-
GAMEPOD.hu
Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink → itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz Eastman #26021 üzenetére
Szerintem ezek a 400 dolláros Gibsonok tuti nem amerikai gyártásúak, max. a végső összeszerelést fogják ott megcsinálni.
Amúgy a Fender jött ki most a Professional sorozattal, ami leváltja az American Standard sorozatot, na arra már rá sincs írva, hogy Made In USA. Gondolom ezt minden államban törvény szabályozza, pont úgy, ahogy a Magyarországon becsomagolt dél amerikai paprikára is ráírhatják, hogy magyar termék.(#26034) BluEyes
Nem hiszem, hogy egy hangszer árában a faanyag lenne a jelentős tétel. Hiába van CNC gép, utána kézzel le kell csiszolni a testet, festés szintén időigényes, aztán lakkot kézzel fel kell polírozni, bundokat kézzel kell bekalapálni, szintbe hozni.
Ha nincs a gitáron semmi extra top, akkor nem hinném, hogy 20 dollárnál többe kerül a faanyag az egészben, ha ekkora tételben veszed, mint a Gibson. Na ehhez képest a polírozó meg bundkalapáló ember a Nashville-i gyárban megkeres óránként 12-14 dollárt, plusz a rezsi.
Ja és valszeg ott nem annyira a Juanok meg Pedrok dolgoznak, arra tippelnék, hogy a Gibson gyár tele van be nem futott zenészekkel, pusztán azért, mert Nashville.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz #20655360 #26057 üzenetére
Arra simán jó lehet, hogy megveszed, lecseréled rajta a hardvert és van egy menő gitárod. Az a Les Paul színválaszték nagyon király, tiszta 80-as évek. Kár, hogy egy youtube videóban is látszik, hogy mennyire igénytelenül van megcsinálva a festés, mert nem csiszolták le rendesen a fát.
Egyébként ez ilyen hagyomány lehet a Gibsonnál, hogy szarabbnál szarabb hidakat használnak. A régi Les Paulokról ugye leesett a híd húrcserénél, mert csak oda volt rakva, nem csavarozták be a testbe. A basszusgitárjaiknál meg évtizedekig használták a híresen fostalicska 3 pontos hidakat. Az újakon asszem már mind Babicz hidak vannak, na azok nagyon jók.
(A Rickenbacker ilyen még, akik az 50-es évekből ittmaradt félresikerült hardvereket gyártják a mai napig, de ők büszkék is rá )[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Plazmacucci #26209 üzenetére
Neked erre van szükséged - [link]
Ez standard E hangolás, mint a gitáron, csak 1 oktávval lejjebb. Lényegében egy Fender Bass VI, csak modernebb.
(Mondjuk hogy mi értelme drop zsére lehangolni, azt mai napig nem értem, nem leszel tőle keményebb meg nem is fog jobban szólni a zene tőle)[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Ezt a tömény keserűséget nem értem.
A Chapman egy kisérletnek indult, csináltak 1 darab gitárt, aztán szép lassan lett egy csomó modelljük, lettek forgalmazóik más országokban, stb., nekem ez pont hogy sikeres vállalkozásnak tűnik üzletileg. Ha nem venné senki és csak buknának rajta, akkor rég elhalt volna a kezdeti fázisban.Ezzel meg ne égesd magad, hogy milyen egó dolog saját magáról elnevezni a céget. Leo Fender, Orville Gibson, Wayne Charvel, Nikolay Gretsch, David Schecter, Adolph Rickenbacker, Paul Reed Smith, Christian Frederick Martin, Helmut Schaller, Neil Grover. Soroljam még?
Egyedül a japán gyártóknál vannak fantázianevek, az ESP megfejtése a rettentő fantáziadús Electronic Sound Products, az Ibanez meg egy megszűnt spanyol gitárgyártó volt, akinek megvették a nevét. (És egy spanyol családnév, szóval valószinűleg az eredeti spanyol alapitó neve volt )
A másik fasság, amit irsz, hogy ki mennyire tud vagy nem tud gitározni. Leo Fender, aki feltalálta a tömör testű elektromos gitárt nem tudott gitározni.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Én nem tudom, mi a tehetség mértékegysége, de minimális köze van ahhoz, hogy ki lesz sikeres.
Elvis Presley se volt nagyon tehetséges semmiben, Ozzy Osbourne sem, a Beatles-ben se voltak elképesztően jó hangszeres teljesitmények.
A maiaknál is ugyanez van, Guthrie Govan az egyik legjobb gitáros akit a hátán hordott a Föld, ettől még a Linkin Park és a Green Day fogja megtölteni a stadionokat, nem pedig az ő akármelyik fúziós jazz projektje.A Chapmanéknek vannak zenekaraik, meg lehet hallgatni, hogy mennyire tehetséges. Most az, hogy leülnek reggel és estig felvesznek 10 gitár demót a youtube-ra, az talán nem a legjobb fokmérő.
(A Dorje és a Toska a két zenekar, szerintem a Toska fényévekkel jobb, de lehet csak azért, mert abban nem énekel Rob Chapman) -
cucka
addikt
válasz BluEyes #26315 üzenetére
Igen, ez arra volt példa, hogy sok céget az alapítóról neveztek el.
Amúgy biztos, hogy ezek az emberek remek hangszerkészítők voltak, de azóta változtak a dolgok. Az, hogy pl. mi van a Gretsch-el, mit és hol gyártanak mennyi pénzért, az nem Nikolay Gretsch víziójának köszönhető, hanem a könyvelőknek meg marketingeseknek meg igazgatóknak a FMIC igazgatótanácsában.Ott a WMI, ahol ezek a Chapmanek készülnek, ül a koreai bundkalapáló fickó, egyik percben egy Chapman bundjait kalapálja be, rá 5 percre meg egy PRS bundjait. Ez van, a hangszerek többsége futószalagon, arctalan, ismeretlen távol keleti gyárakban készül, az egésznek semmi köze ahhoz, hogy volt valamikor régen egy zseniális fickó, aki alapított egy gitárgyárat.
A Chapman népszerűsége szerintem pont abban van, hogy itt látod az embert a gyár mögött, van a márkának egy arca, aki ráadásul nem pénzügyes vagy marketinges, hanem zenész, aki ugyanazon a hangszeren játszik, amit te is megvehetsz. -
cucka
addikt
válasz bigrob #26335 üzenetére
Ez ilyen mutatványos zenélés, hogy egyszerre basszusgitározik meg gitározik azon a szerencsétlen kinézetű 9 húroson. Kéne még egy szájharmonika meg egy csörgő a lábára, hogy teljes legyen a zenekar.
(De most komolyan, ehhez biztos nagyon sok gyakorlás kellett, képzelem, mennyi további gyakorlás kéne ahhoz, hogy jól is szóljon meg ne legyen ennyire pontatlan. Attól, mert lehet slappelni egy 9 húros gitáron, még nem biztos, hogy érdemes..)
-
cucka
addikt
Egy szóval nem mondtam, hogy tehetségtelen lenne, szerintem ügyesen gitározik meg basszusgitározik. A baj azzal van, hogy egyszerre akar slappelni, akkordozni meg tappingelni egy 9 húroson, amihez két kéz egyszerűen kevés. Ott az Animals As Leaders, ott is két gitáros van, plusz dob, jól is szólnak. (Meg a gitártudásuk is megvan hozzá)
A másik: tele a youtube shreddelő emberekkel meg blues gitárosokkal, jobbnál jobb szobagitárosok vannak, mégis arra emlékszel te is, hogy ez a másik bendzsón játszik Slayert meg lapát gitáron a Killing In The Name Of-ot.
Ha nincsenek jó dalok, emlékezetes produkció és/vagy érdekes személyiség, akkor szart se ér a hűde nagy technikai tudás, játszhatsz a hálószobádban a youtube-on 300 embernek. -
cucka
addikt
válasz #56474624 #26402 üzenetére
Megmértem, nálam a 12. bundnál picivel 2mm fölött van a húrmagasság. Basszusgitár, 107-es húrral. Igy éppenhogy kicsit zörög csak, de az nem baj, hozzáad a hangzáshoz
A 4mm az kb. a játszhatatlan kategória, szerintem is vidd el hangszerészhez. Ha bundozni kell, akkor meg inkább vegyél egy jobb gitárt. Amúgy is hülyeség, hogy addig nem veszel jó hangszert, amig az olcsó fos hangszeren nem tanulsz meg rendesen játszani.(#26410) Eastman
Ezt néztem én is, hogy ezek ilyen árakkal hogyan tudják kifizetni a villanyszámlát?
(Mondjuk ha viszel nekik egy lakkozott, szegélyezett nyakú Rickenbackert, azt nem 5000 forintos felárért fogják bundozni, az is tuti )[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz #56474624 #26418 üzenetére
Itt szenvedsz egy kopott bundozású, alsó kategóriás Ibanezen a 4 milliméteres húrmagassággal, de nem azért nem veszel valami jobbat, mert nem tellik rá, hanem mert nem érdemled meg. Hát ha így állsz hozzá, akkor tényleg nem
(Gondolom autóból is valami ócska szarral jársz, amíg nem lesz meg a raliversenyző vizsgád, meg az első maraton lefutásáig csak olcsó kínai hamisítvány sportcipőt vagy hajlandó venni) -
cucka
addikt
válasz #56474624 #26498 üzenetére
A bpm-et kétféleképpen lehet számolni, a 400 sehogy sem jön ki.
Leginkább azt értik alatta, hogy percenként hány hangsúlyos negyedhang van. Mondjuk 4/4-ben az 1 és a 3 hangsúlyos, általában ezekre esik egy lábdob ütés.Szóval ez 240 bpm és hát elég gyors.
(Láttam, milyen zenéket posztoltál, olyan példát nem tudok hozni, nem értek a lovakhoz) -
cucka
addikt
válasz #56474624 #26504 üzenetére
A matekod ott bukik el, hogy elfejeted, egy ütemben vannak hangsúlyos hangok meg nem hangsúlyosak.
Mondjuk gondolkozz 4/4-es ütemben - itt az első hangon van a fő hangsúly, illetve a harmadik is hangsúlyos, de kevésbé.
Ha 400 bpm-en játszol negyedhangokat, az 800 hang percenként, ezzel kb. benevezhetsz a világrekordra. (Najó, nem, de kegyetlen gyors). Minden ütemben az első és a harmadik hangon lesz a hangsúly.
Ha 100 bpm-en játszol tizenhatodokat, akkor az első és a kilencedik hangon lesz a hangsúly minden ütemben, az összes többi hangon pedig nem.
Számszerűsítve ugyanannyiszor fogod megpengetni valamelyik húrt, csak máshogy fog szólni. Zenéről beszélünk, nem krumpliról, ezt nem kilóban méred. (Mert ugye ez csak skálázás, nem vittél bele semmi ritmikát, szüneteket, hajlítást, vagy bármit, ami zenei)A triolák meg szextolák még kavarnak egy kicsit a dolgon. És persze a fentiek miatt nem véletlen, hogy a 3/4 és a 6/8 nem ugyanaz, pedig az általános iskolai matematika szerint igen. (Sőt, a 2/4 és a 4/4 sem)
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz #56474624 #26543 üzenetére
Azért kelt feltűnést a 400 bpm, mert irreálisan nagy szám. A nagyon gyors thrash meg death metál dalok vannak valahol 250bpm körül, ennél többet nem lehet normálisan eljátszani, élő dobossal.
Kb. mint ha azt mondtad volna, hogy "üres volt az autópálya, ezért 400-al mentem végig". Aztán ha rákérdeznek, akkor zárójelben odaírod, hogy te félkilométer per másfélórában méred a sebességet.a black metál zenekarok bár bpm-ben legtöbbször szép nagy számmal büszkélkedhetnek, a dobos püföli a dobokat rendesen, a gitárosok részéről mégsem szükséges hozzá olyan nagy technikai tudás (csukló az igen)
Ez így van, ahhoz hogy az ilyen zenék jól szóljanak, sebesség és pontosság kell. (Sokszor a pontosság se annyira fontos, legalábbis a gitáros részéről).
Ha meghallgatsz pár korai extrém metál zenét, akkor az tűnik fel, hogy borzasztó gyorsak és nagyon gyenge a hangszeres tudás. Ettől még ezek hangulatuk, korszellemük, történelmi jelentőségük miatt nagyon fontos zenék.Egyértelműen csalásnak éreztem a dolgot, a sebesség illúziójának.
Attól mert valami gyors, még nem feltétlenül bonyolult. Szerintem te összekevered a fogalmakat - a zene tempója nem azonos a gitáron lejátszott hangok mennyiségével. Játszhatsz egy lassú dalban tizenhatodokat, a dal attól lassú marad, csak te fáradsz el jobban.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Moleman #26662 üzenetére
Lehetséges az, hogy 9-46-osról 11-50-re váltva eltűnjön a nyakból a relief?! Nem fordítva kéne lennie?
De, bár attól is függ, hogy milyen anyagból van a húr. De így hogy ennyivel vastagabb húrt tettél fel, elég fura.
Biztos nem állítottad el a húrlábat húrcserénél?Vicces infó no.2, negyed fordulattal kintebb végetért az állítási lehetőség, onnantól már az anya jönne le a trussrodról (egy 5/16"-os hatlapfejű anya van rajta)
Ha csak egy kicsit eltűnt a relief a nyakból és két negyed fordulatot kellett tekerj, akkor ott szerintem nagy a baj.
Első körben - a nyak szemre egyenes? Én kezdésképp egyenesre állítanám a nyakat, ha úgy minden jó, akkor lehet kis görbületet adni neki.Az, hogy elfogyott a nyakpálca, na az szopás. Szerintem vidd el egy szervizbe, ha át akarsz állni ilyen vastag húrra, akkor nyerget cseréltetném plusz egyenesítsék ki mechanikusan a nyakat.
Apróság, de a húrok vastagságát ezredhüvelykben mérik. Tehát egy 50-es húr az 50 ezredhüvelyk átmérőjű, a matekod nem adja ki. Egyszerűbb a húr aljától mérni az action-t, tedd te is azt.
Ja, ezek rendes minőségi húrok? Ha ilyen aliexpress-es 1 dolláros szemetet raksza a Gibsonra, akkor
1. dobd ki őket a p*csába
2. megérdemled[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Moleman #26667 üzenetére
Ha a nyak egyenes, akkor nincs baj, de az akkor is aggasztó, hogy elfogyott a nyakpálcád, előbb-utóbb elvinném egy rendes hangszerézszez. Igen, a húrok szarok, én nem is értem, 2000 forint egy csomag jó minőségű húr, tényleg akkora anyagi teher háromhavonta venni egyet? Vagy csak rengeteg a szabadidőtök, hogy ilyen 1 dolláros szemetekkel kisérletezzetek?
(És ez még olcsó, majd nézd meg, mennyi egy csomag húr basszusgitárra)
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz bigrob #26635 üzenetére
Nekem bejön a lemez nagyja, csak kicsit leül a közepén, szokás szerint túl hosszú lett, de szerencsére sokkal jobban szól, mint az előző két lemez. A legjobb a két záró dal (Halo On Fire, Spit Out The Bone), egyik a legjobb Load-Reload korszakos dal, amit írtak, a másik mint ha a Justice-ról maradt volna itt, csak itt basszusgitár is van.
Ami nem tetszik, azok a gitárszólók, mindegyik teljesen fantáziátlan és unalmas, szerintem kritikán aluli amit Kirk művel.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Moleman #26670 üzenetére
Nekem a Warwick gyanúsan olcsónak tűnik, feleannyiba kerül mint bármilyen rendes márka, biztos jó szar. (Kiváncsi vagyok, az 5000 eurós hangszereikre is ezeket rakják gyárilag? Szerintem sose tudom meg, nekem egyáltalán nem tetszik semmi, amiket csinálnak, főleg nem annyi pénzért)
Most dáridót használok én is, de esedékes a csere, szerintem megpróbálkozom a Rotosound Billy Sheehan szettel. A mostani 45-107, ami elvileg "balanced tension", de a vastag E húr lehetne picit feszesebb. A Rotosound 43-110es, elvileg teljesen balanced.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz csadi0011 #26739 üzenetére
A Ric direkt tartja magasan az árakat és alacsonyan a darabszámot. Nem gyártanak olcsó távol keleti szériákat, és azonnal beperelnek bárkit, aki lemásolja a hangszereiket. Amúgy a hangszereiken nem fejlesztettek kb. semmit a 60-as évek óta. Az egész direkt van, így gyártják a legendát saját maguk köré.
Én nagyon nézegettem a 4003-as basszusgitárokat, kb. az egyetlen értékelhető hangszerüket, utána is olvastam, de letettem róla. Azon túl, hogy nagyon jól néz ki, nagyon problémás hangszer, tele konstrukciós hibákkal, és egy új darab 1800-2000 dollárba kerül.
-
cucka
addikt
válasz #56474624 #26786 üzenetére
A torzítás nem fedi el a finomságokat, hanem kompresszál. Vagyis az olyan finomságokat, mint az apró dinamika változások, valóban elfedi, más finomságokat meg felerősít.
Ott van Steve Vai, ő torzított gitáron játszik és nem lehet rá mondani, hogy el vannak fedve az apró finomságok a játékában.Ez a csaj a videóban technikailag tökéletes, csak iszonyat merev az egész, mint egy darab fa, ettől tűnik ilyen természetellenesnek, gépszerűnek. A tippem, hogy a tökéletes technika mellett a finomságokat egy eléggé feltekert zajzárral fedi el.
-
cucka
addikt
válasz #56474624 #26791 üzenetére
Technikában egy csomó profit lealáz, és igen, 17 (vagy mennyi) éves. Láthatóan képzett gitáros, biztos elméletből is jó, csak a lazaság, azt nem lehet tanítani. Lehet, drogoznia kéne, vagy nem tudom.
(A másik, hogy én sose értettem, miért van mindenki elhűlve Gary Moore-tól, nálam kb. a második legunalmasabb híres gitáros, közvetlenül Joe Bonamassa után)
-
cucka
addikt
A legato nem egy technika vagy módszer, hanem egy zenei jelölés, szó szerint azt jelenti, hogy összekötve. Vagyis a hangok, amiket játszol, egymásba kötve következnek, szünet nélkül.
Amikor megpengetsz egy hangot, akkor annak van egy "indulása", ezt hivják attack-nak. Ha pengetővel játszol, akkor ez az attack elég hangsúlyos lesz, tehát pont azt eredményezi, hogy nem lesznek simán összekötve az egymás utáni hangok.A technika az másik kérdés, van pár lehetőséged - hammer on, pull off, tapping, slide.
Ami fontos - az, hogy valami legato vagy sem, az az előadásmód része. Akkor érdemes használni, amikor jól szól, semmi köze a dal tempójához, vagy a lejátszott hangok számához. Egy csomó dalban egyértelmú, hogy használni kell, pl. ennek az intrójában remekül hallod, hogy mikor pengeti meg a húrt és mikor használ hammer on-t és pull off-ot. Pont ezek az apróságok adják a lüktetését ennek a riffnek, játszhatná máshogy is, de az máshogy szólna.
(Ezt a basszusgitár játssza, de a lényeg ugyanaz)Ja, a másik - hammer ont meg pull off-ot gyakorolni kell, nem kifelejtve a kisujjat. Mittudomén, skálákat próbáld úgy játszani mindkét irányba, hogy nem pengetsz egyszer se. Ha csalni akarsz, tekerd fel a torzitást.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz BluEyes #27135 üzenetére
Szerintem nem tök mindegy, hogy hol készül.
A PRS meg az ESP meg a többi ugyanúgy kiadja bérgyártásba a cuccot, mint ahogy a Chapman. Az anyacég adja a specifikációt, a gyár meg legyártja a terméket oszt slussz. A PRS anyacégnek szerintem pontosan annyi köze van az egészhez, mint Chapmannnek.Csúnya lenne, ha nem használná a saját gyártmányát. Persze azt nem tudjuk, mi is van a kezében pontosan, annyi látszik, hogy "olyan, mint..."
Én simán elhiszem neki, hogy a saját gyártmányát használja. Miért ne használná? A gitár az egy darab fa húrokkal, nincs benne olyan alkotóelem, amit kizárólag egy k*rvadrága custom shop-ban kaphatsz meg.Ja, ez a géniusz már akkora tudású, hogy saját pickup-ja is van, amit mások évtizedes kísérletezés után dobnak piacra
Egy pickup az egy mágnes és egy tekercs, és szerintem 3 dollárba kerül legyártani. Egy zseblámpában több műszaki tartalom van, mint egy pickupban.
A hosszú fejlesztési idő azért van, mert jön a művész, aki megálmodott egy hangzást és le kell neki gyártani 30 prototípust amíg megtalálja azt, ami neki pont tetszik. -
cucka
addikt
válasz BluEyes #27162 üzenetére
Nem pont annyi.
Volt egy Chapman videó a gyárból, ott sorakoztak egymás mellett a különböző márkájú gitárok. Nekem abból nagyon úgy tűnt, hogy minden ugyanazon a gyártósoron készül, egy időben.Ezt a gondolatot ennek a két vén idiótának [link1] [link2] akkor mindenképp írd meg, mer különben hülyén halnak meg.
Ez a két vén idióta nyilván nagyon jó pickupokat gyárt meg fejleszt, meg biztos nagyon sokat kellett kisérletezgessenek, hogy milyen mágnest meg drótokat használjanak. Ettől még a műszaki tartalmon nem sokat változtattak.
Mittudomén, az EMG feltalálta az aktív pickupot, vagy a Floyd Rose híd, ezekben volt innováció és műszaki tartalom. DiMarzio meg Duncan nagy innovációja max. üzleti jellegű, hogy elhitették mindenkivel, hogy a gyári pickupot cserélgetni kell. -
cucka
addikt
válasz Eastman #27165 üzenetére
Ez már a YouTube korszak. Ide már nem elég a tehetséghez (csak) a Jack Daniel's meg a drog. Full minimál vagy full maximál. Középút nem nagyon van.
Ezt pont ellenkezőleg látom. A Youtube meg Spotify meg hasonlók utat nyitnak olyan zenéknek, amiket máshogy nem találnál meg.
A másik, hogy mindig is a dalok számítottak, az előadásmód, az image, a showműsor és a hangzás. A gitárhősök kora rövid volt és régen.
(Ok, John Lord jól nyomta, de őt sem azért volt sztár, mert jól billentyűzött, hanem mert Smoke on the Water.)[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz V.Stryker #27212 üzenetére
Ha csiptetős hangoló, a mobilos appnál pedig a beépített mikrofont használod, akkor szerintem 2cent eltérés benne van a pakliban, akár mindkettő lehet pontatlan.
Amit javaslok, hogy figyelj oda, hogy hangolásnál ugyanolyan erővel pengesd a húrokat, és a maradék 5 húrt pedig mindig tompítsd le, lehet, ez javít a helyzeten. -
cucka
addikt
válasz Plazmacucci #27352 üzenetére
A hegyes pengető kissebb felületen érintkezik a húrral, szóval könnyebb vele gyorsan játszani.
Ha megnézed ezt, akkor rájösz, miért játszik a csávó hegyes pengetővel.
(És ebben a zenekarban nem is ő a legnagyobb király, hanem a basszusgitáros, aki eltolja ugyanazt ugyanazon a sebességen, 130-as húron) -
cucka
addikt
Ez a "csöves erősítőt hálószobába" ilyen betegség, ami gitárosokat támad meg?
Kb. havonta van itt valaki, akin kijönnek a tünetek.. -
cucka
addikt
válasz NeoPampalini #29033 üzenetére
Egyáltalán, ez a csöves téma eléggé túlhaladott dolog. Hálószobába túl hangos, próbaterembe kb. tökmindegy az akusztika miatt, koncerten meg a profik egyre inkább modellezős vagy profilozós cuccokat használnak. Igazából nem értem, miért vesz bárki csöves cuccot így 2017-ben.
Basszusgitárosok hamarabb rájöttek erre, lehet, az is hozzájárult, hogy egy rendes basszusláda az egy legalább 40 kilós bútordarab, és inkább játszanak vonalból, mint hogy ezt cipeljék[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Moleman #29498 üzenetére
Szerintem ez légitársaság függő, amúgy meg azt vihetsz fel a gépre, amit a check in pultnál felengednek. (Vagy a beszállásnál, ahol ott ellenőrzik). Ha jófejek és nincs tele a gép, akkor felviheted, ha rossz fejek és teltház van akkor valószínűleg nem). Kézipoggyászként be kell férjen a csomagtartóba, egy gitár szerintem nem fér be.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Mostanában összeszedték magukat, sokkal jobbak élőben, mint 10-12 éve. Ez a st. anger, some kind of monster, lulu korszak, akkor totál szét voltak esve, vagy legalábbis ez érződött. Aki meg kiváncsi arra, hogy miért pont ők lettek az első számú metálzenekar, akkor ott a live shit koncertfelvétel.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Humbucker #29784 üzenetére
A legjobb rész amikor elviszik a sztárokhoz és "you're gonna rock the shit out of this" és játszik a csávó valami penetráns béna szart
Mod: a fender gitárösszeszerelő szakmunkása játszott a legjobban. A fender sales-ese is korrektül tolta. A zenész, aki egy sztár zenekar gitárosa az meg kb. mint ha fél éve kezdett volna gitározni
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Plazmacucci #29858 üzenetére
Riszpekt és nyugodjék békében, de ez a szóló nem túl jó. Mondjuk úgy, hogy halottról vagy jót, vagy semmit
-
cucka
addikt
válasz funk648 #30107 üzenetére
Van egy csavar, a hid végében tudod csavargatni egy csavarhúzóval. Ez a rugós csavar ami a babához csatlakozik. Az egyik irányba előre megy a másik irányba hátra. Lazitsd le egy kicsit a húrt mielőtt csinálod.
De ha ilyet kérdezel, lehet inkább vidd el egy hangszerészhez, és semmiképp ne köszörülgesd otthon a gitárodat..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 8. generációs játékra is alkalmas számítógép, eladó!
- Arctic Freezer 34 eSports Duo White!
- Corsair Vengeance 8GB 3200MHz DDR4
- Mikrotik RB2011UiAS-2HnD-IN - 2.4GHz AP, 5x Ethernet, 5x Gigabit Ethernet, SFP cage, USB, LCD, PoE
- Új HP Victus 15 FHD IPS 144Hz i5-12500H 4.8Ghz 12mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen