-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
válasz stuka20 #15558 üzenetére
A spoilernek tagelt rész szerintem nem spoiler.
Mindenesetre a tapasztalatom az, hogy a Delamain küldiket leszámítva nem jelenik meg előre az összes, hanem a várost járva aktiválódnak. Van amihez eleve gyalogosan kell járni. Az egyetlen sztorihoz kötött korlátozása a mellék küldiket illetően Watson lezárása a játék elején, de azt elég hamar feloldják.
De javítsatok ki, ha tévedek.
-
leviske
veterán
válasz Roland861010 #15580 üzenetére
A főküldetés után visszadob közvetlenül az utolsó főküldetés megkezdése elé. Pont ahogy a Witcher 3-ban. #15581 Sensut: A játék a hibái ellenére is hosszú évek óta a legjobb RPG, amivel összefutottam. Én a magam részéről nem bánom az előrendelést. Számomra ezerszer nagyobb csalódás volt a ME:Andromeda anno.
Egy remek szellemi örökös a DeusEx: HR számára, ha már a Mankind Divided üresebb lett a kelleténél.
-
leviske
veterán
válasz Roland861010 #15649 üzenetére
A Witcher 3 tökéletesen ugyanígy fejeződik be. Az oka pedig ott is az volt, hogy a játékhoz még érkezik DLC. Ráadásul megkérdez a játék, hogy oda dobjon-e vagy a főmenübe...
-
leviske
veterán
válasz Roland861010 #15702 üzenetére
Változik annyi, hogy nem azt látod, hogy visszadob, hanem az ending és a hálálkodás után a főmenüben találod magad. Nem teljesen értem, milyen megoldásban reménykedtél.
Te is tudod milyen az egyik ending és ebből össze tudod azt is rakni, hogy hova fut ki a többi. Akármiben teljesedik ki a sztorid, V-vel már nem barangolhatunk NC-ben. Az meg nem lenne fair, ha csak bizonyos zárás esetén kapnának a játékosokok a RDR2 szerű endgame tartalmat. Nekem az első végigjátszásom 56 óra volt, pedig csak az arcunkba vágott mellékküldetések közül a láthatóan érdekes szálakat vittem végig. Másodjára már kapásból találtam plusz érdekességeket. Nyilván végig lehet rohanni a játékon, a Deus Ex: Human Revolution rekordja 1 óra alatt van tán, a Baldurs Gate 3 act1 rekordja 6 perc , de a The Other Worlds is azt hiszem 16 perc. A kérdés, hogy akkor minek vesz az ember RPG-t, ha technikailag csak ilyen-olyan speedrunt tol? Arra ott a multiplayer.
Persze a Te licenced, azt csinálsz vele, amit akarsz, csak ne állítsuk be úgy, hogy a pénzért a játék nem kínál érdemi mennyiségű tartalmat. A Witcher 3 esetében ugyanúgy ment minden mellékküldetés a "kukába" mégsem panaszkodott erre senki.
Hogy mikor lesz DLC, azt tőlük kérdezd. Szerintem a játék körüli gondok egy ideig elfogják szívni az energiát. Mindenesetre a W3-hoz fél évvel a megjelenés után jött az első sztori DLC és nagyjából 1 évvel rá pedig a második. Ha ugyanezt a modellt követik, nem nehéz megtippelni a mikorokat.
-
leviske
veterán
válasz VágniValó #15785 üzenetére
Pedig jó kis bujkálós küldetés.
#15792 gabo91:
Amikor lezuhansz, a neon keresztnél kell eldöntened, hogy menekülsz ahogy Johnny mondja, vagy megpróbálsz segíteni Takemurán. Ha segíteni akarsz, akkor vissza kell jutnod a 3. emeletre. A lépcső felé vezető utat a falon tátongó résen keresztül tudod megközelíteni, de számolj vele, hogy a végén muszáj lesz harcolni. Vagyis én nem tudok összerakni pacifista megoldást a lakásban fennálló helyzet feloldására. #15818 mettek: A Mass Effect 2 is megadja a lehetőséget elég korán, hogy átkelj az Omega4 relén. Csak a mellékküldetések nélkül a csapatod meghal. Hasonló a helyzet itt is. Miért kellene a játéknak alibiznie, ha alapvetően eljutott már a karaktered egy olyan pontra, hogy be lehet fejezni a sztorit? A legrosszabb esetben a lehetséges zárások zöme nem lesz nyitott.
Ettől függetlenül abban igazad van, hogy a közvetlen fő szálból a felvonulás után a döntéseidtől függően csak percek vagy 1-2 óra van hátra.
-
leviske
veterán
válasz hszilard666 #16123 üzenetére
Nos, én első nekifutásra rossz(?) viszonyt ápoltam Johnny-val, keveset beszéltünk bár a fontosabb mellékküldetéseit megcsináltam. Elfogadtam az Arasaka ajánlatát, de amikor Misty beszólt miatta akkor gyorsan visszatöltöttem a döntés elé és hagytam Johnny-t érvényesülni, de az a a vég meg nem igazán illett a nomád srác + Panam románcomhoz, így azt is visszatöltöttem. Így végül lett egy nomád srácom, aki hajt a végtelenbe a szerelmével. Nekem az kifejezetten tetszett. Második nekifutásra most corpo sráccal tolom, jó viszonyt ápolok Johnny-val, nem tervezek románcot, egyedül tervezek nekivágni a toronynak és valószínűleg Temperance ending lesz. Az okom erre az, hogy valahol poénosabbnak érem ezt pont corpoként meglépni. Végül a street kid előtörténetnek is adok majd esélyt jövőre és valószínűleg ott választom majd véglegesen a Johnny+Rogue lehetőséget. Az Arasaka deal még a "the Devil" formában sem jön be, így azt szerintem kihagyom, viszont megnézni megnéztem YT-on. #16124:
Vagy én nem figyeltem jól, vagy nagyon sok véletlennel kellett volna ahhoz számolnia, hogy ez neki összejöjjön. A segítségünk nélkül Hanako nem lesz abban a helyzetben, hogy a tesóját erre kényszerítse. Szerintem ez nem volt előre tervezett. Ráadásul Hellman is említ valami olyasmit, hogy ezt a verziót nem élő emberekre tervezték anno. [ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz MikeWazowski #16167 üzenetére
A main quest után stáblista, amiben az összes, V-vel jó viszont ápoló karakter megszólal és jelent az utolsó állapotáról és hogy emiatt merre halad az életben / hogy van / stb. Szerintem minden olyan mellékküldetést csinálj meg előbb, ami olyan karaktereket érint, akiket kedvelsz.
A stáblista után dönthetsz, hogy visszatérsz NC-be (a befejezés megkezdése elé), vagy főmenü. Szerintem erre az időszakra már csak mercenary mellékküldetéseket érdemes hagyni.
-
leviske
veterán
válasz ImACeltic #16306 üzenetére
Ha nem adod át magad az Arasakanak, akkor meg kell támadnod a tornyot. Ezzel nem igazán feküdne az, hogy utána csendben még furikázol a város minden szegletében. Ráadásul pont az első endiged az, amiben meg eleve V csak Mikoshi-ban létezik tovább. Szerintem elfogadható kompromisszum, hogy azt választották, amit a Witcher 3 esetében is.
-
leviske
veterán
válasz ImACeltic #16324 üzenetére
Én ezt a befejezést csak videón láttam, de ott mintha Takemura elmondaná, hogy nincsenek ott technológiailag. Saburo azért tud Yorinobu testébe költözni, mert genetikai rokonságban állnak. V viszont Silverhand után még közvetlen rokonokkal sem lenne kompatibilis. Szóval addig V a Mikoshiban pihen, míg nem jutnak el a megfelelő technológiai környezetig (feltételezve, hogy Hanako a továbbiakban is tartja a szavát). Elfelejtettem, hogy van egy befejezés ami technikailag megfelel a leírásodnak (azt kaptam elsőnek), mert egy rövid időre V átveszi Rogue helyét az Afterlife-ban. Viszont a befejezések zömét szerintem semmissé tenné a NC-ben maradás. Amikor a nomádokkal maradsz, sokszorosan van okod arra, hogy elhagy a várost, Johnnyt meg soha nem irányítottuk annyira, hogy ugyanolyan érzés legyen vele tolni. Szerintem várjuk meg milyen DLC-k jönnek. Ha azt a felépítést követik majd, mint a TW3 esetében, akkor a második úgyis megnyugtatóbb levezetést fog biztosítani, mint az alap történetív.
-
leviske
veterán
válasz hszilard666 #16380 üzenetére
Nem tudom most poénból írtad-e, de szerintem nem lenne jó, ha belebukna a CDPR.
Az EA ennél sokkal nagyobbat hazudott az Anthem kapcsán, ahogy a Hello Games is a No Man Sky esetében. A kettő közül az utóbbi, ami érdemben még kezdett is valamit a játékkal később, az EA meg a méreténél fogva benyelte a kritikákat meg a vásárlók pénzét.
Ha a CDPR belebukna, csak az lenne az eredménye, hogy a továbbiakban is távol maradnának az ambiciózus RPG fejlesztés ötletétől a kiadók és kapnánk tovább a Fortnite/Fifa/BF klónokat évente, meg olyan hazugsággyárakat mint a CIG.
#16381 ImACeltic: Nem hiszem, hogy addig foglalkoznának a DLC fejlesztéssel, míg a játék nincs gatyába rázva.
Erre Xbox One-on a TW3-nak is kellett tán pár hónap. #16382 Malibutomi: Azért biztos akad pár befektető, aki elégedett azzal, hogy a stúdió 20x többet ér, mint 2016-ban.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Rengeteg ambiciózis RPG jön? Mondanál párat? Mert nekem csak a Baldur's Gate 3 ugrik be.
A Star Citizen meg nem ambiciózus, hanem professzionális időhúzás és pénz lenyúlás. Az meg, hogy a CP2077 nem RPG... A Deus Ex RPG-nek van titulálva és a játékmenet nagy része abból van levezetve. Csak azért, mert páran úgy játszanak vele, mintha GTA5 lenne, még nincs korlátozva arra a színvonalra.
#16389 hszilard666: Ebben nem fogunk egyetérteni. Viszont a stúdió bezárásának kívánságai szerintem nem ebbe a topikba tartoznak.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Arra létezik mód, hogy Johnnyval a kapcsolat 70% fölé menjen, vagy az a max?
#16600 hszilard666: Igen, az achivementek nem igazán jutalmazzák a foxiest of the hounds játékstílust, bár amíg a bugok nincsenek kijavítva talán jobb is. Kevesebb a stressz. Remélem később azért bekerülnek a pacifista és sunyulós megközelítést díjazó achik is, mert sok quest sokszorosa időt viszi el.
-
leviske
veterán
válasz proci985 #17169 üzenetére
Ja hát igen, arról elfeledkeztem, hogy Panam olyan diszkrét, mint egy atombomba. Első nekifutásra engem is meglepett ahogy Nash táborába befutottunk, de elkezdtem dobálni az addig fel nem használt gránátjaimat és így elég hamar elköszönt szegény a netrunnerük.
Viszont ettől még nem feltétlen lenne megoldhatatlan, mert DE:MD-ben ezt úgy oldották meg, hogy csak azok az összecsapások számítottak, ahol volt választásunk. Elvégre az meg van oldva a motorban, hogy figyelje küldetésenként detektáltak-e. De akár külön is lehetne választani a nem/letális alapon leterített ellenségek számát is és külön achit adni érte.
#17170 Jinxb1rd: Mondjuk ezt a megoldásukat utáltam Ciri esetében is. 1-1 ártalmatlannak tűnő beszélgetés milyen rohadt nagy hatással van a lehetséges befejezésekre.
A TW3-ban is a hógolyózás kihagyásával kb azt döntjük el, hogy a legrosszabb befejezést akarjuk. #17237 Maelephant: Ennyire megéri a RT? Jelenleg kevesebb fps-t kapsz, mint én a Vegaval.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz beyruth82 #18856 üzenetére
A legtöbb RPG-ben van ilyen pont a sztori érdekében. Lehet, hogy spoiler, de a Baldurs Gate 1-ben is Gorion mindenképp meghal az elején, Cailant sem lehet megmenteni a Dragon Age Origins prológusában és a Mass Effect 1-ben sem jutsz vissza a Eden Prime-ról anélkül, hogy a prothean jeladó ne szippantaná be Shepardot.
Abban igazad van, hogy lehetett volna másképp is csavarni a dolgot, hiszen Dex bosszúból is lelőhetne amiért Ev mellett álltál ki. Viszont logikusan végiggondolva Evelyn csak egy gyors felkapaszkodásra vágyó "senki" a játék világában. Menekülésben is csak a Cloudsig jutott ott is mit ért vele... Azt nem zárom ki, hogy a későbbi frissítésekkel még visszajönnek kivágott tartalmak a prológusba, hogy kevésbé legyen lineáris, de a sztori szempontjából mindenképp el kell jutni oda, hogy fejbe lőnek, hiszen ez az egész sztori mozgatórugója. Amennyiben azt szeretnéd, hogy a játék majdnem minden percben a kezedbe nyomjon egy súllyal bíró döntési pontot, akkor a Detroit Became Human-t tudom ajánlani.
MÁS: A secret ending kapcsán azt javaslom, hogy 38-as szinten még ne ugorjon bele aki esetleg tervezne ilyet tenni.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz beyruth82 #18881 üzenetére
Ott szerintem nem azzal volt a gond, hogy két küldetés közt voltál, hanem azzal, hogy a játékbeli GPS nincs arról értesítve, hogy Watson le van zárva, így hajlandó olyan utakon kivezetni belőle, amik nincsenek vizuálisan lezárva. Okosabb lett volna, ha addig Watsonon kívül semmilyen legendet nem mutatnak, míg vége nincs az epilógusnak.
Bár őszintén szólva szerintem Watson lezárása inkább elvesz az epilógustól, mintsem hozzáadna.
A fő sztori szempontjából semmit nem számított volna, hogy mi esetleg megcsináljuk Johnny előtt az összes merc. küldetést vagy sem. Sőt, nekem a második végigjátszásnál inkább hozzáadott az élményhez, hogy legalább Watsont kinulláztam a Konpeki pláza előtt. Borzasztóan hülyén jön ki, hogy míg az életemért szaladok, komplett idiótákat pesztrálok bosszúhadjáratban, vagy gonosz vezetőket hurcolászok ki a barlangjukból esetleg boxolgatok fogadási alapon. Elég lett volna azt a pár giget zárolniuk, amikben Johnny kommentárt fűz az eseményekhez.
#18882 jonnyjoker01: A városon belüli főutakon nekem úgy rémlik állnak NCPD terepjárók meg talán turretek is. Viszont tény, hogy ilyet nem raktak mindenhova és a közlekedést sem ennek megfelelően irányítja a játék.
Ha már kritikánál tartunk, akkor spoiler mentesen annyit talán kijelenthetek, hogy a fixerek és a hírnév rendszer nekem nem jött be. A hírnévrendszer csak arra volt jó, hogy a Witcher 3 közel tökéletes OW mechanikájából elvegyen. A fixerek esetében meg hiányoltam a felvezetéseket.
Wakako rendben van és Rouge is. Street kid esetében Padre is teljesen oké, de a többiek? Mr. Hands technikailag fényvillanásként bekerül a fősztoriba majd el is tűnik, de Regina, Dino, Dakota és Reyes még ennyit se kap. Külön zavaró, hogy Regina első hívását sikerült úgy időzíteniük, hogy azt hittem ő engedett át az útzáron. És mindezt úgy, hogy Dex pont amiatt kap Ev-től negatív kritikát a fősztori elején, hogy ismeretlenekkel dolgozik. Mennyivel másabb lett volna, ha Padre csak street kid előtörténetnél, Dakota csak nomádnál, Reyes meg csak copro esetében kerül a képbe? #18900 hyggelig: River sztorija/karaktere szerintem is elég gyenge lett. Barry a teknősével sokkal kedvelhetőbb, pedig alig jutott neki játékidő.
#18906 BOBAKILL: A trophy nem csak a lyukért jár, vagy igen?
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
CORPO spoiler?:
Az csak nekem újdonság, hogy a Gimme Danger küldetés során corpo előélet esetén tudunk beszélni az egyik őrrel és ezután mindenféle bujkálás nélkül végig lehet sétálni a raktáron? Csak a cucc feltöltése után lesz hostile az összes őr. #23052 tibaimp: Ebben egy irányt választva is el tudod ezt érni. Netrunner vonalon kifejezetten unalmassá tud válni a játék, olyan szinten op képességek vannak.
#23053 BullKoxa: Én nem tudok garázsról és elmenthető lopott autóról, de lehet ettől még van ilyen. Én eddig azokat a kocsikat tudtam hívni, amiket a játékban V megvett. Mindenesetre a játék mindig az aktív küldetések helyszínét mutatja, illetve a térképen tudod nézegetni az összeset.
-
leviske
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In