-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hínár929
tag
Sziasztok,
HP laptop garanciális javításával kapcsolatban kérnék tanácsot.
2.5 éves a gép, van egy nagyon ritkán előjövő hiba, bekapcsoláskor hangosan sípol, mivel ritkán, van amikor hónapokig nem jön elő a sípolás, elégé elhúzódó az ügy.
Első bejelentéskor nem vitték el, táv diagnosztika után azt mondták hardveresen jó. Mindenféle frissítés megtörtént valamint ígéret arra, hogy most már minden rendben, de ha mégsem akkor Windows újratelepítés lesz a megoldás.
Nem lett megoldás, sípolt ezek után is.
Azóta kétszer elvitték, volt alaplap csere (2x), SSD és akksi csere, de megint sípol.Mit tehetek?
Bejelentem, elviszik, visszaküldik vagy jó vagy nem.
Várható, hogy javítják vagy csak tologatják az ügyet?
A HP garis ügyintézéséről van tapasztalat?[ Szerkesztve ]
-
Hínár929
tag
válasz Lackooo84 #23039 üzenetére
Szia,
Full amatőr vagyok sajnos, nem tudom a BIOS-ban megnézni
Papírt mindig mellékeltek, az egyiken felsorolták az elvégzett munkákat a másikon van egy sorozatszám szerű valami, ez:
ASSY MB DSC 520 2GB i5-8250UKérhetek tőlük utólag dokumentumokat a cserélt alkatrészek szériaszámáról,
meg egyáltalán valami állásfoglalást, hogy tudják-e mi a hiba?