Új hozzászólás Aktív témák
-
De jutalmaz a fegyver szint sebzéssel, és ellenállással. Ami a lényeg. A legfontosabb! Minél magasabb a fegyvered szintje, annál nagyobb a sebzésed, és a védekező-ellenálló képességed. Az a legfontosabb. Itt a példa kép: alul a képernyő közepén. Az a fegyver szint.
A Mastery level az semmit nem ad, az csak "rajoskodás".
Igen, az Escalation level mindkettő nehézségű escalation-ban fejleszthető. És 10-50-ben sokkal több XP-t kapsz. Ezt úgy fogd fel, hogy van mondjuk a Terra escalation. Teljesen mindegy, hogy milyen nehézségen nyomod le. A tapasztalati pont az adott típusú escalation-ra jár. És igen, az fejlődik így, amiért cserébe talent pontokat kapsz.
Kis túlzással minden escalation-ban lehet, minden behemót. Ez nem teljesen igaz, de egy bizonyos kereten belül véletlenszerűen kapod a behemótokat. Pl Terra escalation-ban "szinte" fix a Helion és a Shrowd . És nem, egyáltalán nem nehezek egyedül. Ez csak tapasztalat kérdése. Én nem játszom olyan rég, de 10-50 solo-ban Shrowd lement "S"-re: [link]
Nem kell tőle félni, gyakorlás kérdése csak. Helion se nehéz, csak méretéhez képest kicsit ugri-bugri.Splayer's Path-ba én szoktam nyitni a plusz XP-t. Már három megvan. Evidens szerintem, mert gyorsabban fejlődsz az által.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen