-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz axioma #12781 üzenetére
Azért ez nem így megy ám.
Ma azt lehet eladni, ami olcsó, szinte gari se kell rá, csak olcsó legyen. Vevőknek meg olyan igényei vannak, hogy néha osztani kellene 2-vel.
Én azt veszem észre, hogy a lehetetlen márkákat keresik/kedvelik, nyilván olcsóság miatt, ha meg elromlik és hónapokat tölt szervizben, akkor így járt.
Taboknál megfigyelhető ez és okos telefonoknál, hogy kilóra veszik az "ipari hulladékokat", ami 1-3 hónapon belül tönkre is megy és mehet a levesbe, de akkor sincs baj, mert veszi az új olcsó db-ot.
Arról nem is beszélve, hogy a websopok szinte tönkretették a kereskedőket, néha 1-2k-n képes az ember spórolni, aztán mikor elromlik és 200+ km-t kell utaztatni a cuccot, hogy garanciáztassa, akkor meg a száját húzza....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Attix82
őstag
válasz axioma #12781 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy a sok webshop / kereskedő miatt a termékek árától független a nyereség...vagyis ha veszel 15kért valamit, X a haszon. Veszel 150 000 Ftért X a haszon.
Értékfüggetlen az egész. Garanciális ügynél is termék termék, 500fos és a 120e ftosnak is ugyan az az ügymenete.
Amúgy a hiba % kb egyforma mindnél, mindenképpen tartaniuk kell az 1-2%os hibahatárt mert máskülönben a neten úgyis elterjedne, hogy ezt ne vedd meg kategória.
A használat megint más, pl egy tablet 3x lett javítva , mert első esetben ráült az illető, de persze tagadta, berepedt a kijelző alatti touchpad + a töltő bemenő része letört belül. Megjavíttattam.
2. ahol ráült valami nem ok mert a touchpad hajszárepedés keletkezz , mert 10 alkalomból egyszer beragad és többször érzékeli ha hozzáérsz. Az egész kijelző ki lett cserélve.
3. Az aksi nullat mutatott, csak halózatról volt képes működni, és amikor megmozgattam az aksi mozgott benne, vagyis megszakadt az aksi és a panel közti kapcsolat. Javítva lett.
Kérdezem azt ,hogy jogosan van felháborodva az ügyfél? Nem hinnem, már az első esetbe elküldhettem volna fizikai sérüléssel, de ezt persze már el is felejtette, csak az van benne, hogy hányszor kell javítani a tabletet, közbe meg a ráülése miatt keletkezett az egész.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Mobil flották
- Witcher topik
- 67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Denon Home 250 (Újszerű) 4db wifis, bluetooth-os multiroom hangszóró. Garancia.
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest