Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kokov

    tag

    válasz mikromanus #2784 üzenetére

    Nekem ahhoz hogy tetszen nem kell, hogy milliószám megvegyék a vonatkozó játékot. Akár "bukta" is lehet, mert ezt a diablot egy alapjátékkal meg lehet verni játékélményben szerintem. Nem kell hozzá óriási áttörés. Ha százezer elkel a konkurensből, ergó bukta akkor már egy szerver tuti lesz, ahová az offline felépített kariddal fel tudsz menni, tehát lesz élet a multi részében is. Max ha messze van fizikailag, akkor a ping miatt szívok, de százezer eladott példány után már lesz online ember a multiban is, az a százezer meg globalshipping lótúró. Egy meggyőző ingame videó a youtube-on többet hoz állítom. Olyan nagy marketing meg hírnév tuti nem kell hozzá. Apropó pont az az egyik leggyakoribb kritika a játékkal szemben, hogy egyáltalán nem érződik rajta, hogy ennyien megvásárolták. Én se érzem, szerintetek érezhető? A közösségi moduljait szídták sokan a legelején, hogy nincs külön országra, nyelvre privát csatorna a csetben és így körülményes megtalálniuk egymást a HC gamereknek stb.
    Kicsit az az érzésem van, hogy rengeteg humán erőforrást elvisz a Blizznél az AH kézbentartása és üzemeltetése és amire kéne arra meg nem marad.

    (#2787) Zan

    Lehet, de van egy egészséges fejlődés minden játékban. A D2 idején még elég volt ha végigmehettem egy aszfaltcsíkon, most meg már komplett város van, kerettörténet, külön küldetések meg a jóég tudja még mi egy autós játék címén, lásd GTA4 meg a többi. Az ember megszokta, hogy egyre többet kap, mert fejlődik az iparág. Olyan sokáig fejlesztették, hogy azt hittem, hogy kiböjtöljük, de ha megjelenik akkor aztán... most meg nem azon gondolkodom, hogy mennyi mindennel több, hanem azon, hogy ha az AH-t leveszem, akkor van e ebben a részben egyáltalán annyi, mint az előzőben volt a kieggel. A grafikát feljavították egy kicsit...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák