Új hozzászólás Aktív témák
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1150 üzenetére
az az egyik leg szívósabb dög. az még egy karral meg fej nélkül is jön tovább meg igen gyorsan tud szaladni. lessz szívósabb fajtája ami ilyen sötétebb bőrű lesz.
sztázis, két karját levágni és akkor határozottan nem jön továbbegyébként valami 1500ft-ért vettem meg az első részt úgy hogy alapból tartalmazza a magyar nyelvet is az angol mellett.
[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wertigo1984
őstag
válasz Kvelstadt #1151 üzenetére
ja meg találkoztam azzal a rájafélével, ami 2 kézen mászik... kiráz a hideg tőlük
én itt vettem a fórumon de ez német-francia nyelvű. egy kukkot nem értek belőle, de szerintem amikor ordít és hörög a szörny, lőj és fuss elméletet követem.[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
3.Aragorn
addikt
válasz Kassadin #1144 üzenetére
Persze, ha elfogy az életerőm, cseszhetem, de eddig 10-ből 9-szer úgy haltam meg, hogy valami rám ugrott/elkapott és akkor hiába lett volna akár végtelenül sok életerőm, előbb utóbb szétszed. Az "E" gombot kínálja fel, de hiába nyomkodom, ha elkapott, végem. Ezért írtam, hogy jobb gyorsabbnak lenni.
Egyébként maga a karakter bosszantóan lomha. Sokszor tizedmásodpercekkel később végez el a játék egy rántást, egy mozdulatot (gyaníthatóan nem az egerem lassúsága az ok, mert pl crysis alatt semmi hasonlót nem tapasztaltam), nem is beszélve a verekedésnek csúfolt parasztlengőktől, melyeket közelharc közben produkál szeretett mérnökünk.Nem minden vándorút céltalan...
-
Kassadin
addikt
válasz wertigo1984 #1152 üzenetére
Azokkal érdemes instant végezni, előszeretettel csinálnak a holttestekből szörnyeket.
3.Aragorn: Igen, és ahogy tapasztaltam, legtöbbször, mielőtt lengőznél egyet, már ugrik is arrébb a mutáns, természetesen utána van egy holtidő, amikor nem tudsz semmit sem csinálni, és már támad is vissza. Se a parasztlengőnek, se a taposásnak nem sok értelmét látom, semmit sem sebez egyik sem. Egyszerűbb lelőni a végtagokat.
-
Kvelstadt
veterán
válasz 3.Aragorn #1153 üzenetére
persze 2 részbe más sokkal gyorsabban tapos űt forog de az első részbe nem árt kikapcsolni a v sync-et.
ja már írta valaki..
akkor más.
ütés taposás is lőszer megtakarításra jó. az összes földön vagy falon lévő kapcsoló és áramkör semlegesíthető ütéssel taposással plusz a dobozok taposása.
pl ha olyan dobozra lépsz amibe azok a kis vinnyogó piócaszerű dögök vannak inastant megdöglik az összes.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Kassadin #1154 üzenetére
legtöbb helyen már tudom hogy jönni fog mire legközelebb én visszatérek oda. volt is hogy a vége felé egy teremnyi hullának taposgáltam le legalább a fejét meg a két karját mert az olyan hullákból már nagy csalódottan nem csinál nekromorfokat hanem inkább belőlem próbál nem sok sikerrel.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
3.Aragorn
addikt
válasz CsiguszMaxim #1155 üzenetére
Elvileg alapból kikapcsoltam, de megnézem.
Nem minden vándorút céltalan...
-
Kvelstadt
veterán
imposs-n maxos a sztázis az élet a levegő meg a cutter és a kinézisen is van kettő. folyamatosan vettem gócokat mikor volt rá pénzem. megvan az 5.szintű ruha és kinyitottam néhány gócos ajtót is. volt amelyikbe rubint félvezető volt ami rögtön 10000 pénz meg halom lőszerek és élettöltők.
most jön az utolsó fejezet.
összességében egész jól állok. a második regenerálós rész nem volt gyenge.."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
FLATRONW
őstag
Ha a játékban be van kapcsolva a v-sync, akkor 30 fps-es limit van rajta. Erre egy megoldás van, játékban kikapcsolni és driverben pedig bekapcsolni a v-syncet. Ekkor már normálisan 60 lesz a képkockasebesség (monitortól függően).
-
Kvelstadt
veterán
kész vége impossible befejezve. maradt vagy 10 legnagyobb élettöltő, rakás lőszer meg több mint 120000 pénz.
boss meg ugyanúgy egyszerű volt mint többi fokozaton.
egy két inváziós részt leszámítva nem volt olyan nehéz.
persze nem rohantam sehol. az a brute amelyik a valor végén jön az nem volt unalmas. nem alig volt sztázisom meg hely se sok volt futni előle."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
Ez az egyik kedvenc játékom, nemrég kezdtem el másodszor is végigjátszani.
Az irányítással és a nézettel nem volt gondom. TPS nézet is illik ehhez a stílushoz, aki játszott horror játékokkal (Silent Hill, Resident Evil, Cold Fear stb) annak nem hinném, hogy problémája volt vele.A fegyverek közül az ív és plazma a legjobban használható, de nekem a hullámfegyver is bejött. Igaz azt rendesen fel kell fejleszteni, de utána elég nagy pusztítást tud csinálni, csak közel kell engedni a dögöket (shotgunnak kell felfogni). Akkor viszont egy kinetikus lökés és szakadnak a testrészek. A szívósabb fajtákat meg fellöki és gyengíti. Szűk helyeken és több irányból támadó ellenfelek ellen nagyon jó. A kis csúszó mászók ellen is nagyon hatásos. 1 lövés és szétkenődött az összes kis amőba.
A lángszórót próbáltam még fejleszteni, nem rossz, de nem az igazi. Pedig egy ilyen sci-fi, űrhajós horrorhoz, alap tartozék a lángszóró. A kis mászó dögök ellen a leghatásosabb, viszont azokkal a hullámfegyverrel is könnyedén (ha nem könnyebben) végezhetünk. És akkor már inkább hullámfegyó, mert nagyok ellen is jó és vákuumba is használható.
Nem sietek sosem a játékba. Nekem 12-14 óra is volt a végigjátszás. Egyrészt beleélem magam és nem rohanok. Aztán megfontoltan nyomulok előre, hogy a lehető legkevesebb sérülést kapjam, illetve minél kevesebb lőszerbe kerüljenek az akciók. Ha valaki körültekintően játszik, nem sérül, nem pazarol rengeteg felesleges cuccot el tud adni (életerő csomagok, sztázis, lőszer stb). Ezeken lehet tovább gócokat venni, így nemcsak 1 fegyvert lehet kimaxolni. Meg nem muszáj ragaszkondi a teljesen fullos fegyverhez. Nem lesz legnagyobb a tára és nem cserél olyan gyorsan tárat, na bumm. De a megspórolt gócokat másik fegyver erősítésére tudjuk fordítani.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1162 üzenetére
na végre valaki!
kb egy véleményen vagyok veled.
nekem az ív fegyver azért nem jött be annyira mert nem fed le akkora területet mint a hullámfegyver plusz a falon lévő dög akinek a csápjait kell lőni ív fegyverrel több lövés ha már spórolásnál tarunk hullámfegyó meg letépi mindenét.
igaz hogy fejleszteni kell hogy hatékony legyen de utána simán kárpótol.
azt hívom tömegoszlatónak. beálok egy sarokba, gyertek csak gyertek aztán bumm és mindenki flaccs..ajánlanám figyelmedbe majd a nehezebb fokozatokat hard és impossible.
ott aztán haladhatsz óvatosan megfontoltan meg tudod értékelni a lőszert gócot stb-t plusz a hangulatot is fokozza hogy sokkal nagyobb veszélyben vagy mint könnyebb fokozatokon.
de egyetértek azzal hogy nehéz fokozatokon már nem is annyira ven lehetőség két fegyvert tápolni meg bőőven elég is a sima cutter csak mellé nagyon kell használni a sztázist és azzal minden helyzetet meg lehet oldani.a lángszórót én semmibe nem nézem. örülnék ha jó lenne de hogy maxra tápolva is egy palack kellett egy szívósabb dög kiiktatásához az nem jó.
az impulzuskarabély avagy gépfegyver sem rossz dolog.
a sok kimért pontos lövés után jól tud esni egy olyan végigjátszás ahol ratatatatata módon megszórod őket.."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #1163 üzenetére
Igen a lángszóró lehetne erősebb. Vagy legalább ne tudna olyan jól támadni a szívósabb ellenfél miközben lángol, lehetne egy zavaró hatása. Azért lenne jó, mert szerintem a sci-fi horror kultikus fegyvere a lángszóró.
Lehet maxon a másodlagos tüzelése, mikor napalm lövedéket nyom az ellenfélre az erős lehet. Csak idő még megégnek teljesen. Na meg annyira nem is látványos, a tűzön meg dolgozhattak volna többet. Az elhullott ellenfeleken meg semmi égési sérülés nincs. Meg szegény azért felesleges, mert a hullámfegyver tényleg kiváltja a használatát és az több mindenre alkalmazható.Fegyverek közül a belezőt még sosem próbáltam. Az energianyalábot meg csak alap állapotban. Nem tűnt rossznak, csak lassú, azt valószínű sztázissal érdemes kombinálni.
Normálon játszottam eddig. Így nem nehéz, ritkán halok meg, cuccból se fogyok ki. Easy szerintem vicc kategória lehet. A hangulat persze parás így is, nem is maguk a szörny támadások, hanem az egész atmoszféra, hangok.
Hardon szívósabbak is az ellenfelek, nemcsak kevesebb a cucc? Vagy többen is támadnak, vagy így mind egyszerre? Az már durva lehet.Ha ezzel végeztem majd nekivágok a 2. résznek.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1164 üzenetére
a belező sem rossz, de az inkább akkor jó ha már nincs mitől félned vagy nem nehéz fokon tolod.
úgy használtam hogy boka magasságba lőttem ki belőle a pengét. és ahogy közel ér az ellenfél el is metszi a lábát aztán ahogy előre esik végigdarálja az egész testét.
de nehéz fokozatokon tökmnind1 hogy maxos e a sebzése inkább csak meg csikolni lehet vele az ellenfeleket de szétdarabolni nem igazán mert sztem immunisak rá..bizony a hangok meg a légkör adja a hangulatát.
ha fülessel játszol az egész játék alatt folyamatosan halk suttogásokat hallasz meg kalamolásokat szellőzőkbe stb..
az első részbe a fokozatok között annyi eltérés van hogy a szörnyek nehezebben halnak, pl nem elég egy lövés levágni egy karjukat plusz ha közel érnek nagyobbat is sebeznek.
nekem mer bő 10+ végigjátszásom van az első részben és ezen kívül minden ugyan az.
ugyan annyria lőszer meg a többi cucc ugyan ott vannak stb.. persze nem elég ugyanannyi lőszer mert szívósabbak ugyh előfordulhat hogy boltba venni kell.
hard-re már nem emlékszem annyira de impossible fokozaton ha megcsap pl egy sima pengés karú az kb 95% életet szakít ha nem is öl meg. sztázis nélkül el vagy veszve.
van az a két karú dög ami deréktól lefelé egy csáp és a kezével közlekedik. a legszívósabb dög az egész játékba az alapellenfelek közül..2. részben már jobban kiegyensúlyozták fokozatokat. pl tényleg kevesebb élettöltőt és lőszert ad a játék. a 6.os cutter tárak helyett 1-es meg 3 darabos. hullámfegyverhez is egy lőszer stb.
viszont szerintem a 2. rész nehéz fokozata még így is könnyebb haladás szempontjából egészen az utolsó 3-4 fejezetig. ott bekeményít a játék.
először ajánlanám majd ott is elsőre a normal fokozatot mert nem árt tudni a végén hogy hol mennyien jönnek stb.
van a végén boss előtt egy rohanós szakasz ahol nem fogynak el az ellenfelek, 10 élettöltőből maradt vagy 2 a boss-ra és nem elsőre tudtam elszaladni odáig még úgy sem hogy már párszor letoltam azt a részt is."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #1165 üzenetére
Akkor te már becsukott szemmel is játszhatsz, mindent ismersz már
Én akkor játszottam ki először mikor megjelent aztán most a másodszor. Így sokat felejtettem már, majdnem olyan ütős és kiszámíthatatlan nekem (pár emlékezetes pillanatot leszámítva ) mintha elsőre játszanék.
Aztán a 2. rész előtt úgy gondoltam fel kell eleveníteni itt a dolgokat, de jól is tettem, hiszen ez az első rész nagyon jó játék.Sajnos nem fülessel játszom, mert a jobb fülemre nem hallok.
5.1 hangfalak vannak, a hangerő nagyon sokat számít. Persze nem üvöltetni kell őket, csak ha halk, akkor a sok apró kis nesz, amiről te is beszéltél elveszhet (és a hirtelen robajnak sincs akkora hatása). A hanghatásokba nagyon jó ez a játék.
Emlékszem mikor először találkoztam azzal a magas vékony több részből álló szörnyeteggel, ami aztán több darabra eshet szét. Először csak a hangját hallottam a folyosón, még nem is láttam a dögöt, de a hangjától lefagytam egy pillanatra
Mélynyomót jól megküldi mikor az "megszólal". -
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1166 üzenetére
mikor megjelent belebuzultam és letoltam először easy-n mer egyébként mocsok távol áll tőlem bármi féle lövöldözős játék. aztán vagy kétszer normal-on. aztán tesóm box-án joy-al még vagy 4szer. aztán megvettem pc-re és még sokszor nekimentem.
szal impossible-n gyakorlatilag nem volt olyan hogy ne tudjam hol mikor hányan jönnek.
de még így is húzós távol tartani őket.
a story-ját imádom. magyar nyelven tolom és elolvasta meghallgattam benne mindent és a 2 résszel együtt már majdnem van egy teljes kép a történetről. e egyelőre ara elég hogy jól belegondolkodjak ebbe a marker pszihológiába hogy hat az emberekre meg a közös tudata a lényeknek stb..
ajánlom figyelmedbe a két animációs filmet. az egyik az első rész előtt játszódik a másik pedig a két rész közötti átvezetésre szolgál.
jól tetted hogy elkezdted a 2.rész előtt újból.a szörny akiről beszélsz az az egyik legjobb hangeffektel megáldott jószág a játékba. sms jelzőhang a kiáltása telómon..
egyébként majd egyszer nézegesd meg mindkét részbe a halálokat is. ne nyomkodd az e gombot mikor kéne vagy hagyd hogy megöljenek.
nem tiszták a készítők mert annyira sokféle halált csináltak csóri isaac-nak hogy egy egész tartalmas videót lehetne összefűzni belőlük.
majd a végén mikor beindul a marker meg mellé üvölt a boss is, na az majd megmozgatja a mélynyomódategyébként ez csak az én véleményem: nagyon jó a 2. rész nagyon jó lett, látványos, jók az új ruhák, főleg a sisakok, helyszínek stb de nekem nem adta vissza annyira azt a hangulatot mint az első. hiányzott nekem a suttogás a kalamolások meg a többi apró zaj, nesz. persze kárpótol mással. jobban mozog isaac, gyorsabban tapos jobban fordul. csiszoltak a mozgáson de akkor is az első rész a best.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #1167 üzenetére
...sms jelzőhang a kiáltása telómon.. "
Az durva. Ébresztőre kell majd betenni.
Igen, nem sokszor haltam meg. Egyszer telibe kapott a centrifuga, egyszer a regenerálódó szörnyeteg kapott el, és egyszer tűzhalálom volt. Végig figyeltem a testi épségemre.Láttam mindkét animációs filmet. Tetszettek azok is, az Aftermath-ot egy hete néztem meg. Igazából az hozta meg a kedvemet, hogy játszani is kéne ezzel a játékkal. Megvolt ugyan valahol a mentésem, végig is rohanhattam volna az első részen feltápolva. Csak úgy voltam vele, ennek a játéknak a lényege, hogy kiszolgáltatottságban legyek. Úgyhogy szűz játékkal kezdtem ismét.
Igen erről olvastam mikor még készült a 2. rész, hogy a fejlesztők azt ígérték kevésbé lesz parás ez a rész (nyilván, hogy többen vegyék, vigyék). Vagy inkább úgy fogalmaztak nem lesz jelen mindig a pszichológiai nyomás és a kiszámíthatatlanság. Lesznek olyan helyek amiről tudni fogjuk itt biztos nem támad ránk semmi. Pedig szerintem pont ez adja az igazi hangulatot és nem a hentelés. MIkor pörög az akció akkor számomra lecsökken a horror feeling és átmegy akció lövöldébe a játék. Az a félelmetes mikor még nem támad ránk senki, nem tudjuk mikor jön valami felénk csak hallunk neszeket és zajokat.
Kéne egy külön kapcsoló a játékba egy "pszichológiai nyomás" nehézségét lehetne állítani. Easy, medium, hard. Ez a horror elemeket és effekteket szabályozná (bár tény, hogy nagy munka lenne). Mert sajnos, a szélesebb rétegek bevonása, mindig a gyorsaság és az akció növelésével lehet elérni.A történek szerintem se rossz. Nyilván még sok kérdésre a 2. részben fogok választ kapni. (Még hátra van a 12. fejezet már ma majd befejezem.)
De, amit kivettem az 1. részből, az, hogy... SPOILER!A vörös jelölőoszlopot (red marker) a kormány csináltatta egy másolat az eredetiről. Legalábbis ezt mondja Kendra, mikor lelép a rakománnyal. Ezen a kolónián helyezte el, hogy a hatását tanulmányozza, gyak egy véres kísérlet lenne az egész. Direkt sok hívővel töltötték meg a kolóniát és a hajót, hogy fokozzák a hatást, mert fogékonyabbak lennének.
Mondjuk ez nekem így csökkentette a misztikumot, NA erről is az emberek tehetnek dolog miatt.
Csak azt nem tudom, hogy, fertőző "ráják", meg a gigantikus nagy lények, hogy kerültek oda. Nem hinném, hogy több száz emberi tetemből álltak volna össze, miután beolvasztották a génjüket és a testüket. -
wednesday
őstag
válasz wertigo1984 #1169 üzenetére
Majdnem. Le is kell menni a kolóniára a végén. De az egész játékterjedelemhez képest az már nem egy hosszú rész.
-
wertigo1984
őstag
válasz wednesday #1170 üzenetére
úhh akkor szerintem holnap kezdem elölről az egészet, mert íízzin vagyok most, és még izgalmasabb szerintem úgy... Hardon több az irtanivaló, vagy nehezebb őket megölni? Isteni JÁTÉK!
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
wednesday
őstag
válasz wertigo1984 #1171 üzenetére
Jobb ha nehezebben kezded. Easy-t sose próbáltam, csak mediumot. És úgy sem vészes a játék elsőre se. Szerintem a játék lényege veszik el könnyű fokozaton, mert csak nyomulni kell előre és inkább a szörnyek félnek tőled, mint te tőlük. Hardon azért már tuti meg kell gondolni a lépéseket és a vásárlásokat. Többet kell költeni felszerelésre, így kevesebb jut a fegyverek tápolására (kevesebb gócot tudsz venni). Erősebbek az ellenfelek és jóval nagyobbat is sebeznek. De nem hinném, hogy többen lennének (pont elég a szívósság). Toturi feljebb leírta a különbségeket, ő már lehetetlen fokozaton is szakértő.
Ha először játszol vele akkor szerintem medium az ajánlott. Úgy kapsz egy már parásabb, de még mindig nem szenvedős játékmenetet. Viszont ha kihívásra vágysz, és ráhangolódtál a játékra el tudom képzelni, hogy hardon is menne. Bár ott (szerintem) már nem árt ismerni a dolgokat, fegyverek képességeit, fejlesztéseket. Sztázisra rámenni nehezebb fokozaton pl.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1168 üzenetére
a markerről is többet fogsz megtudni a második részben. jól mondta kendra. emberek csinálták.de csak másolták. volt egy eredeti.. de eről majd mindent elolvashatsz a 2. részben csak szedd le hozzá a magyarosítást és ne csak a naplófájlokat olvad el hanem a digitális kivetítőket is amik majd lesznek a pályarészeken.
egyébként már az első részben beszél az őrült doki az unitológia vallásról. ők csinálták úgy hogy mindenhol ott vannak. a kormányba a c.e.c-nél stb.
az ishimura kapitánya is unitológia hívő volt de ez ki is derül az első részben. hogy a aegis 7 bányászata tilosba ment de a bányászat is csak álca volt. a markert keresték..
a lények meg sztem a marker hatására lettek olyanná azon a bolygón.
a marker saját formájára formálja az életet hogy terjedni tudjon.
egyébként a szörnyé válás folyamata az hogy vagy megfertőz egy szörny aki megsebez vagy az ami a játékba is megy. szörnyek gyártják a hullákat a ráják pedig átváltoztatják a halott testeket.
de ezekről is lesz bőven infó a 2 részbe,"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
egyébként azt tudjátok hogy ha végigjátszott mentésből kezdtek egy újat akkor minden megmarad amit addig megszereztetek és lehet tovább tápolni a fegyvereket stb..
úgyanúgy előrül a játék csak már minden rajtad van amit addig megszereztél plusz a széfbe és az inventory-ba is megmarad minden cuccod.
a kinézis meg a sztázis amit úgyanúgy újra meg kell szerezni a játék elején.
ja és az újrajátszás extrája hogy megkapod a boltba az usm valor fekete fehér katonai ruháját amit láthattatok is a holttesteken mikor át kellett menni a becsapódott valor-ra.Vertigo nehezebben ugyanaz minden csak nehezebben halnak a dögök és sokkal nagyibbat is sebeznek.
impossible fokon pl egy sima slasher (az alap emberszabású ellenfél) akár egy csapásból is megöl.
de pl ha rádtapadnak a kis piócák akkor hiába nyomod az e gombot akkor is szétszednek pillanat alatt.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1176 üzenetére
adok egy tippet.
ha jönnek rád elszoktad lőni a lábukat szerintem. ez a logikus hogy lelassítsd őket.
de ez nehéz fokozaton csak lőszerpazarlás.
kell pár töltény a lábukba és utána még jönnek tovább földön kúszva és a karjaikat is el kell lőni.
viszont karok nélkül minden dög ártalmatlan és bele is pusztulnak szal lőszerspórolás miatt célozz inkább a kajaikra. lelövöd mindkettőt és tuti meghalnak."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1178 üzenetére
eszébe juttatsz?
azaz fejbelövöd? na az ami még felesleg.
nem az agyuk irányítja őket.
jó példa rá a csápos farkú ellövöd a fejét meg egy karját és már csak egy karja marad meg a csápja de még jön tovább. viszont két kar nélkül megnyugszik..
egyébként egy kar meg egy láb ellövése után is meg szoktak feküdni de egyszerűbb egyik kar után a másikat is becélozni mint a lábára rámenni.
főleg a nagy hasunál érdemes kart lőni mert ha meglövöd általában elkezdi felvágni a hasát hogy újabb dögöket engedjen rád viszont kar nélkül neki is vége és nem mászik ki belőle semmi."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1179 üzenetére
a sztázis nehéz fokozatokon elengedhetetlen ahhoz hogy maradjon lőszered és haladni is tudj.
lehetetlenen az elején éppenhogy annyi lőszert ad hogy eljuss az első boltig ahol valamennyit már vehetsz.
de nem egyszer volt hogy több teremnyit is visszamentem mert tudtam hogy ott volt a falon egy sztázis töltő én meg épp ki voltam fogyva.."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #1180 üzenetére
Egyébként a fej elvesztése úgy vettem észre az alap szörnyet megzavarja kicsit (a többit nem tudom, ezt nem figyeltem annyira). Már nem támad annyira célirányosan hanem elkezd kalimpálni. Ezt csak érdekességképpen írtam.
Az egyértelmű, ha lőszerspórolás a cél akkor a karokra kell rámenni. -
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1182 üzenetére
pontosan. elkezd kalimpálni de attól még ugyanúgy lőni kell a karjait mintha fejbe se lőttük volna. ara jó amire láblelövés viszont az legalább lefoglalja a két karját mert azzal húzza előre magát így meg lába is meg van meg a két veszélyes karja is amit sokkal nehezebb becélozni ha csápol és szorult helyzetben pl ha nincs sztázisunk hogy lelassítsuk és becélozzuk pontosan.
plusz ott vannak a sötétebb színűek akik szivósabbak és gyorsabbak is még fej vagy végtag elvesztése után is.
nem beszélve a valor átalakult katonáiról akik hihetetlen gyorsan mozognak és képesek kimozdulni a sztázissugár utjából is. na ők még akkor se halnak meg minden esetben ha már nincs meg egy karjuk sem a fejüket meg ha megnézitek látszik hogy amúgy sem sok van már meg nekik belőle. konkrétan általában hiányzik a fejük teteje meg vele együtt az agyuk."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
Na végigvittem az első részt, most jöhet a 2. rész.
A hullámfegyver tényleg hatásos, szerintem a 2. részben is favorizálni fogom. Normálon volt, hogy egyetlen lövéssel végeztem egy sötét szörnnyel vele, csak repkedtek a végtagok.
Tömegoszlatásra is jó, a másodlagos tüzelés is remek, főleg a falon lévő csápos szörnyek ellen, amik köpködik azokat az 1 végtagú kis dögöket. -
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1184 üzenetére
a 2 részbe néhány fegyvernek kicsit átszabták a másodlagos lövését. a hullámfegyverét pont lecserélték de nekem jobban tetszik mint amit az elsőbe lőtt.
de nem is kapod meg a játék elején. olyan a játék fele körül lehet megtlálni a tervrajzát ha nem később.
2. részbe van a menübe egy ilyen előzmény videó amit érdemes megnézni játék előtt. nem csak az első részről mesél hanem mégkorábbi dolgokról is."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #1186 üzenetére
15 fejezetes.
első végigjátszásra biztos hogy ez is megvan vagy 12óra.
én zealot-on 8:40 alatt toltam ki de za sem tűnt rövidnek. változatos a játék sok minden t9rténik benne. tartalmas!
néhány jelenetnél csak nézni fogsz milyen kurvajó, csak majd figyelj közbe h nem e kell közbe lőni vagy gombot nyomkodni
ha bármi kérdés van dögökről vagy bármiről jöhet.
van hozzá topik is"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wertigo1984
őstag
válasz Kvelstadt #1180 üzenetére
Hali! Na elkezdtem hardon, és nem tudom te hogy vagy vele, de rohadt nehéz eltalálni a karjaikat, mert csápolnak össze-vissza. Olyan 6-8 golyó megy el arra, hogy csonkítsam, a fejenlövést valamiért elhagynám, mert lövök neki 2-t, és még nem hal meg. Próbáltam nyakra célozni, de oda is vagy 4 golyó megy, közbe meg jön mint az állat... irtózatosan izgalmasabb így, hogy nehezebb, már vagy 7szer purcantam ki, és még csak kb fél órát játszottam vele így. Nem baj, holnap egész nap ráérek, de hát így tanul az ember. Tényleg nagyobb a sebzésük, full 4esen volt az életerőm a hátamon, mikor elkapott és a nyakam szívta, már nyöszörögtem, meg pici piros volt az erőm, pedig nyamoat az A-t rendesen. Hát ez a játék nem piskóta... Meg kell vennem a 2. részt is!
[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
wednesday
őstag
válasz wertigo1984 #1188 üzenetére
Azt hittem normálon fogod kezdeni. Nem semmi, hogy hardba kezdtél bele első végigjátszásnál.
Nem lesz egyszerű dolgod, igazi túlélő kaland lesz. Sztázist használd ellenük, ha belassultak könnyebb célpontok. -
wertigo1984
őstag
válasz wednesday #1189 üzenetére
Normálon kezdtem, de nem vittem végig, talán a negyedéig jutottam el, izgalmas úgy is, de valahogy kicsit megszokott volt, hogy néhány lövés, és hullák, ez mind monoton, hardon meg azért izgalmasabb szerintem. Pedig ismerem a sarkokat, hogy honnan hány monster jön, de már az elejénél soxor meghaltam.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1188 üzenetére
én nem mondtam hogy mindenkit lealáztam kapásból. én is láttam pár halált.
engem is szétszedtek. plusz mig el nem jutsz oda ahol megkapod a sztázist jön egy két dög akiket igen elég nehéz leszedni lassítás nélkül.
az meg még egy plusz hogy egy lövés tuti nem szedi le a karjukat.
minimum kettő kell hogy leszakadjon egy kar de a sötét színűekbe még töb kell majd.
de ha eltalálod még így is kevesebb lőszer megy mint ha még a lábát is leszeded. te te játszol. ahogy neked jobb.
amúgy az első 6 fejezet kő kemény szopás. aztán már kezd alakulni a fegyver ereje a sztázis meg az élet is ha jól fejleszted őket. de még az után sem könnyű.
én úgy csináltam hogy először a cutter-t fejlesztettem és annak is az erejét. tárkapacitás meg ijesmi ráér. utána a sztázist toltam fulra aztán majd jöhet az élet meg a többi."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1192 üzenetére
a cutter az az alap fegyver. plasma cutter az angol neve.
igen a fordított C a hátadon a sztázis.
míg a fegyver sebzése nem volt maxos én nem adtam ruha fejlesztésre. csak egy gócot de azt is levegőre mert van egy futós rész ahol épp hogy odaérsz levegővel mert közbe még jönnek még a dögök is majd közbe és nem volt kedvem 50szer nekimenni esetleges fulladás miatt.
szóval annyira nem fontos. maradj távol tőlük akkor nem kell annyira az élet se."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wertigo1984
őstag
válasz Kvelstadt #1193 üzenetére
még jó hogy a játék német és francia, miközben angolul tudok. Köszönöm a jótanácsokat! Annyira nem akarom elsietni a végigtolását, de amikor játszom, akkor akarva akaratlanul megfeszülök, komolyan mondom néha izomlázam szolott lenni...a legidegesítőbb talán amikor vascsövek esnek le, miközben oltári csend és egyszer csak egy óriási orditás...na olyankor szokott az adrenalin bennem felmenni és a félelemtől kapkodok.Hát ezért purcanok ki.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1194 üzenetére
jó rossz neked. kurvajók az olvasni meg hallgatni valók a játékba. nem csak a hangulat meg a lődözés. a story is nagyon sokat hozzáad a hangulathoz.
még jobb mikor hallod a kalamolást de mégsem történik semmi. csak kalamolás...
én fülessel toltam és kb fejezetenként kiléptem pihenni mert agyilag lefárasztott az a folyamatos figyelés és készültség meg az a para hangulat..[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wertigo1984
őstag
válasz Kvelstadt #1195 üzenetére
meg kéne szerezzem angolul is... kipróbálom fejhallgatóval én is. Kölcsönveszem a páromét amit vettünk neki, hogy amikpr alszom, ő tudja nézni a tv-t. Még jó hogy vezetéknélküli így az ágyból is tudom nyomni. Nagyon szeretem a horror gamekat, listán a 2. rész, Silent Hill, Resident Evil. Tudod mit sajnálok kicsit? Hogy nem lehet multiba tolni bár akkor elvész az izgalom, és átmegy az egész "mentsükmegegymásseggét meg úgyismigyőzünk" féle stílusba. Ez így tökéletes ahogy van! Itt az a szabály érvényesül, hogy ha kell, *szégyen a futás, de a qwa anyját aki kerget, ezért kap egy pár golyót*, meg *mentem a rongyos életemet*.
[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1196 üzenetére
te box-on tolod nem? hogy vettél te francia nyelvűt?
tesóm londonban él és ott vette meg de még azon is rajta volt gyárilag még a magyar nyelv is.
slinet hill.ből az első3 rész volt jó. a többi már elkurvult. na jó az origins még belefér. de a 4 meg az 5 az más nem slilent."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wertigo1984
őstag
válasz Kvelstadt #1197 üzenetére
aha boxon nyomom. Hol vettem? Osztrákiából, ezért a német francia páros. Silent Origins-t (ha te pcn tolod és ha ott is Travis-nek hívják a főhőst, és az elején egy égő házból ment ki egy kiscsajt...) psp- toltam ki, de ujra és ujra visszatérek hozzá...imádom. A S. Hill Shattered Memories most van kb negyedénél, ebben az a kár hogy nem lehet benne ölni ezeket az eltorzult lényeket, futni kell előlük meg elbujni hogy ne vegyenek észre, illetve sok a logikai feladat benne, amit nem feltétlen szeretek, de így is van hangulata. Nekem az Alan Wake hasonlít az SH-ra.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
Kvelstadt
veterán
válasz wertigo1984 #1198 üzenetére
már rég toltam az origins-t, meg én a ps2 kiadással játszottam de igen úgy kezdődik ahogy írtad. az alan wake-t én nem sorolom ide. tesómmal toltuk végig de mind hangulatba mind történetbe hurka a slilent-hez képest. pedig sokat vártam tőle.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
FLATRONW
őstag
Átlehet állítani a billentyűkiosztást? Átakarnám tenni az irányítást a kurzor billentyűkre, de nem engedi. A második részben áttudom, de itt nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Futás, futópályák
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...