- Manor Lords - Túl a kétmillión
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- PlayStation 5
- Witcher topik
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Alkoholista nevelde
- EAFC 24
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
válasz E.Kaufmann #64 üzenetére
Vagy talán az állt e mögött, hogy "majd a fordító megoldja... valahogy... talán...", hogy a másik lehetőség, miszerint majd futásidőben trükköz a CPU, mint most (függőségek megkeresése, sőt, spekulatív végrehajtás) is vadul hangzik. Mert igaz, hogy futásidőben több információ áll rendelkezésre, de másfelöl nem csak 1x fordításkor kell kiokoskodni a függőségeket, és nem a fejlesztők erős gépén, hanem folyamatosan, valós időben, és a végfelhasználók gépein (tehát minden CPU komplikáltabb lesz, az utolsó szottyadt irodai gépben is). Ugye így már nem hangzik ez sem annyira reálisnak. De aztán ez az irány bizonyult jobbnak a gyakorlatban. Ki kellett próbálni mind a kettőt, hogy kiderüljön.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen