Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atillaahun

    veterán

    válasz petrelli86 #11727 üzenetére

    It's wrong, the BIOS doesn't see it, I've tested in several computers, it's unusable. I'm asking for a replacement. The Hungarian warranty document has lost, that's why I'm turning to you.

    Talán nem a legszebb fordítás, de megértik. :)

    (#11715) atillaahun
    Akkor EZZEL túl nehezet kérdeztem?

    [ Szerkesztve ]

  • Polllen

    nagyúr

    válasz petrelli86 #11733 üzenetére

    Trouble Ticket ID: xxxxxx
    Description: OCZ Petrol 64GB SSD

    -------------------------------------------------------

    Értesítünk, hogy a trouble ticket-d státuszát megváltoztattuk "elfogadottról" "folyamatbanra"
    -------------------------------------------------------
    Komment: *** Kérünk figyelmesen olvasd el a következő információkat. Pontosan kövesd az instrukciókat, hogy az RMA-d pontosan tudjuk feldolgozni. ***

    RMA számod: xxxxxxxx

    RMA visszaküldási cím:

    OCZ Technology Group Inc. – EMEA
    Coenecoop 89B
    2741 PH, Waddinxveen
    The Netherlands
    T: +31(0)182-624020

    Az eredeti OCZ terméknek legkésőbb 30 nappal az RMA szám kiadása utánmeg kell érkeznie a raktárunkba.

    Jól láthatóan, fekete markerrel tüntesd fel az RMA számot a csomagon. Minden olyan csomagot, aminek a külsején nem látható jól az RMA szám, elutasítunk.
    Kérünk, hogy a csomagba mellékeld az RMA információs lap egy másolatát.
    Kérünk, hogy ha lehetséges mellékeld az eredeti számlát/átvételi elismervényt.

    Csomagold a terméket legalább 2 incsnyi (bocsi, nem tudom az átváltás) buborékos fóliába vagy szivacsba. OCZ ajánlja, hogy olyan futárt bízz meg, ahol a csomag következő, mint pl. a FedEX vagy UPS. Az OCZ nem vállal semmilyen felelősséget, ha elveszik a csomagod.

    *** SSD RMA ***
    Kérlük tartsd meg a tokot, ha szükséged van rá. Az újat minden extra költség nélkül küldjük el.

    *** SSD RMA ***

    Vigyázz az RMA számodra! Anélkül nem tudjuk követni az ügyed státuszát.

    Az ügyed állapotát itt ellenőrizheted és követheted:
    http://rma.ocztechnology.com/rmalookup.aspx

    Ha további kérdésed lenne, keress minket. Az ügyed állapotáról kérünk, hogy az RMA osztályt keresd.

    Közvetlen válasz ehhez a kommenthez:

    http://www.exdesk.com/OCZTechnologyGroup/index.cfm?addcomment=yes
    -------------------------------------------------------
    A státuszt megváltoztatta: Tobias Winkelmann
    -------------------------------------------------------

    Üdvözlettel,
    ocztechnology@exdesk.com
    ---

    Kérünk NE VÁLASZOLJ erre az e-mail-re. Kérünk, hogy az alábbi linkre kattintva válaszolj:

    http://www.exdesk.com/OCZTechnologyGroup/index.cfm?addcomment=yes

    Minden jegy/ügy 7 nappal az utolsó válasz után elévül.

    Köszönjük!

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • GyéBen

    tag

    válasz petrelli86 #11735 üzenetére

    *** SSD RMA ***
    Please keep the bracket if it is needed. The new instance will be shipped without any extras.

    Ennek a helyes fordítása:
    Megkérünk, hogy tartsd meg a tokot, ha szükséged van rá. Az újat EXTRÁK NÉLKÜL küldjük el. [Tehát nem küldenek hozzá tokot.]

    2 inch pedig nagyjából 5,08cm-nek felel meg.

Új hozzászólás Aktív témák