Új hozzászólás Aktív témák
-
-
steve@prhw
őstag
Két Ladával volt tapasztalat, egy 1200-s és egy ezeröccsi, ami most is szüleimnél üzemel. Beépítés <100 kHUF, bátyám anno elég sokat (40 ekm) belenyomott, bírta. Annyi, hogy ''dupla'' zöldkártya-procedúra (és ár ), meg gyakoribb szelephézag-állítás, de ez nálunk házilag szokott menni...
És sokkal jobban megy ''félhidegen''. Indulás után hamarosan átteheted gázra, és máris megszűnik a ''lebökés'' hirtelen gázadásra (nem csapódik le a henger falára, mint a benzin).
Valamivel többet eszik, de ez nem számottevő, kivétel ha rosszul van beállítva... Akkor borzasztó értékeket produkálhat!''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
curtis2
tag
Én 3 éve közlekedek gázos autóval.
Ez egy céges Niva, amibe az elmúlt időszakban 120 e km ment.
kicsit többert eszik? mint benzinből (ez szerintem csak pár %-os eltérés), és egyébként OK.
A gép egyébként benzinnel indít és rögtön az első komolyabb gázadásnál (kb. 2000 ford. felett) átvált gázra.
A zöldkártya kicsit bonyolultabb? mert kevesebb helyen csinálják:
Ja, és tudomásom szerint olyan 160 e magasságába került a beszerelése (60 l-es).curtis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen