Új hozzászólás Aktív témák
-
anulu
félisten
a 2-nak jobban örülnék, mert a ''Stadion'' részénél a pályának kb 1,5x szélesebb a pálya, és viszonylag jobban vezethető.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
-
Superman
nagyúr
Szerintem ezekkel az autókkal, a 2001-es Hockenheim-et válasszátok. ott ki tudják futni magukat, ez a gyorsaság szempontjából jó. Ráadásul nagyon jó az a pálya, hangulatos és nagyon jó vezetni rajta. Hogy mondjak egy időt is: Ferrari 550 Maranello-val (SCC-ből) 2:04.102 volt.
-
anulu
félisten
Le Mans végül nem került be nem tudtam összevadászni a szükséges file-okat, illetve amit találtam, az +35MB-tal növelte volna a csomag méretét...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
-Jackson-
őstag
Fentvan már minden, megvan a 15 track, remélem ennyikell
Indianapolison most nyomtam 20-30 kört, 0:49.775.
Fontos kérdés, hogy steering assistant az engedélyezett? bár annyira nemszámít sokat, mint f1c-ben, de 1-2 másodpercet mintha lehetne vele nyerni. a köridőkben amit mentem bevolt kapcsolva, de a1ringen 1:30 at mentem anélkül is.الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
Superman
nagyúr
Fájlok átcsoportosítására gondoltam , bár nem tudom hogyan csináltad meg a Track Packot. Pályatervezőm van, meg leírás is valahol, de sosem használtam.
SCC-ben két Le Mans pálya is van, gondoltam átírom nektek DTM alá, csak pár dolgot kell megváltoztatni, nagyon szépek a pályák. -
-
-Jackson-
őstag
hát nemsikerült csatolnom, de asszem felvettelek MSN-en, ott át tudom küldeni a replay-t.
annyit változtattam rajta, hogy ride height-ból levettem még 0.5cm-t mind a négy oldalról.
az autó pont az opel volt, amivel te is mész...., melyik csapat szabad még, mit választhatok?
a beállításokkal meg megpróbálok megküzdeni, talán mennifog
megígérem, hogy nemfogom ezt használni a bajnokin, addigra talán kihozok vmi értelmeset a kocsiból.
azért kösziالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
Superman
nagyúr
Felvilágosítalak benneteket egy-két dologról, bár előbb-utóbb ti is rájönnétek. Az ISI (egy angol-amerikai fejlesztőcsapat) által írt engine egy rakás sz@r. Ezt mint szoftverfejlesztő és felhasználó mondom.
Az F1 Challenge a Nascar Thunder 2003 enginejét használja és nem a 2004-ét, aminek továbbfejlesztett változatát a GTR fogja. Néhány megfigyelésen és kísérletezésen alapuló tény:
-az engine csal (úgy az AI, mint az időmérés)
-ennek folyománya, hogy ha csinálsz egy setupot, s később betöltöd, már nem tudsz vele jó időt menni (vagy olyan jót, mint annak előtte), hiába autózol 150%-ot. Valszeg paraméterkezelési, vagy triggerprobléma.
-ha nem a készítők által kigondolt ideális ívet használod, esélyed sincs jó időre. Jó példa erre az A1 Ring kanyargós középső része, ahol elvileg a leggyorsabb ív a kerékvetők mellett vezet, de a program nem így gondolja.
-sajnos úgy néz ki az órát is triggerek szabályozzák (tehát nem csak elindul, aztán ha rontasz, akkor is ugyanolyan ütemben megy tovább), amelyek hajlamosak némi többletet számlázni, ha rontasz (lásd Imola, ahol egészen képtelen idők is kijöhetnek, vagy Spa)
Mindez nem a modkészítők hibája, ők is csak arra az engine-re építhettek, ami már megvolt. De sajna nincs jobb, még. Szóval ne keresd a hibát a kormányban, stb, mert nem ott van.
[Szerkesztve] -
Superman
nagyúr
Olvasgattam anno, mikor még a játékkal, az alappal ismerkedtem német fórumokat és ott az egyik gyereknek az volt a kifogása, hogy nem érti, miért kaphatott Imolában 4mp (!!!) hátrányt az utolsó szakaszon, holott semmilyen hibát nem követett el és 1.5mp előnye volt az utolsó ellenőrző pontnál. Lemérték a kört régi stopperes módszerrel és pont az a 4mp hiányzott, tehát valami ott történt az időméréssel.
Ettől függetlenül, mivel nincs jobb, még mindig a legjobb szimulátor alap a játék. -
moonman
titán
GP2-vel 7 szezont húztam le ('96-2002) GP3-at kihagytam, GP4-el 2003-at és nemsokára elkészül 2004. szal elég nagy tapasztalatom van benne, mondhatni fanatikus vagyok. GP4-ben vol olyan, hogy ezredre ugyanolyan kört mentem egymás után, persze ritka. AI kicsit agresszív, de sebaj, legalább élvezem a csatákat. beállítások nagyon finomak, egyetlen kivetnivaló a hang, de erre is van már módosítás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford topik
- Hardcore café
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hobby elektronika
- Tenisz topic
- További aktív témák...
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen