Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz .LnB #930 üzenetére

    Nem így indult a hsz. írása, csak aztán megjelent a párom felettem, hogy ő 2 perce készen van, indulnunk kellene. Eme pillanatban született a hsz. utolsó sora. :DDD

    Még pár említésre méltó dolog:

    -Ahogy az várható is volt, a karakteralkotáskor választott háttér a párbeszédeknél más (új) válaszlehetőségeket nyújt.
    -Több nyelv is van a játékban, pl. az egyik NPC Creol nyelven szól hozzánk, és mi a beépített kibervernek köszönhetően értjük amit mond - továbbra is Creol nyelven hablatyol, de feliratozva látjuk mit.
    -A videóban motorozik egyet a karakter, ami elég árkádos beütésü
    -A járművezetés közben váltogathatjuk a rádióállomásokat (a'la GTA) és váltogathatunk belső és külső nézet között.
    -Az ajtónyitáshoz a fizikai erő mellett a hackelés is opció, ami egyfajta mini-logikai játék
    -Itt jön az, amit a GS idézett, a játékot végig lehet úgy is játszani, hogy senkit sem ölünk meg. Azt már a fórumban tette egy fejlesztő hozzá, hogy azért a játék egyes pontjain mindenképpen erőszakhoz kell folyamodnunk.
    -A karakterünk képességeit egy nyomtatott áramköri lapkaszerű képen lehet fejleszteni, amely középről indul (mintha egy SoC lenne ott). Az IGN riportere ezeket tudta leírni: pengék, mesterlövés puskák, puskák, maroklőfegyverek (pisztolyok), hidegvér, (mechanikai) szerelés, hacking, sörétes puska, közelharc, kétkezes (közelharc) és még egy, amit már nem tudott fejből leírni.
    -A harcban egy erő-bázisú lehetőség, hogy megfogunk egy ellenfelet, és pajzsként használjuk. Szintén képesek vagyunk elvenni a fegyverét, és azzal harcolni tovább.
    -Ha térden lövünk valakit, sántikálni kezd.
    -A közelharci fegyvereknél feltűnt a monowire, ami egy fikcionális, egy atom vastagságú ostor. Ezzel darabjaira lehet vágni az ellenfeleket.
    -A hackelésnek harcban is lehet haszna, például egy fazont meghackelve a kezében tartott kézigránáttal saját magát robbantotta fel, egy másik (feltehetően erősen kibernetizált) ellenfelet pedig teljesen le lehetett kapcsolni.
    -A terep a jelek szerint legalábbis részben rombolható, a falak és a bútorok is sérülnek a lövésektől, teljesen le lehet bontani őket.
    -Noha a játék közbeni mozgáskor nincs töltőképernyő vagy hasonló, de ha fast travelt (egyből a kiválasztott helyhez ugrást) használunk, akkor látunk egy töltőképernyőt.
    -A videóban lévő küldetés története különféle hackercsoportok illetve a NetWatch (a hálózatot felügyelő kiber-rendőri erő) közötti harcot takarja bizonyos szintig.
    -Ha becsatlakozunk a hálózatra, akkor egy olyan digitális világba kerülünk, ami a Tron és a Mátrix keverékének hat.

    -Johnny Silverhand mellett egy másik "klasszikus" Cyberpunk karakter is felkerül, Alt Cunningham, aki Silverhand barátnője volt, és az első ember, akinek a személyiségét sikerült digitalizálni. Ennek a története némileg kacifántos, Cunningham egy netrunner volt, aki kifejlesztette ezt a személyiség-digitalizációt (Soulkiller, de az első verzió csak egy másolatot készített a tudatról), de az egyik gigacég, az Arasaka vezetője Saburo Arasaka elraboltatta a nőt, arra kényszerítette, hogy a Soulkillert továbbfejlessze, amivel a tudat letöltése után ölni is lehet - majd rögtön ki is próbálta Cunningham-en. Akinek a digitális tudata viszont kitört a "börtönéből" (erről mindjárt), és a világhálóra lett feltöltve, vagyis azóta ott "él".

    Az ő fizikai teste volt a szabálykönyv bemutató szekciójának elején, kvázi emblematikus karaktere lett a Cyberpunknak, a legelső (már 6 éves) Teaser videón a háttérben egy plakáton lehetett ezt a rajzot (színezve) látni.

    Saját megjegyzés: A jelek szerint a klasszikus Cyberpunk történetekre alapoznak, amik (gondolom) 2077-ben már inkább legendák lesznek. Johnny Silverhand például az eredeti története szerint a 2000-es évek elején volt meghatározó zenész, akkor futott be a Samurai nevű együttese, amely 2006-ban feloszlott, és után Johnny szolókarrierbe kezdett, és futott be, majd 2021-ben egy maréknyi zsoldossal betörtek az Arasaka cég Night City béli központjába, hogy elpusztítsák a Soulkiller 3.0-át és kiszabadsák Alt Cunninghamet, a játékosok (merthogy ez egy küldetés-leírása volt a szerepjátéknak) az épület alagsorában lévő Soulkiller-tárolót kellett volna egy nukleáris töltettel elpusztítani, a hosszú történet röviden: a dolog nem sűlt el jól, Silverhandet megölték (tényleg? e téren sok a kérdőjel), Alt-ot ugyan kiszabadították, de csak úgy sikerült megmenteni, hogy feltöltötték a netre, míg az "Alfa csapat" legtöbb tagja meghalt, a 'Béta csapat', vagyis a játékosok vagy megszerzik a Soulkiller 3.0-át, vagy letöltik Yorinobu Arasaka-t, Saburo lázadó fiát, aki le akarja rombolni apja (és bátyja) cégét, akár hogy is, a vége az, hogy az atombomba felrobban, az Arasaka torony ledől, romba döntve Night City jó részét.

    Az ilyen háttérinfók feltehetően benne lesznek a játékban, viszont ez egyben azt is jelenti, hogy erre húzzák fel a 2077 alaptörténetét. A klasszikus karakterek mind benne lesznek esélyesen így vagy úgy.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák