Új hozzászólás Aktív témák

  • Tarantusz

    újonc

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni, egy GoPro Hero 2018-as modell szoftverfrissítésével kapcsolatban.

    Egy rokonom rám bízott egy ilyen akciókamerát, mondván tegyem rendbe és tegyem naprakésszé. Mivel alapvetően nem vagyok egy info zseni, de szeretek vele foglalkozni, így neki álltam.

    A használati útmutatóból rájöttem, hogy létezik egy applikàció hozzá, a Quikk. Regisztráltam, párosítottam a kamerával, ámbár felszólított, hogy egy frissítés elérhető. A naprakészség érdekében elkezdtem frissíteni, de ez 3.nekifutásra se sikerült.

    Ezen sikertelen próbák után sem adtam fel, így a google és egyéb forumok segítségül hívására került a sor. Végül eljutottam a gopro hivatalos oldalára, ahol megtaláltam a frissítési útmutatót. Ezt végig követve (sd kártyára feltettem a frissítést,1.10.) belehelyeztem a kártyát a kamerába, ami elkezdte a frissítést, és az első lapi kijelzőn egy kamerát nyílla, illetve egy 1/2-es ábrát mutatott. Majd ezt felváltotta kb 10mp-ként egy újabb ábra, egy kamera áthúzva, majd egy kb 5perc után ez az áthúzott ábra maradt csak. A kamera nem reagál semmire, csak akkor kapcsol ki ha kiveszem az akkumulátort(eredeti). Ha kiveszem a sd kártyát se csinál semmit, azon kívül hogy ezt az áthúzott kamera jelet mutatná.

    Mivel mostmár 2-3 órája nézem ezt a jelet, pánikba estem, hogy itt nincs szó semmilyen frissülésről, hanem egyszerűen valami nem jó amit csináltam. Ami rosszabb, teljesen elrontottam.
    Ebben szeretnék segítséget kérni. Mi a teendőm? Megtudom oldani egyedül? Vagy ha nem, Hova érdemes elvinnem?
    mivel ez az én hibám, így a költségeit is (sajnos) én állnám, ezért persze örülnék ha nem okoztam volna nagy bajt.

    Igyekeztem részletesen leírni a helyzetemet, mivel szeretnék segítséget kapni, hogy a rokonomnak minél hamarabb visszatudjam szolgáltatni.

    Válaszokat, Pozitív hozzászólásokat előre is köszönöm!

    Tarantusz

Új hozzászólás Aktív témák