-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #35087 üzenetére
plusz emlékeim szerint sima turbó van benne, nem változó geometriás. Összességében egyszerűbb szerkezet, használtan emiatt előnyösebb.
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35172 üzenetére
Bak is lehet már megereszkedve, de hibakódot biztosan nem okozna. Ez ránézős sajna - meglehetősen sok szenzor paraméterét nézi a váltó, szóval bármi és akármi is lehet :)
-
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35214 üzenetére
Először én kiolvasnám a hibakódokat, hogy váltóval kapcsolatos hibára panaszkodik-e. Én meglehetősen sokat szenvedtem az enyémmel mire elfogadhatóan jó lett, nekem máshogy remegett...
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35216 üzenetére
Legalja OBD olvasóval nem tudsz minden kódot kiolvasni, kell a Ford-specifikus, kapcsolós, és legalább Forscannel kísérletezni. De én keresnék egy normális szerelőt, aki nem ájul be egy hibakódtól....
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35233 üzenetére
Simán hihető, ezért írtam amit... De a 4F27E már teljesen elektronikusan vezérelt váltó, tehát ECU adatai alapján dolgozik, ezért IS kell rendesen gépre kötve vizsgálni.
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35238 üzenetére
Mert ott van terhelés, ugyanígy S-ben is remegnie kell. Lehet wandler, de egy remekbeszabott fékszalag hiba is. Végtelen a hibalehetőségek száma, a rákölthető összeg pedig szintén végtelen sajnos.
szerk.: persze egy sima motor/váltótartó bak hiba is lehet, az pedig a fentiekhez képest zsebpénz kategória. Vigasztaljon hogy én is ezzel kezdtem, és azóta nem rázza ki a tömést a fogamból Jótanács: ha bármelyik cserés (pl. olajos látható ha tönkremegy, mert kifolyik az olaj), akkor mindhármat egyben cseréltesd gyárira, vagy legalább valami nagy márka termékére.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Earl_Muttley #35256 üzenetére
Amikor ráfrissítettem ma reggel az oldalra és megláttam hogy 30 hozzászólás, tudtam hogy helyzet van De azt hittem tudjátok már, hogy felesleges...
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #35301 üzenetére
Nekem az ötajtós fókán is meg van középen roppanva, előző tulaj nem tudom mit rakhatott rá... De ezek ilyenek :/
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #35320 üzenetére
Van szabványa: WSS-M97B44-D
Fele-fele arányban kell higítani, töményen nem használható (de figyelj oda, mert van előkevert is, ezt egyébként egyszerűbb használni).Mannolt pont nem venném, olajos topikban volt aki simán megfagyasztotta a mélyhűtőjében.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Zoli-bácsi #35323 üzenetére
Azt is megírtam hogy hol nézhetsz utána, akkor is ha fáj hogy bántják a kedvenc márkád...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Zoli-bácsi #35323 üzenetére
Megkerestem, olajosban olvastam, de Suzukisból volt átlinkelve az urban legend.
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #35389 üzenetére
Már a műszerfal lebontását sem kívánod szerintem, hát még az anyagok árát
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #35394 üzenetére
Nem tudom miért kevered a hőszigetelést a zajszigeteléssel... Ha ki akarod zárni a lehető legtöbb zajt, akkor műszerfal mögött kell kezdeni, aztán jöhet lábtér, tető, ajtók. A sok hulladék miatt sok anyag, és végtelen idő.
De ezt csak úgy magamnak írom, úgyis jobban tudod ezt is
-
kcsa
veterán
EZért nem mertem leerőszakolni a csövet, mert féltem hogy ez történik - úgyhogy csak a pollenszűrő felől fújtam be a habot. Na de majd most
@Alemida: ha megnézed flymi fotóját a két csövecskéről látszik hogy a műanyag ellendarab csak be van pattintva a hőcserélő műanyag burkolatába. Vékony csavarhúzóvan alányúlva gondolom kipattan - de ezt flymi megerősíthető vagy cáfolhatja
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Az úgy jó ötlet valóban, ha az alsó réteget téped csak le...
Egyébként kiszárad az, csak nem ilyen páradús időben mint mostanában - autókozmetika után én is napokig szárítottam az autót, mire nem pocsolyába ültem (ez még a megvétel után közvetlenül, mert szerintem előző tulaj esőben nyitva felejtette a tolótetőt, és így mindkét első ülés elég undin nézett ki...)
-
-
kcsa
veterán
6:37 van, én már itt állok az Ivanicsnál, ti merre vagytok? Siessetek mert már gyűlik a sor és ma kevés motor érkezett raktárra...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest