-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Zoolee1976 #1509 üzenetére
Hát, nekem ez a kikapcsolódás, hobbi. Köszönöm!
Alul a kis kijelző is működik, csak a szoftver nem volt aktiválva.(#1510) GalaHU: Igen?! Ne már!
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Linkelek egy videót.
Ezt váltja ki. Majd csinálok róla képet/videót a bloghoz, de most nincs időm. Az asztali gépet kell rendbe rakni mert van gond. Lehet hétvégén neki ugrom, ha lesz egy kis szabadidőm.
Valahogy így néz most ki a kijelző. Lehet variálni, de még arra nem volt időm. Majd ha kicsit belemélyedek, akkor olyasmit akarok mint az igazi subaru wrc kijelző. Remélem menni fog majd...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
4.3'' Nextion NX4827T043 USART HMI TFT LCD Intelligent Touch Display
Egész pontosan. Vagy csak nextion display és már adja is ki őket.
Jah és érintős is..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
nagyúr
Toltam egy bónusz íventet egy 2008-as subaruval. Remek, meg minden, csúszik mint a túrós csusza, de egyet nem értek. Egy rövid 4 km-es szakaszon, kb 50 mp-el az első időmérő után, hogy a picsába lehet +23mp-t kapnai az elsőtől, ami hajtűs visszafordítós esős pályán van!
Gyors vagyok az egyben welas-szi pályákon, de ez azért morbid. Jó itt nem vagyok profi, csak nem volt se hibám, jó tempót autóztam és +23mp- Utána a következőn +1perc... Hagyjuk már... Ez azt jelenti, hogy a mekibe be kellett volna ugranom 2 időmérő között..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Ez nem karrier, csak bonus challenge vagy mi. De amúgy meg nem igazán izgat, mert el vagyok így is.
Bár nem tudom miért de a dirt2 exe leáll így az egyik szakaszt nem számolta el, pedig bent voltam..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
A wrc 3-at próbáltam annó pc-n g25-el, de csak is 180 fokos kormány fordulással dolgozott. Kuka... Nem tudom azóta lett e javítva... 😁
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Szerintem nincs vele gond. Ha paypal-lal fizetsz, vissza is tudod kérni az árát, ha átvágnának, de szerintem nem lesz ilyen.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Én nem, de az 1-nél is volt döccenés... Alig töltött be mikor csatlakozni szeretett volna a racenet-re vagy mire.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz Skeleton01 #1630 üzenetére
Görögben eső?! Az egyben nem volt ilyen...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz Zoolee1976 #1820 üzenetére
Textúrák, hangok, modellek?!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz Zoolee1976 #1822 üzenetére
Az alap verziónál is úgy jön ki a textúra, meg a modellek, hogy nagy felbontáson (2k,4k) szépek legyenek, az meg piszok sok hely kell.
Amúgy meg ha kell tárhely, akkor már 20k-ért igen csak rá lehet nyúlni egy 2-3 terás hdd-re.
Vagy egy 240-es ssd-re.
Nekem például a szimulátor gépben csak egy 240-es ssd van, amin csak a dirt 1-2 van fent.
Igaz, hogy csak az egyet tolom, de így is elég.
Szóval ha valaki nem akar háttértárra költeni, akkor eldönti mivel játszik.
Nekem annó egy 1 terás hdd volt belőve only steam-re és elfogyott pillanatok alatt...
De mivel 2 gépen játszom, így nem kell annyi hely, mert az egyiken csak fps-t tolok, a másikon meg kormánnyal csapatom és oda nem kell nagyon sok hely."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Hamelati - 7:10:718
Valaki megnézné, hogy ez mire elég? Kíváncsi voltam, mit megyek Dirt 1 után, de nem az igazi... Volt benne hiba... A gumi mediumra volt rakva, mert soft-on igen gáz golt nekem. lehet a hard kellett volna. 2001-es bubuval mentem."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Vicc a finn rész.
A fizika is. Mindig ugyan abban a kanyarban b@sz le a pályáról, lassú és vagy gyors sebességnél is... A másik, hogy egy 7 kilométeres szakasznál 4 kerékre össze szedek defektet... Gratulálok kódmasztersznek!
Az autók. Amik nagyon alulkormányozottak, lásd 2001-es subaru, ford 2003 ott az első 3-as kanyarban olyan szinten behúz a kanyarba hogy azt öröm nézni.A pálya nevét nem tudom, pedig szeretem az egyben.
A 2007-es fordnál nem csinálja, igaz annyire nem is alul kormányzott mint a másik kettő.
A 2007-nél meg lebasz az ívről, sebességtől függően... Hát vicc na."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
bubu = subaru
Nem az idővel van baj, mert 1-ben nekem is ilyen idők vannak, csak érdekes, hogy a 2.0-ban abban a kanyaraban ahol az egyben nem kellett bűvészkedni, mert nem rántott be balra, itt a 2.0-ban meg meg beránt és már zúzod le a kocsit + pörögsz mint bádoglavór a betonon.hogy berantja az autot az ausztralon, spanyolon stb, rohadtul zavart, de aztan beletorodtem ott valami nagyon nem stimmel a grafikaval
Ott nem a grafika hibázik, hanem a fizika."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Igen az.
Egy 7 kilométeres szakasz...
Nem tudom a nevét fejből, de amit mentem tegnap a hosszú szakaszon, annak a fele első része. A nagynál nem vettem észre, de ma reggel a 2007-es fordon kívül a 2003-as ford/2001-es subaru ott behúzott és törtem, pörögtem.
Érdekes, mert a hosszún nem csinálta, pedig ugyan úgy veszem be a kanyart...
Megtaláltam.
[link]
Nem én mentem. A 6-os után van egy 4-es, 22 másodpercnél, utána meg a másik balos kanyar, ott nem beránt, hanem egyszerűen megyek ki az erdőbe. Mindegy hogy nagyon megfékezem, vagy beleszállok, dobom el a picsába.
Annyira nem zavar, mert az egy jobban bejön, mint ez, csak fura."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
De nem megyek be az árokba. Kanyar előtt fék egy pici, kanyarodok és már vágja is be magát az árokba, balra. Igaz, nincs beállítás a kocsin, de nem hinném, hogy ez annyira gáz lenne.
Na mindegy, holnap megnézem még azért."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Evo 6, group a kategória.
Ez is szar, de legalább nagyjából pályán tudtam maradni vele.
Fura, hogy száraz, vagy nedves az út, ugyan úgy csúszik minden."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz SirRasor #1893 üzenetére
Én nem. Az egyből tanulva, az rwd megtanít, hogy kanyarban nem lehet padlózni, mert ott vége. Én a B csoportból tanultam sokat. Miért? Mert marha gyorsan el tudod dobni a kocsit.
Ha azzal megtanulsz menni, már pedig az nem a full padlógázt jelenti, akkor még a gyengébbik csoportban (A csport, wrc, wrc 2010) tudsz gyorsulni.
A 205 T16 egy jó autó ide. Könnyű, baromira erős, nem annyira pattog mint a Quattro.
Ha azt tudod terelni, akkor a többi összkerekes csoportban még tudsz gyorsulni.
Master-ben a T16-al 150 pontot szedtem össze, vagyis mindenhol első lettem 3-5 perces előnyben. Átültem a 2001-es subaruba és még gyorsultam picit mert ahol eddig elvettem, oda beraktam a kocsit a B csoport után."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Zsír. Én lemondtam róla. Marado kaz egynél, meg most az ETS 2-nél, mert 3 monitoron, meg track ir 5-el nagyon adja...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Jó kis driving force ps-hez és pc-hez! Ezen tanultam meg Colin 2-be rallyzni!
nyári szünet végére mindenhol vertem a gépet a legnehezebb fokozaton!
Régi szép idők!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
nagyúr
válasz Zoolee1976 #2006 üzenetére
LOL
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
300 fok?! Ez nem forma 1, hogy koptól koppig 220-240 fok az elfordulási szöged...
Itt az a jó, ha olyan 5-600 fok körül vagy, mert sokkal finomabban tudsz menni."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Az egyben volt jelentősége. Gyorsabb váltás, jobban reagál a motor, súly könnyítés.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
A cigis bubuval eljutottam egy szintig, de nem vettem észre semmit. Igaz, nincs kimaxolva, mert nem játszom vele, inkább az eggyel.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz nagyroham1 #2238 üzenetére
Quadro kártyával szeretnél játszani?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz LeventeV #2295 üzenetére
[link]
A 22B egész jónak néz ki.
Azt hiszem áprilisban megnézem a játékot majd..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
nagyúr
-
nagyúr
Hát igen, azzal is vannak bajok...
Itthon én is ki tudom próbálni, csak időm nem lesz hozzá majd..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
-
nagyúr
Azt kell mondjam tetszik a dlc. A subaru bejön, a skócia megint.
A fizika furcsa, de az farm-os szakaszon skóciában 23. lettem 4 próbálkozás után. Az első után +23-al vagyok. Teljesen jó kezdésnek."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz snecy20 #2355 üzenetére
Én is! na meg a legacy rohadt nagyot tud menni! Beállítás nélkül is tök jól irányítható!
Apropó! Az S4-et hogy kellene beállítani, hogy ne legyen annyira alul kormányzott!
A Legacy irányítása tetszik (gyári beállítás) de az S4-é még az S7-nél is érdekesebb.
Nem értek a setupoláshoz de ezt be kellene lőni.
3 monitoron állat a cucc!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Igen. Én bal-láb fékkel veszem be a kanyarokat és nekem alul kormányzott.
Fordítok a kormányon semmi, fordítok még, már kezd jó lenni, fordítok még, hogy jó legyen és akkor már sok a kormány fordulat, tolja az orrát.
Az S7 azt tudom milyen, ott fordítod és fordul, ha nem fordul még jobban fordítok a kormányon. Az egyben egész jól elvagyok vele, de ott van beállításom hozzá.
Itt az S4 nem ilyen, ott nem történik semmi kis mozdulatra, ha fordítok még, akkor meg már az elejét tolja. Amúgy a kanyar közepénél tolja. Az s7 inkább a kanyar végén kigyorsításkor.
A legacy gyári beállítása nekem tök jó. Ott azt csinálja a kocsi ami szeretnék hogy csináljon."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Fáradt vagyok, aláírom, nem tudok úgy koncentrálni ahogy szeretnék, de mondjártok már meg, hogy ennek a játéknak szimulátorosabb a fizikája vagy sem az egyhez képest.
Mert
1. Egy fát telibeb@szok 120-szal, terminal damage. Restart és 17-szer verek teleibe mindent megyek tovább csak az első lökös szakad le.
2. Az útszéli pitypangok tényleg megállítanak egy közel 1100 kg-os autót 200-nál?!
Mert nonszensz b+ hogy ilyen tápos pitypangok teremnek Skóciában mert eltalálom őket az út szélén és már pörgök mint buzi a meleg vizes lavórba...
Óh, a mérhetetlenül sok defektet nem is említem. Picit lerakom az út szélére már mondja a navigátor, hogy talán defekt van?! Utána meg rá egy másodpercre porfelhő és lerobban a gumi felniről... Hát no komment.
Az egyben is volt defektem, de nem volt annyi, mint most csak ma reggel...
Úgy hogy valaki mindentudó nyugtasson már meg, hogy ezeknek így kellene működnie!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Nincs. Vagy ott van egy picike kis fenyőfa az út szélén. Hát az is tud érdekes dolgokat művelni. Műveljen, de ha ~200-zal elkapsz egy 20 centis fenyőt, ne borulj már fel...
Ha egy árkot kapsz el, amiben van egy farönk, akkor oké, nincs vele gond."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Nem tudom, lehet engem zavar a fizika ez a része, de szerintem ez nonszensz...
Az egy sem tökéletes, de ott legalább hajaz az RBR-re. Itt lehet hogy jobb, mert a murvát mintha jobban érezném, hogy van valami, de az hogy egy picurka fenyő és jóformány lenullázza a kocsit, meg kipörög tőle..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz LeventeV #2384 üzenetére
Hali
Én úgy tudom, hogy ez volt az első wrc autó amit fejlesztettek és pont ez a subaru lett. Ezért került be a 2000-es wrc kategóriába. Ezt egy youtube-ra feltöltött dokumentum filmben mondták. Ez az első wrc kocsi."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Hát igen, csak a hajtást kellett nekik kitalálni oda a focus alá.
Oké, volt olyan Sierra ami alatt volt, de az még som volt passzos a focusba.
Oh, Tommi-t hagyjuk. Az evo 5-6-tal verte őket.
Meg a Subarunak nagyon sok technikai problémája volt a futamok alatt. Vagy ezek miatt nem tudtak nyerni, vagy rommá zúzták öket. Ha jól mentek és szerencséjük volt, akkor nyertek. Lásd Richard Burns. Vagy ott van Petter is, amikor japánban egy szikla az úton keresztbe húzta a bajnoki címét. Csak be kellett volna érnie és megvan. De nem.Érdekes, hogy nekem a Lancerral jobban megy a játék. A subarukat imádom, de az evo valamiért jobb nekem a vezetési stílusomhoz.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Mert lehet ő szeret esőben menni. Csak az sem mindegy ilyenkor, hogy belső nézetből mész, vagy látod a motorházat vagy a kocsit. Mert belsőből igen érdekes a dolog...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."