Új hozzászólás Aktív témák
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #21873 üzenetére
Az pont 'érdekes' értő kezekben.
Akkor ilyen ha van aki meg bírja hajtani rendesen?zolee145 : nemtom, szerintem annyira nem vészes, igaz ahhoz be kellett állítanom a korábbi legjobbamat, de nah
homerhamm: lehetsz kreatívabb is, nem csak azokkal lehet, csak lehet kevesebb őszüléssel/kontroller/bill hajígálással jár azzal amit írtál
Drizzt: Mudkicker 4x4 kalandpark, menj be a dombos részre, ne a rajthelyről (út) próbáld.
peterkeT: na igen, a garázst végre megnövelték, a tuningok számán is emelhetnének, mondjuk autónként 3-ra már elég lehetne, szóval olyan 3000-re
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #21880 üzenetére
Ok, nyilván nem egy remekbe szabott mérnöki csoda az a hátsó futómű, de az a mém nem a jaszkarizó/bornoutoló/driftelni próbáló fakezűek miatt lett akikről kb hetente jött a hír hogy már megint a tömegbe hajtottak velük?
(Az ősszel majdnem sikerült kipróbálni egy újat, de az utolsó pillanatban lemondták )
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
senior tag
válasz CJ4567 #22044 üzenetére
Igen,ők a the crew 1-2-ből. Ott is elől mennek,mentek. Kormánnyal a terepversenyhez nagyon jól beállított autók kellenének. Ha egy kicsit rossz az egyensúly,már veszett ügy. Aszfalton szeretem a kormányt,nagyon jól érezhető a tapadás határ a kormány felkeményedésével.
ForzaHorizon1-2-3-4-5 - XENON010101
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #22205 üzenetére
Lehet, hogy csak túl közel rakták a mikrofont és emiatt egy kicsit más lett az összkép, mint amilyenre az, aki amúgy nem 20 centiről, hanem 5 méterről szokott hallani ilyeneket számítana.
A széles hátsó gumi AWD autóknál meg tényleg elég érdekesen van elszámolva. Általában a diffi hátra küldi a nyomaték úgy 75%-át, úgyhogy teljesen logikus, hogy ha 100-al szélesebb gumik kerülnek hátra attól romlani fog a kocsi gyorsulása és általános irányíthatósága és ezt kompenzálni kell az alacsonyabb PI-el..
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #22327 üzenetére
Annyira nem meglepő, mert ha jól tudom akkor teherautó motor volt az alapja.
Itt egy evolúciós videó, hanggal: link
De pont a legszörnyűbb verziót verziót választották a játékban, a '99 környékit hang alapján, igaz hogy a köbcenti nem stimmel, de annak van ilyen hangja mintha egy vödör csapágyat még beleborítottak volnaszami777: az nem hiba, az tulajdonság, 500db a limit.
[ Szerkesztve ]
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
rdt89
addikt
válasz CJ4567 #22511 üzenetére
Nekem az az idegesítő ebbe a játékba, hogy a pályaszerkesztő bug-jait még mindig nem javították ki. Pedig maraha jó pályákkal lehetne csapatni coop-ba, de sokra rá se enged, kiírja megszakadt a kapcsolat, vagy ha el is indul, össze-vissza mutatja ki hanyadik és erre várok már kb. 1 éve, ha nem több ideje, hogy gatyába rázzák. Sőt itt az AI csalhat, nem kell átmennie a checkpointon se és ez kicsit felbosszant, mert ezzel szoktunk elszakadni csapattársammal a rojtosra járatott pályáktól, de egyre kevesebbet enged már közösbe játszani.
-
NoMagix
addikt
válasz CJ4567 #22511 üzenetére
Ez csak a szokásos update, talán a 34. a soron következő.
#22513iwu
Nem éjszakánként szoktuk tolni!
Ha sikerül, akkor évszakváltásnál csütörtökönként du. 16-17 óra körül vagy 7végén de. vagy du. verődünk egy csapatba!
Az nem baj ha rossz verdával érkezel, kellenek a hátvédek is!
Vannak kedvenc bevált autók, de időnként tuningolunk ráérős időnkben![ Szerkesztve ]
-
-
Daw93
senior tag
válasz CJ4567 #22790 üzenetére
Nálam az megoldja, ha kilépek az adott versenyből, aztán visszalépek és már jó is. Idegesítő bug, főleg ha a verseny végefele kilöknek a botok, visszatekerés nuku ráadásul léphetek ki és vissza általában akkor pörgetek csak ha valami lehetetlen dolog történik vagy csal az ai.
#22791 Kisgépkezelő: igen, sajnos nagyon hullámzó a drivatarok nehézsége ez az 1 dolog ami nagyon gáz a FM7-ben.
GTA Online: Daweee93
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #23047 üzenetére
Ennek lehet köze ahhoz, hogy pc-n a coop nem működött az S1 extr offroad versenynél, csak a szóló?
szami777: abban szerintem semmi huncutság nincs, már nem emlékszem. Az még csak a bemelegítés, lesz még olyanabb
Teszteléssel nem szokott gond lenni, magamat meg többnyire még elbírom viselni
Azért időnként van ami nem úgy sikerül, vagy a botok reagálnak vmi váratlant, vagy csak random wtf, de ez ilyen
szerk: ha ilyen jó ritmusú, jó ízű autókázást szeretnél, akkor inkább Nomagix meg WorthyCheetah17 (wc17) pályáit ajánlom, ha meg másra, kicsit extrább, kicsit kalandosabb élményt akarsz akkor meg magamat.
Aztán persze vannak átmenetek, de nagyjából ez a felállás[ Szerkesztve ]
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
senior tag
válasz CJ4567 #23114 üzenetére
Első kerekes vagy összkerekes a 46-os tuning? Elsőkerekessel sikerült 51:0,de esélytelen jobb idő. Az utolsó kanyarban a kigyorsításnál legalább 2 sec benne marad. Valaki dobhatna egy 50 alatti idős,nem titkos megosztókódot Clióra. Kormánnyal az se biztos,hogy jó lesz,de megpróbálnám. Legalább tudnám,hogy bennem a hiba. Kormánnyal nekem élvezetesebb. Van kontrollerem,de csak esek-kelek vele.
[ Szerkesztve ]
ForzaHorizon1-2-3-4-5 - XENON010101
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #23114 üzenetére
Enyém is ugyanaz, csak vagy 30 kilóval könnyebb meg 10 lóval gyengébb. De ahogy nézem azóta találtak valami titkos beállítást a Lotus 340R-esek, meg a draggumis Caterhamesek mert olyan helyeken ahol korábban még én is top 10 voltam vele, most már egy darab Clio nincs a top10-ben. Kár érte. Kiválló ügynök volt.
Egyébként biztos írtam már, de szerintem remek és nagyon élethű a kormányos irányítás. Csak a kontrolleres irányításnál a játék ügyesen elhiteti veled, hogy keskeny, gyakran nedves, vagy havas utakon alkalmanként két kerékkel a füvön, egy 1000 lóerős Ferrarit ügyesen elvezetnél, miközben két
hülyeversenytárs lökdös minden kanyarban, a kormányos, meg rádöbbent, hogy ez nem túl életszerű.
De B700-ig, vagy A800-ig teljesen élvezetes.Qkackca: A manuál+kupplunggal nem nagyon lehet versenyre kelni. Nagyon durván átlagolva a dolgot szerintem percenként nagyjából 1,5 másodpercet lehet vele nyerni. Nyilván vannak kocsik amik nagyon megtáltosodnak tőle, meg vannak pályák ahol ezt jobban ki lehet használni, de úgy kb. amikor válottam manualra, akkor nagyjából ilyesmi időket nyertem a korábbiakhoz képest. Egy darabig persze szívtam a félreváltásokkal, de mivel a tuningok nagyrészek kb. ötféle motorra épül, elég hamar megtanultam a hang alapján pontosan váltani. Szerintem bőven ban gomb, ahova bekonfigurálhatod úgy, hogy kényelmes legyen. Még be is tudnád makrózni, hogy elég legyen egy gombot nyomni egy kupplung+gázfröccs+visszaváltás kombinációhoz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #23151 üzenetére
Csak annyi a baj a hátsókerekesekkel, az elsősökkel meg még inkább, hogy utána egy egész mezőnnyi hülyén kénytelen az ember átmenni. Ezen gondolom azért segít, ha összeszedsz magad mellé annyi értelmes embert a lobbyba, hogy a hülyéknek már nem marad hely.
Én is bőven megyek hátsókerekesekkel, sőt elsőkerekessel is, csak többnyire az ilyenekhez másféle tuningokat csinálok, vagy töltök le. Ha néz rám plusz 1000 paci egyszerűen nem tudom őket otthagyni. Mégiscsak lovasnemzet a magyar.Lacielvtárs: Sajnos nagyon sok apróbb hiba van a játékban. Úgy néz ki az egész játék, mintha a fejlesztők csak a vezetési modellre (az mondjuk kategóriájában a legjobb), a rengeteg autóra, meg egy tényleg létező helyszíneket gyakran 1:1-ben másoló minden négyzetméterén kézzel modellezett pálya elkészítésére fókuszáltak volna. Mondjuk ezek nagyjából elegek is ahhoz, hogy a legélvezhetőbb arcade autós játék legyen a piacon. A játék többi része viszont sajnos sok helyen úgy néz ki, mintha ilyen ahogy sikerül alapon dobáltak volna össze, aztán menet közben foltozgatnák azokat a részeit amik miatt már elviselhetetlenül sok az a sz..r, amit kapnak a nyakukba a játékosbázis részéről.
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #23158 üzenetére
Ezért nem szeretek/tudok s1-es kocsit tuningolni. Valahogy egy totónak érződik és abban nem vagyok jó. Mert aminek működni illene az nem jó, ami meg nem tűnik jónak az meg működik...
A800-nál még többé-kevésbé elég a gyári futómű, najó, inkább nem, de azért még elmegy kategória
Ez amúgy szerintem azért működik mert ez hasonlít legjobban egy progresszív rugóstagra, bár az sem egészen ilyen.
Felfelé (berugózáskor) - puha - kezeli az út hibákat
Kifelé (kirugózáskor) - kemény - tartja a kocsit
NFS Undergroundnál ez jött be legjobban
De lehet hogy nagy butaságot írtamhttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #23224 üzenetére
Akinek 5x annyi órája van legalább a játékba mint nekem és 3-ból 1 versenyen se képes utolsónál jobb helyezést elérni az eléggé rák....
Blokkolni az AI-t aha mikor ők nem lassulnak ha neked jönnek és ha melletted megy akkor rád rántja a kocsit de úgy 50m-ről rád UGRIK és nekibasz a falnak mert miért ne... Iszonyat fos és gáz az AI trialokon.
Meg maga a játék is ezzel a fos country pályával ahol egy kis csöves 5cm mély tavacska amit nem tudsz kikerülni 200-ról lelassít 50-re egy rally felfüggesztéssel amivel 60m magasan van a kocsim váza is nagyon jó főleg, hogy ezzel a lassítással a valami csodás fizika úgy gondolja, hogy akkor most kicsapja a kocsim seggét és ki is pördít(persze az AI 200-al tép itt is) de még így is ha nagyon félkézzel vezetek legalább 5.-nek beérek... Csak a gagyi fizetős content megy már meg az agyatlannál agyatlanabb pálya és kocsi szabályok...There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
-
rdt89
addikt
válasz CJ4567 #23304 üzenetére
Persze, hogy örülsz, mert a játékban legalább nem rohad /Sajnálom ez adta magát, ha valamit is kompenzál nekem meg francia autóm van! /
Tibiajax:
Igen én is mehikót olvastam és engem nem zavar már a helyszín se, csak a normális oldalon menjünk végre.Homerhamm:
Nem hiszem, hogy ez akkora Fake lenne. Azért akármennyire is jó a Forza, akkora bázisa és tábora mint a GTA-nak közelbe sincs, és sokan mondták az idei megjelenést, még belsős emberek is "pedzegették" a dolgokat. Én meg remélem igazuk van, mert azt is olvastam, hogy a Motorsport van még annyira kezdeti státuszba, hogy az 2023 lesz leghamarabb, a Horizon-t meg már sunyiba jó ideje fejlesztik több studió bevonásával. S, hogy ezekből mi igaz és mi spekulálás Június 13-án kiderül
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / TOUCH / 2,5 év garancia
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/ RTX 3070 8Gb/500Gb M2 SSD/700W Bronz 2-3 Év gari
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Cooler Master V550 V2 White Edition 550W Gold Fehér Moduláris Tápegység
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen