Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz arw #275 üzenetére

    Szia!

    Előrebocsátom, hogy ahhoz nem értek, hogy most tényleg jó-e így egy alaplap vagy sem, szóval feltételezem, hogy ez tényleg hiba.

    Na ez a nehéz eset, amikor azt mondják, hogy jó... Egy kis asztalborogatással jó lenne elérni legalább azt, hogy leírják egy jegyzőkönyvben (kell lennie nekik, kötelező, vagy fenn van az fvf honlapon) vagy hibabejelentő/szervizlapon, hogy mikor és pontosan mi volt a panaszod a lappal kapcsolatban (melegszik és NEM működik).

    Aztán próbáld követelni rajtuk, hogy vizsgáltassák be a fogyvédelemmel (saját költségükre), mert jótállás alatt nekik kell bebizonyítani, hogy jó vagy te rontottad el, és az ő saját szervizük nem független, azt mond, amit akar... Nem kötelesek megcsinálni sajna, szóval ha nem megy, dobd be a ''bejelentést teszek a fogyvédelemnél, hátha kiszállnak bírságolni'' mondatot, aztán írd bele a történteket (és a cég hozzáállását) a vásárlók könyvébe. Ennek egy példányával mehetsz a békéltető testülethez (helyi keresk. és iparkamara mellett), akik ingyen döntenek és jogászok, viszont nem kötelező a döntésük, csak nyilvánosságra hozzák. Aztán már csak a jogi út marad, de hátha sikerül elérni, hogy kicseréljék. Mivel sulinetes, mindenképp ezt érdemes követelni, csak ne hagyd, hogy ''csökkentett áron levásároltassák'' az árát, mert azt nem lehet... :))

    Legrosszabb esetben pedig - ha megvan a papír arról, hogy most milyen panaszod volt vele - megvárod, míg egyértelműbb lesz a hiba, vagy szép lassan megmurgál, és újra visszaviszed... :(((

    mynames: priviben válaszoltam...

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák