jelen van (ott találták meg először). Pluszban a Hao-s tuning műhely utalások is nem csak a PC-s, de a prevgen kiadásában is megvannak. Úgyhogy valószínűleg egy ideig lesznek exclusive-ok a dolgok. Pontosabban a Hao-s, illetve ezt nem fogja megkapni a percben gépek.
A grafikai dolgokat meg majd beletesszük. Bár a leírás alapján a ray tracing is opcionális lehetőség lesz majd.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
A megjelenése óta több mint 160 millió GTA V találtál gazdára 2021 december végéig!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Videoteszt Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen