Új hozzászólás Aktív témák

  • dejvid8

    őstag

    Bele olvasgattam ebbe a dokumentumba, hát nem semmi.
    Mi ebbe sosem fogunk belelátni teljesen, nem mi vagyunk a FIFA 19 fejlesztői. Lehet hogy tényleg van online is amolyan "kiegyenlítés", és nem csak Match making alapján.
    Kód az egész játék. Az, hogy néha egy 57-es longshotos játékos lő egy 35m-es bombagólt, az szerintem kiegyenlítés.
    (Nyilván komplikáltabb,de) Csak egy számot kell ilyenkor megváltoztatni a kódban, mondjuk a kapura tartás, vagy a gólszerzés valószínűségét..

    If (ellenfél.csapat == nonrare_gold)
    {
    ShotOnTarget.probability += 100;
    }else {
    ShotOnTarget.probability = Math.Random();
    } ...

    Nyilván ez csak ilyen poénos példa akar lenni. Arra akarok kilyukadni, hogy a programozók azt csinálnak a játékkal, amit csak akarnak. Ha ők azt akarják, hogy a kis Pistikènek a nonrare gold csapatának néha legyen +70% szerencséje, az úgy lesz. Ha azt akarják, hogy pl az ellenfelünk 3 vesztes meccs után jött, és mindegyik játékosa 99 shootingos legyen , akkor az is úgy lesz.

    És az a durva, hogy elérik a céljukat. Minden FIFA player kb mindig megveszi az új részt, a playerek dollár milliókat költenek packokra, és játszani fogják akkor is, ha kiegyenlítés van a meccsen , mert függőség ez a game. Nincs alternatívája.
    Ennyi a véleményem.

    [ Szerkesztve ]

    M2 Air 16/512 | Google Pixel 6A | Xbox | Cars | Developer | Footballer | Visca!

Új hozzászólás Aktív témák