-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45687808
törölt tag
válasz Weareus #6238 üzenetére
Ezt neked kell tudnod, hogy megér-e annyit, hogy beszerezz egy PS3-at. Ha potom összegért valahonnan tudsz szerezni egy 3-at, akkor még akár megérheti. Mondjuk ezt jóember mondja, mert én anno a Bloodborne miatt vettem PS4-et. A PS5 egy érdekes kérdés. Erről azért lehetne gondolkodni, mert nyitásra jön a Demon Souls. Elképzelhető, hogy lesz még olyan From Software játék, ami PS exkluzív lesz. Én a helyedben elgondolkodnék a PS5-ön a jövő miatt. Magam is valószínűleg azt fogom csinálni, hogy megvárom, amíg lemegy az a PS5 nyitási őrület, és utána beszerzek egyet. (Ha most előrendeled, szinte biztos, hogy legalább 2-3 hónapot még várnod kell rá, hiszen iszonyatosan sokan rendeltek, és már most több üzlet jelzi levélben, hogy "bocs, de biztos, hogy nemhogy november vagy december de lehet, hogy még januárban is készlethiány lesz").
-
#45687808
törölt tag
Egyébként még a The Game Awards is érdekes lehet, ami december 10-én lesz. Emlékeim szerint a tavalyi évek egy The Game Awards-án leplezték le a Sekirot is.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
válasz Weareus #6252 üzenetére
A városban két felé lehet menni. Yhorm felé, illetve a Distant Manor bonfire-től ha visszafelé jössz a vízben, jobb oldalt lesz egy alagút. Arra is lehet menni, az vezet újabb bossokhoz meg újabb területre. A leírásodból legalábbis azt gondolom, hogy erre nem mentél. Ha ez megtörtént volna, Yhorm után vissza teleportálnak Lothric-ba.
-
#45687808
törölt tag
válasz BOBAKILL #6264 üzenetére
Egyébként milyen durva, hogy mekkora kultusz lett ez a játék, bár szerintem nagyrészt ez a 3. résznek köszönhető. Érezhetően könnyebb, mint a többi rész, így nem ijeszti annyira el a játékost, viszont ebben konkrétan tökéletes a harcrendszer és az irányítás (mondom ezt úgy, hogy a 2 és 3. részt is billentyűzet + egérrel játszom. Az 1. résznél a nyilakat nem lehet beállítani mozgásra, ezt csak emiatt játszom Xbox controllerrel).
-
#45687808
törölt tag
Nem tudok egyetérteni a leírtakkal. Mondom ezt úgy, hogy én a DS3-al kezdtem az egész sorozatot anno 2016-ban. Az én szempontjaim:
1. DS1 sokkal szűkebb helyeken játszódik, sokkal több ellenfél jön és lehetetlenebb helyekről, sok esetben a pályák felépítésével is meg kell küzdeni (ugye emlékszünk rá, hogy hányszor volt DS1-ben 2 centiméter széles rámpa, amin küzdeni kellett, és vetődni is alig lehetett. (pl. DS3-ban nincsenek ehhez hasonló szívatások)
Természetesen a sebzésük is igen komoly. Ezzel szemben a DS3-ban ha harcos vagy lovaggal kezdesz, elég sok ütést kibírsz, és azért nagyot is ütsz.
2. DS2-ben jóval precízebben kell vetődni, az irány sem mindegy. Komolyabb behatolók vannak, az ellenfelek sebzése szintén jóval nagyobb. Támadásuk sok esetben kiszámíthatatlan: hirtelen támadnak iszonyat gyorsan, vagy nagyon lomhák és azért furcsa a támadások.
3. Az való igaz, hogy a DS1-ben a legkönnyebb az első főellenség, de az is csak azért, mert több mint a fél életerejét levágod egy fejbe ütéssel.
4. DS3-ban szinte a játék elejétől működik a tábortüzek közti utazás. DS2-ben is, csak DS2-ben az egyszerű ellenfelek is igen komolyan lezúznak (pl. Heide Knight, vagy a nagy szarvas mamlaszok, de az egyszerű Hollow Knightok is).
5. DS3-ban sokkal egyértelműbb, hogy merre kell menni, totál random nem kóborolhatsz el, még ha sok lelket elveszítesz, akkor is nagyjából be van lőve, hogy tudj haladni a soron következő helyszínen, míg DS1-ben konkrétan bármerre mehetsz, (pl. megszívathatod magad New Londoban is már az elején, vagy a katakombákban) és DS2-ben is nagyrészt (pl. Heide's Tower of Flame, egy kis életerő növelés és lélek szerzés után -cat ring miatt- a Gutter felé is mehetsz, nem kell oda feltétlenül létra. Én pl. elsőre azt se tudtam, hogy oda létrával le lehet menni, csak leugráltam )Mans20: Nem vagy béna, én is sokat szenvedtem az első főellenséggel. De összességében a 2. rész főellenségei sokkal durvábbat ütnek, és nagyon hirtelen és meglehetősen furcsán mozognak. Meg ugye a 2. részben lemegy a nap mire iszol az Estusból.
[ Szerkesztve ]
-
#45687808
törölt tag
Mielőtt nekivágnék, mint írtam DS3-al kezdtem először. Természetesen nem állítom azt, hogy könnyű, hiszen én is sokat szívtam mindenhol, de lényegesebb több segítséget ad, mint a többi rész. Egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz, de akkor nézzük őket:
- DS2-ben a kaszt kiválasztása után, ha visszamész a kezdő területre, ahol azok a fekete patkány/egér, egér/patkány szerű teremtmények szaladgálnak, ha eltalálsz akár egyet is, durván azonnal lezúznak a többiek. Ugye ott van még mellette a nagy mamlasz (nevezzük szarvas elefánt embernek ).
- DS3-ban is rögtön az elején ott a Crystal Lizard, lehet vele szenvedni, de lényegesen kevesebbet.
- "tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak".
Ez pontosan így van a többi részben is: DS2-ben a Hollow Knightok szeletelnek fel elég durván, meg ugye ledobja egy sas a Pursuert is (persze el lehet ott menekülni tőle, de ettől még az elején az szinte legyőzhetetlen).
- Valóban az Outrider Knight egy tapló ellenfél, de ez megint csak egy darab ellenfél típus. Mindegyik játékban van egy ellenség típus legalább, ami szanaszét szívat.
- Főellenségek: DS3-ban egyszerűen kb. szinthez vannak kötve. Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz, tehát el sem jutsz odáig. Ha a közellenségekkel boldogulsz adott területen, boldogulni fogsz a főellenséggel is. Többi részben is így van, de mint írtam sokkal nagyobbat ütnek (pl. lásd Covetous Demon, Mytha, Executioner's Chariot, Looking Glass Knight). Ezzel szemben DS3-ban ami igazán veszélyes lehet pl. Crystal Sage. Pontiff Sulyvahnt akartam írni, de ott egyszerűen akkora a tér, hogy el tudsz tőle futni, ahogy sok más bossnál is van időd gyógyulni, és átgondolni mit kéne tenni (még az egyik legnehezebb bossnál a Dancernél is).
- Amit még érdemes megjegyezni az a fejlesztés: ha DS2-ben elsiklasz a kovács kulcsának megtalálása felől konkrétan a fegyvereidet se fogod tudni fejleszteni jó ideig. Ez is szerintem fontos szempont. DS1-ben pláne nehezebb a fejlesztés, ott még jóval kevesebb alapanyagot is kapsz a fejlesztéshez (én egy végigjátszás után kb. 2 fegyvert tudtam felfejleszteni, ami sima, tehát nem tűz stb.).[ Szerkesztve ]
-
#45687808
törölt tag
Midirnél szerintem a lerohanás a legjobb taktika, meg én nem lockoltam rá. Mindig az a lényeg, hogy a fejét üsd, és közel legyél hozzá. Ha össze vissza repked, akkor is ha leszáll azonnal oda kell rohanni. Mivel elég sok féle támadása van, nehéz bármilyen taktikát is találni rá, de nekem ez a lerohanás bevált. Ha nem lockolsz rá de közbe nézed mit csinál, a legtöbb támadásától el tudsz vetődni minden gond nélkül. Amikor leszáll, meg egy támadás sorozatot a kezével befejez, mindig lenyugszik pár másodpercre, akkor kell a fejébe párat (gyors fegyvernél 2-3 lassúnál nagyon max 2) ütni.
-
#45687808
törölt tag
Helyesbítek: normál végigjátszás esetén nem fogsz úgy eljutni a főellenségekhez. Persze végig lehet rohanni, és itt a másik érdekesség: DS1-ben és DS2-ben sokkal kisebb az esélye, hogy eljutsz egy főellenséghez szimplán úgy, hogy átrohansz. Meg lehet oldani, de lényegesen kisebb az esély rá.
Igen én alapvetően az egészet nézem, mert mint írtam egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz. Meg ugye az alapvető kérdés az volt, hogy konkrétan melyik játék a nehezebb. Nem az volt a kérdés, hogy melyik játékban nehezebb az ellent legyűrni.
Az átkozás mondjuk mindhárom játékban elég tapló dolog, szerencsére elég ritkán van.
Egyébként azért a nehézség nem csak abból adódik, hogy az ellenség milyen. Itt azért megjegyzem, hogy a DS3-ban a legkifinomultabb az irányítás, a legjobb animációval rendelkeznek az ellenségek stb. A 2. részben úgy.. folyik minden. Te kb úgy haladsz a karakterrel, hogy siklasz, vetődés elég pindurka utána is gond nélkül agyoncsapnak, meg ott nem létezik kb. a poise. Emlékszem, hogy egy Hollow Knightnál is ha elkezdi a támadását ő azt ha törik ha szakad befejezi, hacsak nem varázsolsz távolról. Első részben vetődés után meg egy pillanatra megállsz (mintha úgy éreznéd magad, hogy "háhh vetődtem de jól esett"), meg ott kicsit darabos minden. -
#45687808
törölt tag
Igen ez nekem is gondot szokott okozni, főleg úgy, hogy utána ha hirtelen vetődni kell, arra már nem marad semmi. Én azt szoktam csinálni, hogy odamegyek, pofán ütöm 1-2x, és amikor elkezd a kezével támadni sétálva vetődve (nem rá lockolva) elkezdek hátrálni a pálya közepe felé. Ha máshova átugrik, vagy átszáll akkor kevesebb staminát zabál a rohangálásom.
-
#45687808
törölt tag
válasz Weareus #6298 üzenetére
Szerintem a 3. fázis ott a legdurvább. A 2. viszonylag egyszerű, hiszen ott a csajszi elég passzív legalábbis ha a székhez kötözött fiatal urat ütöd. Az 1. fázis kissé szokatlan a néni mozgása miatt. A 3. meg katasztrófa. Főleg nagy kalapáccsal. De aztán csak kifeküdt.
-
#45687808
törölt tag
Számomra Yhorm volt az alapverzióban a legemlékezetesebb. Konkrétan azért, mert az első végigjátszásnál halvány fogalmam se volt róla, hogy a Storm Ruler különleges támadásával kell szétütni, így saját fegyverrel (akkor még egy kis balta ) anno nekiestem és úgy győztem le. Kb. 40 percembe telt csak az az egy végső harc. Előtte kb. 20x lenyakazott.
-
#45687808
törölt tag
válasz Weareus #6326 üzenetére
Az én karakterem így néz ki:
Vigor - 40
Endurance - 40
Strength - 70A többi érték a Warrior kaszt alapértékén van.
Fegyver: Smough's Great Hammer (a képernyőt alig látom tőle, megreggelizek amíg csap vele a karakter)
Ruha: Black Witch set (Black Witch Veil lepedővel a fejemen)
Ruha 2: Black Witch set tanga és magas sarkú + Pyromancy néni bőrkesztyűje + melltartója és a Black Witch Veil)Gyűrűk: Ring of Favor, stamina visszatöltést gyorsító gyűrű, Silver Serpent Ring, Cat ring.
Tehát alapvetően fizikai támadás ellen semmit nem véd a ruha, és mivel vitalitym alacsony, illetve a gyűrűk se védenek, kb. 2 ütésből egy keményebb enemy leszed. Ellenben én meg kiütöm őt a DS univerzumából ha eltalálom.
Én ezzel a builddel öltem meg anno Midirt. Szívtam vele sokat, de én Gaellel többet szívtam.
Itt (meg Firede-nál) jött szembe a probléma, miszerint baromi lassan ütök. -
#45687808
törölt tag
Ha valaki gondolja, lenyomom vele együtt Midirt. Csak szóljon, aki szeretné coop-ba tolni.
Weareus: Talán csak a Ledo's Great Hammer erősebb nála kalapácsok között, de nekem a Smough's Hammer jobban tetszik. Egyedül csak az idegesít, hogy ha belockolsz valakire, az égvilágon semmit nem fogsz látni a mozgásából, mert akkora a kalapács feje.
-
#45687808
törölt tag
Šolaire kolléga, nem akarunk végigtolni egy DS3-at DLC-kkel coopban?
Persze jöhet mellé más is, ha kedve van. Minél több élete van a bossnak, annál viccesebb. És annál több invaderrel találkozunk.[ Szerkesztve ]
-
#45687808
törölt tag
December elején lesz Game Awards. Hátha ott lesz az Elden Ringről valami. Mondjuk nekem tetszik valahol, hogy nincs róla infó. Nem hypeolják szanaszét, mint a Cyberpunkot. Mondjuk a From Software egy játékát se hypeolja túlzottan.
-
#45687808
törölt tag
válasz Šolaire #6431 üzenetére
Nekem rengeteg minden alapnak szolgált: szerepjátékok, filmek (legfőképp a Gyűrűk Ura a Lore miatt), és természetesen játékok is. Sosem felejtem el, mennyire csodáltam a Gothic 2-t. Aztán 2016-ban megjelent a DS3 amivel bekapcsolódtam a történetbe. Megszámolni nem tudom mennyit szidtam szanaszét a From Software-t, főleg a 2. rész miatt. De szerintem ez a sorozat szépen emelkedett fel, és szépen távozott, pont a megfelelő időben, kerek egész élményt adva. Persze lehet még fokozni ha az ember nekikezd a Bloodborne-nak, vagy a Sekironak. Én bízom benne, hogy az Elden Ring meg tud annyira újulni, lesz annyira merész, hogy ne csak egy mezei Souls játékként emlékezzünk majd rá.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
[link] Szerintem szivat minket a From Software. Simán elképzelhetőnek tartom, hogy azért említették meg, mert a Game Awards-on bemutatják.
-
#45687808
törölt tag
Elkezdtem az említett módon. Hát nem egyszerű. Az első pályán a szamuráj egy ütéssel a fél életemet leszedte. Szerencsére csak egyszer ütött meg, aztán kalapáccsal kiütöttem a világból. Viszont azt néztem, hogy Undead Match-ban is érvényesül a gyűrű, miszerint dupla sebzést nyelsz be. Így probléma lesz az invaderekkel is. Azt már el se tudom képzelni, hogy mondjuk a Dancer, vagy a Nameless King mekkorát fog ütni. Sebaj, jó lesz ez így. Megoldjuk. Az mondjuk nem tudom mennyire és hogy érvényesül, hogy könnyebben vesznek észre az ellenségek. Ebből nem sokat tapasztalok. De lehet, hogy ez csak azért volt, mert az első pályán lényegében magukban üldögélnek még.
[ Szerkesztve ]
-
#45687808
törölt tag
Én minden Great Hammert próbáltam már. Bután is nézne ki ha pont én nem próbáltam volna ki mindet. Én a Great Hammer fan. Alapsebzésben nem sokkal erősebb. A speciális támadása jobb. A dagi kalapács azért jó, mert egyrészt tetszik, másrészt meg hatalmas poén, hogy akkora a fegyver, hogy konkrétan nem látod tőle az ellenséged, ha rálockolsz. Az mondjuk az én hülyeségem, de alapvetően poén, és dizájn szinten döntöttem a dagi mellett.
-
#45687808
törölt tag
válasz Šolaire #6496 üzenetére
Közbe tolom tovább a 3-at a nehezítő gyűrűkkel. Hát.. nem egyszerű. Főleg a többi játékos esetében necces. Még a mocsár előtt egyszerre bejöttek 3-an, hát egy élmény volt. Ráadásul még a 2-ből az egyik giga rák is betalált. Egyébként ha figyelmes az ember, lehet haladni. Főellenfelek kegyetlenül nagyot ütnek. A Crystal Sage-el párszor meg is gyűlt a bajom. A következő boss az első Lord of Cinder.
-
#45687808
törölt tag
válasz Šolaire #6498 üzenetére
Itt továbbra is azzal van baj, hogy dupla sebzést adnak, 1 ütés és így.. már veheted is elő az Estust, mert örülsz, hogy túlélted. Meg ugye baromi lassan csapok great hammerrel, bár az legalább hatalmasat üt. De nem baj, nyomjuk tovább, nekifekszem holnap az Abyss Watchersnek.
-
#45687808
törölt tag
[link] Nagyszerű, akkor már a nagyközönség is kaphatna valami infót.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
válasz BOBAKILL #6515 üzenetére
Tavaly a Sekiro-nál volt érdekes helyzet. Ugye rengetegen estek neki a játéknak. Aztán baromi sokan el is adták, mert a nehézsége sokaknál kiverte a biztosítékot, másrészt szerintem ott sokan másra számítottak (pl. nagyon hasonló lesz a DS/BB-hoz). Demon's Soulsnál is lesz biztos ilyen, de lényegesen kevesebb szerintem. Azért aki nekiáll Demon's Souls-t tolni, nagy része szerintem ismeri a DS-t.
-
#45687808
törölt tag
válasz odinkain #6524 üzenetére
Ha jól emlékszem, mint a többi standard fegyvert. Kell hozzá a very large ember, ami ha jól emlékszem New Londo-ban van.
Következőket kell tenni, hogy eljuss a tárgyhoz:
1. Anor Londo-ban le kell győznöd Ornstein és Smough-ot, majd beszélni kell Gwynevere-el.
2. Firelink Shrine-ból New Londo-ba besétálsz, és végigzúzod az egész területet (egyértelmű lesz az út, mert nem nagyon tudsz elbóklászni még), előbb-utóbb eljutsz Ingward-hoz (egy főépület tetején fog állni), aki ad neked egy tárgyat (csak akkor ha találkoztál Gwynevere-el).A 2. sikító szellem egy nagyobb épület, nagyobb termében lesz. Találkozni fogsz vele.
Itt millió szellem lesz, szóval csak óvatosan! Itt lesz egy üres kandalló. Ha megvizsgálod a kandallóban a bal oldalon lesz egy létra. Ezen felmászva jutsz el Ingwardhoz.3. Zúzol tovább a területen, eljutsz egy zárt ajtóhoz, amit Ingward-tól kapott tárgy segítségével ki tudsz már nyitni.
4. Mész tovább egyértelműen, és eljutsz egy karig, amit ha meghúzol, leereszti a vizet az egész területen, azzal, hogy kinyitod New Londo über nagy kapuit, így már az alsóbb szintekre is el tudsz jutni.
5. A very large ember, a legnagyobb épületben van, illetve annak legfelső szintjén, egy szirten.Ez a videó elég jól elregéli, hogy hol van, de ehhez mindenképpen le kell engednek a vizet (szóval 4-es pontig juss el előtte).
Amint megvan a cucc, irány vissza Andre-hoz, akinél tudod módosítani +11-re, majd tudod fejleszteni tovább, ha van hozzá nyersanyagod. Tipp: Ha kicsit farmolsz, a Darkwraith-ek dobálnak titanite chunkot, tedd fel az item discovery-t boostoló gyűrűt, vagy nyomj be egy gold coint, vagy rusted coint.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7640 i7-1370P, 16GB DDR5, 1TB NVMe, FHD+ IPS, HUN Vil.Bill, Új Állapot, NBD
- ThinkPad P16 Gen1 16" QHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Eladó iPhone 11 Pro 256 GB Midnight Green szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1530
- Tobii Eye Tracker 5
- MacBook Pro 16" M1 Pro Chip 32GB RAM/ 1TB SSD 27% Áfa
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen