Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr Bond 007

    őstag

    válasz emvy #84 üzenetére

    "A mostanaban hasznalt Windowsos otthoni PC-k eleg komoly reszen hypervisor alatt fut a Windows ugy, hogy nem is tud rola az user, a teljesitmenyveszteseg kb. 0.5% (pont, ahogy a Linuxnal)"
    Azért az ugye megvan hogy itt sokszoros a különbség, mert ez nem egy desktop rendszer.
    Ugyanakkor sokkal nehezebb áthágni a határokat, pl 1 gamenek 2 gpu jusson, vagy 2 cpu. (Ilyet egy xboxos játéknál nem lehet megtenni.) Esetleg 1 játékban akár 1000 ember tolhassa egyszerre 1 pályán, és mindenki ugyanazt látja. Ezeket a vm-es/xbox image-es (nem tudom az xcloud mire épül) rendszerben nem lehet már megoldani. (vagy csak erőforrás pazarlással) Az ms amúgy is erőből játszik pénzégetéssel, úgyhogy nem mondom hogy járhatatlan lenne. :DDD

    Ráadásul nagyon sok minden máshogy működik streamelésnél. Nézd meg a Destiny 2-t hogy igazították rá a Stadiara! [link]
    15 perc után beszél miket kellett megoldani, (Challenges) de érdemes megnézni az egészet. Ez a nagy difi. Most még hátrány, mert kevés a játék, de amik vannak, azok streamingre vannak hangolva, és az adatközpontban való futtatásra. És egy bizonyos méret után ez nagyon sokat számít. Persze azt nem tudom hogy az ms tervez cloud-ra készült játékokat is, de a sima pc-s / xboxos játékok nem tudnak olyan jó élményt adni.

Új hozzászólás Aktív témák