-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz bajnokpityu #6457 üzenetére
Ha van használtan X-Fi Music, akkor inkább az.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #6463 üzenetére
Ugyanaz a felállás, mint az Apogeenál.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz killerjohn #6500 üzenetére
És sokcsatornás fülessel hallottad? Mert nekem meg az nem ment, egyáltalán.
Itt egy eladó Dr DAC Nano, 15-re lealkudod, és viheted is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #6522 üzenetére
Általában nem használok resamplert, csak akkor, ha valami különös oknál fogva nem 44.1-es az anyag.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bigmasterg #6602 üzenetére
A tulok teljes átalakulása fejhallgatós kutyává.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bigmasterg #6631 üzenetére
Jé, ez meg egy teljesen integrált cucc, semmi közük egymáshoz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Még ismerkedem az Asgaarddal.
Viszont valamiről rögtön kialakult egy határozott véleményem:
Újra elővettem a foobart a több heti XBMC után, és csak annyit mondhatok, húú de szar. Se tere, se dinamikája, és a magasakat is csúnyán mossa a foobar. Sokkal nagyobb a különbség, mint az Apogee és az Asgard erősítő között.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz baluka26 #6650 üzenetére
Még ismerkedek velük.
1. Eddig 540-nel hallgattam őket, úgy jóval kisebb volt a különbség a kettő között, mint 650-nel. A 650-t még szokni kell, nem ismerem még a hangját, ha összeáll a kép, akkor többet tudok mondani róla.
2. Az Asgaard egy sajnálatos hátrányból indul, a 3,5->RCA kábelem 1m hosszú, és valószínűleg nem a legjobb, legalábbis erősen gyanakszom.Első benyomásom, hogy az Asgaard kicsit kevesebb mély tartományon, és a HD650 konkrétan sziszegős lett tőle
De mivel a sziszegést semmiképp sem hiszem el a HD650-nek és az Asgaardnak, ezért a Klotz IC kábelemre fogom a különbséget. Egy szar IC-vel viszont nem igazán tudok értékelhető véleményt alkotni. Úgy néz ki, hogy holnap össze kell dobnom egy jobb IC-t. Úgyhogy további infó a holnap délelőtti IC csere után.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az XBMC egy médialejátszó rendszer. Arra lett kitalálva, hogy dedikált gépeken fusson, aminek se billentyűzete, se egere, de van távirányítója. Én pl nyomitelefonos távirányítóval használom. Azon van hangerőszabályzás, aktív progress bar, album art, minden mi szem-szájnak ingere. A médiatára teljesen logikus, de elvárja, hogy az ID-k jól legyenek kitöltve, különben az album meg sem jelenik a tárban. Ha viszont ezek rendben vannak, akkor kezes bárány az XBMC.
Ott az uLilith, amit a tesztek a legjobb zenelejátszónak tartanak. De én nem használom, mert nem lehet távirányítani.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz dudika10 #6685 üzenetére
Igen, én a foteles zenehallgató típus vagyok
Nincs, de ésszerű volna indítani egyet.
Az elmúlt egy-két hétben elkezdtem olvasgatni az AVX-et. Meglepődve tapasztaltam, hogy az egy döglött fórum napi pár hozzászólással. Csak az apróhirdetéses része életteli, de a cuccaimat se ott tudtam eladni, minden itt a Prohardveren fogyott el.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Egy hiba a cikkben: azt írják, hogy AES/EBU kimenete van, pedig az is bemenet, csak szerintem nem tudják miről van szó.
Ennek is van egy szemre elég komoly (Analog Devices), firmware vezérelte, reclockingos digitális jelsimító elektronikája.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Először részletezőbbnek tűnik a foobar, és az XBMC mélykiemelősnek, de valójában a foobar csak magasba húz egy leheletnyi magasfrekvenciás harmónikus torzítás miatt. Az XBMC-nek pihentetőbb, kellemesebb hangja van. Főleg több heti XBMC után már bottal se piszkálnám a foobart.
(#6696) Shufny Valóban nincs rajta XLR, nem vettem a fáradságot, hogy llenőrizzem, a ki-bemenet kérdést reflexből dobtam vissza
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Teljesen igazad van. Ha tudnám, hogy mi az oka a különbségnek, én írnám a szoftvert
Baluka cuccairól
1. Legkönnyebben elintézhető: DACMagic
Nem nagy szám. Hallgatható, de transzparenciában, nyugodt hangzásban nagyon messze van az igazságtól. Színezi a mélyeket, de kissé karcosan. Őszintén szólva 5-6 percnél, és 3 félszámnál többet nem kapott, mert nem láttam értelmét.
2. Bezzeg a Schiit Agard, amikor az Apogeera lett kötve, az számottevően jobb, mint a beépített erősítő.
Az Apogee szélesebb színpaddal rendelkezik, több és színezettebb a mély tartománya.
A Schiitnek szűkebb, de érezhetően pontosabb a színpada, lágyabb a mély tartománya, és transzparensebbek a magasak, édesebb hangú az összkép. Érezhető fejlődés az Apogeeval szemben.Számomra: két komoly tanulsága volt ennek a két napnak, amit az idegen rendszerekkel tölthettem:
1. Egy talin még felszínesen sem lehet karcolgatni egy füles értékeit sem, nemhogy egy erősítő vagy DAC képességeit.2. A HD650 nagyon kellemes füles. Nagyon nyugodt klubhangzást produkál. A jazz és a rokon műfajokkal az egyik legjobb, amit valaha hallgattam. A mélyek a legtöbb műfajjal nem zavarók. Ezután egy rohadt rossz szót nem mondok rá. Sajnos nem volt itt a K500, de emlékezetből laposra veri azt hallgathatóságból.
A DF még mindig maradt a személyes kedvencem. De arra is jó volt ez a két nap, hogy rájöjjek, miért dobtam először félre a DF-t, olyan megjegyzéssel, hogy ez egy hallgathatatlan sz@r.
Először sokáig hallgattam az újdonság 650-t, aztán felrakva a DF-t, néztem bambán magam elé, hogy mit eszek ezen a vackon. Több órába tellett, míg rájöttem, hogy a hangerő a kulcs. A DF csak alacsony hangerőn szól jól, utána szétesik az akusztika. Akkor tetszett meg, amikor befogtam hordozhatónak, és a halkabb kimenetről szólt.Most nem mondok semmit a HD650 - K240DF összevetésről, hanem inkább kölcsönadom balukának pár napra (bár ő még nem tud róla).
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bigmasterg #6752 üzenetére
Egy este, mert kedden adom vissza az Asgardot. De ez pont elég lesz, persze, összehallgatom őket.
baluka Jó, hogy emlékeztettél, azt elfelejtettem, de most meghallgattam, és tényleg jól szól vele.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
bigmasterg cuccaid érkeztek
Hogy lehet a Halide-ot dalra fakasztani 16 biten WASAPI mellett? Nálam a winfos csak 24 bitesnek ismeri fel, és WASAPIval a foobar azt mondja, hogy 44/16 unsupported format, csak DS-sel hajlandó működni, de akkor resamplingel.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Én a Musilandot választanám. Arról a Museról sokat nem tudok.
(#6763) baluka26 Elfelejtettem. Pedig ott volt velem. Aztán mentem pár kört különböző cuccokkal/cuccokért és végül Ádámnál kötött ki a DF, de ígérem jövő héten hozzád kerül.
(#6762) p_adam Hogy erre nem gondoltam, pedig triviális megoldás
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Foobar kifekszik a Halide + WASAPI alatt. Két-három másodpercenként rendszeres szakadozások, de a XBMC jól működik a Halide + WASAPI kombóval. Valami megoldási javaslat ezzel kapcsolatban?User Error: Bufferelési beállítás hiba.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Apogee onboard erősítő << Schiit Asgard
és ezen a Halide sem tud segíteni
(#6776) contaxg Igen, igen.
Tegnap csak arról hallgattam a fülest és ma arculcsapás volt bedugni Ádám HD600-t ebbe nem valódi Szarba.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ez a CEC is felüdülés. (ide valami homloktörölgetős szmájli illene, csak nem volt kedvem túrni egyet) Ki az Apogee félhomályából!
Mondjuk stílusában nem pont az, ami pontosan az én szám íze, de ez lehet a HD600 jellegzetessége is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
A tere nagyon jó a CECnek, hogy úgy mondjam k..va jó.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bigmasterg #6788 üzenetére
De a CEC is tud csupasz érvégeket fogadni
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bigmasterg #6788 üzenetére
Na, kipróbáltam a CEC-t hangdobozok meghajtására. Hangerőben bőven elég a közepesen érzékeny (~85dB @1W) 8 ohmos Minikhez még low gain állásban is (a high gaint egyébként is hanyagolnám). Ennek ellenére nem fogja megváltani a világot, mint végfok. A tere keskenyebb és laposabb, a mélyek erőtlenek. Transzparencia jó és a magasak és közép is jól szólnak, de nem kiemelkedően. Valószínűleg kevés az a 10W, még ha alapvetően elégnek is tűnik.
Füles erősítőnek viszont fantasztikus.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz contaxg #6794 üzenetére
Lehet, hogy azon jobban szólt, nem tudom. Az is lehet, hogy a Mini kevés neki, hogy megmutassa, mit tud, passz.
De minden estre a tere az tuti, hogy számottevően szűkebb, mint a Luxmané. A mély tartomány az lehet ízlés kérdése is. A transzparencia meg lehet a Mini hiányossága.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bigmasterg #6797 üzenetére
Az a 3 W @120 Ohm teljesen irreális.
A K1000 érzékenysége 74 dB @1 mW.
Ebből 84 dB @10 mW, 94 dB @100 mW, 104 dB @1 W, 109 dB @3 W. Nem hiszem, hogy ezt akarodA CEC 10 W @8 Ohm teljesítménye kb 670 mW @120 Ohmnak felel meg. Ez kb. 102 dB SPL a füleseden. Akár elég is lehet, lévén, hogy a K1000 nem vesz le nagy áramot a kimeneten (0,075 A-RMS), szemben egy 4 Ohmos hangdobozzal (2,12 A-RMS), tehát jórészt úgy lehet tekinteni, hogy csak a kimenő feszültség a meghatározó tényező,
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Egyébként kb ezt a teljesítményt (~500mW @120 Ohm) az Apogee is kiköpi magából szimmetrikus kimeneten, de abban nincs sok köszönet. Ergo attól, hogy valami szarul szól alatta, az nem jelenti hogy a CEC is szarul fog, csak mert egyforma a teljesítményük
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az erősítők alacsony impedanciánál az áramerősségből szoktak engedni, és emiatt a feszültségből is. A magas impedanciás terhelés inkább segít a feszültség stabilizálásában, ha jól tudom.
A teljesítményadat mindig RMS, tehát a csúcsérték rövid időre bőven túllépheti ezt az értéket.
A 9 V-RMS-hez 25 V elméleti P-P érték tartozik, ami 5,2 W csúcsteljesítménynek és 111dB maximális hangnyomásnak felel meg.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Igen, ezért került oda az "elméleti" szó. Ha ez egy Genius termék lett volna, akkor nem szürkítem ki. De azért feltételezem, hogy egy felső kategóriás erősítőnél olyan durva hibát nem követnek el, hogy hamis RMS teljesítményt adnak meg.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Jó, de ez egyértelműen tápellátási probléma. Az elemek egyszerűen nem tudnak kinyögni magukból nagyobb áramot. 7V-RMS és 200mA az 1,4W-RMS leadott teljesítmény csatornánként. Ehhez folyamatosan legalább négy (csatornánként két) wattot kéne tudni kivenni az elemekből, feltételezve, hogy a kütyü B osztályú, és tökéletes az tápellátása. Nekem ez az elemes áramellátás elég viccesnek tűnik.
Ez a CEC egy 50 W-os, A osztályú, kb 3 kilós dög, gondolom sokkal stabilabb áramellátással, mint amit ez a két vacak 9V-os produkál.
Szerk: Mondjuk a tápellátás csak 50 W, ami csatornánként kb 20 W P-P-nek felel meg, amit 4 Ohmon el is fogyaszt rendesen. De 120 Ohmos terhelésnél kell bírnia a 25V P-P-et.
Na jó, nem vagyok elektroműszerész, mindent kéretik elosztani kettővel
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ne a 4 Ohmos terheléses értékeket számold, hanem a 120 Ohmost.
Saját magamat idézem:
Mondjuk a tápellátás csak 50 W, ami csatornánként kb 20 W P-P-nek felel meg, amit 4 Ohmon el is fogyaszt rendesen (szerk - kimaradt gondolat: már RMS-en is). De 120 Ohmos terhelésnél kell bírnia a 25V P-P-et.(#6816) Shufny Rendes tápellátás hiányában hogyan várnál el azonos feszültséget? Amit én kifejtettem, az csak optimális tápellátás esetén működhet, ez nyilvánvaló volt számomra, még ha nem is tettem hozzá. Ha a tápellátás nem optimális, akkor a rendszer nem működhet a határértékei közelében. De mivel a K1000 esetében ez fel se merülhet, nem volt értelme vizsgálni. De ezt is írtam az amperekkel kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Rendes tápellátás hiányában hogyan várnál el azonos feszültséget? Amit én kifejtettem, az csak optimális tápellátás esetén működhet, ez nyilvánvaló volt számomra, még ha nem is tettem hozzá. Ha a tápellátás nem optimális, akkor a rendszer nem működhet a határértékei közelében. De mivel a K1000 esetében ez fel se merülhet, nem volt értelme vizsgálni. De ezt is írtam az amperekkel kapcsolatban.
Peak to peak, nem RMS. Bár az tényleg érdekes, hogy ők 18 A osztályú RMS wattot ígérnek 50 W táppal.
A kondik gondolom segítenek.Valaki szakértő szóljon már hozzá, plz.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
A topikban terméket, munkát, szolgáltatást hirdetni tilos!
- Videoteszt Erősítők tápellátása 2.
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bluetooth hangszórók
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen