Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lajafix

    addikt

    válasz Dany007 #278 üzenetére

    az enyémben csak 170ezer van, januárban azt mondta a szerelő hogy a kettős tömegű már jelez de 80-100 van még benne. :) Nos a mienk elég szerencsétlen, csillaggarázs, rengeteg rövid városi menet és főleg az asszony hajtja.

    Inkább leírom az elmúlt 3 évem extra költségeit:
    1. ajtók ujrafényezése mert rozsdált az alja. 50K
    2. Kiegyenlítő tartály elrepedt. 20K
    3. generátor felújítás és bizony a feszstabot is ki kell cserélni az +3 hónap szopás volt. ezt nem is tudom pontosan olyan 80K minden szívással. Azóta olyan pőöc-röf indul, hogy csak csodálkozok.
    4. trafo csere. Jele: tompÍtott világításnál elkezd dadogni, minen szervo elszáll majd leáll, ha még a dadogás alatt lekapcsolod a tompítottat akkor erőre kap. 30K
    5. Kuplung és kinyomó. 140K. azóta tudom milyen a jó kuplung: puha és erősen fog. ujra kellett tanulni a kuplungolást.
    6. ablakmosó szivatyú csak 10K
    7. EGR szelepett egyszer már pucolták(ez olyan 40K lenne ha megint előjön) meg a szívósort is megnézték mert az okozhat kellemetlen motorrombolást, szintén gyárilag gyenge.

    ami még vár:
    1. Központi zár modul évek óta kehes, lassan kik ell cserélni. ez is szériahiba, 2003 utániaké már tartós
    2. A futómű bírja, csak a kutyacsontokat kell 2 évente cserélni a príma utak miatt. De lehet hogy a szilenteket sem ártana már.
    3. a kombi hátsó ajtó teleszkóp most megint jó lett, mert meleg az idő. Pedig 3 éve cseréltettem.

    [ Szerkesztve ]

    Rock'n Roll

Új hozzászólás Aktív témák