- Diablo IV
- PlayStation 5
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Cyberpunk 2077
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
FIFA 19 TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Új hozzászólás Aktív témák
-
dejvid8
őstag
Bele olvasgattam ebbe a dokumentumba, hát nem semmi.
Mi ebbe sosem fogunk belelátni teljesen, nem mi vagyunk a FIFA 19 fejlesztői. Lehet hogy tényleg van online is amolyan "kiegyenlítés", és nem csak Match making alapján.
Kód az egész játék. Az, hogy néha egy 57-es longshotos játékos lő egy 35m-es bombagólt, az szerintem kiegyenlítés.
(Nyilván komplikáltabb,de) Csak egy számot kell ilyenkor megváltoztatni a kódban, mondjuk a kapura tartás, vagy a gólszerzés valószínűségét..If (ellenfél.csapat == nonrare_gold)
{
ShotOnTarget.probability += 100;
}else {
ShotOnTarget.probability = Math.Random();
} ...Nyilván ez csak ilyen poénos példa akar lenni. Arra akarok kilyukadni, hogy a programozók azt csinálnak a játékkal, amit csak akarnak. Ha ők azt akarják, hogy a kis Pistikènek a nonrare gold csapatának néha legyen +70% szerencséje, az úgy lesz. Ha azt akarják, hogy pl az ellenfelünk 3 vesztes meccs után jött, és mindegyik játékosa 99 shootingos legyen , akkor az is úgy lesz.
És az a durva, hogy elérik a céljukat. Minden FIFA player kb mindig megveszi az új részt, a playerek dollár milliókat költenek packokra, és játszani fogják akkor is, ha kiegyenlítés van a meccsen , mert függőség ez a game. Nincs alternatívája.
Ennyi a véleményem.[ Szerkesztve ]
M2 Air 16/512 | Google Pixel 6A | Xbox | Cars | Developer | Footballer | Visca!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen